Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476294 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #135 Gepost op: 28 juni 2012, 21:23:01 »
Alles wat mechelen schrijft over PSR kan ik ook onderschrijven.  Omdat ik zo super tevreden ben van PSR en het er altijd erg tof vind, zag ik blijkbaar de negatieve puntjes niet.

Wat mechelen over LR schrijft over die crèmes.  Ik ben dikwijls in LR geweest maar nooit lag er crème op de kamers.  Ik herinner me van LR enkel kleine saaie veel te warme kamers, met luchttekort  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #136 Gepost op: 28 juni 2012, 22:26:11 »
Alles wat mechelen schrijft over PSR kan ik ook onderschrijven.  Omdat ik zo super tevreden ben van PSR en het er altijd erg tof vind, zag ik blijkbaar de negatieve puntjes niet.

Wat mechelen over LR schrijft over die crèmes.  Ik ben dikwijls in LR geweest maar nooit lag er crème op de kamers.  Ik herinner me van LR enkel kleine saaie veel te warme kamers, met luchttekort  ;) .


Ik herinner me van LR vooral "lekkere wijffies die me heerlijke sexxx hebben bezorgd, 9 maand, iedere zaterdag weer.
Het gaat er uiteindelijk over hoe je tegen een club aankijkt, dus je eigen ingesteldheid SEF, afkraken kan je iedere club, je kan ook in iedere club de positieve dingen zoeken.


Zo vond ik de sauna heerlijk in PSR afgelopen weekend, en mijn kamergang met de zus van Samira was ook zeer goed. In wat voor kamer, of ik dan op handdoeken lig of op een laken, gadverdamme, ik wil gewoon geile sexxx, en al laten ze me in de tuin neuken en bijten de rode mieren in mijn melocakes, dat boeit me geen ene moer.
Het is de geilheid van de sexxx die ik krijg die telt, en al wat je erbij krijgt in een club is mooi meegenomen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #137 Gepost op: 12 augustus 2012, 16:14:53 »
Na maandenlange afwezigheid onlangs 2-maal in PSR neergestreken, éénmaal als vermomde recuperatiedag tss enkele driftige clubdagen in,en laatstleden donderdag op uitnodiging van een bevriende Duitse stammbeer die het de hoogste tijd vond om ns bij te praten, waar beter dan in zijn stammclub, temeer daar het er me tijdens m'n eerste bezoekje ondanks slechts 1 sessie prima was bevallen. Beide malen ongeveer een 30-tal dames aanwezig, zeer relaxte sfeer, enkele Duitse stammberen en rakker Seksenfun donderdag. Zoals iedereen bekend was het eten wederom excellent te noemen, de kleinere porties zijn feitelijk beter, zo wordt er niet veel "weggesmeten" wat voorheen wel ns voorkwam, en aangezien je onbeperkt kunt bestellen desgewenst geen issue. Omeletjes, schnitzel, steak, visschotel, pannekoeken, alles wat men wil. Geopteerd voor omeletjes tijdens dag 1 , lld donderdag voor de schnitzel, niet al te avontuurlijk, maar zeer lekker en bovendien wat groentjes erbij uit het uitgebreide assortiment in het keurige restaurantgedeelte, gezond hoor. Voorts wellness van topniveau, wat geplonst in het zwembad, wat gespetter in de whirlpool, wat zweten in de sauna, tering, het lijkt wel een gezondheidswandeling te gaan worden... Dames dan maar, qua opticks uiteraard geen overaanbod aan stunners of spetters, maar wel een 5-tal zeer mooie dames naar m'n mening, en nog een 5-tal overige opties. Niet dat de rest polderknollen waren, op enkele uitzonderingen na waren de meeste dames aardig om naar te kijken hoor.

Zeer vriendelijke thekedames, alles was rein en proper, geen kamerwachttijden, de club maakte een zeer verzorgde indruk en somtijds vroeg ik me zelfs af of er niet té veel personeel rondliep, maar alla. Ook Mara was er, helaas is dit meisje een dikke 10 kilo afgevallen, en werkt ze bij het onderhoudspersoneel i.p.v. DVP, jammer, doch ik hoop dat haar switch haar geod bevalt. Qua eventuele kameropties waren er voldoende opties, maar een druk schema kon ik me niet permitteren wegens clubuitstapjes té veel  :-X... O.a. Mandy,Maya, Michelle, Sakura, Melanie, ex-Beverly uit Samya, Samira zouden hoogstwaarschijnlijk een goede kamergang hebben opgeleverd, maar het bleef dus bij kameren met MIA en CARINA. 3 sessies in PSR, telkens een uur plezier waar enkel met grote tevredenheid op kan worden teruggeblikt door mezelve gelukkig, meer details onder de draadjes van beide dames. 2 relexte dagen, uitermate gezellig bijgepraat met FK Residenzius die me weer een kruiwagen damesinfo meegaf voor een volgend bezoekje in Lohmar dat hoegenaamd niet lang op zich zal laten wachten, erg gezellig en bovendien een kwalitatief interessante line-up. Peace out!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #138 Gepost op: 20 augustus 2012, 20:09:20 »
Het was weeral een hele tijd geleden dat ik nog eens in PSR op bezoek kwam.  Dat kwam omdat bij mijn laatste bezoek de line up tegenviel.  Vandaag kwam ik eigenlijk een dagje rusten en relaxen.  Wellnessfaciliteiten te over daarvoor in PSR en lekker eten.

Het voordeel van wat langer weg te blijven is dat de vrouwen waar ik een goede band mee heb, me eens zo enthousiast ontvingen.

Het viel me trouwens meteen op dat PSR op het vlak van mentaliteit van de dames een (bijna) unicum betreft.  De vriendelijkheid waarmee ze je benaderen, ontvangen....  Vandaag donderdag waren er om 12 uur al ongeveer 25 vrouwen.  Een mooie mix trouwens.  Er waren ook genoeg dames naar mijn smaak.  Misschien doet het naderende einde van de zomervakantie daar goed aan.  Dat viel dus mee.  Was de line up niet naar mijn zin dan zou ik het vandaag ook niet erg gevonden hebben omdat ik kwam relaxen en uitrusten.  Later op de dag zou trouwens toch blijken dat ik met een dame zou gaan kameren die mijn type niet eens is.

Sibil was nog het uitbundigste toen ze mij terug zag.  Ze overdonderde me met tongzoenen en knuffels en vroeg waar ik toch zo lang gebleven was.
Blijkbaar is Samira ook weer terug actief in PSR, wat ik graag zie.

Na een eerste saunabezoek en wat zonnen in de tuin, wuifde een bijzonder prachtige dame uitbundig naar mij.  Ze was echt heel mooi en helemaal niet hoerig.  Ik meende haar van nergens te kennen.  Hoe het kwam weet ik niet maar ze schudde al mijn hormonen door mekaar.  Later op de dag zou ze nog maar moeilijk te kapen zijn en omdat ik voor mijn rust kwam, hield ik haar gewoon voor een volgend bezoekje.  Ze luistert naar de naam Carina.

Ineens komt een dame naar me toe.  Ze moet een vervelende vraag stellen.  Ik leek blijkbaar op een ex-vriendje van haar.  Ze was erg opgelucht toen ik zei dat ik een Belg ben en geen Duitser en niet Nicolas heet.  De dame moet werkelijk de schrik van haar leven gehad hebben, denk ik.

Na mijn tweede saunarondje in het restaurant een nieuwe mede-beer RAKKER ontmoet.  We hebben aangename ervaringen gewisseld.  Hij wist me ook wat meer te vertellen over hoe het er aan toe gaat in Paushalclubs en Partytrefs.  Ook welke en hoevel dames je daar gemiddeld kan verwachten.  Ik heb weeral wat bijgeleerd.  Misschien moet ik zo'n Paushalclub een met een bezoekje eren.  Kwestie van eens te weten wat dat precies is.

Na het eten, onderweg naar de tuin om nog wat te gaan luieren in de zon, kom ik Julia tegen.  We waren enige tijd gescheiden, weet je nog wel, na een echtelijke ruzie.  Ze was ineens weer heel erg lief en vriendelijk.  Wat een aangename verrassing.  Ze zou later op de avond trouwens nog heel anders uit de hoek komen.

Tijdens het zonnen genoten van een lange ping-pong match.  Een vriendbeer RAKKER nam het op tegen een van zijn favoriete dames.  Wat later begonnen ze met z'n vieren te spelen.  Een dame die er eigenlijk niets van kon en een beer die dacht dat hij kon smashen.  Als ik tien keer mag smashen dan lukt er daar ook zeker één van.  Ik wil maar zeggen.  Beide slechte spelers stonden aan een kant.  Dat is natuurlijk niet spannend en daarom beslisten ze om te wisselen zodat ik nog een spannende lange ping-pong match kon bekijken. 

Beneden aan de buitentafel in de tuin zat een groepje van vier mannen.  Julia probeerde om minstens één van die mannen lust te doen krijgen maar geen van het groepje was zinnens om op kamer wat te gaan uitspoken.  Julia riep nog naar mij dat er geen van hen zin had.  Vrouwen kunnen maar moeilijk verdragen dat ze onder het ziende oog van een goede klant, hun verlies lijden.  Voor Julia was dat niet anders.

Omdat ik met dat gesjouwel in het restaurant met die nieuwe mede-beer RAKKER (voor mij) en met een oude bekende beerRAKKER, wat tussendoortjes had gegeten, had ik nu nog niet zo'n honger.  Eerst dan nog maar even genieten van het stoombad.

Vandaag had ik me dus voorgenomen om te rusten.  Neuken kwam op de laatste plaats.  Omdat ik me nog altijd heel erg thuis voel in PSR, kreeg ik toch onverwacht veel zin om te neuken. 

Na het eten trok ik dan maar naar de kino waar ik Monica zou ontmoeten.  De avonturen met haar lees je elders.

Door de dag heen toch ook nog een heel ander verschil ontdekt ten opzichte van de meeste andere clubs.  Hier heerst precies een gewoon leventje.  Een leven in een commune, zo je wil.  Sfeer op een heel andere manier dan dat in de meeste clubs het geval is (discosfeertje).

Vlak nadat ik terug van kamer kwam van de sessie met Monica en in de wellnessruimte kwam, zie ik Sibil en Ebru tegen mekaar beginnen babbelen en ze kijken beide in mijn richting.  Waarschijnlijk stonden ze er van versteld dat ik daarstraks met Monica vertrok en er dan ook nog eens lang mee wegbleef (dus dat het goed moet geweest zijn).  Ik kon het echter niet meer met zekerheid achterhalen omdat ineens iemand op mij riep.  Ik kon eerst niet direct vaststellen wie het was maar na eventjes bleek het Julia te zijn, die op het schommelbed lag.  Achteraf bekeken was het heel spontaan; ik liep direct naar haar toe en zette mij bij op het schommelbed.  Ze trok me verder op bed.  Daar lagen we dan in mekaar gestringeld lekker knus.  Ze legde alles bij over onze woordenwisseling van vroeger (ging over eten nog wel).  Ze wou terug zoals vroeger lekker seksen met mij.  Een kwartiertje hebben we het verliefde koppel uitgehangen maar ik ging niet met haar naar bed.  Het bleef bij het schommelbed.  Ik had haar dat ook van in het begin duidelijk gemaakt.  Het was al laat, mijn laatste dag van een zesdaagse en dus wou ik tijdig naar huis en ik weet dat er al gauw een uur bijkomt als ik met haar nog zou gaan kameren.  Geen zin om met haar te gaan?  Dat heb ik niet gezegd.  Integendeel, was het zelfs een beetje.  Ik lag blijkbaar zo goed bij haar dat ik een andere Waalse bekende beer RAKKER niet eens had opgemerkt.  Zelfs niet toen hij mij goedendag riep.  Tja....  Hij wees er mij op in de bar.  Hij zei dat als ik in goed gezelschap ben van een mooie vrouw ik niets anders meer zie of niemand anders meer ken (om te lachen natuurlijk).

Plots kreeg ik de ingeving om voor het slapen gaan nog een lekker warm bad te nemen.  Dat zou mijn slaap gunstig beïnvloeden.  Ik vroeg of Julia mee nog even in de HWP wou kruipen maar dat doet ze voor geen geld van de wereld.  Die dingen zouden vol bacterieën zitten.  Ik probeerde haar dan nog voorzichtig duidelijk te maken waarom tien minuutjes HWP nog net kon en een kamertje met haar niet meer.  Ik dacht dat we weer snel terug gescheiden zouden zijn maar ze zei alvast dat ik groot gelijk had.

Terwijl ik in de HWP zat, kwam Melanie goedendag zeggen.  Ze was schijnbaar nog niet zo lang binnengekomen.  Het kan kloppen want ik had ze in de loop van de dag nog niet gezien.  Ze ging uitdagend voor mij liggen op het schommelbed. Ze vroeg na heel efkes of ik er uit wou komen en bij haar wou komen liggen.  Op groot risico dat Julia het zou zien, vroeg ik haar om bij mij te komen zitten.  Ze vroeg: "en dan".  Ja, en dan?  Wat zou daar hebben van kunnen komen.  Stom als ik was ten opzichte van Julia om dat te vragen.  Anderzijds was de vraagstelling van mij niet zo'n risico omdat ik me meende te herinneren dat Melanie nooit in de HWP kruipt.  Ik had gelijk.  Mijn geheugen liet me niet in de steek.  Ze wou niet in de HWP.  Dit keer was de reden dat de HWP vol met chloor zat en dat dat niet goed voor haar tere mooi gebruinde huidje was.  Zo hebben alle dames wel een reden om niet te moeten zeggen dat ze bang zijn dat er wat schmink zou afgaan en dat hun haar nat zou worden zodat ze nadien weer een uur werk hebben om hun op te maken.
Melanie zei dat ze tijd zat had.  Ze vroeg of dat een probleem was.  Voor mij geen probleem.  Ondertussen heb ik toch een heel mooi uitzicht op een mooie vrouw als Melanie die nog een beetje verleidelijk ligt te kronkelen op het schommelbed.  Op die moment (zo laat 's avonds - ongeveer 23:00 -) waren er ook bijna geen mannen meer.  Ze had dus inderdaad niet zo veel te verliezen. 
Ineens lopen er een stuk of vijf dames en drie berenRAKKERS uit de kino.  Dat moet een heuse orchie geweest zijn daar.
Uiteindelijk moest ik wel eens uit de HWP komen.  Ik kon het niet laten om even bij Melanie te gaan zitten nadat ze me wenkte om bij haar te komen zitten.  Daar zaten we dan samen op de rand van het schommelbed.  Lief dat ze was, aardig dat ze was, verleiden kan ze als de beste.  Ik moest aan 'k weet niet wat voor slechte dingen denken om mijn groeiende lul een beetje onder bedwang te kunnen houden.  Ze wou erg graag met deze lieve knuffelbeerRAKKER nog eens op kamer gaan.  Toen ik ook tegen haar zei dat ik naar huis wou na lange zware dagen voordien, stuurde ze aan op een vluggertje.  Ik zei haar dat ze weet dat ik dat haat.  Met enige moeite (toch wel) week ik van haar zijde.  Ik herinner me nog te goed de laatste sessie (der velen) met haar die eigenlijk op niet veel trok (ten opzichte van wat ik van haar gewend was).

In de loop van de avond was het damesaantal gegroeid tot een stuk of 35 voor toch meer berenRAKKERS.  In de late avond bleven er nog maar een tiental dames over maar er waren dus ook bijna geen berenRAKKERS meer.

PSR blijft toch een unieke club.  Op dit moment zit de line up toch weer goed (wel voor ieders wat wils), de sfeer is los, de dames zijn goed benaderbaar, gewoon volks (gedragen zich minder typisch als een hoer) en vriendelijk.  Daarbovenop mag je nog een sausje gieten van de service die bijna altijd onberispelijk is.  Door al deze positieve kenmerken blijft PSR de club waar ik doorgaans net iets meer geld uitgeef dan gemiddeld.  Juist omdat er een familiale sfeer hangt.  Als je in een club bent waar je om een of andere reden voor jezelf hebt uitgemaakt dat je vandaag wat minder gaat kameren en de dames lopen je allemaal straal voorbij met het gedacht van dat je zelf maar moet afkomen naar dat lekker ding, is het niet zo moeilijk om dan ook minder te kameren.  Als echter bekende dames bij je komen flaneren... komt vaak (zoals men zegt) "van het ene, het andere"  ;) .


« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 21:32:58 door foots »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #139 Gepost op: 20 augustus 2012, 21:11:28 »

Blijkbaar is Samira ook weer terug actief in PSR, wat ik graag zie.



De beste zin uit je betoog, ik ben volledig 100% overtuigd dat de line-up dramatisch is verbeterd.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline savesexer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #140 Gepost op: 24 augustus 2012, 11:13:52 »
Om 11.10 u aangekomen in het landelijk gelegen Durbusch onder een blauwe hemel en stralend zonnetje. Na de was en de plas of was het andersom me neergevleid in de wellness. PSR lag er vredig bij, bijna geen rakkers en slechts een handjevol dames. Toen is enkele maanden geleden in PSR was ontmoette ik een vrouw met lang krullend haar, rechtopstaande A-cup en ongeschoren maar netjes getrimt. Dit laatste trekt natuurlijk de aandacht in onze wereld van kale foefjes. Ze is lang, zeker 1.80+ en er staat een intelligent kop op. Ik had toen met haar contact en vernam dat ze slechts sporadisch in PSR komt en dan wel op maandag. Later die avond lag ze op haar buik op de schommel en werd ik geil van de blik op haar gespierd en gestroomlijnd lichaam. Ik heb haar toen niet benaderd. Gisterenmorgen was ze de eerste die rond het zwembad verscheen en ze zette zich naast me voor een kennismaking. Ze ziet er niet alleen sofisticated uit maar is dit ook. Een volwaardige gesprekspartner met inhoud. Al heel snel waren we een uur verder en wilde ik haar andere zijde wel eens leren kennen.

Op de kamer ontpopt de 36 jarige Ella zich tot een tantra liefdespartner waar je beslist je tijd moet voor nemen. Het spel wordt zeer rustig opgebouwd. Ze laat zich graag uitgebreid verwennen en komt ook echt klaar. Ze geeft ook aan dat ze graag anaal doet en alhoewel ik niet zover gekomen ben, begreep ik dat het verwennen van het sterretje ge-apprecieerd wordt. Toen ze dan na een een half uur teasen aan mij begon was dit een heel aparte ervaring. Ze nijpt je ballen samen tot deze op spanning staan, zonder pijn uiteraard, en begint deze dan uitvoering to verzorgen waarbij ze je likt van aan de prostaat tot de eikel. Na 20 minuten sta ik zowat op ontploffen en vraag haar me te pijpen wat ze zacht en tegelijk teasend doet. Dan neemt ze een flesje uit haar handtas, glijmiddel, smeert haar handen in en begint de eikel zeer intensief te masseren. Man was dit zalig, ik heb mijn best gedaan om dit zo lang mogelijk uit te houden maar op het uur ontplofte ik ..... Ella is geen dame voor een half uur sessie en een uur met haar is eigenlijk te kort. Ik merkte ook later op de dag op dat ze wel eens 2 uur op de kamer verdwijnt. Ze zegt zelf selectief te zijn met haar klanten en dit geloof ik want ze durft nee te verkopen. De optick fickers zullen zich ook door haar niet aangetrokken voelen.
 
Na de rust en de vreet op zoek naar mijn 2de slachtoffer. Ik herinnerde me een sessie die ik als toeschouwer eens bijwoonde in de kino en was op zoek naar deze deerne en ik had geluk want daar verscheen Sarah/Zara in de wellness. Ze sprak me aan en we togen naar de kino voor een kennismaking. Ze is jong, bruin van huid, zwart gekruld haar, cup C+ een beetje hangend en een fluweelzacht fluffy lichaam. Zoenen is matig maar ze heeft plezier in haar job en pijpen is haar major. Ze laat zich zeer goed verwennen, vingeren verboden, maar het andere gaatje is OK. Ze doet zelf af en toe anaal naar eigen zeggen. Bij het beffen heeft ze gestreden tegen haar orgasme en is er nog in gelukt ook. Ze is een echte pijpkoningin en ik heb dan ook maar aan haar overgegeven. Op het half ben ik dan klaargekomen en alhoewel het geen aufnahme was schuwde het haar niet om mijn eikel te likken om zo mijn orgasme te verhogen. Bij de afrekening werd geen supplement aangerekend. Deze jeugdige vrolijke verschijning staat zeker terug op mijn lijst.

Het aantal rakkers is op de 10 uur die ik doorbracht in PSR nooit groter geweest dan 20 en ik schat de vrouwen op ongeveer 15. Er waren er wel zeer mooie bij.

Dus een geslaagd dagje.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #141 Gepost op: 24 augustus 2012, 13:21:32 »
Hij sekst niet alleen veilig, hij is ook een meerwaardezoeker.  Bedankt voor je info.  Voor mij leerrijk  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #142 Gepost op: 25 augustus 2012, 22:34:03 »
Donderdag 23/08 Restaurant verliest een ster ; Line-up krijgt een ster

Allereerst nog eens mijn dank aan dit prachtige Board voor het gegunde vrijkaartje!! ;D

Hier mijn ervaringen aan het vreetschuurtje :

Line-up : ik schat +/- 20 dames waaronder enkele zeer mooie exemplaren.Slechts 2 mollige dames die hier soms oneerbiedig “polderknollen” worden genoemd.

Restaurant : Mijn toetje ( ijscreme ) werd eerst opgediend en pas veel later volgde de hoofdschotel met als gevolg dat mijn ijsje helemaal gesmolten was.Ook later bestelde ik enkel frietjes die veel te hard gebakken waren.Alsook was de Kölsch van het vat niet ijskoud,eerder lauw. :(

Sessies : Eerste sessie met de erg sexy Turkse Deerne Ebru die ik me nog zeer goed herinnerde van in GT.Zij is zo een lekker stuk dat ik zelfs een tweede sessie met haar heb gedaan. :PDaarna nog een leuke sessie met de Russische Alexa die een beauty pur sang is.Laatste sessie afgerond in de Kino met de Turkse Kamelia die ik hier meteen nomineer als 5 sterren pijpkoningin. :P

Teleurstelling van de dag : onder de aanwezige dames viel er één dame enorm op.Dit was de boomlange Duitse Nicole die ik op 2 meter schat ( Badslippers alert ).Deze dame is ontsnapt aan de klauwen van Dolfie omdat er één of andere flauwgebakken tortilla het echt nodig vond een marathon sessie met haar te doen. ::)

Ambi : Voor ambi hoef je niet naar PSR te komen.Enkel al de slaapverwekkende muziek spreekt boekdelen.

Tuin en Welness : Bij mooi weer is de tuin echt super om te relaxen.Alsook de Welness is dik in orde al moet ik zeggen dat hier en daar wel wat renovaties aan de orde zijn.Alook is het erg leuk dat je er wat kan pin-pongen,biljarten,darten enz...

Grtz,Dolfie


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #143 Gepost op: 25 augustus 2012, 23:06:44 »
Maar twee polderknollen in PSR? Daar geloof ik niks van, er moeten toch ook enkele Brabantse trekpaarden zitten dan ha ha...  ;D


Polderknol is trouwens niet onrespectvol, dikke teven wel  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #144 Gepost op: 29 augustus 2012, 22:08:05 »
We lezen van Dolfie dat het restaurantgebeuren begint te wankelen sinds er een nieuwe kok is aangeworven.

We lezen dat de wellness her en der een laagje verf mag krijgen.  Klopt!  De sauna's zijn bijvoorbeeld oudbollig, de HWP broebelt niet erg.

We lezen dat de muziek slaapliedjes zijn.  Dat verbaast me dan weer.  Telkens als ik er ben, zetten ze goede muziek op.  Tenminste wat new wave en de 80's vind ik geen slaapverwekkende muziek.  Misschien hebben ze ook een andere DJ aangeworven.

Last but not least: de pareltjes zijn er weer  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #145 Gepost op: 9 september 2012, 17:27:09 »
 Zaterdag 8/9 in PSR, de laatste halte van een 4-daagse clubtour, bijna lege batterijen en met een halfloden kop aangemeld bij de theke rondom 13 uur waar ik dankzij de gewonnen vrijkaart (via deze weg dus dank aan Relaxxxboard) kostenloos de toegang werd verschaft. Mezelf maar ns duchtig in het sop gezet en tot afgrijzen van een andere douchende beer RAKKER alle mogelijke straalopties en andere functies van de topdouches probeerde. Halfverzopen de bar ingestrompeld waar ik rendez-vous had met een aantal Duitse medeberen RAKKERS die in groten getale waren afgezakt naar Lohmar. Een omeletje besteld en verorberd, dat smaakte prima, dusdanig zelfs dat ik rondom 20 uur nog een omeletje bestelde. M'n Teutoonse buddies vonden dit een vreemde keuze qua avondeten, geef die gozers maar ns ongelijk, maar via een uitgekiende strategie en voorts wat semi-intellectueel geneuzel over eieren en diesmeer werd het me uiteindelijk toch toegestaan. Over wellness, eten en diesmeer is al zoveel gepalaverd, excellent zoals steeds in PSR, al zijn het soms babino-porties, doch eindeloos bij te bestellen desgewenst. Ook MiniMe tekende aanwezig, wat bijgepraat, voorst nog enkele Nederlandstaligen maar toch vooral ietje oudere Duitsers die kwamen chillen had ik de indruk.

Qua dames was het allesbehalve een overrompeling, een 25/30-tal dames maximaal, en dit tegenover een 50-tal rakkers rondom 18/19 uur, de dames draaiden een fikse omzet, velen waren lastig te pakken te krijgen, al had ik daar na 3 dagen clubben überhaupt toch niet de ambitie voor  O:-) . Al bij binnenkomst toevalligerwijs en onbedoeld op Mia gelopen in de umkleide, naja, 3 meter verder stond Maya die na haar 3-weekse vakantie weer terug in PSR was, pfff, laat het numeriek geen vetpot geweest zijn, qua kwaliteit der dames zat het wel snor. Doorheen de dag vooral met m'n Duitse kollegen rondgehangen, er werd me "live bericht" over 1 matige sessie, 2 dames werden me ontraden voorts, maar voor de rest enkel goede tot excellente commentaren over de geboekte dames. En daar kan ik me (op bescheiden manier wegens 1 sessie) bij aansluiten, een Poolse dame die me niet algeheel onbekend was aangezien ze een aantal jaren geleden reeds in Samya werkzaam was: Nadine.

NADINE, 29 jaar, Poolse, spreekt vlekkeloos Duits en Engels, 1m73, blond krullend haar, zongebrande huid, enkele kleine tattoos, tongpiercing, B/C-cups naturel, normaal figuur, sinds 2,5 jaar in PSR, ze hopt ook somtijds rond in YY, voorheen 2 jaar Samya, een dame met kilometers op de teller dus. Leuk gesprekje dat voornamelijk ging over het feit dat we nog nooit hadden gesproken tevoren  :-X , na, de eerste minuten dus... Erg bijdehandse dame die psychologie studeerde, en specifiek wat rakkerspsychologie in haar vrije tijd, gezellige babbel dat na een 10-tal minuutjes werd verdergezet in kamer 17 alwaar enkele handdoeken de matras zweetdruppels bespaardden. Service is goed tot zeer goed te noemen, TZ zijn ietjewat té snel en wild naar m'n smaak, enige melding hiervan werd in corrigerende vorm gecompenseerd, niet uitmuntend maar oké te noemen. PZC zeer goed, handsfree, nat, afwissend qua tempo en druk, tongpiercing als extra asset, zeer goed te noemen. NMC goed, veel closeness dabei, ietjewat snelle positiewissels naar m'n meug, maar voorts weinig over te mekkeren. Sessie van een halfuur die als algeheel geslaagd mag worden bestempeld zonder het etiket excellent te krijgen. Een vakdame met kennis van zaken, leuke persoonlijkheid, goede skills, vele vast klanten en een herhaling ooit is absoluut niet uitgesloten, geen prioriteit, maar ik kan me bezwaarlijk een rakker voorstellen die drifitg mekkerend ofte ontevreden zal verhalen over een kamergang met deze Poolse schone die tegen de 30 aanleunt, naja, als elke 29-jarige nog zulk een lijfje zou hebben, naja, dan waren de rapen gaar...

Heerlijk relaxte dag waar Duits de voertaal was, zelfs met Nadine 90% vd tijd zitten keuvelen in het Duits, pff. PSR blijft een leuke club, ietjewat té weinig dames (voor een zaterdag alleszins) maar los daarvan zou ik ook met meer energie en drive toch makkelijk 3 à 5 leuke sessie-genotes hebben kunnen vinden, en de meeste of proefondervindelijk of via voorspraak van Kollegen hoogstwaarschijnlijk ook dik in orde qua kwaliteit, dat valt niet over elke club te zeggen. In Lohmar duik ik zeker nog ns op binnen afzienbare tijd, geen prioriteit, maar algeheel niet uit te vlakken...
« Laatst bewerkt op: 9 september 2012, 17:46:54 door foots »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #146 Gepost op: 10 september 2012, 22:28:36 »
Afgelopen zondag waren er ongeveer 40 vrouwen aanwezig.  Zowat alle vrouwen van zaterdag en een zevental nieuwe, waaronder drie hele mooie jonge slanke blonde deernes.  Ik nam er twee van mee naar kamer en de traditie van PSR zet zich gewoon door.  Beide sessies waren top.  Topmix van PSE en GFE met supermooie dames.  Een mooiere afsluiter kon ik me niet bedenken van het weekend.  De vrouwen vonden wel dat er niet genoeg beren waren.  Voor mij was het o.k.. 
Ik hoorde nog wel van een dame dat het management nog strenger is geworden naar de dames toe.  Dit brengt stress mee voor de dames, voegde ze er nog aan toe.  Te veel van het goede (minimumservice) kan misschien op den duur ook schadelijk werken.  Hopelijk stresst het de dames weer niet weg.
De line up (zaterdag/zondag in overweging genomen) was zeker niet slechter dan eergisteren in LR (waar overigens de line up voor mij heel o.k. was)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #147 Gepost op: 10 september 2012, 23:56:25 »
De line up (zaterdag/zondag in overweging genomen) was zeker niet slechter dan eergisteren in LR (waar overigens de line up voor mij heel o.k. was)  ;) .


Ik schrik, nee ik val bijna van mijn stoel, gelukkig heb ik hier zijleuninkjes :o [size=78%].[/size]

Groet, Foots :o
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #148 Gepost op: 11 september 2012, 21:51:28 »
Donderdag 6 sept was de line-up rond 11u maar magertjes maar rond 16u was de toestand al veranderd en was de line-up prima , maar geen Maya en Debbie gezien die waren er 2 dagen niet .
Maar met de komst van mijn duifje rond 14u had ik nog een fantastische namiddag .
We waren 2 X anderhalf uur op kamer en hebben  volop van elkaar genoten  en in de tussen pozen waren we meestal in het restaurant ons buikje aan het vullen van de smakelijke kleine porties .

Deze week ga ik donderdag terug naar dit paradijs en nu reeds om 11u afgesproken met mijn duifje en Debbie zou er ook zijn . 

Offline pistol pete

  • PORNO PIET
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 317
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #149 Gepost op: 30 september 2012, 14:00:55 »
Op zaterdag 29 september besloot ik af te reizen naar de mooie club Park Sauna Residenz. In het verleden had ik daar zoveel toptijden meegemaakt maar de laatste 4 maanden was ik daar niet meer geweest. Op diverse fora las ik wisselende ervaringen van gematigd negatief (oa Minime) tot positief (seksenfun). Tijd voor een eigen onderzoekje dus. De laatste maandenheb ik 3 stamclubs (eden, dv en h7) en probeer ik af en toe andere clubs uit.

Bij binnenkomst was het aangenaam rustig, ik ontmoette een oude bekende, niet schrijvende, rakker en mede door hem werd het verblijf aangenaam. Er liepen enkele oude bekende dames rond, zoals Sibel, Melissa en Olia. Maar ondanks dat ik met olia en Sibel bevredigende ervaringen heb gehad in 2011 besloot ik geen herhaling hiervan na te streven. Het was nog vroeg dus wie weet wat er nog binnenkomt na 17 uur, dacht ik. Helaas viel da tegen. Zo tegen 18 uur waren er max 30 dames en ca. 45 beren die voor een groot deel duits voetbal in de sportkino keken.

Rond 17 uur trof ik Simona, een schitterend PP meisje die ik uit Planet eden, toen nog fkk planet, kende. Ze heet nu Angel,een toepasselijke naam. Een topdame, met prima service. Maar toch ook een dametje uit mijn verleden. Ondanks de ruime presales die ze bood kwam het niet tot een kamergang. We hebben samen een half uur gekletst op een van de de luie sofa's en later samen gegeten. Wat een mooie meid. De afgelopen maanden heeft ze vertoefd in McSex in Hamm (ondanks de negatieve fotoherkenning door Seksenfun op een ander forum ;(..). Omdat ik eigenlijk gewoon niet horny werd besloot ik rond 22 uur te vertrekken. Ik twijfelde nog even om toch met Angel een nieuw avontuur aan te gaan maar besloot daarvan af te zien.de voorbije twee dagen in Heaven7 zaten kennelijk nog in mijn hoofd. Niet getreurd, naar huis vertrokken na een innige omhelzing van Angel, die nog nooit pusherig is geweest.

Fazit:
Club faciliteiten, nog altijd prima zeker met nieuwe douches
Damespotentieel toch onvoldoende, te weinig en te onaantrekkelijk
Eten: niet meer als vanouds maar goed verteerbaar :)

Al met al zal ik wel terugkeren in deze club maar niet op korte termijn.


Sent from my iPad using Tapatalk HD