Auteur Topic: Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)  (gelezen 465712 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #495 Gepost op: 26 mei 2014, 11:33:25 »
Afgelopen vrijdag in de clubmobiel van onze bekende Kanariepiet gestapt om richting de pantertjes te gaan..
De reis ging vlot.. Bij Roermond werden er gewaarschuwd dat de tunnels deze nacht dicht was. Dat werd weer omrijden..

Na de Deutsche AutoBahn opgevlogen te zijn kwamen we alras aan in Ratingen. Bij binnenkomst zoals gebruikelijk checken welke bekende autos geparkeerd stonden.
Verrek,  ... de tuut mobiel van Knaktuut stond er al. Bij het naar buitenstappen bleek Knaktuut er nog in te zitten.

Gezamelijk gingen we door de poorten van die lustoord naar binnen.
Onze 50 spetters en slusseldruifkes werden snel ingewisseld voor het jagerspels om de pantertjes te besluipen en dr na te bespringen. Snel onze jager tenue aan en richting het jacht gebied.

Daar werden we opgewacht door enige hitsige panters. Aldoch moesten we ons eerst acclamatiseren in dit hete oord.
Met de bel van KT en flessevoeding van KP en mij werden we begeleid naar het buitenoord.
Hier werd gezellig bijgekletst. Hier troffen we Golfpik aan. Deze was ook de grens overgetrokken om van het lust en jachtoord te mogen genieten. Al snel kwamen de sterke verhalen maar ook de hitsige advonturen op tafel. De stemming zat er al goed in.
Onze makker LickyLuke zou wat later komen. Deze had namens mij het lokvoer voor de pantertjes mee genomen. De pantertjes kun je hier het beste bespringen nadat ze op het lokvoer ( lees limburgse vlaaien, waarvoor hier mijn dank voor het ophalen LL ) stormen.

Nadat Lickyluke ons vergezeld had kwam ook HastaLaPasta tentonele.. Dit zou een brute jachtpartij worden met mede ijsbeerjagers. De jacht werd officieel geopend.

Onze KanariePiet  werd van begin af aan al door zijn Nadia besprongen.. Normaal bespringt KP een panter... Verdullekeme. Wat is er aan de hand daar met die twee... Ik heb ze die dag alleen gezien als een verliefd,, Clit en kleef duo pursang.. Alsof er een elastiek aan deze twee hing.  Ik heb ze nooit verder gezien dan twee meter uit elkaar...  :lol_hitting:

Nadat de drijfjacht begonnen was door het meegenomen lok-voer werd het bespringen ingezet.

Ik had mijn zinnen gezet op de Italiaans Lori. Mijn god wat een panter lichaam.. en die zaadslurpende oogjes deden mijn cocktail van testosteron met spermatozoiden opborrelen en shaken.. Ik was klaar voor het besluipen van dit heerlijk stuk vlees waar het lekkerste op de juiste plekken in de juiste hoeveelheid aanwezig was. Door snel nog jachtolie op mijn gelaat te gooien zetten ik de amoreuse benadering in... Door het bedwelmende invloed van one million kroop Lori dichterbij en stelde ze zich op voor een benadering mijn kant.
Al snel werden kleine geluiden over en weer geplaats totdat we bij een omhelsing een aftasting mochten maken.
Deze panter zoent geweldig passioneel, wild , teasend en vol overgave..Lang geleden dat iemand mij daar mee inpalmde.
Na wat lang buiten de verkenning qua jacht ingezet te hebben  verdreef ik Lori richting de kino. Daar werd de voorronde tot bespringen voortgezet. Alle registers van het hemelse sexueel genot qua teasen kwam ten tonele..
Mijn blafbuks had zich inmiddels goed laten gelden door het orale pot zuigwerk van deze poema... Door niet te snel haar af te laten schieten heb ik haar een voorsprong gegeven om haar echt te kunnen laten springen. Op het jachtkamertje werd de blafbuks volgeladen en opgepoets. Deze poema probeer aan mij te ontsnappen maar kon haar bespringen vanachter flink vast te houden, Ze wilde niet geslacht worden door mijn blafbuks, ze  ging in alle posities en hoek en gate om te ontsnappen, zelfs half uit het raam hangen slaagde ze niet daar in te ontsnappen. Bijna was ze me ontsnapt maar mijn blafbuks deed waar het voor gekomen is.
Hangend uit t raam heb ik volgeblaft waardoor ik haar tillend vanaf t raam op het bed kon plaatsen om deze poema nog maals te villen en op te zetten als mijn jacht trofee.. Deze dame is bruut lekker wild en laat zich graag bespringen en afschieten met  mijn hagelpratronen van spermatozoiden afgevuurd door het testosteron trekkermechanisme.

Deze dame is op mijn vendezzschaal een dikke 8,5/10

En heeft zich zeker geplaatst voor een 200% herhalingsgevaar.

Na deze drijf jacht heb ik mij samen met Knaktuut later aan een jachtmaaltijd begeven. Waar gejaagd word moet ook goed gegeten worden anders houden wij het niet uit.

Na deze maaltijd veroberd te hebben ben ik mij door de middag zon gaan relaxen, immers de panters schijnen door de zon wat luiig te worden en niet zo actief rond te lopen.

Later op de avond werd door mijn nachtkijker de wulpse panther Anda gespot. Dit maal werd de drijfjacht niet ingezet want het lokvoer was reeds op.  Ik moest mij op de ouderwetse manier van benadering gaan.
Deze schuchterige pantherkitten, ja zo jong is ze wel, heeft een heerlijk rank lichaam waar de jeugdigheid van afstraalt.
Dit zou mijn afsluiter zijn van de dag..
Deze kitten kon ik met mijn stuiterballen lokken, al  snel kwam ze aangekroeld om er mee te spelen. Ze spinde met haar levendige kittenoogjes wulps naar al dat speelgoed. Na haar ingepalmd te hebben heb ik deze kitten direkt naar het kamertje der jachtige lust vervoerd,

Daar werd verder gespeeld met het bal spel, Deze kitten gebruikte haar nageltjes en pootjes uitmuntend , gevolgd door het likken tongetje zachtjes de scrotum snelweg richting de blafbuks, vulde zij de patroonhouder der spermatozoiden volledig. Het kittentje bevatte de kunst der positie-vormende trein waarin we verkeerden uitmuntend. We vertrokken van een heerlijke cowgirl richting een zwoele missio slachtpartij waardoor ik bijna de trekker over moest halen. Snel gingen we verder in een 69. gevolgd door een96 want deze dame is zo licht als wat. Snel weer terug tot de blaffende bewegingen door te eindigen in een doggy waarin haar prachtige partij van wulpse knedende bilheuvels mijn pomplading tot zich nam en ik haar van binnenuit zo volblafte dat ze grote ogen opzetten van de lading die zij ontving.
Deze lieve dame zou ik maar graag voor mijzelf houden en meenemen naar mijn eigen terrein. Helaas ontbreekt mij de douane papieren hiervoor en moet ik haar dus opzoeken in dit jachtgebied.

Deze kitten is op de vendezzschaal 9/10
Volledig herhalingsgevaar aanwezig.

Na  deze sesse hebben Anda en ik nog wat nagekroeld onder de jachthemel op het bovenste jacht gebied. Samen hebben wij nog een halfuurtje gelegen.

Deze vrijdag in het Jachtgebied Der Panthera, heb ik veel wild gespot, waar de blafbuks zich op kon laten schieten.
Ik heb goede trofeeen kunnen veroveren en kijk weer uit naar de volgende jachttoer.




« Laatst bewerkt op: 26 mei 2014, 11:58:45 door vendezz »
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 053/2014 Panthera
« Reactie #496 Gepost op: 27 mei 2014, 01:16:04 »
Ce Mercredi 21/05/2014
13H30 je rentre dans ma banque*
Très bonne ambiance,  ont aura eu une météo merveilleuse, un incendie qui mets le feu au cul de certain client et baisse comme des malade au kino.
départ 01H
3 sessions avec:


MORENA.RO :cheer: De retour depuis lundi, elle a pris quelques kilos.
Son corps reste toujours aussi appétissant,
malgré qu’an chambre cela deviens moyen.
Une petite demie heure sans plus.


ISABELLA.RO :showtits Nouvelle venue, roumaine blonde avec une coiffure a la garçonne,
avec de jolie rondeur.
Social time sympa, ne force pas la chambre,
c’est même moi qui lui ai demandé la clef après une bonne demie heure.
Plutôt gfe dans son attitude,
elle reste néanmoins un peu en retrait par rapport au standard du panthera.


MARIA.RO O:-) Ma meilleur amie du club pour l’instant,
nous sommes assez complice l’un de l’autre
sans pour autant avoir fait beaucoup de session.
Ce qui sera gommé ce jour. Deux sessions magnifique de 55’ chacune,
une dans le kino et une en chambre.
j’ai de loin préféré celle en chambre ou la belle ce laisse aller
et devient une frêle petite fille
(ce qu’elle cache en public par une imposante carrure) 



*une journée qui auras été très cheap,
une entrée et trois heure de chambre plus tard.
Je suis sortis avec 100euro en plus dans mes poches--) merci les slots


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #497 Gepost op: 29 mei 2014, 14:24:41 »
Woensdag 28 mei 2014 VatertagsParty

Hoewel het niet in mijn tweewekelijks ritme zat, kreeg ik 'Lust' om op deze VatertagsParty aanwezig te zijn. Omdat het een extraatje voor mij was, besloot ik pas rond 4 uur te arriveren en alleen voor het hoofdgerecht te gaan.
Het was druk op de Duitse autosnelwegen, waarschijnlijk veel vakantieverkeer vanwege Hemelvaart en behoorlijke regenval. Toch was ik mooi top tijd. Ik parkeerde om tegen half 5 op een overvolle parkeerplaats. Er was nog precies een parkeerplaats vrij.

Bij de receptie alle formaliteiten afgewikkeld. Annetta gaf me geen blik waardig. So what?! Het 'probleem' met de 'Privat Termine' van Michelle is nu opgelost, zo heeft Michelle mij later deze avond verzekerd. Door een andere Theke waarvan ik de naam niet weet werd ik zeer vriendelijk geholpen. Met mijn doppelXL berevel naar de kleedruimte.
Van KanariePiet had ik al diverse apps ontvangen dat er voor mij een bel wijn klaar stond!! Dat is pas een ontvangst! Top! Snel mijn berevel aangetrokken en naar de bar, alwaar KanariePiet met Nadia in een van de zetels aan het keuvelen was. Elke keer spreken we af even bij te kletsen, maar als gevolg van ons 'clubgedrag' (lees: lange kamergangen) lukt dat maar zelden.
De VatertagsParty werd opgeluisterd met Live Musik van de Frajos Drumland, waarvan DJ Sunny onderdeel uitmaakt. Het was tevens Sunny's jubileum (2 jaar DJ in Panthera). In tegenstelling tot 30 april (Tanz in der Mai) stond de volumeknop van de band op een aanvaardbaar niveau.
Om met KanariePiet toch even te kunnen ouwehoeren besloten we beiden het terras op te zoeken. En zo lukte het ons tot de komst van Michelle om een half uurtje over werk, privé en diverse clubs onze ervaringen uit te wisselen. En natuurlijk over de berichten over 'Privat Termin' en 'Nadia' op het IJBF. Ik heb KanariePiet nog een dienst bewezen met de instellingen van zijn iPhone. Hij kan nu ook smileys gebruiken met appen.

Michelle zag er beeldschoon uit in een minutieus lingerie setje. Ik herhaal het nog maar een keer. Dit zie ik liever dan naakte dames tijdens FKK dagen. Hoewel KanariePiet gerust in mijn gezelschap met Michelle mag vertoeven, vindt hij zelf dat er dan geen plaats meer voor hem is en liet ons alleen. Ik zat op hete kolen (lees: kloten). Lange presales werden het niet deze keer, want om half 6 waren we al 'auf Zimmer'. Geen whirlpool, want die was deze keer bezet. Na een half uur werd er op de deur gebonkt. Ik dacht even......de duisburg spesjalist  :-\ die de daad bij het woord voegt om mijn kamergang met Michelle te verstoren :lol_hitting:, maar niets bleek minder waar. Het was de theke die de sleutel van de whirlpool kwam brengen. Dat is pas service! Top!! En zo verhuisden we van kamer 5 naar de kamer met whirlpool, alwaar we weggleden onder een berg van schuim. Ik had mij voorgenomen om niet langer te blijven dan 9 uur. Het was tenslotte in een ingelast bezoek. Maar het liep anders. Michelle had maar al te goed door dat ik in een zeer goede stemming was en trakteerde mij al heel snel op een grandioze FT met een GOSP van >1M  ;) Zo'n vaderdagscadeau! heb ik nog nooit gehad  :017:
Enfin, na wat stoeien en massages op bed was het na 3 uur tijd om onze magen te vullen. Van sport krijg je tenslotte honger. Ik had inmiddels al besloten om langer te blijven. Ik vond het een top avond, goede sfeer, alles klopte! Lang niet meer mee gemaakt.

Het was rond half 9 en (zeer) druk met mannen. Lang niet meer zoveel bezoekers gezien in HP. Er was geen a la carte, maar een buffet. Ruim voldoende, diverse soorten gerechten en van uitstekende kwaliteit. Zoals dat ook hoort bij Panthera. Wonder boven wonder trof ik ook KanariePiet die toevallig niet op kamer was en de altijd gezellige d'n Laef. D'n Laef meteen aan zijn berenjasje getrokken over citaten in de topic over 'privat termin'. En zoals ik al verwachtte, waren zijn citaten louter alleen bedoeld om de discussie van een knipoog te voorzien.
Opvallend afwezig waren de dames: Evelina, Nicole, Denisa, Melodie, Paula, Bianka, Natasha en Christina (btw, ik zie dat Christina nu ook van de website is gehaald; Sorry Vendezz). Hoewel ik Corina zelf niet heb gezien, scheen ze wel weer aanwezig te zijn blijkens KanariePiet. Zou Samya haar niet zijn bevallen?

Na een klein uurtje met Michelle weer naar de kamer met whirlpool verhuisd. Na een uurtje badderen heb ik Michelle een uitgebreide massage gegeven. Ze genoot er zichtbaar van. Daar kan ik dan weer enorm van genieten. Arbeidsintensief zijn die lange massages wel. Zo erg zelfs dat ik een extra douche moest nemen. Ik moet toch wat aan mijn conditie gaan doen! Tot middernacht hebben we nog wat gestoeid met als hoogtepunt weer een sublieme FT! Toch eindigde deze kamergang voor mij in een negatieve stemming. Jammer om zo'n fantastische avond in mineur af te moeten sluiten. Ik heb helaas geen poker face en Michelle merkte dat overduidelijk. Voor vrouwen kan je niets verbergen.

Michelle ging om middernacht meteen naar huis. Aftersales zaten er niet in, ze was moe. Via de app begreep ik dat KanariePiet ook juist was vertrokken. Voor mij reden om meteen richting huis te vertrekken.

Vooralsnog staat het eerstvolgende bezoek aan Panthera en Michelle gepland op 6 juni

Illusion Plopp
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #498 Gepost op: 30 mei 2014, 00:31:15 »
Panthera vrijdag 23 mei 2014
Baby-borrel en verjaardagsfeest op club niveau…


Vandaag reden voor een feestje: Vendezz was papa geworden! Niet vandaag maar iets eerder, en ook nog eens in Spanje waar hij enkele weken/maanden verbleef. Nu hij weer terug was in Nederland (effe weg van het gekrijs, flesje geven en het luiers wisselen) was het natuurlijk tijd om deze heuglijke gebeurtenis met zijn wandelvrienden te vieren. De dames werden natuurlijk ook getrakteerd, dus ik had wat vlaaien voor de jonge vader gehaald waar hij dan in Panthera op kon trakteren.

“Dankzij” wat onverwachte extra werkzaamheden (tja, de centjes moeten ergens vandaan komen) was ik later dan verwacht en toen ik Ratingen binnen reed dacht ik er net op tijd nog aan dat ik mijn spulletjes nog bij oma in hotel Jägerhof neer moest zetten alvorens ik naar Panthera kon gaan. Mijn eerste “kamergang” vond dus in Jägerhof plaats en nadat ik oma met een dikke zoen geheel in de wolken daar heb achtergelaten heb ik me richting de huiskatjes gespoed. Hotel Jägerhof ligt op slechts 1 kilometer afstand van Panthera en dat is dan slechts 10 minuten lopen (ja echt, Nicole!) maar met 5 vlaaien en mijn spulletjes vond ik dat geen goed idee. Dus karren met die handel en al meteen Vendezz en Knaktuut gewaarschuwd dat ik bijna op de stoep stond en wel wat hulp met die vlaaien kon gebruiken. Nou, ik kan jullie vertellen dat je aan die mannen dus echt niks, nada en noppes hebt… Vendezz wilde (volgens zijn appjes) nog in badjas en slippers naar buiten komen, maar omdat ik voorzag dat de slagroom op de rijstevlaaien dan om per direct zou slaan heb ik dat maar afgewezen.. Dus gewoon twee keer gelopen en toen was de klus ook geklaard.

Tegen 14:30 uur was ik dan heelhuids binnen bij de huiskatjes gearriveerd en kon ik de toegangsformaliteiten bij de gulzig naar de vlaaien kijkende thekes afhandelen. Eén badjas, twee handdoeken en een sleutel kreeg ik in ruil voor mijn zuurverdiende centjes en in galop ging het naar de kleedkamers. Nog niet geheel in de nieuwe outfit gestoken stond Maria al voor mijn neus… die vrouwen hebben toch zo verrekte rap door wie er binnen komt …. Deze keer werd mij het geheim verraden: Maria was op de eerste etage wat rond aan het wandelen, keek uit het raam (toch een voorgevoel?) en zag mij daar met de vlaaien lopen. Slimme meid, die Maria

Na omkleden en korte douche in de bar terecht gekomen waar mijn eerste blik op Nicole viel, die met big smile (getipt door Maria) op mij stond te wachten. Uitgebreid welkom geheten (beidseitig) ondanks dat ik mijn makkers door de deur al buiten zag zitten. Dan toch maar even gedag gaan zeggen buiten, waar ik met luid applaus welkom geheten werd… of ging het nou om die vlaaien? Ik neem gewoon het voordeel van de twijfel en ga er van uit dat ze blij waren dat ik er was… Nicole was me gevolgd naar buiten en ging snel naast me zitten. Ze kreeg nog een uitnodiging van Knaktuut om naast hem te gaan zitten maar wees hem resoluut af met de woorden “Du bist ein bad boy!” en “Ich setze mich zu mein Mann”…en nestelde zich naast mij… Tja…ere wie ere toekomt…

Buiten was het al meteen erg gezellig. Ik werd door Knaktuut voorgesteld aan GolfPik, waarvan ik al wat verhalen gehoord had (toffe gast en zo) en die ik nu dus in real life kon ontmoeten. Inderdaad een toffe gast, die van de ene in de andere verbazing viel over wat er bij Panthera en de huiskatjes allemaal gebeurt en verder nog mogelijk is. De hemel had zich voor hem geopend, zo leek het… Verder natuurlijk Vendezz die stond te popelen om mij die vlaaien te betalen (zodat hij kon vertellen dat hij degene was die deze keer voor de vlaaien had gezorgd en niet Knaktuut en ondergetekende). KanariePiet was nergens te bekennen maar het was natuurlijk niet moeilijk te raden waar die uit-, of beter gezegd IN hing. Het enige moeilijke was om te raden voor de hoeveelste keer al vandaag…

Nicole ging koffietjes halen, ook voor mij, wat uiteraard zeer gewaardeerd werd, en er werd weer stiekem geknuffeld en zo (vooral dat en zo) op de bank onder een hoop slap gelul met de mannen en o.a. Maria, Rebecca, en nog wat lekkere huiskatjes. GolfPik schoot meerdere malen in de lach als hij weer eens naar mijn kruis keek (waarom eigenlijk?) en daar de hand van Nicole zag, terwijl zij en ik gewoon in het gelul en de discussies meededen alsof er niets aan de hand was…. Uiteraard kon het niet lang meer duren voordat ik Nicole dan maar vroeg om een sleutel te halen, echter niet nadat Vendezz alvast een rondje gegeven had en Nicole hem een Weinschossel (witte wijn met Sprite) ontfrutseld had, die ze vrolijk meenam naar de kamer. By the way, daar kun je nog leuke dingen mee doen op kamer…

Mijn eerste kamergang vandaag dus met Nicole, een steeds heter wordende sessie met alles d’r op en d’r aan (en d’r in) van een dikke twee uur. Inclusief genoemde Weinschossel. Vorige keer in Panthera was ze er al meerdere dagen niet en wist niemand mij te vertellen of ze op vakantie was of misschien zelfs vertrokken, dus dat was een redelijke schok voor mij geweest. Nu was ze dus toch weer aanwezig en heeft me verteld waarom ze een tijdje afwezig was en waarom niemand daarvan wist. Uiteraard zal ik daar zoals gevraagd discreet over zijn en het belangrijkste was eigenlijk gewoon dat ze er weer was vandaag! Op de kamer allereerst dus stevig geknuffeld, alsof we elkaar al een lange tijd niet meer gezien hadden en daarna elkaar heerlijk verwend. Ze had al gauw een hoge vochtigheidsgraad in de erogene zone hetgeen mij uitnodigde tot nader onderzoek en uiteindelijk met tong- en vingerwerk resulteerde in een heerlijk orgasme bij haar. Tja, en dan volgt een evenzo heerlijke beloning van deze topper… Degenen die dit ervaren hebben hoef ik niks te vertellen…

Na het douchen trokken we samen naar de bar waar ik mijn eerste eten wilde bestellen. Aangezien ik weet dat Nicole heel graag vis eet en helaas ook dat de dames voor die vis extra moeten betalen in Panthera (schande!) heb ik haar aangeboden om haar op de vis te trakteren. Dit aanbod nam ze maar al te graag aan en ik bestelde twee maal zalm bij de vriendelijke bardame. Deze moest wel een paar keer nadenken hoe ze dat moest noteren: eenmaal gratis vis voor mij en eenmaal met bijbetaling voor Nicole, maar uiteindelijk werd het correct genoteerd en na een poosje kwam Nicole mij buiten vertellen dat onze visjes klaar waren om genuttigd te worden. We hadden nog geluk wat het was alweer de laatste vis die de keuken klaar kon maken. Dat is overigens iets wat me opvalt bij Panthera: als er (alleen op de vrijdag!) vis is moet je snel zijn want er is altijd te weinig en het is dus al snel uitverkocht. Enfin, samen lekker gesmuld en Maria ook nog in wat mootjes laten meedelen…

Na het eten nog wat nakletsen en wie wam daar binnen: Hasta la Pasta! Wat een leuke verrassing! We hadden afgesproken om elkaar de zaterdag in Samya te treffen maar hij had hard gewerkt en behoefte aan ontspanning en had daarbij het toffe idee gekregen om ons hier in Panthera alvast te komen vergezellen! Lang kreeg hij hier echter geen rust want Shila had hem natuurlijk al gespot en sprong al gauw bij hem op schoot. En zo..

Tijdens mijn gesprekje met Hasta la Pasta werden plotseling twee handen voor mijn ogen gehouden, vast en zeker door een van de lieve huiskatjes, maar wie? Nadat ik weer mocht kijken zag ik eerst sterretjes (de dame in kwestie had ietsje hard mijn oogbollen in mijn oogkassen gedrukt), maar toen die sluiter van sterretjes optrok ontwaarde ik de gedaante van… Elena! Tja, die had ik bij mijn vorige bezoek een belofte gedaan welke ik overigens heel graag wilde houden, dus ze begon met een enorme glimlach en naam plaats op mijn schoot. Het zoenen kon beginnen, en het hield maar niet op… zoals ik van haar gewend ben. Elena kan je vriendinnetje zijn en dan kan dat spel heel lang duren, dus op een gegeven moment moet je gewoon met haar naar een kamer toe, zo ook deze keer. Ze vleide zich als een spinnende poes in, om en op me en ik vroeg haar dan maar om een sleutel te halen.

Zoals al eerder vermeld is deze dame een waar genot voor mannen die van beffen houden. Niet alleen omdat zij daar enorm van kan genieten maar ook omdat het klaarkomen resulteert in een enorm dankbare dame, met alle gevolgen vandien. Het speciale van Elena is dat ze nu eenmaal niet stil kan liggen, maar van genot haar bekken alle kanten uit beweegt en je af en toe grote moeite heb om haar poes te volgen… Ik vind dat zelf erg opwindend, zeker als ze heerlijk nat wordt en kreunt van genot… Klaarkomen gaat dan ook behoorlijk explosief, waarbij ik het gevoel kreeg alsof mijn hoofd een walnoot in een notenkraker was… pfff… Kortom.. een heerlijke geile knuffel-, zoen en neuksessie van anderhalf uur. Achteraf stonden we elkaar overigens in de kleedkamer vreemd aan te kijken want we hadden allebei van de ander verwacht dat die de tijd wel in de gaten zou houden.. hetgeen dus niet gebeurd was! We kwamen er uiteindelijk op een slimme manier uit: effe kijken bij de theke hoe laat de sleutel was opgehaald. Elena doet overigens nooit moeilijk met afrekenen en volgens mij rond ze zelfs naar beneden af als ze zelf ook heeft genoten…

Na deze twee sessie voelde ik me behoorlijk leeg. Ik was immers de afgelopen dinsdag nog in SixSens geweest waar ik in vier sessies drie keer was klaargekomen en ik had het gevoel dat mijn voorraad proteïnen nu echt wel uitgeput was… Dus allereerst maar eens lekker kletsen met de mannen en vrouwen op het terras. De vlaaien waren inmiddels geserveerd en daar werd vrolijk van gesmuld. De meeste dames zullen niet geweten hebben waar die vlaaien voor waren maar dat deed niets af aan de snelheid waarmee het gebak ook deze keer weer verorberd werd…

Toen het buiten wat frisser werd zijn we naar binnen getrokken, alwaar Rebecca mij met knipogen en dergelijke probeerde te verleiden tot een kamergang. Ik gaf meerdere malen aan dat dat niet meer ging lukken wegens gebrek aan proteïnen maar daar wilde ze niks van geloven. Ze wilde uiteindelijk “gewoon wat knuffelen en relaxen” in de kino bij de barruimte maar ik zag aan haar ogen dat ze vastberaden plannen had…. “Goed dan, probeer maar” zei ik haar, en ze heeft werkelijk alle registers (en een halve fles Nivea) open getrokken om mij in de zevende hemel te doen belanden. Helaas voor haar (en voor mij) kreeg ik alsnog gelijk maar dat lag dus geheel aan mij…. Even goede vrienden, dus gewoon aan mijn betalingsverplichtingen voldaan en buiten effe afkoelen…

Vandaag was er blijkbaar nog een extra feestje: de verjaardag van Marina! We werden door diverse dames naar binnen geroepen want er zou een show worden opgevoerd, dus wij al ras goede plaatsen uitgezocht om alles van dichtbij te kunnen meemaken. Ik ben wel achter Vendezz gaan zitten zodat ik niet al te zichtbaar was want ik kreeg een vermoeden dat er medewerking van het publiek kon worden gevraagd… Het bleek uiteindelijk dat Ewa in een strak sm pakje (inclusief zweepje) een stripact zou opvoeren voor Marina, beetje vreemd maar wel lekker… Deze act werd nog opgevolgd door twee (mij onbekende) dames die een buikdans opvoerden, leuk om te zien, inclusief rinkelende belletjes aan de omslagdoeken om hun middel. Marina genoot en daar gaat het maar om. Wij genoten ook, zeker nadat daarna de champagne rijkelijk in de glazen vloeide en we allemaal konden toasten.

Sabrina kwam ook nog gedag zeggen (je mag blij zijn als je die tussen de pannekoek kamergangen nog in de bar aantreft op een avond) en bood me haar champagne aan, die ik graag met de bijbehorende bedankjes aan haar aannam. Even later kwam Elena mij eveneens haar champagne aanbieden en ook haar bedankte ik uitvoerig. Tja, ik ben nou eenmaal netjes opgevoed…

Uiteindelijk heb ik met wat mannen en dames nog heerlijk buiten gezeten, mijn badjas afgestaan aan Elena en zelf wat handdoeken omgeslagen. Op een gegeven moment kregen Elena en Rebecca een melding en bleek dat er MacDonalds voor hen gebracht was. Het was eigenlijk zielig om te zen dat die dames wel eens wat anders wilden eten dan elke dag hetzelfde en dat ze dan MacDonalds uit hadden gekozen… maar ook hier weer werd er gulzig gesmuld van de hamburgers, frietjes en wat dies meer zij…

Na het nuttigen van deze maaltijd ging de muziek een standje hoger en werd er zowaar wat gedanst! Elena greep mij en we hebben ze lambada gedanst, ze hield me vast alsof ik nooit meer weg mocht gaan en bleef daarna de rest van de avond bij me. Pas toen het sluitingstijd was kon ze zich losmaken om afscheid te nemen en mij een goede thuisreis te wensen. Voor de duidelijkheid: ik heb meerdere malen aangegeven dat ze niet bij mij hoefde te blijven en ook met andere mannen op kamer kon gaan, het was immers haar werk en ze moest er ook aan denken om centjes te verdienen, maar ze dacht er niet over om bij me weg te gaan en wie ben ik dan om haar weg te sturen?

Toen het sluitingstijd was heb ik nog van wat dames waaronder Rebecca afscheid genomen, helaas kon ik Maria en Nicole niet meer vinden. De dag erna zou ik alsnog te weten komen waarom die twee al zo vroeg weg waren, helaas werd mij gevraagd om ook daar discreet in te zijn. Er speelt zich toch wat af in deze wereld van illusies en make-belief…

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #499 Gepost op: 30 mei 2014, 01:01:39 »
Met vlaaien als aas, vissen vangen bij de huiskatjes  :lol


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0



Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #500 Gepost op: 30 mei 2014, 01:19:21 »
Panthera zaterdag 24 mei 2014
Effe checken…


De vrijdagavond vooraf had ik een overnachting in hotel Jägerhof. Toen ik daar aan kwam lag oma gelukkig al te bed, en kon ik muisstil met de verkregen huis- en kamersleutel mijn nest opzoeken. Heerlijk geslapen en zoals de dag vooraf met oma afgesproken pas tegen 11:00 uur bij het ontbijt aangeschoven.... De vluchten van en aar Düsseldorf Airport waren blijkbaar al vanaf 6:00 uur aan de gang maar daar had deze jongen (gelukkig) niks van gemerkt...

Bij het afrekenen nog gevraagd naar een pinautomaat (de avond had toch weer wat meer gekost dan verwacht) en waar ik lekkere chocolade kon kopen. Ik had mijn planning namelijk last minute aangepast zodat ik eerst goeiemorgen in Panthera ging zeggen en me pas daarna bij mijn wandelmakkers in Samya zou gaan vervoegen. Om diverse redenen, waarvan de belangrijkste was dat ik vrijdagavond geen afscheid had kunnen nemen van o.a. Nicole, die plotseling foetsie was. Ik kreeg een vervelend gevoel dat ze misschien boos was omdat ik die avond nogal veel met Elena was opgetrokken, hoewel ze niet het jaloerse type is. Misschien iets anders aan de hand? Ik moest er het fijne van weten... en bovendien was er op zo'n vroeg tijdstip in Samya waarschijnlijk toch niet veel te doen, dus why not?

Op weg naar Panthera dus een pinautomaat aangedaan (in Duitsland krijg je blijkbaar nog briefjes van vijf euro uit de pinautomaat!) en wat lekkernijen gekocht voor de dames in het algemeen en Nicole in het bijzonder. Ding dong, binnen, je kent het ritueel wel en deze keer werd ik nog tijdens het omkleden door Nicole verrast... In het geheel niet boos of jaloers, maar meteen tegen me aan vleien, knuffelen en zoenen... Poeh, ik was al weer gerust gesteld... Een kamergang had ik overigens niet gepland, eerder gewoon een cappuccino, wat kletsen, misschien een saunaatje en zo om de tijd voordat ik naar Samya ging op een prettige manier om te krijgen.

Buiten op het terras plaatsgenomen en Nicole zat al weer snel naast me. Rebecca kwam ook naar buiten, haren nog nat, pijnlijke voeten (nieuwe schoenen?) en een hoofd alsof ze een kater had. Ik vind die vroege bezoekjes aan Panthera altijd geweldig als je ziet hoe de ene na de andere dame nog half slapend ten tonele verschijnt na een late avond/korte nacht. Je zou ze allemaal een knuffel en ochtendzoen willen geven .. en dat heb ik bij een aantal dan ook maar gedaan...

Er werd echter steeds vrolijker en levendiger gekletst en het werd steeds gezelliger buiten. Rebecca had bij een van de (Nederlandse?) bezoekers een losse speaker besteld om op haar mobiele telefoon aan te sluiten en kort nadat Elena dit met veel geweld had uitgepakt werd het apparaat aangesloten en schalde de Roemeense muziek over het terras.

Nog een kop koffie, wat geknuffel met Nicole en de vraag van haar om een massage van haar pijnlijke rug. Ze had nieuwe olie en zou mij dan ook masseren, zo zei ze. Daar was ik wel voor in, lekker intiem en ontspannend was wel iets wat mij aansprak. Dus toch maar een sleutel halen en samen met wat spulletjes, waaronder de eerder als kado gegeven chocolaatjes, op naar een kamer. Handdoeken spreiden, iene miene mutten en zij mocht het eerst gemasseerd worden. Heerlijke olie met een heerlijke geur, enerzijds ontspannend maar ook weer opwindend om haar heerlijke lijf van top tot teen in te mogen smeren en te mogen masseren... Telkens als ik over haar benen ging kwam dat heerlijke kontje omhoog en had ik zicht op haar mooie zachte poes, dus ik moest me behoorlijk inhouden om niet van de "route" af te wijken...

Na haar massage was ik aan de beurt en ook nu weer een heerlijk gevoel van haar warme handen die met olie over mijn hele lichaam gleden... uiteraard met extra aandacht voor mijn geslacht toen ik op het laatst op mijn rug lag... In zo'n massagesessie wordt de sexuele spanning heerlijk opgebouwd en de ontlading is er dan ook naar...

Naderhand zijn we samen op de eerste etage gaan douchen en bij het afrekenen werd de tijd van deze sessie behoorlijk naar beneden afgerond... hetgeen alleen al qua gebaar bijzonder gewaardeerd werd! Beneden gekomen bleek het al tegen 17:00 uur te zijn waar ik eerlijk gezegd van schrok, want het was mijn bedoeling geweest om tegen die tijd al bij Samya te arriveren. Ik heb dus snel nog wat gegeten en gedronken, heb afscheid genomen en ben richting Samya gereden, alwaar ik nog een fantastische avond (en nacht) beleefd heb, in gezelschap van enkele toffe beren en dito dames! Maar dat staat in een ander verslag...

 
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #501 Gepost op: 1 juni 2014, 10:10:12 »
Gisteren na een hele tijd op een houtje bijten maar weer eens een HPtje wezen doen. Ik had op diverse forums gelezen dat de Looks en sfeer wat was terug gelopen de laatste tijd. Dus moest ik dat maar zelf eens gaan onderzoeken. Er lopen inderdaad dames rond waar ik niet van opgewonden raak. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Ook waren niet alle dames naakt of hadden steeds (binnen) een handdoek om. Jammer, ik houd ervan als ze lekker in der blote kond rond huppelen. De al om geroemde toppers waren ook niet aanwezig. Ik kan me dus voorstellen dat als je  er voor het eerst komt dat het je in eerste instantie een beetje tegen valt.

Toch had ik weer een geweldige dag, ik zag al snel Diana lopen. Ze negeerde mij, meer dan een goede dag kon er niet van af. Of ze al een afspraakje had weet ik niet, maar  even later kwam ik haar tegen in het halletje en waren we aan het tong worstelen voor ik er erg in had. Sleutel was snel gehaald.  Even dacht ik dat we de kamer niet eens zouden halen. Op de trap, op de overloop, we konden niet van elkaar afblijven. Voor mijn gevoel zijn we zeker meer dan een half uur bezig geweest. Ze rekende echter maar een half uur. Ik gaf haar 50 euro en ging douche. Later  vond ik 10 euro in de zak van de badjas. Diana is voor mij echt de topper van HP.

Om op krachten te komen maar een zoals gewoonlijk daar een bordje heerlijk eten besteld. En een beetje rond kijken. Je loopt steeds wel iemand tegen het lijf die even haar kansen wil wagen. De een probeert het met een lekker zoentje en de ander slaat met haar tieten je om de oren. Op het dakterras viel het mij op dat daar erg veel dames en heren met hun telefoon zaten te spelen. Ik voel me dan niet op mijn gemak. Jammer wand ik kreeg een aantrekkelijk voorstel, maar ik laat me niet gaan als er zoveel telefoons in de buurt zijn. Normaal gesproken vind ik het wel spannend, als er mensen toe kijken. Beneden deed Denisa nog een poging die ik maar heel moeilijk af kon slaan. We zaten al een hele tijd op en aan elkaar op een bankje. Je handen moeten van haar op haar tieten of tussen haar benen zitten. Zo gouw je er een weg haalt pakt ze je hand en legt hem terug. Ineens pakte ze haar tasje en zij dat ze zo terug was. Maar daar is helaas niks meer van gekomen.

Ik had Nicolientje al een paar keer zien lopen, gewoon in haar blote kond. Zij heeft voor mij het perfecte lichaam. Ze vraagt of ik mee een sigaretje ga roken. Ik rook niet maar ga wel mee naar buiten. Alle stoelen zijn bezet, dus zitten we naast elkaar op de tafeltjes. Als er een bankje vrij komt ga ik daar zitten en komt zo op schoot zitten. Ik krijg volop kussen, zelfs mijn geweer krijgt buiten een kus. Als ze dat doen hebben ze mij bij mijn zwakke plek en liggen we zo op een kamer. Helaas viel het daar een beetje tegen. Maar dat lag geheel aan mij zelf, of beter aan mijn geweertje.

Ik kan me voorstellen dat als je op een beetje ongelukkig moment binnen komt in HP dat je eerste indruk niet geweldig is. Neem je de tijd, kijk goed om je heen en neem je kansen dan is het een topclubje. Ik had er in ieder geval weer een prachtige dag

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 058/2014 Panthera
« Reactie #502 Gepost op: 2 juni 2014, 23:22:35 »
Ce Vendredi 30/05/2014
Aller zou pour mon deuxième jour,
en espérant qu’il soit mieux que les deux club d’hier.
Le club reste calme juste 18H, beaucoup de filles manque à l’appel.
Pas de maria, marina, veronika, paula, evelina,
et surtout pas de nouvelle,
mais heureusement un retour de Diana et de belle chambre.
J’ai quand même passé une excellente journée,
malgré que j’ai perdu beaucoup au slot lol.


Arrivée 11H, départ 03H
4 sessions avec:


HELENA.RO :bonken 11H je rentre,
11H20 je suis sous la douche avec Helena,
11H40 nous somme en chambre
pour me vidé l’esprit* et remplir le sien.

Session bestial aujourd’hui,
sous son air de petite fille elle peut devenir une vrais cochonne
lorsqu’elle est en confiance avec un de ses gros mécène.

Tout y est passé du lit au sol en passant par la tablette de fenêtre.



DIANA.PO bad26 Haaa, il y avait longtemps que je n’étais plus retourné avec elle.
On commence par un massage à l’huile dont elle a le secret.
Suivi d’une heure de folie dont une fellation de 15 minutes
avec léchage des 3 pièces (limite feuille de rose),
le tout terminé en Andromaque.

J’ai adoré


LIANA.CV :-\ Mis boumboum, cela fait un certain temps que nous parlons ensemble,
mais nous ne sommes jamais monté ensemble.

Aujourd’hui après ma session avec Diana,
je partais au kino pour me reposer quand elle est arrivée me rejoindre.
Nous sommes restés plus d’une heure à parler,
ce caresser au début ce fut soft, mais à la fin
(la belle étant du genre assez humide)
nous avons dû essuyer le sofa qui en était devenu glissant.

Nous sommes donc monté en chambre pour une heure aquatique
avec une fille pleine de rondeur qui m’a offert
un Open bar et une session au top.

Attention que le feeling est très important pour elle.
Si elle a dit non, ce sera toujours non.
Elle est là pour gagner de l’argent, mais pas avec n’importe qui.
Elle a du caractère le petite.


NICOLE.RO :58: Il devait vers 01H15 quand nous sommes partis au kino,
pour une séance comme je les aimes.
Cela débute par les préliminaires dans les sofas
pour finir en apothéose dans le lit.
Une grosse heure de folie avec en résumé
tous mes doigts dans tous ces orifices,
deux orgasmes (elle au cuni et mois en cim).

Cette fille est faite pour l’amour
heureusement que les autres filles sont là
pour m’en éloigné de temps en temps lol .


*esprit étant en club aussi un synonyme de portefeuille


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #503 Gepost op: 8 juni 2014, 13:41:09 »
De wet van Murphy

Het beloofde vrijdag 6 juni een eerste dag te worden van een reeks zonnige dagen met hogere temperaturen, althans zoals de weerwijsneuzen voorspelden. Deze vrijdag had inderdaad een prima temperatuur van rond de 24 graden.
Ik had nog werk te doen tot 14 uur en arriveerde rond 15:30 uur op de parkeerplaats van Panthera. Licky Luke en Eagelke waren alreeds gearriveerd en KanariePiet had al laten weten dat hij een half uurtje later zou arriveren. De parkeerplaats was helemaal gevuld. Een Duitser met een oude Golf had twee parkeerplaatsen nodig. Ik dacht dat alleen vrouwen niet konden parkeren. Dus mijn SUV maar langs de muur geparkeerd. Nadat ik aan Sabine de 50+10 door u allen meebetaalde Braspenningen had neergeteld, mocht ik het walhalla van de illusie betreden.

In de kleedkamer werd ik zalig begroet door Evelina, die ik al lang niet meer had gezien. Na een douche en mijn verkleedpartij tot ijsbeer richting bar getogen.
Oeps....Corina heeft diep in de buidel getast. Compleet geblondeerd!! Even wennen was het wel. Mooi of niet, het had een speciale reden die ik hier maar verder in het midden laat. Vele bekende dames aanwezig. Opvallend afwezig waren Diana, Marianna, Christina, Natasha en Bianka.

Een bel wijn zat er deze keer niet in, omdat ik een kuurtje heb van 10 dagen. Alcohol kan het genezingsproces heftig kan verstoren. Ik kan ook goed zonder. :o
De koffiemachine weigerde echter dienst. Er zat niet meer in dan met een 'plat waterke' het terras te betreden, alwaar vriend Licky Luke met 'zijn' Nicole aan het voorproeven waren. Zo nu en dan wist hij zich even los te weken om enkele woorden met mij te wisselen. Tja, dat smakken in (openbaar) gezelschap........ . Even later schoven Maria en Rebecca aan waarmee ik tenminste een normaal gesprek kon voeren. Van Rebecca had ik al snel een been op mijn schoot. Echter, Rebecca had helaas niet haar beste dag. Laten we het maar op onderlinge spanningen tussen de dames houden.... :censored !
Maria was zoals altijd in opperbeste stemming en haar aanstekelijke lach en gezelligheid maakt Panthera zoals het hoort te zijn.
Licky Luke en Nicole vonden het wel welletjes en gingen het hogerop zoeken in de whirlpoolkamer. Licky Luke gaf (nog) aan, dat hij rond half 6 de whirlpool vrij zou maken voor ondergetekende en Michelle. "Voor vrienden doe ik dat", zei hij er nog bij.
Maria die van een korte pitstop had genoten fluisterde in mijn oor dat Michelle inmiddels was gesignaleerd in de omkleedruimte.  :laydown

Enfin, rond 5 uur arriveerde meine Süße met een heerlijke begroeting.  bab7 Inmiddels was de tafelschikking gewijzigd met onder andere een gezellige Duitser (die ook zeer frequent HP bezoekt, waarvan ik de echte naam weet, maar niet zijn forumnaam). Hij bleek de eigenaar te zijn van de dubbel geparkeerde oude Golf. Enige hilariteit over parkeren en Duitsers/Hollanders was het gevolg.
Het was inmiddels ruim half 6, maar nog geen Licky Luke. Om 6 uur maar eens een reeks appjes gestuurd naar de heer Licky Luke. Schijnbaar genoot hij meer van de trillingen van zijn handy dan het doel dat ik er mee voor had. Ook het op de glazen bonken van de whirlpoolkamer had geen effect. Maar geen nood, een goede vriend gun je zijn plezier...! Bijna anderhalf uur later dan 'beloofd' troffen we Licky luke gebroken aan in de kleedruimte. Als de blikken van Michelle konden doden (met een knipoog) ;D

Na bijna 2 uur presales met Michelle eindelijk naar de whirlpool kamer  bad2 alwaar wij ons weer heerlijk hebben vermaakt  :wildcat
Rond half 10 was het tijd om de inwendige mens te versterken. Het bleek voor Michelle nog niet zo gemakkelijk om een a la carte gerecht te bestellen. Een nieuwe regel in Panthera: dames mogen na 21 uur geen warm eten meer bestellen. Daar sta je dan na twee en een half uur topsport. Ik stelde aan Ilaria voor dat ik de warme hap van Michelle met alle plezier wilde betalen, maar ook dat behoorde niet tot mogelijkheden. "Kein warmes essen für die Mädchen nach 21 Uhr". Ilaria voelde zich er overigens niet happy bij, zij kan er tenslotte ook niets aan doen. Toen ik voornemens was om naar Bob te gaan bleek er een tweede regel te zijn (ontstaan): Als een dame lang kamert mag er wel na 21 uur worden besteld. Na veel gemier lukte het dan toch om een gerecht a la carte te bestellen.....zucht!
By the way ook voor de heren is er wat gewijzigd. Tot middernacht eten voor de gasten is afgeschaft. Die kunnen nog 'slechts' tot 22 uur warm eten. Het a la carte eten was overigens zoals gewoonlijk weer van uitstekende kwaliteit.
Tijdens de 'pauze' met een aantal medestrijders nog uitgebreid gesproken over pannenkoeken en 'dauerbuchung'.
Licky Luke die zich van een afspraak niets herinnerde bestelde voor Michelle en mij een cocktail (voor mij een cocktail ohne alcohol a la Ilaria) voor het bezet houden van de Whirlpool. Dat was natuurlijk niet nodig, maar deze sportieve geste werd zeer gewaardeerd. En het is bekend, seks is zeer slecht voor het korte termijn geheugen. :lol_hitting:

Na weer op krachten te zijn gekomen wilden Michelle en ik nog een uurtje gaan kameren. Ook dat liet even op zich wachten. Geen kamer vrij!  :o Zo druk was het toch niet meer in HP? Michelle begreep er helemaal niets van. Uiteindelijk belandden we (weer) in de whirlpool kamer, zonder te badderen weliswaar, waar we ons weer uitstekend hebben vermaakt. Michelle is TOP!  :great:
Tegen middernacht ging Michelle naar huis en keek ik weer terug op een super date!

Op het terras was het nog gezellig met Licky Luke, Maria, Rebecca, KanariePiet en zijn Nadia. Veel nieuws gehoord  :-\ Mijn oren klapperden.....!! We gaan er ongetwijfeld nog veel over lezen....... :censored
Gezien de tijd zat een toetje er niet meer in. Rond half 2 heb ik hazenpad gekozen en mij afgemeld bij Sabine met nog een lange rit voor de boeg!

Illusion Plopp


 :bedtime2:



 
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #504 Gepost op: 8 juni 2014, 16:44:19 »
De wet van Murphy

Het beloofde vrijdag 6 juni een eerste dag te worden van een reeks zonnige dagen met hogere temperaturen, althans zoals de weerwijsneuzen voorspelden. Deze vrijdag had inderdaad een prima temperatuur van rond de 24 graden.
Ik had nog werk te doen tot 14 uur en arriveerde rond 15:30 uur op de parkeerplaats van Panthera. Licky Luke en Eagelke waren alreeds gearriveerd en KanariePiet had al laten weten dat hij een half uurtje later zou arriveren. De parkeerplaats was helemaal gevuld. Een Duitser met een oude Golf had twee parkeerplaatsen nodig. Ik dacht dat alleen vrouwen niet konden parkeren. Dus mijn SUV maar langs de muur geparkeerd. Nadat ik aan Sabine de 50+10 door u allen meebetaalde Braspenningen had neergeteld, mocht ik het walhalla van de illusie betreden.

In de kleedkamer werd ik zalig begroet door Evelina, die ik al lang niet meer had gezien. Na een douche en mijn verkleedpartij tot ijsbeer richting bar getogen.
Oeps....Corina heeft diep in de buidel getast. Compleet geblondeerd!! Even wennen was het wel. Mooi of niet, het had een speciale reden die ik hier maar verder in het midden laat. Vele bekende dames aanwezig. Opvallend afwezig waren Diana, Marianna, Christina, Natasha en Bianka.

Een bel wijn zat er deze keer niet in, omdat ik een kuurtje heb van 10 dagen. Alcohol kan het genezingsproces heftig kan verstoren. Ik kan ook goed zonder. :o
De koffiemachine weigerde echter dienst. Er zat niet meer in dan met een 'plat waterke' het terras te betreden, alwaar vriend Licky Luke met 'zijn' Nicole aan het voorproeven waren. Zo nu en dan wist hij zich even los te weken om enkele woorden met mij te wisselen. Tja, dat smakken in (openbaar) gezelschap........ . Even later schoven Maria en Rebecca aan waarmee ik tenminste een normaal gesprek kon voeren. Van Rebecca had ik al snel een been op mijn schoot. Echter, Rebecca had helaas niet haar beste dag. Laten we het maar op onderlinge spanningen tussen de dames houden.... :censored !
Maria was zoals altijd in opperbeste stemming en haar aanstekelijke lach en gezelligheid maakt Panthera zoals het hoort te zijn.
Licky Luke en Nicole vonden het wel welletjes en gingen het hogerop zoeken in de whirlpoolkamer. Licky Luke gaf (nog) aan, dat hij rond half 6 de whirlpool vrij zou maken voor ondergetekende en Michelle. "Voor vrienden doe ik dat", zei hij er nog bij.
Maria die van een korte pitstop had genoten fluisterde in mijn oor dat Michelle inmiddels was gesignaleerd in de omkleedruimte.  :laydown

Enfin, rond 5 uur arriveerde meine Süße met een heerlijke begroeting.  bab7 Inmiddels was de tafelschikking gewijzigd met onder andere een gezellige Duitser (die ook zeer frequent HP bezoekt, waarvan ik de echte naam weet, maar niet zijn forumnaam). Hij bleek de eigenaar te zijn van de dubbel geparkeerde oude Golf. Enige hilariteit over parkeren en Duitsers/Hollanders was het gevolg.
Het was inmiddels ruim half 6, maar nog geen Licky Luke. Om 6 uur maar eens een reeks appjes gestuurd naar de heer Licky Luke. Schijnbaar genoot hij meer van de trillingen van zijn handy dan het doel dat ik er mee voor had. Ook het op de glazen bonken van de whirlpoolkamer had geen effect. Maar geen nood, een goede vriend gun je zijn plezier...! Bijna anderhalf uur later dan 'beloofd' troffen we Licky luke gebroken aan in de kleedruimte. Als de blikken van Michelle konden doden (met een knipoog) ;D

Na bijna 2 uur presales met Michelle eindelijk naar de whirlpool kamer  bad2 alwaar wij ons weer heerlijk hebben vermaakt  :wildcat
Rond half 10 was het tijd om de inwendige mens te versterken. Het bleek voor Michelle nog niet zo gemakkelijk om een a la carte gerecht te bestellen. Een nieuwe regel in Panthera: dames mogen na 21 uur geen warm eten meer bestellen. Daar sta je dan na twee en een half uur topsport. Ik stelde aan Ilaria voor dat ik de warme hap van Michelle met alle plezier wilde betalen, maar ook dat behoorde niet tot mogelijkheden. "Kein warmes essen für die Mädchen nach 21 Uhr". Ilaria voelde zich er overigens niet happy bij, zij kan er tenslotte ook niets aan doen. Toen ik voornemens was om naar Bob te gaan bleek er een tweede regel te zijn (ontstaan): Als een dame lang kamert mag er wel na 21 uur worden besteld. Na veel gemier lukte het dan toch om een gerecht a la carte te bestellen.....zucht!
By the way ook voor de heren is er wat gewijzigd. Tot middernacht eten voor de gasten is afgeschaft. Die kunnen nog 'slechts' tot 22 uur warm eten. Het a la carte eten was overigens zoals gewoonlijk weer van uitstekende kwaliteit.
Tijdens de 'pauze' met een aantal medestrijders nog uitgebreid gesproken over pannenkoeken en 'dauerbuchung'.
Licky Luke die zich van een afspraak niets herinnerde bestelde voor Michelle en mij een cocktail (voor mij een cocktail ohne alcohol a la Ilaria) voor het bezet houden van de Whirlpool. Dat was natuurlijk niet nodig, maar deze sportieve geste werd zeer gewaardeerd. En het is bekend, seks is zeer slecht voor het korte termijn geheugen. :lol_hitting:

Na weer op krachten te zijn gekomen wilden Michelle en ik nog een uurtje gaan kameren. Ook dat liet even op zich wachten. Geen kamer vrij!  :o Zo druk was het toch niet meer in HP? Michelle begreep er helemaal niets van. Uiteindelijk belandden we (weer) in de whirlpool kamer, zonder te badderen weliswaar, waar we ons weer uitstekend hebben vermaakt. Michelle is TOP!  :great:
Tegen middernacht ging Michelle naar huis en keek ik weer terug op een super date!

Op het terras was het nog gezellig met Licky Luke, Maria, Rebecca, KanariePiet en zijn Nadia. Veel nieuws gehoord  :-\ Mijn oren klapperden.....!! We gaan er ongetwijfeld nog veel over lezen....... :censored
Gezien de tijd zat een toetje er niet meer in. Rond half 2 heb ik hazenpad gekozen en mij afgemeld bij Sabine met nog een lange rit voor de boeg!

Illusion Plopp


 :bedtime2:

tja bij mijn in duisburg erospark heeft iedere kamer een whirlpool dus hoef er niet gedeelt te worden ben ik nu een eigenheimer  :017:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #505 Gepost op: 8 juni 2014, 23:01:34 »
Haus Panthera 06-06-2014
Een avond zoals de Nieuwe Revu: Onthullend, informatief en scherp.


ETA 13:00 uur, dacht het niet… alsof ze het ruiken bellen sommige van mijn klanten op het laatste moment nog even voor wat ditjes en datjes en voordat je het weet verschuift je ETA met minstens een uur. Terwijl je qua goesting en geilheid ingesteld bent op een dag/avond blote dames moet je dan nog ergens op een toetsenbord rammelen… pfff…

Maar goed, aan alles komt een eind en dus ook aan wachttijden (tenzij je op Hemelvaartsdag met je kids naar de Efteling gaat en de eerst wachtrij zich al op de snelweg bevindt, maar dat terzijde...). Dus met een ETA van 14:00 uur vertrokken richting Ratingen. Aldaar aangekomen eerst even een sleutel halen bij oma in Jaegerhof. Ik had haast dus moest haar teleurstellen, nou maar hopen dat ze zich nergens op verheugd had want ik moest de dag erna ook al weer heel vroeg weg… Ik dacht nog, waarom neem ik eigenlijk een hotel voor die paar uurtjes, maar slapen in mijn auto leek me geen goed idee en slapen bij Panthera zou vast niet mogen of in ieder geval niet voor de broodnodige nachtrust zorgen…  Dus nam ik me maar voor om wat vroeger weg te gaan in Panthera (waar natuurlijk weer niks van terechts kwam...).

Deze keer geen gebak of andere bagage, anders dan mijn eigen slippers en wat toiletspullen, want KanariePiet zou voor vlaaien zorgen. Die had wat te vertellen en deels ook te vieren, ik had reeds voorkennis maar hij zou het zelf ten gehore brengen, zo had hij verteld. Bij binnenkomst een dikke knuffel en drie dikke zoenen van Sabine ontvangen en mijn entree en borg betaald. “Für dich habe ich schon was schönes reserviert“, zei Sabine plotseling. Ik met vragend gezicht haar aankijkend… “Was mag das wol sein?” en ze hield triomfantelijk de sleutel van locker 69 omhoog. Ik vroeg nog verbaasder naar het waarom en lachend vertelde ze dat ze dat in opdracht van eagelke had gedaan. Toen kwam het verhaal weer boven drijven van het waarom: één van de voorgaande keren was ik op zoek gegaan naar mijn locker met nummer 89 die, zo zullen de meesten onder ons wel weten, niet bestaat. Bleek dat ik het label bij mijn sleutel ondersteboven had gehouden en dus locker 68 moest hebben. Eagelke stelde toen voor om volgende keer maar naar nummer 69 te vragen om dit soort misverstanden te voorkomen. Bovendien dacht hij, mij enigszins kennende, dat ik dat nummer ook wel beter zou kunnen onthouden… Sabine lag natuurlijk in een deuk en ik kon de grap van eagelke ook wel waarderen.

Aldus met de sleutel van locker 69 op naar de kleedkamers. Met het “klik systeem” in gedachten verwachte ik al gauw een of meer dames in de kleedkamer, maar wonder boven wonder bleef alles stil… vreemd. Dan maar naar de bar en daar zag ik weinig bekenden, een paar dames goeiedag gezegd/gezoend en meteen naar buiten. Daar zat eagelke al aan een tafel en die lag ook meteen in een deuk toen ik hem mijn armbandje met lockernummer 69 liet zien… toffe gast, die eagelke… Effe koffie halen en bijkletsen en vooral rond kijken want ik had dames zoals Nicole, Maria, Rebecca, Elena, enzovoorts allemaal nog niet gespot. Volgens eagelke omdat die op kamer waren, althans in ieder geval Nicole… vandaar ook geen welkom in de kleedkamer…

Een korte tijd later kwam als eerste Nicole naar buiten, gewassen en geschoren zoals dat heet en mooi opgemaakt met rode lippenstift. Blij gezicht toen ze me zag, uiteraard wederzijds, en meteen lekker tegen me aan komen zitten. Dikke zoenen op mijn mond en wangen waarna ik er blijkbaar als een pas geschminkte indiaan uitzag, getuige de reactie  van onder andere eagelke. Ja, die heeft wat om mij kunnen lachen…. Maar wie het laatst lacht, lacht het best, want ondanks dat hij Nicole een topper vindt zat zij toch lekker naast mij en niet naast hem!

Ik vertelde Nicole dat ik naderhand graag met haar naar de jacuzzi kamer wilde gaan maar dat Knaktuut (inmiddels onderweg) dat ook graag wilde, en dat we hem dus voor moesten zijn. Dat bleek alsnog moeilijk dan verwacht want we wilden ook graag wat eten en aangezien we beiden vis wilden eten moesten we dat voor alle zekerheid nog vóór de kamergang doen, anders zou de vis waarschijnlijk al weer op zijn… Inmiddels kwam ook Maria naar buiten, altijd even fris en stralend, maar ze liep me straal voorbij… Ik kuchte overdreven hard, waarna ze me vragend aankeek. “Haben wir Streit oder sowas, das du mich nicht begrüsst?”, vroeg ik haar. Enigszins in verlegenheid gebracht verklaarde ze dat ze Nicole en mij handje zag vasthouden toen ze naar buiten kwam en mij/ons dus maar niet wilde storen… Heel lief maar ik heb haar meteen uitgelegd dat zij mij altijd mag storen om goeiedag te zeggen. Ik ben niet van Nicole en Nicole is niet van mij, zo simpel is dat. Toch raar dat als je wat vaker met een en dezelfde dame kamert, je meteen als “haar man” wordt gezien. Nog erger als andere dvp’s je dan gaan mijden om geen aanvaring met de desbetreffende dame te krijgen.

Dus alsnog een zeer hartelijk welkom gekregen van Maria en daarna nog van Rebecca die naar buiten kwam. Die laatste zag er niet zo lekker uit, ze bleek een keelontsteking te hebben en zat zwaar aan de pijnstillers. Advies om naar huis te gaan en onder de wol te kruipen werd genegeerd maar je zag dat ze zich gedurende de dag steeds ellendiger ging voelen. Zelfs haar bordje met chicken wings en patatjes liet ze ’s avonds na twee hapjes staan, ocharm…

De gegrilde zalm met tagliatelle was gelukkig nog voorradig en smaakte weer voortreffelijk. Buikjes vol, nog even van het mooie weer genieten en plotseling stond Knaktuut daar…. Oeps! De tijd was omgevlogen… Nicole was meteen alert, sprong op en ging de sleutel van de jacuzzi kamer halen. Ik hoefde maar even te wachten en toen kwam ze al terug, gepakt en gezakt alsof we een dagje naar het strand gingen… handdoeken, badgel, creme, body loition en massageolie, alles in een grote tas. Die had er zin in en ik dus ook! Of ik nog tweemaal een Weinscholle (witte wijn met Sprite) wilde bestellen en meenemen, prima. Kun je leuke spelletjes mee doen… 

De sessie zou uiteindelijk tweeëneenhalf uur duren gevuld met lekker badderen, veel zoenen en knuffelen, lekker wijntje en spelletjes daarmee, zalige massage met olie, knuffelen, en wat dies meer zij. Wie Nicole kent heeft aan één woord genoeg, laat staan aan bovenstaande beschrijving van onze kamergang…

Nou schijn ik tegen Knaktuut gezegd te hebben dat we tegen 17:30 uur wel klaar zouden zijn, ofwel een anderhalf uur later, maar op de een of andere manier kan ik me dat niet meer herinneren. Erg vervelend natuurlijk, want hij had dat weer aan Michelle verteld en die twee dachten dus tegen de genoemde tijd op de jacuzzi kamer terecht te kunnen…  waar Nicole en ik pas na tweeëneenhalf uur van af zouden komen…. Ik trof Knaktuut later enigszins ontstemd in de kleedkamer nadat ik met Nicole had afgerekend en dat vond ik erg vervelend. “Misverstand, kan ik wel begrijpen, maar Michelle kan je wel schieten”, zei hij nog, En Michelle is nou net degene met de Peitsche… oei oei… Gewapend met al mijn charmes begaf ik me dus naar buiten naar Michelle, die me aankeek met een "glimlach" die niets te raden over liet. Ik heb me dan ook verontschuldigd en aangegeven dat ik me echt niet kon herinneren dat ik had gezegd dat ik om 17:30 uur van de jacuzzi kamer af zou komen…  Gelukkig werkten mijn charmes enigszins want de glimlach werd al weer wat vriendelijker en later heb ik het goed kunnen maken met een tweetal cocktails voor Knaktuut en Michelle… pfff….  Veel seks is dus inderdaad niet goed voor je geheugen… al had ik dat nog zo gehoopt…

Intussen was KanariePiet ook gearriveerd maar tegelijkertijd al weer op kamer met zijn Nadia. Ik had wel al snel in de gaten dat hij geen gebak bij zich had… tja, sommige dingen kun je toch niet aan de jongere generatie overlaten….  Eerst nog wat gekletst aan de tafel  buiten en toen zag ik Nicole opeens druk in gesprek met Maria, op een manier die niet happy uit zag. Ik ging er bij staan en vroeg wat er aan de hand was maar meer informatie dan dat Nicole onverwacht naar huis moest kreeg ik helaas niet. Dat was ook het begin van de vele verhalen, sommige positief en sommige wat minder positief, over wat er allemaal reilde en zeilde tussen dames onderling en dames met sommige ijsberen…  Onthullend, informatief en scherp…  Ik heb veel verhalen in discretie aangehoord en herkende de nodige situaties, moest ook het een en ander ontkennend dan wel bevestigend aan deze en gene beantwoorden en dat heeft toch wel een aanzienlijk deel van de avond in beslag genomen… Er zal, zoals Knaktuut in zijn recensie al zei, “We gaan er ongetwijfeld nog veel over lezen....... 

Maria had mij voor enkele serieuze gesprekken meegenomen aar het zithoekje buiten rechts, waar we gezellig tegen elkaar kropen en de nodige gesprekjes afwisselden met wat zoensessies… Ondanks dat ik geen plannen meer had bleef ze een behoorlijke tijd bij me zitten en was ze weer eens ontzettend aanhankelijk en lief. Nicole kwam in haar normale kleren nog snel afscheid van ons nemen en ging toen snel huiswaarts, ik ben nog steeds nieuwsgierig wat daar aan de hand was...  KanariePiet kwam nog even bij ons kletsen maar ging toen weer gezellig met Nadia aan een tafel zitten, even later gevolgd door Knaktuut en Michelle die hun sessie op de jacuzzi kamer afgerond hadden en nu eten wilden bestellen. Dat laatste ging niet zo gemakkelijk als ze hadden gedacht, zoals je in de recensie van Knaktuut kunt lezen, maar gelukkig liep dat goed af. Het zat Knaktuut (en Michelle) niet mee vandaag…

Maria en ik hebben ons toen bij het gezelschap aan tafel vervoegd waar, ondanks het tekort van één stoel, al gauw plaats vrij kwam omdat KanariePiet zich voor de zoveelste keer even terugtrok met Nadia… Uiteraard kwam van het geknuffel en gezoen van Maria een kamergang, dat was onvermijdelijk en gezien de aandacht die ze me had gegeven ook wel zo correct, naast het feit dat ik er wel de nodige goesting van had gekregen… We hebben onze tafelgenoten dus lekker laten eten en hebben ons een uurtje of anderhalf terug getrokken op een mooie kamer….

Toen we na een tijdje weer uit de kamer kwamen dacht ik dat Knaktuut en KanariePiet vast wel naar huis zouden zijn maar een snelle check op het terras leerde dat ik me daar in vergist had… We konden dus gezellig samen met o.a. Maria nog wat nakletsen en hebben er toen een mooi einde aan gebreid. Voor mij eigenlijk een anderhalf uur te laat met betrekking tot mijn planning, maar gezelligheid kent geen grenzen en morgenvroeg leek nog zo ver weg …. Totdat slechts enkele uren later de wekker ging … gaaaaap…
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #506 Gepost op: 10 juni 2014, 09:29:42 »
Toch een apart avondje, gisteren. Weeralarm, dus dan ga je niet de weg op tenzij er een dringende reden is. Die was er. Drie zelfs. Zo geil als de pest, noglangnietuitgewandeld, en een vrijkaart van Relaxxxboard voor Haus Panthera. Om een uur of zes gedaan met de job, een goede vijftig kilometer te gaan, was allemaal te overzien. Maandagen zijn als bekend niet de drukste dagen, maar tweede Pinksterdag, geen idee of dat nog invloed zou hebben. Niet veel dus, erg rustig in the house. Bij aankomst nog goed weer, maar al wel een dreigende lucht. Nogal een uitgedunde line up, ik kreeg er niet meteen een wouw gevoel bij, even afwachten dan.  Niet alle dames waren spontaan in het leggen van contact, maar een ietwat mollige meid kwam groeten en ging er buiten eentje roken. Kom je mee, rook je? Nou nee, alleen passief.

Was Tina, Bulgaarse, aardige meid wel. Na een paar haaltjes aan de sigaret zaten we al met de monden op elkaar, ik wist meteen weer dat ik in de juiste club was beland. Toen we stopten met zoenen was de sigaret letterlijk in rook opgegaan. En er kwam een uitstekend kamertje achteraan. Tina is wat aan de stevige kant, waardoor veel mannen eerder geneigd zullen zijn om voor een slankere optie te kiezen, maar wat borsten en billen betreft heb je de handen goed vol. En de service is uitstekend. Bij het zoenen gaat ze er vol voor. Ze pijpt heel geraffineerd en zacht met veel oogcontact.  En ik heb me weer eens goed uitgeleefd tussen die mollige dijen. Je treft vaak meiden die tijdens de beurt het zoenen af proberen te houden vanwege te weinig lucht of weet ik veel, maar bij Tina is dat niet aan de orde. Gewoon doortongen tot je het condoom volpaft.

Terug beneden vluchtte iedereen naar binnen, want het inferno barstte los. Een schnitzel met friet besteld, en in afwachting daarvan kwamen er nog wel een paar dames langs. Zaten wel een paar kameropties bij. Een kleine brunette leek me wat contactschuw. Ik had eerlijk gezegd wat twijfels, maar naar later bleek onterecht. Toen bij mij die schnitzel erin zat, en ze alleen op een bankje zat, schoof ik toch maar eens bij haar aan. Nadat we ons voorgesteld hadden, Milena, Nlnu, aangenaam, werd er geen woord meer gesproken, want we zaten de hele tijd met woelende tongen in elkaar verstrengeld. Toen ik toch maar een gesprekje probeerde, snapte ik het meteen, want de schat verstond geen Duits of Engels. Een Colombiaanse, woonachtig in Spanje. Mijn beperkt Spaans clubvocabulair kwam weer aardig van pas. Vooral de schuttingwoorden doen het goed in zo’n geval. Het ijs was snel gebroken. Milena was gewoon het beste wat me dit jaar overkomen is. Echt een schot in de roos, die meid. In geen tijden zo’n heerlijke zoenster gehad.  Ze lag in een deuk toen ze hoorde over haar fantastico chupar la polla. Drie standjes afgewerkt, waarvan de missio het langst, en maar eindeloos doortongen. Een heel uur met haar bezig geweest. Helaas gaat ze eind deze week voor een tijdje naar huis, maar ik hoop haar nog vaak terug te zien, echt een aanwinst voor het huis.

Inmiddels was het onweer overgetrokken, en ging ik ervandoor, maar het ging nog niet vanzelf. Zulke buien zijn vaak erg plaatselijk, maar deze omgeving had er goed van langs gehad. Om Ratingen uit te komen een paar keer de stoep moeten nemen vanwege omgewaaide bomen over de straat. Dat ging dan nog wel, maar onderweg naar de Autobahn een dik half uur stil gestaan terwijl de brandweer met kettingzagen de weg vrijmaakte. Allereerst voor de Notartzt. Complete chaos. Eenmaal op de Autobahn was er niet veel meer van te merken, en de laatste tien kilometer B weg naar de bestemming gelukkig ook niet. Al met al een merkwaardige avond die ik toch niet had willen missen. Dank zij die vrijkaart van Foots, en de uitstekende service van Tina en vooral Milena.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2014, 14:23:22 door noglangnietuitgewandeld »
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #507 Gepost op: 13 juni 2014, 11:43:08 »
Dem Lockruf meines Hasen (Nickname eines langjährigen Kollegn von mir) konnte ich nicht widerstehen und so einigten wir uns auf einen Besuch des HP und das natürlich an einem FKK Tag.  Zu früher Stunde der erste gemeinsame Blick durch die Hallen der Lust fiel dann, vor allem für meinen Mitstreiter,  ernüchternd aus. Da war für uns beide definitiv noch nicht das richtige Mädel dabei.   :o
Ich beruhigte den Kollegen. Die besten Mädels kommen ja noch. :-P

Ein Gang zum Empfang und die Frage wer denn noch so erscheint. Evelina und Jacky wohl nicht. Dafür aber doch einige buchbare Optionen.
Zum Abend hin waren es weit mehr als 20 Frauen.
Für mich interessant. Michelle, Nicole, Denisa, Paula, Ewa, Lyannha, eventuell Sabrina,  dann noch eine Kolumbianerin und ein sehr großes schlankes Mädel. ( Name????) Also genug Optionen.

Zunächst war Altherrenplausch über Gott und die Welt angesagt. Und natürlich die eine oder andere Lästerei.

Gäste:  Das gute nicht zu warme Wetter lockte diesmal doch recht viele Eisbären aus ihrer Höhle.

Essen: Aufgrund eines Missverständnisses bekam ich ein Schnitzel Wiener Art mit Fritten. Und das auf unterem Niveau. Ein Novum im HP, dass es mir nicht geschmeckt hat. Am Abend gab es für mich Truthahn- Medaillons in gewohnter Qualität.

Zimmer1:

Dann trudelte die kleine Drecksau Denisa ein, begrüßte mich in zivil zuckersüß und hatte damit bereits Buchung 1  klar gemacht.  Ok ich hatte sie eh auf dem Zettel. Denisa ist die perfekte Bitch und genießt das auch, vor allem die am Abend gut gefüllte Geldbörse. Aber wer auf die geile Art die Männer fertig macht, dem sei es auch gegönnt.  Charmant und witzig ist sie auch.

Ich bekam dann wieder die ganze Palette ihrer Spielkunst zu spüren. Das beginnt mit dem Couchprogramm, wo sie bereits das Verwöhnen ihrer Schnecke einfordert. Premiumküsse und geiles FO mit EL runden das Programm unten ab. Zu einem Fick auf der Couch kann ich sie nicht überreden. Zum Glück für mich. Ich war bereits derart aufgeheizt und konnte die Abkühlung vertragen.

Auf dem Weg zum Zimmer unterbrachen wir mehrfach für ZK Orgien.
Nahtlos setzte sich das Couchprogramm im Zimmer fort. Ihre vorwitzige Zunge drang wieder tief in südliche Gefilde ein. „Yeaaahh Baby tiefer…..“ DT und Kehlenfick sind ihr nicht fremd.
Beim Poppen im Doggy fiel mir auf, das sie doch recht wenig Fett hat. Beim heftigem Vögeln stößt man an ihre Knochen.
Auch im After-Sales Bereich ist sie topp. Tiefe ZK bis zum Spind.
Kurzübersicht spare ich mir diesmal.

Wiederholung: logisch :laughingchick


Zimmer 2:

Obwohl doch auch Alternativen vorhanden waren, hatte ich eh schon eine dunkelhäutige Dame im Visier. Diese hatte mich bei meinem Eintreffen bereits wieder erkannt. Bildhübsches Gesicht, Augen, in denen man sich verlieren kann. Lyannha
.

Getreu dem Motto:

Ob jung, ob alt,
ob dünn, ob rund,
der Wolf fickt sie alle wund,
;D

ist es mir recht egal, dass ihre Figur keine Modelmaße hat. Wichtig ist einfach nur, ich muss auf das Mädel geil sein. Außerdem ist sie charmant, witzig und intelligent. Zudem habe ich meine Freude daran zu sehen, wie sich ein vermeintlicher Newbie entwickelt. Und das hat sie prächtig gemacht. Ich fand die Zeit mir ihr beim ersten Mal schon sehr kurzweilig. Diesmal suchten wir nach einem freiem lauschigem Plätzchen. Das fanden wir in dem Nebenzimmer, wo zudem auch gerade gepoppt wurde. Naja gepoppt ist zuviel gesagt. Der Typ lag auf Ewa und hat sich so einmal pro Minute bewegt. Interessante Technik. (Übrigens könnte man den Raum mal öfter lüften…..)

Ich hatte dann nur Augen für Lyannha. Schönes Knutschen, FO auf der Couch und sie ist viel zungenfertiger geworden. Gefühlvolle Hände und Finger hat sie auch. Damit begibt sie sich auch mal auf Reisen.
Dann ab aufs Zimmer, wo ich doch glatt vergesse, sie zu lecken. Ich war nämlich so spitz, dass wir recht schnell zum GV übergegangen sind. Der dafür diesmal deutlich ausgiebiger ausfiel.
Mein eigentliches Vorhaben eine Ölmassage mit Abschuss auf die Hupen viel wegen latenter Vögelgeilheit meinerseits wieder aus. Steht aber definitiv noch auf meinem Programm.
Ich habe sie dann auch abends nicht mehr gesehen.

Fazit: Ich mag die offene lockere Atmosphäre im Panthera. Flirtwillige, freundliche  Mädels, es wird animiert.  Eine richtige Flopnummer würde ich hier nicht Erwarten. Optisch aber nicht immer nach meinem Geschmack. Ein wenig Auffrischung in Form von blonden Frauen könnte der Club gebrauchen. Zumindest würde ich an den Tagen von Montag bis Donnerstag über eine HH nachdenken, um auch an den eher besucherschwachen Tagen einen Anreiz zu schaffen.

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #508 Gepost op: 15 juni 2014, 10:21:13 »
Ik ben benieuwd hoe zwak mijn vlees is en wanneer ik weer voor de Babylon of HP bijl ga, ik hou me steeds voor om om de 2 weken te clubben om zo m’n sociale leven ook in balans te houden maar voorlopig is me dat nog niet gelukt  ::) ;D.

Dat heeft dus welgeteld 6 dagen geduurd :017:.

Gisterenochtend vertrok ik vergezeld door een zak voorgesmeerde pistoletjes richting Ratingen :steeringwheel:. Het was alweer 4 weken terug dat ik bij de huiskatjes was geweest. De hoogste tijd dus om daar weer eens een kijkje te gaan nemen, deze keer nam ik me voor om eens wat meiden aan te gaan spreken waar ik nog niet mee op de kamer was geweest om te kijken of ik nog meer toppers als Diana en Denisa kon vinden. Het verkeer zat onderweg alles behalve mee :banghead:, zodoende kwam ik een half uur later aan dan gepland. In en rond Ratingen is het vorige week NOODWEER geweest, niet normaal want een aanzicht, zoveel omgewaaide bomen en takken, dat moet echt heel extreem zijn geweest :o! 14.30 uur reed ik de poorten van Panthera binnen waar er nog voldoende parkeergelegenheid was. Bianca en een vriendin kwamen tegelijk met mij aan, Bianca gaf mij een zeer warm onthaal, ik heb goed contact met haar.

Ik meldde mij bij de theke, volgens mij Sabine? Ik overhandigde haar mijn vrijkaart die ook zonder enige moeite werd geaccepteerd. In ruil daarvoor kreeg ik een oranje handdoek en het bijbehorende witte gewaad. Omgekleed en op naar de bar, in de wandelgang kreeg ik een begroeting van Evelina, in de bar waren slechts een handje vol dvp’s vergezeld door een NL beer, ik maakte kennis einzelganger, een gezellige levensgenieter, we hebben wat gelachen die dag! Al snel kwam ik ook mad_ed tegen, hem had ik al 1 x eerder ontmoet in HP, ook een hele sympathieke kerel. Zo ook schudde ik de hand van GGD , och och wat ik heb dubbel gelegen om hem, een super toffe kerel. Heel erg veel lol mee gehad ;D! Ik kwam ook nog een bekende Duitste niet schrijvende beer tegen en vroeg hem of Melodie aanwezig was, jazeker zei hij. En na 5 minuten kwam hij naar mij toe en wees naar een slanke meid die met een andere beer aan het praten was, ik had wel direct oogcontact met haar, ik dacht die kom ik zo nog wel tegen en nog geen paar minuten later liep ik zo tegen haar op in de gang en dat klikte direct :happy. We gingen buiten een sigaretje roken en wat drinken. Ze heeft hele felle groene ogen, het is een hele bijzondere meid, dat zie je en dat merk je, ik zag het direct zitten met haar, ik voelde duidelijk een flinke aantrekkingskracht tussen ons en eerlijk is eerlijk dat is er of dat is er gewoon niet. In dit geval dus volop 8). Ze praat Duits en dan ook nog eens heel snel, dus je moet heel goed luisteren wat ze precies tegen je zegt. We lachten veel en het duurde ook niet lang of er volgde onbeschrijflijk lekkere tz, ja dit is werkelijk met geen pen te beschrijven, wie goede contacten met Melodie heeft of heeft gehad zal dit zonder meer beamen. Ooooooooh zuchtttttttttttttt oooooooooooh ahhhhhhhhhhhh dacht ik , gewoon HELEMAAL mijn ding hoe zij zoent :pica. Dat beloofde wat!! Na verloop van tijd verplaatsten wij ons richting de kleine kino die grenst aan de bar. We hebben ons daar om precies te zijn 1 uur en een kwartier in de ruimste zin van het woord vermaakt, dit leverde dan ook een heel fraai schouwspel op wat heel wat bekijks trok ::)!! We smeten ons op bed en we hebben eerst een kwartier heftig vol passie in vuur en vlam liggen rollen bollen en tz, toen volgde er pussyslides op bijna ondraaglijk niveau en maar tz tz tz, toen zeer lang in 69 gelegen en ze trakteerde mij op dt’s met zo veel gevoel, het was uitzinnig :-\, het nmc was heel intens, hard, zacht, alles kwam voorbij, maar vooral met héél veel gevoel. Tijdens de sessie kwamen er veel mensen kijken/ voorbij lopen/ tussen de schotten doorgluren aangezien wij niet geheel geruisloos waren ;D. Ik besloot na een uur om af te sluiten met een ft door Melodie, we gingen weer vertrouwd in 69 en het was zooooooo genieten. Ik voelde mijn orgasme opkomen maar probeerde hem toch nog uit te stellen wat een gigantisch lekker gevoel opleverde, tot ik het écht niet meer hield en Melodie voelde de ‘bui’ al hangen en gaf nog een tandje gas bij. Het resultaat was 1 van de allerheftigste ft’s die ik ooit heb gehad O0. Gelijk of misschien nog net iets beter dan die van Diana. Kortom ik roep Melodie uit tot 1 van de 7 wereldwonderen!!! Toen ik daar helemaal leeggemolken gestrekt op bed lag kon ik de 1e 2 minuten niet meer praten, het enige wat er door mijn hoofd ging was...

Louis Armstrong What A Wonderful World 

Netjes afgerekend, gedoucht en weer de bar in.....

Het was toen 18.00 uur, plots loop ik Michelle tegen het goddelijke lijf :-\. De verleiding was erg groot om met haar te gaan kameren aangezien dat ook nog nooit was gebeurd, dit kon alleen om 19.00 uur zei ze of rond 23.00 uur. Ik koos voor 19.00 uur, niet zo slim natuurlijk, net helemaal tot de laatste druppel uitgeknepen door Melodie en ik ging net warm eten bestellen, niet ideaal om dan al weer snel te gaan kameren :017:, enfin ik eten besteld samen met mad_ed, gezellig geouwehoerd, tot ik tot de ontdekking kwam dat het 18.55 uur was toen ik mijn laatste hap van mijn schnitzel naar binnen schoof ::). Dat word helemaal niets met een volle maag dacht ik nog, maar daar kwam Michelle al aan, gelukkig kwam ze om te vragen of ik het niet erg vond om 23.00 uur af te spreken, geen probleem meid  en ik pakte nog maar een biertje voor mad_ed en mijzelf, na een korte herstelperiode zag ik Nicole en Elena naast elkaar zitten, beide nog nooit mee op de kamer geweest. Nicole staat bekende om haar GFE en Elena om haar eindeloze tz, dit laatste wilde ik weleens aan den lijve ondervinden aangezien ik toch altijd wel in ben voor fanatiek tz, ik ging met Elena op een bankje zitten, het is een lieve meid, tz met haar is ok, maar het is niet wat ik er van verwachtte, geen Melodie / Diana / Denisa tz, maar begrijp me niet verkeerd het was zeker niet slecht, een ander zal het vast heerlijk vinden, ik hou van lekker diep tongen en lekker wild. Dat was het met Elena en mij niet. Op de kamer was het half uur goed, maar niet bovengemiddeld, pzc was goed, 69 was lekker, nmc was ook goed, niet slecht maar ook niet super, wel gewoon lekker afgesloten met een stevig missio orgasme. Netjes voor een half uur betaald en toen konden we ons klaar gaan maken voor het voetbal kijken :pica. GGD, einzelganger, mad_ed en ik hadden er veel zin in en we stationeerde ons buiten op het terras :13:. 1 Ding viel mij toch vies tegen en dat zeg ik dus ook gewoon: op de website van HP staat het volgende...

Panthera im WM-Fieber
12.06. – 13.07.
Pünktlich zum größten Sportereignis des Jahres haben wir unsere überdachte Außenterrasse fertiggestellt. Wir übertragen alle Spiele der Weltmeisterschaft auf einem Mega-Beamer in Top-Qualität.

[attachimg=1]

Nou sorry hoor, maar buiten hangt er dus gewoon een flatscreen die je in menig huis- of slaapkamer vind, dus niets geen Mega-Beamer :017:. En daarbijkomstig was de kwaliteit van het beeld bedroevend slecht , plasma kwaliteit, erg jammer. Maar goed het was BERENgezellig, vooral GGD had leuke streken tijdens de wedstrijd, die lag een dvp te beffen op het terras en later trok hij zich even terug voor een vluggertje haha. De wedstrijd was natuurlijk waanzinnig, veel dames vergezelde ons, links in mijn armen lag Bianca een lange tijd en rechts Christina. GGD en mad_ed waren ook omringt door dvp’s. Heel apart om op zo’n manier ons land te zien voetballen IN DUITSLAND haha O0. Ik had tot op dat moment al redelijk wat halve liters geconsumeerd en ik had dus met mijn verstrooide hoofd totaal niet in de gaten dat het al tegen 23.00 uur liep :-\. Ik kon gelukkig nog wat eten bestellen bij de spontane Ilara. Toen kwam ik tot de ontdekking dat ik om 23.00 uur een afspraak had met Michelle, och jee dacht ik ::) , zelfde verhaal als net, met een volle maag gaan wippen, dus ik werkte dat rundvlees menu naar binnen, poetste mijn tanden en op naar Michelle, 2 dingen kloppen er natuurlijk niet echt, 1 is die volle maag en 2 op afspraak gaan kameren, dat laatste is het beste als het spontaan gebeurd natuurlijk, maar Michelle is lastig te ‘boeken’ dus daar ontkom je gewoon niet aan. Het is 1 van de knapste vrouwen van HP met een gingantisch mooi lichaam, waar ik haar tal van keren terecht over gecomplimenteerd heb, in de bar zoende we lekker, ja tz met Michelle is heel lekker! En ze trakteerde mij in de bar op pzc, dat leverde ook weer de nodige scheve gezichten op :o. We verplaatsten ons naar een kamer boven. Daar liet Michelle haar pzc kunsten goed zien, deze dame heeft gigantische zuigkracht, helaas kreeg ik mijn jonge heer niet sterker dan 60%, mijn lichaam was te druk met het spijs verteren, opgewonden werd ik zeker van Michelle, 69, nmc was ok, maar niet op volle sterkte, het lag aan mij zeker niet aan haar! Het is wel een prachtig gezicht als zij onder je ligt missio. Ik besloot af te sluiten met haar bekende ft, daarop volgde de 3e ontlading van de dag, de 2e ft, het was zalig. Ik wil toch zeker snel een keer op herhaling bij haar, als ik mezelf wel 100% kan geven. Netjes voor een half uur afgerekend plus ft, zij ging naar huis en ik weer naar de bar...

Ik kwam GGD weer tegen, ik zei dat ik ondertussen aardig naar de klote was en weer eens stond te twijfelen om na de 3e sessie naar huis te gaan of te blijven voor een 4e. Ik zei hem nog, dat als een dvp het nog voor elkaar zou krijgen om een 4e ontlading bij mij eruit te krijgen dat ze wel heel goed zou zijn en als dat zou gebeuren dat hij het wel zou lezen in mijn verslag. Nou GGD het is gelukt! Ik liep de bar en er waren zeer weinig dames :017:, na wat rondjes lopen, drankjes drinken, liep ik tegen de Bulgaarse Celine op, dit was mijn 4e bezoek aan HP en iedere keer was zij er en steeds vriendelijk en spontaan tegen mij. Ze is niet de slankste maar ze kan het zeker hebben, ze heeft wel iets geils. Dus ik keek op een manier naar haar wat zij wel begreep en we begonnen heftig te tz in de gang, heyyyyyyyyyyyyyyyyy verrassing 8)!!! Die zoent bovenverwachting lekker :035: !!! Ik voelde mijn jonge heer flink doorbloeden. Ja er was duidelijk een klik tussen mij en Celine! We hebben een tijd gepresaled op een bankje achterin de bar, daar ook weer fanatiek tz en lekker kroelen, een GFE op niveau! Ik vroeg haar om een sleutel te halen want ik had volop goesting gekregen. En ja hoor op de kamer liep het dan ook super gesmeerd, we knuffelde elkaar plat :happy, echt een schat is het, het voelde geweldig :dance2!!! 69 was ook genieten, pzc doet ze met kracht, ik koos niet voor een ft maar dat had haar zeker wel gelukt! Toen nmc, ach ach ach, elk poesje voelt weer anders, maar dit is voor mij echt een goud doosje, wat kon ik haar goed voelen van binnen!!! Ik durf wel te zeggen dat ik met haar wel 1 van de lekkerste doggy standjes ooit heb gedaan :017a, voor mij voelde dat perfect. Na een paar aangename afwisselstandjes kwam het moment suprême, ik had het op voorhand niet gedacht, de 4 ontlading was een feit, missio ten top 000006! We hebben daarna nog lekker samen uitgebreid gedoucht :douchen.

Later nog wat dames gedag gezegd, van Maria kreeg ik nog een paar lekkere tz in de kleedkamer, ook een bijzondere meid, ook bij elk bezoek gezien, nog niet mee op de kamer geweest en toch vriendelijk  blijven doen en tz (gebeurde de laatste keer ook toen ik wegging).

Ik keek op de klok en het was ondertussen 02.30 uur. Ik was alweer een half etmaal binnen de poorten van HP. En dan zakt de moed je weer in de schoenen, helemaal gesloopt gooide ik de handdoek in de ring en begon aan een super zware reis naar huis :-\, wat was ik moeeeeeeeeeee, 3 blikjes red bull op, met ramen open rijden, niets hielp :017:, daar word je niet vrolijk van en op dat moment in die toestand denk je dan weleens waar ben ik nu allemaal mee bezig ::)?! Maar als ik eenmaal weer opgelapt ben en weer een beetje mens ben zit ik al weer te speuren naar een nieuwe datum om naar HP te gaan, misschien a.s. zaterdag, dan maar eens goed met Christina kennis gaan maken, dat kwam er niet echt van gisteren.

Untill the next story!

Have a nice day!

Greetz Again and Again ;)

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Haus Panthera, Ratingen (ten noorden van Düsseldorf airport)
« Reactie #509 Gepost op: 22 juni 2014, 16:02:02 »
Haus Panthera, Dinsdag 17-06-2014

Dankzij een gewonnen vrijkaart  ;D van het relaxxxforum, waarvoor ik Foots  O0  nogmaals hartelijk wil bedanken, ben ik voor het eerst van mijn leven eens in deze saunaclub beland.

Altijd leuk, en spannend om weer eens iets nieuws te ontdekken, en ik had best wat verwachtingen aangezien de service hier op een hoog nivo zou liggen.

Ik kwam helaas pas best laat aan, rond 20.30, maar de ontvangst was zeer vriendelijk, geen probleem met de vrijkaart die werd probleemloos geaccepteerd. Wel een wat raar systeem met 10 euro borg voor de sleutel, maar goed, geen probleem.

Omgekleed, en een douche genomen, en de boel eens gaan verkennen. De club is beneden vrij klein, een rondleiding door een van de dames leerde me dat er boven meer ruimte is, en er is zelfs een dakterras, waar op dat moment vanwege het slechtere weer niemand was. Dat dakterras had wel wat! De betreffende dame probeerde me natuurlijk ook gelijk te strikken voor een kamergang, maar Megaboob is uitgekookter dan dat om zich zo te laten vangen, en ik gaf aan nog eerst even rond te willen kijken. De betreffende dame was niet helemaal mijn ding, en rook wat onfris  ::) uit haar mond helaas. Zoenen leek me eerder afschrikwekkend daardoor, dus even niet.  :017:

Na even te hebben gezeten werd ik benaderd door de Roemeense Tania  :ladyred (of Tanja), een 28 jarige blonde dame, die er best leuk uit zag, girl next door type, alles naturel, maar geen barbiepopje, en al zeker geen grote borsten  :tietjes. De rondgang door de club had me echter al geleerd dat het damesaanbod op deze dinsdag magertjes was (ca 12 exemplaren geteld), en dat het optisch gezien niet helemaal mijn ding was wat er bij Panthera rondliep op die dag. Helaas. Tania was optisch gezien voor mij de aantrekkelijkste, en dus eerst een leuk gesprek met haar gevoerd. Ze spreekt prima Duits, en is niet dom. Daarna mee naar de kamer, en daar werd gezoend (gelukkig wel een fris mondje), PZC, ook geheel naar wens, en seks in cowgirl (wat te langzaam tempo, ze liet zich niet lekker helemaal gaan). Daardoor het geheel met de hand af laten maken, wat wel weer goed ging, even nagepraat, en de kamer verlaten. 40 euro voor dit half uurtje, en dat was een nette prijs voor het gebodene, daar valt niets  op af te dingen.  8)

Weer even een douche  :douchen genomen,en wat gegeten van het buffet  :cochon na 22.00, ik was voor 22.00 vergeten eten te bestellen, dat was wel een beetje dom van me, want ik had nog best trek. Het buffet was niets bijzonders, maar vulde de maag. Ik werd nog aangesproken door diverse dames, maar dat was echt allemaal niet mijn ding. Ieder zijn smaak, maar ik ga toch meer voor de barbiepopjes met siliconen zoals bekend, en die waren hier zeker niet te spotten helaas. Dus om ca.23.15 Panthera weer verlaten, een snel en kort bezoekje dus op een rustige dag van de week, wellicht niet helemaal representatief onderzoek, maar ik heb een idee. De club an sich is in orde, de vriendelijkheid en pre-sales van de dames ook, maar het ontbreekt aan stunners simpelweg. Daardoor zal ik er voorlopig niet weer heengaan, dan zijn er toch voldoende clubs in de omgeving die een damesbestand hebben dat mij meer aanspreekt.

Ondanks dat was het toch een goede ervaring, weer een  voor mij nieuwe club bezocht, een goede sessie beleefd, en voldaan naar huis gereden.
 
Megaboob  :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!