Auteur Topic: Babylon (Elsdorf) niet meer klein maar fijn ...  (gelezen 1130272 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #300 Gepost op: 26 mei 2014, 22:41:17 »
De verbouwingen zijn volop bezig , betonplaat is gegoten .
Eenmaal het klaar is, zullen er 25 kamers beschikbaar zijn en een nieuwe grote barruimte , achteraan komt een grote tuin waar kort geleden de parking was , en daarachter is de nieuwe PARKING .
De nieuwe PARKING kan men nu al gebruiken , komende van het rond punt de straat links voor Babylon (Dieselstrasse ) inslaan na honderd meter rechts , straat evenwijdig met de Oststrasse en na 200 m kan men rechts de parking van Babylon oprijden gelegen achter de Villa Babylon .
Daarna kan men te voet het hekken volgen en zo bij de ingang komen .
Men kan natuurlijk nog altijd op straat parkeren , maar als men een beetje discreet wil staan .

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #301 Gepost op: 28 mei 2014, 20:34:54 »
Zaterdag 24 mei samen met Deket mijn vrijkaartje gaan inwisselen in Babylon.

Na een weekje met ziekenverlof thuis, was ik toe aan een opkikkerend weekend.

Zoals bijna altijd carpoolen met Deket naar de club, maar deze keer was Boy69 op voetbalweekend dus dit weekend leek ideaal voor een uitstapje naar Babylon.

Vrij vroeg aangekomen in Babylon, was het nog rustig met rakkers en hertjes.

Zoals altijd door deket weer op snelheid genomen met een kamergang na na verloop van tijd Betty gespot en nog voor het avond eten tot tevredenheid met haar gekamerd.
Sinds de laatste keer had ze haar blonde haren een donkere tint gegeven.  Al staat het haar wel, voor mij zag ze er toch veel beter uit met de blonde look.

Het eten was goed geregeld, je bestelt gewoon en enige minuutjes later is je bestelling daar, simpel maar effectief en stukken beter dan het bakken principe van vroeger.

Deket was ondertussen weer niet te houden en sleepte de ene na de andere meid mee op kamer, eentje zelfs 2x.. en ik moet zeggen, Amelie of zo iets , ze zag er goed uit en de service was blijkbaar ook ok.

Later op de avond begon het drukker te worden, vooral met franse rakkers en kreeg ik last van mijn ademhaling door de rook in de bar en ben ik maar een tijdje in de wirlpool gaan opknappen.

Toen ik terug boven kwam, was de party in volle gang, een deel rakkers keken naar de voetbal, een aantal anderen vermaakten zich duidelijk met Cheffe die enkele flesjes wijn en sterker spul van het huis gekraakt had.

Ondertussen was na minime ook Laurent74 aangekomen uit phg en die feestte lustig mee.
Het weze hem gegund.

Na enige tijd begon het franstalige groepje luidruchtiger en luidruchtiger te worden en meestal zeg ik tegen boy69 als die weer eens over de te luidruchtige fransen klaagt dat dat enkele is omdat die taal zo klinkt omdat hij het niet verstaat, maar ik begon er me toen aan te ergeren.

Het liep verder en verder uit de hand en toen de heren vonden dat de dames die er maar verveeld en werkeloos bij zaten getrakteerd moesten worden op een gesynchroniseerde swansdans, ben ik mij maar weer gaan terugtrekken in de wirlpool.

Ik voelde mij ondertussen al niet meer top maar wilde eigenlijk nog een kamertje doen voor ik naar huis ging.

Laurent was op kamer, ik had een meid op het oog, Deket kwam vragen of er nog tijd voor een 4e of 5e kamergang was.

Hij de kamer op , voor mij liep het anders dan gepland en mijn potentiele date ging er met een franstalige rakker van door

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #302 Gepost op: 31 mei 2014, 21:41:16 »
Babylon maandag 26-5-2014

Dankzij mijn vrijkaart Babylon  :dance2 voor de tweede keer in mijn wandel carrière weer eens bezocht. Mijn eerste bezoek is alweer even geleden, en was toen door omstandigheden helaas ook een bliksembezoek. Deze keer arriveerde ik al in de middag rond 14.30. Natuurlijk is een maandag vaak niet de beste dag, maar aan de andere kant wel wat rustiger, en ook soms goed om eens even de boel goed te verkennen. Ik werd zeer vriendelijk ontvangen door de theke  :tietjes, kreeg mijn handdoek mee, en ging me omkleden. Tja, hessendress  :banghead: bleek een hele uitdaging te zijn, op de een of andere manier ben ik er niet handig in, en gleed die handdoek heel de tijd bijna van mijn lendenen af  :kissass. Maar goed, met enige voorzichtigheid was het te doen. Na de douche heb ik een drankje genomen en ging ik “toevallig”  ;) naast de als een katje uitgestrekte Tjechische Lorena zitten, en knoopte een gesprekje met haar aan. 24 jarig bevallig blondje  :showtits1, wat kleine borstjes, maar wel een leuke snoet. Optisch voor mij een van de leukere dames die aanwezig waren (ca. 15). Even aan die lekkere borstjes  :showtits1gezeten, naturel, en ze had er duidelijk wel zin in om een lekker te worden verwend door deze Hollandse boobmeister. Zo gezegd, zo gedaan, en op naar de kamer. Er werd getongzoend, geteasd (tepels, wederzijds), en de afdaling naar pzc was begonnen. Die was helaas nog niet helemaal overtuigend, en het kostte me enige moeite om stijf te worden, maar toen ging het allemaal een stuk soepeler. Na enige tijd pijpen, was het tijd voor de seks, met haar dus traditioneel in cowgirl bovenop. Dat ging goed, maar conditioneel was het geen top, dus voordat ik in volle galop kon gaan vroeg ze om een ander standje, en dat zou dan het traditionele vrouwenstandje doggy moeten worden. Goed, prima, en zo gezegd zo gedaan. In deze stand liet Lorena zich gewillig en hard neuken, wat tot het door mij gewenste resultaat (lees orgasme) leidde gelukkig. Ik werd even schoongemaakt, en we hebben nog even het half uur volgekletst, meer dan zelfs. Ik was dus ietwat bang om een extra half uur aan mijn broek te hebben hangen, maar niets van dat alles, ze schreef netjes een half uur. Hulde!  :pica

Na dit gezellige halfuurtje was het tijd voor een hapje, dus even het buffet geprobeerd, was prima. Daarna van de sauna genoten en de whirlpool, die ook echt aangenaam is. Nog even mijn krantje gelezen, en het was alweer etenstijd, deze keer het echte avondmaal. Inmiddels is er al la carte eten, ik had de kipfile met frites en broccoli, en dat was goed, en lekker, alles prima en snel bereid. Ik werd aan tafel vergezeld door twee roemeense dames (het grootste deel van de dames is roemeens), een sprak echter geen engels of duits, de ander des te beter. Leuke meid, mooie borsten, maar helaas geen fris gebit, en een zweertje op haar lip waardoor ik haar met pijn in het hart toch heb laten gaan, anders leek ze me zeker leuk.

Dan maar even uitbuiken in de kleine doch gezellige tuin, een Franse medebeer gesproken (was gezellig, en goed voor mijn Frans!) en nog even een rondje gelopen door het pand. De cheffe was er ook inmiddels, draaide ook voor mij lekkere muziek, op een prima nivo. Dat is voor mij een absoluut pluspunt! Mag ook best benadrukt worden. Heerlijke jaren 80 en 90 muziek op een acceptabel nivo. Graag! Omdat ik niet echt een dame van mijn gading tegenkwam direct, en ik nog zakelijke verplichtingen had in Duitsland later op de avond, heb ik besloten om Babylon rond 20.30 te verlaten. De club is me goed bevallen, alles was in orde, wel liever geen hessendress voor mij, dat is een persoonlijk mankement en kan Babylon uiteraard niet aangerekend worden. Ik werd netjes uitgezwaaid door Lorena, en zal zeker nog eens terugkomen binnenkort.

 Megaboob
 8)
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 055/2014 Babylon
« Reactie #303 Gepost op: 2 juni 2014, 16:30:17 »
Ce Mardi 27/05/2014
En possession d’une énième entrée gratuite pour le bab,
grâce a un amis qui ne pouvais en usé, me voici de retour.
Journée très calme
Arrivée 11H, départ 22H
3 sessions avec:


VIKTORIA.PO  :censored
 Elle avait besoin de réconfort,
je me suis donc dévouer pour assouvir les désir de la belle.
15’ de cuni, 15‘ de fellation et 15’ de baisse endiablée
pour un petit 50roro.
Comme dirais l’autre une bonne recette de 4/4 sauf qu’il n’y a que trois tiers.

 

SISSI.BU  :swim
 J’avoue j’étais venu pour elle,
dès que l’on avait confirmé que la belle était de retour.
Elle était dans le sofa depuis le début de la matinée,
me jetant des œillade suivi par un sourire envoutant.
Mais je voulais la laissé venir à moi comme un gros pacha,
ce qui fut chose faite dans l’heure qui suivi mon retour de chambre.
son physique a légèrement changé,
mais sa folie et sa douceur sont restées intacte.
Elle est toujours une pro de la fellation et
veux comme par le passé prendre du plaisir en chambre.
BIG UP pour ce merveilleux retour


ANKA.RO  :kissass
Jolie roumaine cheveux noirs mi long
d’environ 1M60 avec un petit 80B,
Nouvelle venue en compagnie de son amie Aïda,
elles ont toutes les deux travaillés dans des club
du côté de Münchengladbach si je me souviens bien.
Nous avons fait connaissance en fin de soirée dans le kino,
fille réservée en salle, mais très jouette en chambre.
service dans les norme du babylon


Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 056/2014 Babylon
« Reactie #304 Gepost op: 2 juni 2014, 16:46:01 »
Ce Jeudi 29/05/2014
Je commence ici ma dispersion de spermatozoïdes,
arrivée 18H dans un club bondé grâce a un anniversaire teuton.
Revu beaucoup d’amis allemand que je n’avais plus vu depuis longtemps.
 Pour ma part je n’ai pas trouvé de nouvelle cible à décocher sauf Aïda.
Vers 21H Je mets les voiles pour l’EDEN
Arrivée 18H30, départ 21H
1 session avec:

AÏDA.RO :doll
Jolie roumaine cheveux brun mi long d’environ 1M50
avec un petit 75A dont la gravité cher a Newton a déjà fait son effet.
Nouvelle venue en compagnie de son amie Anka,
elles ont toutes les deux travaillé dans des club du côté de Münchengladbach
si je me souviens bien.
Elle était aussi dans le kino lors de ma rencontre avec anka,
je l’avait trouvée assez jolie.
C’est donc elle que j’appel pour venir a mes coté dans les sofas
afin de faire plus amples connaissance.
Je l’a sent un peu avare de fk, mais comme il n’y a quelle qui me tente,
je pars en chambre avec elle.
session moins bien que la moyenne du club.
Fellation correct, mais pas feeling particulier,
la petite est là pour vous faire jouir et basta.
Je n’ai pas cherché a cassé ses firewalls

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #305 Gepost op: 3 juni 2014, 01:59:14 »
Babylon 02-06-2014
Alice – Ölice …


Dankzij een drukker-dan-verwachte dag stukken later aangekomen in Babylon dan verwacht en gepland: iets na 16:00 uur draaide ik mijn Koreaanse 5-deurs bolide met 7 jaar garantie de nieuwe (tijdelijke?) parkeerplaats van Babylon op.

Ik had eerder met Eddy_V afgesproken en ook Duivenmelker zou er zijn, leuk om die eens in real life te leren kennen.

Bij binnenkomst een mij onbekende theke ontmoet, vijftig zuurverdiende euri afgetikt en aangegeven dat ze dat ook effe op mijn klantenkaart mocht noteren. Die van Eddy_V was al vol, zo hoorde ik later, dus die kan precies op zijn tien vingers uittellen hoe vaak hij er al is geweest in de afgelopen weken/maanden. Of toch niet, want hij is ook minstens één keer met een vrijkaartje geweest….

Gelijk al meer dan vriendelijk begroet door mijn favo Alice, die me in mijn oor fluisterde dat ze me gemist had, hetgeen ik zelf ook wederzijds kon beamen. Ik kreeg enkele dikke knuffels en natte zoenen, waarop de theke concludeerde dat ze mij niet hoefde te vragen of ik al eens in Babylon geweest was…

Beneden gekomen effe het “Live at Babylon” topic bijgewerkt en daar ook al meteen Eddy_V en Paula gespot, die net van een kamer af kwamen (hoe kan het ook anders).  “Effe samen een slaapje gedaan”, probeerde Eddy_V nog, maar daar trapte ik niet in. Dikke knipoog van Paula, die guitige spring-in-het-veld, die geloofde ik dan weer wel…

Snel gedoucht en fis naar boven waar ik Eddy_V en Paula op het buitenterras aan een Stehtisch zag staan. Eerst even wat te drinken genomen en daarna lekker bij deze twee geliefden buiten in het zonnetje gaan staan. Paula ging nog even aan de wandel, hoewel ze om de paar minuten weer in beeld kwam en controleerde waar Eddy_V zich bevond. Vertrouwen is goed, controle is beter, zullen we maar zeggen. Eddy_V had zich voorgenomen om vandaag naast Paula ook weer eens een andere dame ten kamer te vragen, maar hij werd nauwgezet in de gaten gehouden en kreeg nauwelijks kans om vreemd te gaan. Later op de dag was ie even verdwenen en toen Paula naar me toe kwam en vroeg waar haar Schatz was heb ik maar gezegd:  “Auf Zimmer”. Grote ogen, open mond en een “Huh?” geluid waren het gevolg. Ik herhaalde mijn uitspraak nogmaals en kon mijn lachen bijna niet meer binnen houden… Paula was duidelijk minder geamuseerd en had een blik in haar ogen die zich ergens tussen “Hoe durft ie?” en “Dat zou hij niet durven...” bevond. Ik ben er niet meer achter gekomen wat het exact was, want Eddy_V kwam opeens weer opdagen en werd meteen apart genomen. Ik lag dubbel van het lachen toen ik de korte maar hevige discussie in de bar zag en daarna het lachen van Eddy_V, toen hij begreep wat ik had gedaan.  Ik zag het maar als een soort van revanche toen zij bij een eerder bezoek stiekem zijn sleutel had ontvreemd en ik mee moest doen in haar opzet. Wie de bal kaatst…

Eddy_V, Duivenmelker en ik hebben gezellig bijgekletst en toen Duivenmelker op jacht ging naar een vervangster voor zijn duifje kwam Eddy bij ons staan om wat te kletsen. We hoorden zijn plannen met de nieuwbouw aan, andere plannen om het bestaande pand deels te verbouwen, een stuk geschiedenis/afkomst, een stuk recent verleden (Eddy was bijna eigenaar van Panthera geweest!), en ga zo maar door. Eddy heeft altijd verhalen klaar en is een gezellige gesprekspartner. We hebben hem aangegeven dat we volgende maand met een hele (gezellige) groep op bezoek komen, hetgeen hij zeer kon appreciëren. Hij mag die Hollanders en Belgen wel, zo vertelde hij. Wij uiteraard ook.

Buiten kwam ik een aantal maal met Alice in aanraking, iets waar ik wel van hou omdat het altijd gepaard gaat met de nodige knuffels, zoentjes en veel grapjes. Het is nu eenmaal een gekke doos die van tijd tot tijd vol met streken zit. Dat is meteen ook één van de redenen waarom ik best wel gek op haar ben, naast de prima seks op kamer is er ook goed mee te kletsen en nog beter mee te lachen. Ze houdt van respect en heeft dat ook richting haar klanten, zo liet ze me na een tweede warme welkom even met rust om me wat met mijn collega ijsberen bij te kunnen kletsen. Het was echter al snel duidelijk dat we samen op kamer zouden belanden, dat was immers de belangrijkste reden waarom ik vandaag naar Babylon was gekomen (sorry Eddy_V…). Echter, op een gegeven moment gaf ze aan dat ze een afspraak had en vroeg of ik op haar wilde wachten, hetgeen ik graag beaamde. Ik had zelf in de afgelopen week lang en hard gewerkt en had slechts korte nachten van slaap gekend, hetgeen voor mij reden was om even in een club als deze af te gaan schakelen en mijn hoofd (en zo) leeg te (laten) maken. Ik vond het dus al lang prima dat ik mijn kamergang nog wat kon uitstellen en intussen nog van de zon, drank en spijs, evenals de gesprekken met Eddy_V, Duivenmelker en Eddy kon genieten. Heerlijk op het gemakkie zo…

Na een tijdje kwam Alice weer op het terras en gaf aan dat ze graag eerst wat wilde roken, prima vond ik, ik zag haar wel komen als ze zo ver was. Echter, toen ze me kwam halen bleek dat alle "gesloten" kamers (lees: met muren tot aan het plafond) bezet waren en vroeg ze me of ik wilde wachten tot één van die kamers vrij kwam of dat ik een “open” kamer wilde. Ik prefereer de "gesloten" kamers en herhaalde nogmaals dat ik geen haast had en dus wel op een “gesloten” kamer wilde wachten. Ze vond dat prima, haalde nog (voor de zoveelste keer) wat te drinken voor me en liet me weer mijn gang gaan.

Na een tijdje kwam ze me buiten weer opzoeken en gaf aan dat ze intussen weer een afspraak had (met een gast die geen bezwaar had tegen de “open” kamers. Ze vroeg me of ik boos zou worden als ze met deze gast op kamer zou gaan en of ik nog steeds op haar wilde wachten. Ik lag op dat moment languit op een van de bedjes te relaxen, de laatste zonnestraaltje te absorberen en was (weer) druk in gesprek met Eddy_V, dus wederom gaf ik aan dat ze zich van mij niks moest aantrekken en dat ik echt wel op haar zou wachten. Ondanks het prettige geflirt van enkele andere dames, waaronder toch wel enkele zeer knappe verschijningen, liet ik haar weten dat ik mijn tijd voor haar gereserveerd had en graag op haar (en een “gesloten”  kamer) wilde wachten. Ik merkte overigens wel dat ik behoorlijke goesting kreeg en ging er voor het gemak maar van uit dat het lange wachten uiteindelijk ook met iets moois beloond zou worden… en dat bleek naderhand ook zo te zijn!

Uiteindelijk was het dan zover: kamer 8 was vrij (een van mijn favoriete kamers, dat wist Alice, beneden tegenover de wasruimte) en tezamen met een flesje massage-olie liepen we als twee geliefden richting onze verblijfplaats voor de komende twee uur. Ik kreeg als eerste een heerlijke massage, waarbij ik wel mag zeggen dat Alice er behoorlijk wat van kan en ook niet zo slapjes ook… Ik werd eerst lekker ingewreven met de olie, vervolgens werden handen, vuisten en ellebogen ingezet om mijn behoorlijk vastzittende rugspieren met het nodige geweld los te maken… Dit had ik echt niet achter Alice gezocht! Ze ging tot op de pijngrens en soms er net even overheen, zich meteen verontschuldigend als ik het daarbij behorende geluid uitbracht… maar ik gaf telkens aan dat ze door mocht gaan. Ook mijn voorkant werd heerlijk gemasseerd maar kleine Luke werd telkens plagend omzeild, werd ttelkens net even betast en werd zonder twijfel steeds meer opgewonden…

Toen het mijn beurt was om te masseren  heb ik me uiteraard zo goed mogelijk van mijn taak gekweten en kreeg er zelf enkele complimenten voor, hoewel ik aangaf dat ik eigenlijk maar wat deed en uiteraard geen echte masseur was of ooit iets op dat gebied geleerd had. Alice was echter tevreden, zelfs over de iets meer pijnlijke drukpunten op haar rug waar ook bij haar de nodige spiertjes vast bleken te zitten. Ook haar voorkant mocht in insmeren en toen ik daarmee klaar was stonden/lagen we beiden geheel glimmend van de olie naast elkaar te zoenen. Wat een opwindend gezicht was dat, naast het gevoel dat we tegen, langs en over elkaar glibberden! Kleine Luke was al lang geen kleine Luke meer en verlangde naar haar handjes, mondje, borsten en wat er nog meer aan deze heerlijke ingeoliede engel zat. Stante pede heb ik haar dan ook van “Alice” omgedoopt naar “Ölice”…

Na een massage van tot grotere proporties gegroeide Luke met haar borsten werd Luke schoongemaakt en begroet met enkele natte kusjes, die dieper en dieper werden, gevolgd door een geweldige pijpbeurt met een (laat ik het ook maar eens zeggen) knallend hoogtepunt. Alice gaat heerlijk door met haar pijpkunsten als je klaarkomt en stopt gelukkig niet te vroeg, waardoor je extra lang van je hoogtepunt kunt genieten. In de laatste fase lagen we in standje 69 hetgeen nog extra opwindend is, bovendien pijpte Alice me klaar zonder handjes. Een hemels gevoel waarbij er geen weg terug is, mocht ik soms nog de wens tot neuken hebben gehad …  Ze zei me overigens achteraf nog dat ze gedacht had dat ik ook nog wel zou willen neuken maar ik gaf aan dat ze dit zooo lekker had gedaan dat ik daar op een gegeven moment maar niet meer aan gedacht had (met het weinige bloed dat zich in mijn hersens bevond kon ik toch niet meer fatsoenlijk denken).

Na deze voorlopig onvergetelijk daad hebben we nog knus bij elkaar gelegen en zijn daarna samen gaan douchen. Ook zo’n heerlijk ritueel, elkaar inzepen en afspoelen terwijl weer de nodige natte zoenen worden uitgewisseld. Dikke pret onder de douche… Correct als ze is was ze wel eerst even haar kaartje in gaan vullen, zodat de douchetijd niet meer als kamertijd kon worden gezien. Toffe meid…

Na het douchen afgesproken om samen nog een hapje te eten. Helaas was er geen a la carte eten meer (het was al weer 21:30 uur) maar we hebben toch samen nog gesnoept van het buffet en wat appeltaart met slagroom als toetje genomen. Daarna heeft Alice nog een hartstochtelijke paaldans-act opgevoerd (“Der war für dich, weil du so lieb warst auf mich zu warten”) ... waarvoor mijn welgemeende applaus (en dat van de overige aanwezigen)...

Om 23:00 uur heb ik dan ook uitgebreid afscheid van Babylon en in het bijzonder van Alice genomen en ben uiterst tevreden weer huiswaarts gekeerd… dat wordt weer mooi dromen van Ölice vannacht…

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline boy69

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 157
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #306 Gepost op: 5 juni 2014, 13:02:54 »
Babylon 4 juni 2014, de allerlaatste keer.

Omstreeks 18:15 draaide ik de Oststrasse op, waar ik met enige moeite een parkeerplaats bemachtigde.
Niet veel later drukte ik op de bel en werd de deur voor me geopend.

Zoals altijd in Babylon wordt je verwelkomd door de dames wat toch altijd leuk is.

De korte versie van wat zich de rest van de avond afspeelde:
- ontvangst was vrij kil en de vrijkaart (waarvoor dank) werd met moeite en tegenzin geaccepteerd.
- Het verblijf, het eten en de 3 kamersessies was zeer goed
- Het vertrek was een regelrechte schande, reden waarom ik er geen poot meer binnen zal zetten.

De lange versie van wat zich de rest van de avond afspeelde:

zoals gezegd werd ik verwelkomd door een stuk of 7 mooie naakte meiden, waarbij een aantal meiden me enigszins verbaasd aankeken.

Na ontvangst van de extra grote handdoek zocht ik de kelderruimte en douches op en na het reinigingsritueel vervolgde ik mijn weg door de club.

Het was mijn 4e bezoek aan Babylon, dus ik wist wat me te wachten stond.
De line-up vond ik zeer goed, beter dan bij mijn vorige bezoek.

Het meest in het oog sprong de slanke Betty, met wie ik al eerder kamerervaring had opgedaan.
Met gaar heb ik dan ook de eerste kamersessie volbracht, welke net als de vorige keer meer dan uitstekend was.

Gedurende de avond werd ik meerdere keren aangesproken door 80% van de meiden, die me steeds dezelfde vraag stelden.
(en niet de kamervraag)
Tekens weer een summier antwoord gegeven, maar op een gegeven moment had ik er wel een beetje genoeg van en trok ik me terug in het saunagedeelte of achter de gokkast.

Nu was het tijd om de inwendige mens te verwennen en dus bestelde ik wat van de a la carte menukaart.
Na een klein kwartiertje werd het eten geserveerd, wat absoluut goed was.

Voor de tweede kamersessie had ik een mooie meid op het oog, genaamd Amelie.
Met haar kort gekletst en naar het kamertje achter de gokkasten beneden verdwenen waar ze me zeer goed verwende.

Na het tweede kamertje nam ik plaats op de grote bank en bestelde met enige regelmaat een colaatje dat veelal werd "getapt" door Eddy, de baas zelf.
Het was me bekend dat hij graag een alcoholische versnapering tot zich neemt, maar volgens mij was hij al vroeg op de avond bezopen.
Terwijl ik wachtte op mijn colaatje vond hij het nodig om met enige regelmaat domme en zelfs beledigende opmerkingen te maken in mijn richting.
Waarom hij dat deed is me niet duidelijk, aangezien hij mij niet kent, en ik hield het er maar op dat hij gewoon onzin uitkraamde omdat hij straalbezopen was en besteedde er weinig aandacht aan.

Toch bood hij me op een gegeven moment een drankje aan (wodka), waarvoor ik vriendelijk bedankte aangezien ik nog moest rijden.
Blijkbaar stelde hij dit niet op prijs en maakte weer enkele domme opmerkingen.
Ik besloot me echter te concentreren op de meiden, en niet op zo'n zuipschuit.

Ik had het bij twee sessies willen houden, maar besloot na ruim een uur om er toch nog een derde sessie achteraan te doen.
De keuze viel op de kleinste van het stel, die me op de bank al een voorproefje gaf van wat ik op kamer mocht verwachten.
Ook zij stelde me zeker niet teleur, waarmee de derde uitstekende kamersessie een feit was.

Na deze derde sessie besloot ik mijn boeltje te pakken en huiswaarts te keren.
Ik meldde me netjes aan de balie, waar ik € 150 moest afrekenen.
De dame aan de balie vroeg nog hoe het was, waarop ik meldde dat alles zeer goed was geweest.
Over het geklets van Eddy wilde ik niets zeggen

Eddy stond op dat moment dat ik betaalde en hoorde dat ik meldde dat alles goed was.
Zij draaide zich naar mij toe, keek me aan en zei "schön dass alles ok war, aber Ich hoffe dass Du hier nicht wieder zurück kommst".
Ik kon mijn oren niet geloven en vroeg hem dat te herhalen en te verklaren.
Mijn karakter stond hem blijkbaar niet aan en hij was boos over het feit dat ik eerder op de avond een drankje geweigerd had.
De dame aan de balie wist er geen raad mee en zei "Eddy, geh weg, Du bist besoffen".
Ik beaamde dit waarop Eddy me vroeg wie ik wel niet was en voegde eraan toe "Ich kenne dich, hab schon viel von dir gehört".
Ik lachtte en vroeg hem zich nader te verklaren, wat hij (laf) echter niet deed, maar ik wel een idee over heb.

Wel deed hij behoorlijk uit de hoogte dat hij de grote chef van Babylon is en hij kon doen en laten wat hij wilde.
"dat klopt" zei ik, "zo gedraag je je ook".

Hierop werd hij erg vervelend en persoonlijk, kon ik mijn zelfbeheersing niet meer houden, gaf hem een ferme duw en liep naar de deur om de club te verlaten en er NOOIT meer terug te keren.

Daarmee kwam een einde aan een enerverende avond Babylon met twee gezichten.
Enerzijds de uitstekende verzorging en service van de meiden, anderzijds het gedrag van zuipschuit Eddy.

Ondanks dat het qua service een superavond was, zal ik geen poot meer in Babylon zetten, en deze idioot geen cent meer geven.
« Laatst bewerkt op: 5 juni 2014, 13:19:00 door boy69 »

Offline Megaboob

  • Boob-Meister
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #307 Gepost op: 8 juni 2014, 23:32:23 »
Babylon, Donderdag 5-6-2014

 Enigzins getriggert door het bericht van Boy69, en het feit dat ik nog een vrijkaart in mijn bezit had, besloot ik in een opwelling naar Babylon te rijden. Het was al wat later, en mocht het echt niet in orde zijn dan zou ik Babylon weer snel verlaten dacht ik. Ik kwam rond 20.00 aan. Hongerig als een paar gelijk na het omkleden een maaltijd besteld, en die was traditiegetrouw gewoon goed, en vers bereid. Ondanks dat we niet voor het eten komen, is het wel enorm prettig als dit allemaal goed en lekker is. Bij het eten trof ik twee andere forumberen aan, en een leek verdacht veel op Boy69. Het zal toch niet, dacht ik al, en knoopte een gesprekje aan. Het bleek de tweelingbroer van te zijn, Sparky. Net als Boy69 ook een vriendelijke kerel waarmee het goed toeven was en goed mee te praten viel. Na een eerste gesprekje was het tijd voor wat actie om de ingenomen calorieen weer te gaan verbranden. Ik nam plaats op de bak in de algemene ruimte, en een aantal Babylon dames begonnen naam me te lonken. Ik hapte niet gelijk, maar na enige tijd kwam de roemeense Karina tegenover me liggen en keek me verleidelijk aan. Ze heeft een 80C cup was daarmee een van de rijker bedeelde boezems in babylon, waardoor mijn aandacht al snel ook naar haar uitging. Dus kwam ze langs me zitten en kwam er een uitmuntend voorspel, pre-sale of hoe men het ook wil noemen. Tongzoenen, borsten voelen, likken, echt een aangename kennismaking. Ondanks dat haar lip enige schade heeft, zag ze er verder ook goed uit, en opteerde ik dus na dit voorspel voor een kamergang. Daar kreeg ik geen spijt van, want het zoenfeest ging door, zodanig dat de buren in de kamer ernaast er aanstoot aan namen en ons toeriepen minder te smakken. Intens dus, en lekker. Daarna een was voorzichtige pzc, die me niet helemaal kon bekoren, maar dit maakte ze goed met een echt zeer goede neukpartij, die de oortjes van de buren rood deed opgloeien, en het kutje van Karina ook, want die begin steeds harder te hijgen en kneep aardig met haar poesje, todat ze, net iets voor mij, ook luidruchtig klaarkwam! dat kan gespeeld zijn, maar ik denk het niet want ze keek intenst happy naar me, en kwam me ook later op de avond nog goed aftersellen met tongzoenenen en ik kon haar overal bevoelen en werd hier sterk in aangemoedigd door haar. Iets wat me niet vaak overkomt bij andere clubs. Dat was dus zeker positief te noemen!

 Na deze sessie even gedouched, en in de sauna gezeten en het bubbelbad, wat weer heerlijk was. na dit bijkomen weer naar boven, wara sparky een paar euro's in de gokkast had gegooid, maar weinig geluk bleek te hebben helaas. daarna het gesprek voorgezet aan de bar. Na enige tijd kwam Eddy er even bij, en legde hij wat uit aan Sparky, maar ik hoorde het nauwelijks door de wat luide muziek. Het gaat mij ook niet aan, en ik liet het aan me voorbij gaan. eddy kwam daarna ook nog even bij mij, vertelde me ook heel kort wat over "het voorval", maar ik probeerde er buiten te blijven, ik kom in de clubs voor mijn plezier! Eddy was wel al weer aardig onder invloed van alcohol. Hoewel hij verder zeer vriendelijk was, en de dames echt met hem weglopen, raad ik hem toch van harte aan om er voor te zorgen niet te veel onder invloed van alcohol te zijn als uitbater van babylon. Hij heeft toch een voorbeeld functie, en een verantwoordelijkheid te dragen. Ik hoop dat hij dit zal overwegen voor zijn eigen bestwil, en voor zijn op zich goedlopende zaak.

 Door het vele praten, en spelen met Karina  :showtits1 en wat andere DVD's die met sparky aan het ballen waren, verliep de tijd wat snel, en was het alweer rond middernacht, toen ik besloot babylon weer te verlaten. Ik had eigenlijk nog een sessie willen doen, maar door tijdgebrek liep dat mis.

 De muziek in babylon was deze keer iets te hard naar mijn smaak, wat communiceren ietwat lastig maakte. Wel duidleijk meer partijsfeer dan de laatste keer dat ik er was. De dames zijn allemaal naakt, en lijken allemaal plezier in hun werk te hebben en open te staan voor een geintje, wat positief is. Het zijn in het algemeen niet de allermooiste dames in de smaak van de boobmeister, er is een gebrek aan siliconen, dat is duidelijk, maar qua sex is het goed, en dat telt zeker mee in mijn eindoordeel.

 Ik ben dan ook van oordeel dat Babylon een ruime voldoende krijgt voor de avond, zeker door het lekkere eten en de goede sex met Karina, en de fijne welness. Wel dient Eddy ervoor te zorgen dat de muziek wellicht iets minder hard staat, en dat hij minder alcohol consumeert. Dan komt het allemaal wel goed met Babylon.

 Megaboob :tietjes
Bigger is better!
Plastic fantastic!

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #308 Gepost op: 9 juni 2014, 08:44:14 »
Babylon zaterdag 7 juni

Bij binnenkomst trof ik onmiddellijk Again and Again. Leuke kennismaking we vertoefden de ganse dag samen en wisselde veel ervaringen uit. Hij had z'n huiswerk goed gemaakt , maar stelde toch nog moeilijke vragen over de dames aan mij. Zoals : wie is de beste pijpster ? Welke dame tongzoend tot tegen de amandelen ? Tja , geef daar maar eens tips over , ha,ha...

Ook Stano was van de partij. Een aardige rustige man op leeftijd. Altijd een leuke gesprekspartner tussen de sessies door. Dames info werd gewisseld en verhalen over het verre buitenland passeerde de revu.

Er waren zeker rond de vijftien Youppie-leden aanwezig , omdat er een feestje was van Why not me. Zelfs twee Fransen waren aanwezig. Verder wat Duitsers , Nederlanders en Belgen.

Een Duitse gast moest even een opmerking maken over de Youppie feestvierders. Ze gaan maar één maal naar de kamer en verder hangen ze maar wat rond. Tja , bij de Duitse verjaardagen is het vaak net hetzelfde.

De meeste vaste waarden van dames waren aanwezig. Ontbrekende toppers : Betty en Maya. Opvallend veel nieuwe dames aanwezig. Spijtig dat Roxy al in vakantie modus was. Ze weigerde een kamergang met mij en even later een Duitser die haar de ganse avond wou boeken. Ze had gewoon geen zin meer om een lul te zien vertelde ze me en koos dan maar voor de gokkast. Dinsdag vertrekt ze met Ani naar Roemenie tot begin september.

De menukaart ontbrak en er was enkel BBQ vlees aanwezig en oudbakken brood. Niet zo mijn ding.

De sfeer was gezellig goed. Ook de kleine tuin zat volledig vol met gasten en dames.Later op de avond liep het een paar keer uit de hand met onze Waalse Youppie vrienden. Er werd gegooid met water en slagroom. Ook een fles cava werd leeggespoten over jan en alleman. Al bij al bleef alles binnen de perken. Ook werden er nog twee pijpbeurten en één neukbeurt verloot per tombola.

De cheffe kon niet anders dan mee in de drank te vliegen met de Youppie vierders. Ondanks dat hij goed bezopen was bleef hij vriendelijk tegen de dames , personeel en de gasten. Ongeacht figuur nationaliteit of persoon iedereen kreeg de hand geschud. Zo heb ik het altijd al geweten als ik er was.

Paula hitste de party nog wat meer op door super geil te dansen aan de danspaal. Ook Ariana gaf het beste van haar zelf met een paaldans-act. Winnie van Youppie-net gaf ook nog een naaktshow , wat voor hilarische toestanden bij de dames zorgden.

Met drie sessies in de benen hield ik het voor bekeken. ( Ani Claudia Bamby ) Het koste me nog even moeite om afscheid te nemen van Again and Again. Hij was volop aan het pre-salen met z’n volgende verovering. Rond 00u30 trok ik de poort van Babylon dicht en keerde tevreden huiswaarts.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #309 Gepost op: 9 juni 2014, 22:27:50 »
Afgelopen zaterdag 7 juni stond eigenlijk HP op mijn planning, halverwege de week wijzigde ik dat plan om ipv HP eens in Babylon te gaan kijken, daar was ik dus nog niet geweest en ik was ondertussen wel heel nieuwsgierig geworden naar deze club. En toch op het allerlaatste moment had ik ook nog bijna naar een sc met buitenzwembad getrokken omdat er zo’n bloedverziekende hitte was voorspeld voor zaterdag. Nee ik hield voet bij stuk want ik had tenslotte al heel wat huiswerk zitten maken over Babylon, hoop recensies gelezen en ook de website uit en treuren bestudeerd.

Zaterdagochtend vertrok ik zo rond 11.00 uur vol goede moed :steeringwheel:, onderweg was het al broeien geblazen door de hitte van de zon, in Limburg was het al 30 graden, puffen geblazen dus :o, zo rond 13.15 reed ik net voor Elsdorf en kieperde mijn tank, die zo goed als leeg was, nog even vol voor Euro 1,54 de liter 8). Van een bekende kreeg ik de tip hoe ik bij de ‘nieuwe’ parkeerplaats achter Babylon kon komen, dit was heel eenvoudig en voor ik het wist stond ik er en ik zag de villa van Babylon al staan, toch wel vervuld met gezonde spanning want ik wist door vele verhalen dat de dames daar dus ECHT poedelnaakt rond huppelen. In de verzengende hitte liep ik zomers gekleed achterom de villa richting de voorkant, hoe dichter ik bij de voordeur kwam schoot er echt van alles door mijn hoofd, dat kwam ongeveer hier op neer……………

Twilight Zone Opening THEME MUSIC 1962 Rod Serling

Aanbellen dan maar, de deur opende en ik zag de theke al achter de balie staan, ik liep op haar af en ze verwelkomde mij vriendelijk, ik moest even slikken want in mijn ooghoeken zag ik het al……… ::). Ik draaide 180 graden en ik stond oog in oog met een heel peleton naakte meiden die mij allemaal tegelijkertijd aankeken :mistress, ok ok dacht ik 8), wat er net door mijn hoofd spookte klopte dus aardig ;D. Ik overhandigde een vrijkaart, de theke keek er nog geen seconde naar en zei direct, it’s ok! Toppie O0! Ik kreeg een rondleinding door Alice, veel over gehoord en veel over gelezen. Als ik heel eerlijk mag zijn kwam ze wat afstandelijk over op mij :017:, niet echt super spontaan, misschien was het laat geworden die afgelopen nacht??

Van te voren had ik nog geen enkele foto van de villa gezien, alleen van de meiden. Het is niet zo’n hele grote club maar het zag er allemaal prima uit, ik kon het hier wel een halve dag uithouden :dance2, dat had ik al snel gezien :13:, een mooie jacuzzi staat er bij de douches beneden en het water was op een goede temperatuur, ook niet onbelangrijk ;D 2 sauna’s, een heeeeeeeeeeeeeeeeeele vriendelijke dame die de handdoeken beneden verzorgde, de was opvouwde etc., jammer dat ik haar naam niet weet want ik had haar hier heel graag benoemd, ondanks dat ze volgens mij een blessure aan haar hand had, gezien de bandage eromheen, toch zéér hard werkend, maar ooooow zo aardig en het was voor haar geen probleem dat ik regelmatig een nieuwe handdoek bij haar kwam halen (een keer of 6 zeker wel), altijd met een mooie glimlach, top vrouw! Kijk in tegenstelling wat ik gisteren over die medewerkers van LR schreef is dit toch een wereld van verschil, ik werd gewoon hartstikke vrolijk van die vrouw! En dat bedoel ik met positief of negatief bijdragen aan een dag clubben. In het geval van Babylon dus SUPER positief en dat mag gezegd worden.

Nadat ik m’n spullen in m’n kluisje had geworpen en dat lendendoekje om had geslagen om nog enigszins iets te bedekken trok ik de barruimte in waar Alice mij verder rondleidde in het pand, ja het stemde mij gunstig wat ik allemaal zag, Alice ging weer weg en ik trok de tuin in waar ik het volgende positieve zag, de bbq :103: !!!!! Ja dat is jullie vast niet ontgaan dat ik daar altijd wel voor te porren ben :pica, weer een pluspunt voor Babylon! Daar ontmoette ik dus ook gelijk eigenaar Eddy, hij zag mij en stapte gelijk op me af om kennis te maken, hij zag wel dat ik nieuw was en de dames hadden dat ook overduidelijk door ;D. Ik heb natuurlijk ook een en ander gelezen van de week maar daar hou ik mij volledig afzijdig van. De verstandhouding tussen mij en Eddy was de gehele dag door zeer goed, heb hem vaak gesproken en ik vind het een toffe vent waar ik (zoals ik het beleefde) goed mee door de bocht kan.

Kamikaze had mij afgelopen vrijdag een pm gestuurd dat hij ook zou komen, ik moest aan Eddy vragen of hij een seintje wou geven als Kamikaze binnen was aangezien ik hem alleen van het forum kon.

Weer binnengekomen besloot ik gebruik te maken van het koude buffet, niet mega uitgebreid maar heb er toch lekker van gesmikkeld :great:. Wat ik ook zeer positief vind is dat de dames je vaak komen vragen of je iets te drinken wil en dat ze het dan voor je gaan halen ZONDER dat ze dan zelf ook iets pakken en wat je dan eventueel geld kan kosten als het om bepaalde drankjes gaat, die truck ken ik vanuit Dolce Vita, hier dus absoluut niet het geval.

Plots kwam Eddy met een jongen in normale kleren aangelopen, ja dat moest Kamikaze zijn, jawel en we maakte kennis. Een sympathieke kerel met de nodige sc ervaring! We hebben over de dag veel gepraat, vlees gekeurd en biertjes gedronken, gezellig dus!

Mijn ogen vielen continu op een zeer mooi gebruinde Roemeense dame, een super knap jong gezicht heeft ze, opvallende frisse lieve uitstraling, ik weet het niet heel zeker meer maar als ik de website omschrijving bekijk denk ik dat het Aida? was, met haar stond ik al vrij snel serieus te TZ in de bar, dat was erg aangenaam! Toch wilde ik nog even wachten met kameren en eens goed rondneuzen wat voor moois er allemaal rondliep.

Op een gegeven moment zie ik echt een heel geil ding de bar in komen lopen en ik keek eens naar die opvallende mooie ogen van haar, ja ik had het goed gezien, dat is dus Paula en ja hoor we maakte kennis, ze kwam alleen erg chagrijnig over :017:, die was waarschijnlijk net uit haar nest geklommen. Een uurtje later begon mevrouw toch aardig wakker te worden was aan alles te zien, ze werd lekker actief in de bar en ik had regelmatig oogcontact met haar, ze had duidelijk in de gaten dat ik haar wel zag zitten. Dus ik stapte nu maar eens echt serieus op haar af om eens te kijken of ze zin had om te kameren. Ze had het idee dat ik even met haar wilde tz en weer weg zou gaan zoals ze me even daarvoor met een ander zag doen. Paula tz dus half half met mij, ik vroeg: is dat alles wat je kan  ::)? Zei vroeg: wat wil jij dan? Kameren met jou zei ik :happy! Kijk toen Paula door had dat ik serieus was liet ze  haar tz capaciteiten zien en die bevielen mij goed. Een redelijke presale met haar gehad, ook nog in de jacuzzi gezeten, toen de (gedeelde) kamer op met een alleen een schotje tussen 2 bedden, je kon duidelijk de buren horen en later andersom ;D. De sessie begon al gelijk flitsend, ja Paula is mega geil, zij geniet van sex dat was overduidelijk merkbaar! Ze deed me gelijk aan Denisa van HP denken, ook zo heerlijk vol overgave ruige sex. PZC doet ze prima, kon wel wat harder maar ik was zeker tevreden, 69 ook zalig, nmc was een stevige pse! Ze vind het heerlijk om hard te neuken maar vooral om hard geneukt te worden en dat was de buren ook niet geheel ontgaan haha :035:, alle zeilen bijzetten natuurlijk om niet te vroeg te spritzen, dat lukte, weer zo goed dat ik traditiegetrouw weer alle moeite had om de ontlading weer tevoorschijn te toveren :017:, uiteindelijk toch de sessie met een zalige FT afgesloten. Helemaal doorgezweten, dat zag er uit zeg :-\. Paula was ook tevreden hoe onze 1e sessie was verlopen, ikzelf dacht nog: jou kamer ik vanavond zeker nog wel een keer :pompe! Toen kwam het nadeel van deze prachtige meid, ik wist dat we iets over het half uur heen waren gegaan, 40 min zal het geweest zijn. Dus ik was benieuwd wat ze ging schrijven, ze schreef 1 x haar naam op + 25 extra. Ik vroeg nog: eine halbe stunde? Ja zei ze. Nou top, ik zei nog dat het iets langer was dus ik bedankte haar daarvoor :13:. We ging samen douchen, ook niet vervelend natuurlijk, zeker na zo’n sessie. Toen ging zij wat make up op doen etc. en ik mijn tanden poetsen. Boven terug in de bar zei mijn gevoel dat ik nog eens naar dat kaartje moest gaan kijken en vroeg de theke om mijn kaart en wat denk je :-\? Heeft ze vrolijk op eigen initiatief nog een half uur erbij gezet, voor zulke acties ben je bij mij echt bij het verkeerde adres :banghead:, niet om het geld maar om het achter mijn rug om er bij te schrijven deed mij op dat moment doen koken :o. Ik ging op de bank zitten in de bar, na enkele minuten kwam Paula ook de bar in en ik wenkte haar, ik vroeg aan haar wat ze nou had opgeschreven op mijn kaart: uhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhh, kijk die viel gelijk door de mand. Later hele verhalen van het was 45 minuten + jacuzzi en samen douchen bla bla, verdedig jezelf maar. Punt is simpel, zij schrijft 1 x een half uur plus 25 extra voor FT en dat is het dan ook! Als je dan achter mijn rug om nog een half uur extra schrijft zonder mij in te lichten ben je in mijn ogen niet goed bezig op z’n allerzachtst gezegd! Je hoeft geen rekenknobbel te hebben om te snappen dat als die ‘truc’ 10 x per week lukt dat dat Euro 500,00 oplevert. Echt triest dat dat moest gebeuren maar gelukkig hoorde ik al van 2 veelschrijvers op dit forum dat ze bij hun ook een kunstje met geld wilde flikken dus ik ben geen uitzondering. Ik heb haar heel duidelijk verteld dat ik er niet van gediend was en dat ze het direct mocht gaan schrappen van mijn lijst en dat deed ze. Later op de avond was ik wel weer afgekoeld van dat tafereel en had ik weer regelmatig oogcontact met Paula, zoooooooo jammer want Paula is een absolute topper om te zien en de sex met haar is ook zoals het hoort, alleen die correctheid……. , ik had nog graag een potje goedmaak sex met haar willen beleven, maar zij kamerde natuurlijk regelmatig en ik ook, dus ik sprak haar alleen nog na mijn 4e kamergang en toen was het check out time.

Ik zag op een gegeven moment Bamby lopen door de barruimte, alle mensen wat een prachtig lijf en wat een borsten :tietjes!!!!! Paste perfect bij elkaar, mooie bos met krullen op haar hoofd, 19 lentes jong, ik stapte er maar op af voordat een ander dat deed ;D, even voorgesteld en we gingen beneden samen op een ligbankje presalen, het tz viel me ook eerst tegen, dus ik zei heb je zo’n kleine tong of hoe zit dat ::). Dat signaal kwam ook aan en hup die lap van haar achter in m’n keel, heerlijk!! Na een klein kwartiertje verplaatsten wij ons naar een kamer bij de kino, jeetje wat was het daar gruwelijk warm bij binnenkomst en als klap op de vuurpijl zag ik ineens een bejaard hoofd om de hoek van het schot kijken :017:, ik zei hallo buurman was u er ook haha :lol_hitting:? Bamby is niet iemand die veel initiatief neemt, ze kan aardig pzc, toch was de algehele feeling zeker ok, lekker TZ, 69, het NMC was het absoluut het beste, weer weinig initiatief van haar kant, maar haar poes voelde waanzinnig lekker aan! Dat bed klapte ook lekker tegen de muur aan door het stoten 000006, de buren zullen wel gedacht hebben haha ::), Bamby had het heel warm en bij gutste het zweet ook weer van alle kanten van mijn lijf, ik heb goed naar de tijd gekeken, minpuntje van haar is dat ze na 15 minuten al zei van je heb nog een kwartier en toen kreeg ik om de 5 minuten een tijdsindicatie van haar, beetje jammer. Tip voor Babylon: hang in elke kamer een klok op om misverstanden te voorkomen. In sommige kamers hangt wel een klok, maar die staat dan weer stil :017:. Bij 25 minuten was ik volgas aan het rammen en er volgde dan ook een spetterende ontlading 8), pfoeeeeeeeeeeeeeee dat was een hele goeie ! Ondanks dat Bamby weinig initiatief neemt en vaak op haar eigen horloge kijkt, is de feeling met haar toch goed, lekker poesje, GEWELDIG mooie C naturel borsten, herhalingsgevaar is er zeker. Zij schreef netjes 1 x een half uur en daar bleef het ook bij.

Toen maar eens samen met Kamikaze wat lekker vlees van de bbq gegeten, was goed te doen. Ondertussen weer goed rondkijken voor de volgende kamer want op dat moment was er zeker nog goesting. Na een tijdje kwam Alice beschikbaar, Op basis van vele verhalen en recensies wilde ik sowieso wel met haar gaan kameren. Ik moet eerlijk toegeven dat er op dat moment geen klik tussen mij en Alice was, toch maar geprobeerd, er was een wachttijd voor de kamers, zij wilde persé kamer 8 beneden. Ik vond het prima, we gingen beneden op een bankje beetje presalen, we tz wat en dan was het weer stil, dan ging zij maar weer eens kijken of de sleutel er al was en dat herhaalde zich zo’n keer of 4, de feeling was er op dat moment niet. Toen de kamer op en dat begon eigenlijk best goed, gfe was het in 1e instantie wel, pzc doet ze SUPER GOED, onvoorstelbaar DT!! Ik zou bijna zeggen het zit tegen Diana / Denisa pzc niveau aan, als ze nog iets sneller pijpt op die manier is ze gelijkwaardig aan D en D, dan kom je dus van HELE goede huize! Ze moest even van de kamer en kwam even later weer terug, mijn goesting was aardig weggezakt :017:. Vanaf dat moment had mijn jonge heer moeite om zich staande te houden ::), we gingen over op nmc, toen die er in zat kwam hij weer wat op krachten maar op lange na niet 100%, we hebben toch nog wat leuke standjes gedaan en net voor het half uur ging het missio wel heel lekker en zo kwam ik toch tot een lekker eind resultaat met de bijbehorende ontlading. Ook zij heeft netjes een half uur geschreven. Zij sprong beneden onder de douche en ik rookte eerst een welverdiende sigaret, ze was niet zo vrolijk, ze dacht dat het aan haar lag dat het niet 100% ging, tja de feeling was er gewoon op dat moment niet voor ons en dan heb je geen half uur spetterende sex. Ik ben benieuwd hoe het is als ik haar een volgende keer weer zal zien. Alice is voor de rest wel een hele actieve meid in de bar.

Teruggekomen in de bar was ik eigenlijk wel toe aan een 4e sessie en nu eentje die ik kies op basis van mijn gevoel en niet op bevindingen van anderen (met alle respect). Gedurende dag zag ik echt een heel klein dvp’tje steeds rondlopen, het bleek de 25 jarige Bulgaarse Mia te zijn, 1.50m en 40 kg., een ongelooflijk aantrekkelijke vrolijke meid voor mij en ik maakte kennis met haar, dat klikte vanaf het 1e moment direct en we plakte lekker aan elkaar :happy, plots had ik in de gaten dat Kamikaze probeerde afscheid te nemen van mij, hij hield het voor gezien, de hand goed geschud, het beste gewenst en tot de volgende keer :039:! Terug bij Mia was het vertrouwd, we gingen van de barkruk naar bank en daar kroelden en tz we (lees) 45 minuten lang!!!!! Ik begreep er niets van, ze vroeg NIET om de sleutel. Ongelooflijk, ik begon er zelf maar mee omdat ik wist dat er ook wachttijden waren, oooh is goed hoor zegt ze heel normaal, echt no hurry deze dame! Dus ik reserveerde kamer 8 voor ons die zij nog niet kon (ze werkte er nog maar kort) en die kwam na een kwartier vrij. Het was lekker koel op die kamer en een grote spiegel aan de zijwand en 1 boven het bed aan het plafond voor een leuk uitzicht, dat vond zij ook wel wat! Ik zeg je eerlijk, dit was wel 1 van de betere GFE sessies die ik tot nu toe gehad heb de afgelopen maanden, wat een intens goed gevoel gaven wij elkaar :inlove, zij genoot ook overduidelijk van alles, ze kan ontzettend lekker pzc en met kracht, 69, we gingen helemaal in elkaar op, het nmc was de 1e 5 minuten rustig aan doen, want ze had echt zooooo’n klein strak poesje, gruwelijk lekker. Na 5 minuten kon ze hem goed hebben, ze kreunde er wel super sexy bij! De 4e ontlading van de dag was ook gelijk de heftigste :035:!!! De sessie ging weer iets over het half uur, een 35 minuten gok ik zo, zij schreef ook een half uur.

Toen was het al over 01.00 uur dus het was sluitingstijd, snel gedoucht, vergat mijn douchegel helaas en in mijn zomertenue liep ik naar de theke om af te rekenen 4 x 50 + 25 extra voor ft van sessie 1, dat klopte helemaal en zo rekende ik ook af. Ik nam afscheid van Eddy met een hele stevige handdruk en een omhelzing. Hij vroeg of ik het leuk had gehad en of ik binnenkort weer kwam, REKEN MAAR EDDY!!! HP en Babylon zijn nu mijn favoriete clubs. Ik nam nog afscheid van Alice die stond bij de bar, jammer dat er toch een kloofje tussen mij en haar was, ik hoop dat dat de volgende keer beter is want het is echt een leuke aardige meid!

Al met al heb ik een hele goed leuke dag gehad en ik zal zeker snel terugkeren in Babylon.

Ik vertrok zo rond 01.40 uur en kwam precies 2 uur later thuis aan, redelijke terugreis gehad.

1 Ding was wel vreemd, de andere dag zag ik op de ‘aanwezigheidslijst’ van de vrouwen ’s ochtends Mia er nog tussen staan en ’s middags was haar naam en alle gewerkte dagen van de week bij dat kopje weggehaald. Maar ze stond nog wel tussen ‘mädels’ maar eind van de middag ook daar niet meer! Heel apart! Is ze nu weg??? Dat zou ik heel jammer vinden – !!! :pica MIA IS GOOD :pica!!!

Ik ben benieuwd hoe zwak mijn vlees is en wanneer ik weer voor de Babylon of HP bijl ga, ik hou me steeds voor om om de 2 weken te clubben om zo m’n sociale leven ook in balans te houden maar voorlopig is me dat nog niet gelukt  ::) ;D.

Untill the next story!

Have a nice day!

Greetz Again and Again ;)

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #310 Gepost op: 22 juni 2014, 12:21:00 »
Gisteren nog eens naar Babylon geweest gezien de mindere commentaren betreffende Panthera en heb het me zeker niet beklaagd. Aangekomen omstreeks 1515 u en voor dat tijdstip zeer weinig ijsberen aanwezig. Algemeen geklaag bij de dames gezien de lage opkomst van ijsberen de laatste weken omwille van het WK voetbal. Damesbezetting was vrij goed en voor mij een aantal nieuwe gezichten...Samira,Geo,Isabelle,Claudia,Corina.
Eddy was al aanwezig en zoals steeds druk in de weer met handjes schudden en pintjes trakteren,wat later op de avond overging naar cocktails. ;)
Dat het rustig was kon je direct merken....Betty was voortdurend vrij en liep zenuwachtig rond op zoek naar een prooi  ;)
Eerste sessie met Samira, een Roemeense van vooraan de 20 maar eigenlijk niets denderend om over te schrijven. Heel gewone sessie, tongzoenen was er niet bij, enkel het puntje van de tong werd gebruikt. Geen GFE.  Geen herhalingsgevaar.
Rond 1800 u naar de kino voor de wedstrijd van Argentinie en ik kreeg al snel het gezelschap van 2 dames die vroegen of ze bij het op het bed mochten komen liggen om de wedstrijd te volgen. Eén daarvan was Erika, die ik al langer op mijn verlanglijstje had staan... Dus de ideale gelegenheid om mijn kans te grijpen. We schoven al snel dichter bij elkaar en ze vroeg of ze in mijn armen naar de wedstrijd mocht kijken.  Kon daar uiteraard moeilijk iets op tegen hebben en van het ene kwam het andere en met de rust van de wedstrijd besloten we maar om verder te doen in een kamer. Werd een rustige knuffelsessie maar ook niet meer dan dat. Erika is een lieve,zachte meid maar tegelijkertijd wel profi. Herhalingsgevaar, ja misschien maar zeker geen prioriteit bij een volgend bezoek. Dan naar de wedstrijd van Duitsland gekeken in de kino waar weinig interesse voor was. Ik schat dat we met zo'n tiental naar de wedstrijk gekeken hebben waaronder 3 meiden.  Na de wedstrijd terug naar de bar waar inmiddels de muziek al wat luider stond en er een partystemming heerste. Uiteindelijk Aisha tegen het lijf gelopen en de avond afgesloten met een denderende pannekoeksessie  ;
Tijdens deze sessie hoorden we dat er beneden een feestje aan de gang was en dacht dat het al carnaval was. Niettegenstaande er bijna nog enkele Franstaligen aanwezig waren werd de ene na de andere Duitse schlager gespeeld afgewisseld met Roemeense muziek waarop menige dames uit hun bol gingen. Met veel tegenzin vertrokken maar zal er spoedig terugstaan  :035:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #311 Gepost op: 5 juli 2014, 15:26:45 »
Babylon 04-07-2014

Na meer dan genoeg oponthoud thuis, op kantoor en onderweg kwam deze ijsbeer dan eindelijk in de tropische hitte van dit Babylonische lustoord aan... 28 graden Celsius en dus behoorlijk benauwd, een dagje om buiten te vertoeven, helaas zonder verkoelend element zoals een zwembad…

Eddy_V had het al geschreven:
Citaat van: Eddy_V
Eigenlijk wordt het vandaag te warm voor een club zonder zwembad, maar het is zo zielig voor de meisjes als we nu ineens onze plannen veranderen.
Die meisjes hebben toch al niets om aan te trekken!
Dan maar even doorbijten en sociaal zijn
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #312 Gepost op: 5 juli 2014, 15:32:29 »
Babylon 04-07-2014

Na meer dan genoeg oponthoud thuis, op kantoor en onderweg kwam deze ijsbeer dan eindelijk in de tropische hitte van dit Babylonische lustoord aan... 28 graden Celsius en dus behoorlijk benauwd, een dagje om buiten te vertoeven, helaas zonder verkoelend element zoals een zwembad…

Eddy_V had het al geschreven:
Citaat van: Eddy_V
Eigenlijk wordt het vandaag te warm voor een club zonder zwembad, maar het is zo zielig voor de meisjes als we nu ineens onze plannen veranderen.
Die meisjes hebben toch al niets om aan te trekken!
Dan maar even doorbijten en sociaal zijn
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #313 Gepost op: 5 juli 2014, 15:33:42 »
Babylon 04-07-2014

Na meer dan genoeg oponthoud thuis, op kantoor en onderweg kwam deze ijsbeer dan eindelijk in de tropische hitte van dit Babylonische lustoord aan... 28 graden Celsius en dus behoorlijk benauwd, een dagje om buiten te vertoeven, helaas zonder verkoelend element zoals een zwembad…

Eddy_V had het al geschreven:
Eigenlijk wordt het vandaag te warm voor een club zonder zwembad, maar het is zo zielig voor de meisjes als we nu ineens onze plannen veranderen.
Die meisjes hebben toch al niets om aan te trekken!
Dan maar even doorbijten en sociaal zijn


Auto op de tijdelijke, grote, erg lege parkeerplaats geparkeerd (blijkt toch voor velen moeilijk vindbaar te zijn), spulletjes gepakt en 1x op de bel gedrukt, waarna de deur naar deze onzedelijke plek zich voor mij opende en ik in de verte al de nodige engeltjes hun opwachting zag maken… Echter, ik was nog niet halverwege de theke en werd vanaf de zijlijn (lees: de deur naar het terras) al door Alice verwelkomd... De dames die zich inmiddels bij de receptie hadden verzameld ter gewoontegetrouwe verwelkoming moesten maar even wachten en riepen ongeduldig naar Alice: "Wer ist da?"... Waarop Alice het simpele maar duidelijke antwoord gaf: “Warten!”…

Uiteindelijk toch nog bij de theke aangekomen, een aantal engeltjes vriendelijk begroet (de theke wacht inmiddels geduldig en gelukkig met een smile), mijn vrijkaartje ingeleverd (waarvoor mijn dank aan het Hookers forum) en me met handdoeken naar de lockers begeven. Weer boven aangekomen nog wat begroetingen uitgevoerd en me in verband met de temperatuur direct naar het terras begeven, alwaar ik Vendezz en Eddy_V al mocht begroeten. Drankje halen, klets klets klets, je kent dat wel, net een stel wijven die na een week afwezigheid een jaar bij te praten hebben… wederom gezellig. Door een drukke week en de drukkende temperatuur was mijn goesting nog ver te zoeken, maar gelukkig is gedeelde smart halve smart en bleek dat bij mijn collega wandelaars ook te spelen. Er waren dames genoeg maar ook die hielden zich betrekkelijk rustig, enerzijds vanwege het (officiële) animatieverbod maar anderzijds vast en zeker ook door de drukkende temperatuur.

Het was vandaag druk in Babylon en het werd nog steeds drukker. De bel ging om de haverklap waardoor de horde vrije dames weer in galop naar de receptie vlogen om de volgende gast te mogen begroeten. Gezellig als het druk is, het wordt dan weer wat knusser en contacten worden dan weer wat sneller gelegd. Nadeel was, zo bleek later, dat er wachttijden ontstonden voor de kamers, iets wat ik nog niet eerder had meegemaakt in Babylon… Voordeel daarvan was dan wel weer dat het aantal publieke activiteiten sterk toenam, waarbij je je hoofd bleef draaien van de pornofilms op de tv scherm naar het toenemend aantal koppeltjes die op het terras bezig waren… zelfs een trio op het terras heb ik mogen aanschouwen…

Ik was eigenlijk nieuwsgierig naar Corina, die er volgens mij nog niet lang werkt en waarvan ik prima GFE recensies had gelezen, maar zoals gezegd weerhield het gebrek aan goesting mij ervan om een actieve zoektocht te starten. Hier en daar eens vragen aan een dame of Corina er was en of ze me haar kon aanwijzen leek me nu veiliger strategie, zeker omdat ik verwachte dat ik na een officiële kennismaking ook met haar op een kamer zou belanden en dan wilde ik ook wel wat kunnen presteren. Het is mij echter helaas nog steeds niet 100% duidelijk hoe Corina er uit ziet, dus er is bij een volgend bezoek (met meer goesting) nog werk aan de winkel...

Omdat ik bij al mijn bezoeken aan Babylon minimaal met Alice gekamerd heb (altijd naar volle tevredenheid) had ik ook deze keer geen illusie dat dat nu anders zou verlopen. Ze had het echter druk met andere gasten (go girl!) en ik had gelukkig de tijd om te relaxen, wat te eten (prima bbq!), drinken (lekker pils uit de tap!) en gestaag wat goesting op te bouwen. Om 18:00 uur begon de voetbalwedstrijd voor de mannen (Duitsland-Frankrijk voor de niet-ingewijden zoals ik…) en de verveling voor de (meeste) vrouwen. Tijd om kansen te grijpen! Alice kwam buiten zitten, helemaal alleen op een bankje, en had duidelijk de smoor in vanwege het voetbal. Aangezien de uitslag mij wel eens interesseert maar niet het anderhalf uur lang met zijn allen achter één bal aan rennen, ging ik naast haar zitten om haar wat gezelschap te houden. Als gentleman moet je je normen en waardes hoog houden, nietwaar? Effe geknuffeld, gezoend, getroost, gekletst en toen maar om een sleutel gevraagd. Alice weer blij en snel om een sleutel gaan vragen, waarna ze enigszins beteuterd terug kwam en aangaf dat we moesten wachten. Wachten? Je gaat me toch niet vertellen dat nu, tijdens deze voetbalwedstrijd, waarbij zowel de kino als de bar vol zit met hoopvolle Duitsers en dito Franstaligen, alle kamers bezet zijn? Welnee, Alice wilde de kamer tegenover de wasserette graag hebben, haar favoriete kamer, en die was toevallig wel bezet. Na twee keer vragen had er dan toch een ontruiming plaats gevonden en konden we ons terugtrekken. Overigens niet voor lang want het was behoorlijk benauwd op die kamer. Waarna we alsnog geruild hebben voor de kamer naast het toilet bij de gokkasten, hetgeen overigens de kamer blijkt waar alle foto’s van dames worden gemaakt…

Een heerlijk uurtje met deze schat beleefd, waarbij we beiden aan onze trekken zijn gekomen, en ik van weer een heerlijke ft heb mogen genieten. Veel meer actie heb ik niet ontplooid want ook op deze kamer (met groot openstaand raam!) kroop de temperatuur al snel naar grote hoogte… Alice had nog plannen voor een massage (beidseitig uiteraard) echter ik had net voor onze kamergang mijn wandelcollega’s mogen aanschouwen met grote borden lekker eten op hun schoot en had naast honger ook de behoefte aan de nodige drank. Dus helaas voor Alice het maar bij een uurtje gehouden met een zeer voorzichtige optie op een herhaling diezelfde avond… welke er (wederom helaas) niet van is gekomen…

Terug gekomen bij het reisgezelschap meteen wat eten opgeschept en zelfs de afgekoelde frietjes van aamu, die vlak voor mijn kamergang was gearriveerd, opgegeten. Lekker met veel zout, zoals ik dat van een Bulgaarse in SixSens geleerd heb… Wat gegrilde vleesspecialiteiten erbij en een paar biertjes om het door te spoelen… wat wil een man na lekkere seks nog meer? Ik vroeg nog naar de stand van de wedstrijd waarbij me lachend werd aangegeven dat die al voorbij was, dat Duitsland met 1-0 gewonnen had, en dat voor de meeste gasten de sfeer er dus nog altijd goed in zat. Velen van hen keken al uit naar vanavond, als Nederland het opneemt tegen Costa Rica. Sportief gebaar, vond ik zo. Eddy, de eigenaar, had al spandoeken van onder andere Duitsland en Nederland ophangen, met voor de laatste dank aan Sparky (geloof ik), en hij had tevens de nodige petjes van o.a. Nederland, Duitsland en België om zich geheel in de juiste kleuren te kunnen tooien tijdens de respectievelijke wedstrijden.

Even later arriveerde ook Peppino nog en voegde zich bij ons illustere viertal. Dat overigens een illuster negental had moeten zijn, ware het niet dat Wijze Grijze zich wegens familiaire omstandigheden had afgemeld en eagelke, Hasta la Pasta en hij-die-al-weer-niet-genoemd-wilde-worden-al-weet-ik- onderhand-niet-meer-waarom wegens werkomstandigheden. Oh ja, dan is er ook nog die ene ijsbeer die een hekel heeft aan de hessendress en daarom met geen miljaar naar Babylon te slepen is, hoewel hij wel steeds nieuwsgieriger wordt naar deze club… Wie weet bestaat er nog een achtste wereldwonder en kan ik hem daar alsnog eens begroeten…

Buiten aan tafel was het later op de avond goed vertoeven, alleen aldoor de gestage afkoeling. Shana kwam er nog even gezellig tussenin staan om ons aller namen, afkomst en reisdoel te inventariseren en terwijl ze uiterst serieus met mijn wandelvrienden praatte over haar studie en vakantieplannen zat ze onder de tafel aan mij te friemelen... de deugniet! Ik heb haar echter op subtiele wijze verstaanbaar gemaakt dat ze helaas niet mijn type is en dat ik geen plannen had om nog actief te worden op deze avond. Daarentegen heb ik wel nog geprobeerd om haar aan Peppino te koppelen, of dat uiteindelijk gelukt is weet ik eigenlijk niet meer... Toen we later binnen aan de bar stonden kwam de blonde Carmen zich nog voorstellen, maar ook haar heb ik moeten teleurstellen...

Tijdens de late uurtjes nog de nodige grappen met Paula uitgehaald, die mij wederom als “partner in crime” in de hand nam om Eddy_V zijn lockersleutel weer eens te ontfrutselen. Om Eddy_V toch niet al te veel af te vallen heb ik hem zijn sleutel terug gegeven nadat hij de vermissing hiervan ontdekte en hebben we voor een voor Paula verrassende ontknoping gezorgd…  Gelukkig kon deze vrolijke spring-in-t-veld daar wel om lachen..

Aan het einde van de avond kwam Carina nog eens langs en had zij de stellige indruk dat aamu wel eens een gewillig slachtoffer kon zijn. Aamu en ik waren aan het kletsen maar met volle mond mag dat niet en het gesprek verstomde dan ook al snel toen Carina gelijk bleek te hebben. “Effe naar een kamer” resulteerde in een kamerbezoek waarvan ik het einde niet meer heb meegemaakt toen ik rond 2:00 uur huiswaarts vertrok… blijkbaar volgt er dus een prima recensie over deze Carina

Toen ik daarna nog aan de bar zat kwam Alice met een vermoeid gezicht nog even knuffelen, zoenen, en zo, lekker relaxed en aanhankelijk. Best wel grappig om te zien dat enkele Duitse stamgasten haar uitnodigden om bij hun groepje te komen staan maar dat ze toch bij mij bleef hangen.. hetgeen ik uiteraard weer zeer kon waarderen. Hetgeen voor deze Duitse gasten ook weer geen probleem was want die hadden het, gezien de uitslag van de voetbalwedstrijd, prima naar hun zin met voldoende overige dames. Op gegeven moment vond Alice het wel mooi geweest en kondigde aan dat ze haar tanden ging poetsen en pyjama aan ging doen, waarna ze terug zou komen om afscheid te nemen. Zo gezegd, zo gedaan, en een tijdje later stond ze bij de dameskleedkamer op me te wachten. Ikzelf was nog in hessendress gekleed en na wat knuffels en kusjes (wat zien ze er altijd toch beeldig uit in hun pyjamaatjes) gaf ze aan dat ze nogmaals even zou wachten totdat ik mij had omgekleed. Zo geschiede en na get afrekenen bij Anita aan de receptie hebben we innig afscheid van elkaar genomen, waarbij ik moest beloven dat ik snel weer zou komen en liefst met wat kadootjes, omdat ik volgens haar een achterstand had opgelopen door al twee keer iets te vergeten… Komt goed schatje!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Babylon (Elsdorf, kleinere club)
« Reactie #314 Gepost op: 14 juli 2014, 12:25:22 »
nu ga ik (te)vaak naar saunaclubs in heel Duitsland en zelfs ver daarbuiten en vertoef nooit in de sauna zelf,nooit
zieheer mijn verslag van zaterdag in Babylon.
niemand vanwie ik wist dat hij daar heen zou gaan,dus geen carpooling en helemaal alleen naartoe getrokken en dat doe ik niet graag maar de geilheid was groot in de hete meiden daar en het was al van voor Rio geleden.
een onverwachtse werkhindernis op de route naar Elsdorf die niet door de GPS werd aangegeven koste mij al teveel tijd,die ik liever in bijzijn van een charmante dame zou doorbrengen.
daar gearriveerd,zag ik alleen Duitse nummerplaten,geen Belgische maar eens binnen,trof ik aan de toog de wenkende,altijd goedlachse Nederlanders ; Den Laaf en Ricardo.
de ene kan de meiden niet met rust laten,de andere heeft vooral aandacht voor de Belgische Leffebier daar en zoals een echte Hollander vraagt hij permanent wat ik wil drinken,het is immers toch voor niets.
was nog relatief kalm,toch al voldoende naakte meiden,die me nog herkenden.
Altijd wanneer de bel gaat reageren ze zoals bij de hond van Pavlof,dus onmiddellijk naar de line-up om zich te presenteren aan de bezoeker en potentiele klant en soms aangemaand door de thekefrau.
landgenoot en eigenaar Eddy blijft nog op vakantie tot woensdag maar de muziek en ook het eten was weer oké.
want voor de sex wilde ik onmiddellijk de innerlijke maag versterken.
je ziet enkele nieuwe meiden rondlopen maar ook uiteraard degene die tot het vast meubilair horen zoals bv Alicia,Paula en Betty.
met deze laatste heb ik altijd uitstekende bedervaringen genoten,maar vind ze wat minder leuk door haar zwart geverfd haar,hoewel ik veronderstel dat anderen haar zo nog liever zien.
een nieuwtje met een rood-wit doekje in haar haar stond me wel aan,ze stond me permanent lachend aan te kijken,en deed daarna nog een paaldansact,zou ik? maar daar viel de 18jarige Geo,met de enorme naturelltieten(dubbel D denk ik,voor Megaboob)
Ik ; je ruikt zo fris,zij ;"kom uit de douche,had een klant,maar kalm voor een zaterdag,nog maar een kamer gedaan sprak ze overbodig,nou sprak;haar Engels en Duits is al een beetje vooruitgegaan,maar toch nog alleen het minimale dus commniceren gaat zeer moeilijk met deze meid die iets verlegen over zich heeft en daarom ook iets lief.
haar manier van verleiden is nog altijd even identiek bizar,terwijl ze op je schoot zit,en tz,tot zover normaal,bijt ze soms in je tepels.

kreeg veel zin,en dat zal wel haar bedoeling ook zijn,dus de kamer,zij nog steeds dezelfde stijl;dus droogneulken,op zijn Russisch en dan FT.
even pauze,wat drinken en opnieuw met haar,amazone,doggy en nog eens,mmm.

erug wat aansterken,met wat pasta,botste op Karima waar ik een draadje van gemaakt heb,een hoewel nog relatief jong,een langbenige pornoqueen,ervaring opgedaan in Spanje en bij Duitse partytreffs en dat is merkbaar.
juist zoals de eerste keer dat ik bij haar was,ook nu mij geil aankijkend en tong uitsteken om een FT te krijgen;kortom ook Karima is een topper.

nog wat gezeten met haar en Geo,tussenin,heerlijk,zou ik later een trio? toen ik met die Carina naar bover ging riep Ricardo ; "ga je alweer naar de kamer?" nu retorische vraag aangezien ik weer heet stond.

terwijl ik was aan het overwegen om een trio,na de douche beneden,zag ik de beeldmooie Iman voorbijdrantelen,wat een meid;ze staat in mijn top 5 van alle dvps in de saunas van de grens tot en met Frankfurt(in bv Berlijn ben ik nog niet in een sauna gewest,dat is zo een mooie stad,dat ik het een beetje sneu zou vinden om dan je tijd in een saunaclub daar door te brengen)
maar die Iman dus,man,man,eindeloze benen,strakke buik,perfekte billen en borsten,sexy gezicht. Normaal val ik niet op donkeren(neen voor de politiek correcten,ik ben niet rasistisch)maar deze I heeft eerder een lichtbruine kleur en aan alles merk je dat ze in het verleden werkzaam was als luxeescort in Brussel,ze krijgt courant ook veel aandacht van de klanten daar,en het valt me op dat dit steeds meer franstalige daarzijn,de taal van de niet aanwezige baas Eddy dus en van Iman ook.

overbodig meedelen dat de sex na uitgebried vvorspel en vvor intensief naspel van CL-niveau was en ik mezelf als uitgezakte,afgellefde oudere man in de spiegel bekeek met zo een schoonheid met perfekt lichaam bij mij. En ja,ook zij kende mijn naam nog.

voelde me nu wel heel moe,dat is de anpassing door Rio dachten de Nederlandse vrienden. Kan zijn,maar ben al een poos terug en viel ook voor mijn reis naar het wk soms thuis voor de tv al in slaap.
Tijd om te vertrekken dus,en afscheid te nemen.

Slotopmerking ; Babylon is een kleine club(niet voor mensen die aan claustofobie lijden)en dat handdoekengedoe vind ik vervelend.
het eten en zeker de muziek(waar draaien ze nog The Boss:Bruce Sprinsteen,Neil Young,CCR en Eric Clapton?)zijn oké en de meiden heet maar dat gedoe met alleen handoeken stoot volgens mij vele klanten af. eigenlijk vind ikzelf dat ook een nadeel 




Note : hoop rommel verwijderd
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2014, 13:25:58 door mechelen »