Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476289 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #165 Gepost op: 26 oktober 2012, 22:40:31 »
Eigenlijk kom ik dikwijls, erg dikwijls in PSR.  Ik kom daar blijkbaar niet om de seks en fun maar om mezelf te kwellen want ik val voor lolita's  ;) .


Klopt iedereen weet dat u voor de wellness en het restaurant komt  ;) .
En wat ik me herinner was dat u (ja ja SEF zelf) door Janina in de kino gepakt werd en daarmee op kamer bent getrokken, maar misschien laat mijn geheugen me in de steek  ;D .


Groet, Foots  O0


Ps. In mijn zoektocht naar Rollbraten vond ik deze:
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Hoe kan het er aan toe gaan in PSR?
« Reactie #166 Gepost op: 28 oktober 2012, 21:07:24 »
Dit keer eens geen aandacht voor de wellnessactiviteiten die ik deed.  Dat die in PSR van de betere zijn is intussen al lang geweten.  Dat je niet enkel op gebied van wellnessmogelijkheden wordt verwend maar ook op gebied van eten, weet intussen ook zowat iedereen al.  Voor de nieuwe heren en voor wie saunaclubs nog een onbekend begrip mocht zijn, blijft het altijd interessant om ook de randanimatie te vernemen.  In de toekomst zal dat dus niet verdwijnen in mijn recensies.  Vandaag beperk ik mij echter tot de animatie met de dames en al wat daar betrekking op heeft.

Het dagblad van PSR voor een maal gepubliceerd op het internet met in de hoofdrollen Eliza, Magda en Julia.

Eerst even meedelen nog dat de heenreis een soep was van werken, vertragingen, afgeschafte - en vervangende treinen.  Ik dacht dat zoiets alleen in België kon.  Gelukkig gebeurt dat zelden.  Onderweg zaten er op de trein een grote groep knappe jonge dames in klederdracht.  Ik kon niet blijven zitten en moest even een eindje door de gangen van de trein lopen.  Hmm... ik had mijn keuze in een club zo kunnen maken.  Een dame met zeer diepe decolleté zat op een van de stoelen en mede door het wiegelen van de trein had ik een vorm van excuus om er eens flink in te kijken.  Ze kon er mee lachen.  Ze had natuurlijk door dat het waggelen van de trein een drogreden was voor mij om zo voorover te buigen.

Onder het motto: het oog wil ook wat, er waren ongeveer evenveel dames als heren aanwezig (een 40-tal).  Dames voor ieders smaak.  Meer dan voldoende toppers met een lolita-figuurtje.  Echt iets voor mij.  Meer dan voldoende dames voor wie graag geen vet heeft maar ook niet op die slanke fijne ranke lolita-modelletjes valt.  Meer dan voldoende dames voor wie graag wat meer pak heeft, hoewel zij in de minderheid waren.  De leeftijd varieerde van 19 tot 45 jaar, ook daar dus voor ieders wat wils.  Het is net die variëteit die het zo mooi maakt in PSR.  Bovendien ken ik maar erg weinig grotere clubs met groot damesaanbod waar zoveel voor- en naservice wordt gegeven.  Waar de dames niet haastig zijn, je niet afwerken en waar de dames gegarandeerd minimaal tongzoenen, pijpen zonder condoom, neuken met condoom, knuffelen en strelen en standje 69 doen.

Laten we beginnen met misschien wel de mooiste dame van PSR.  Een dame waar iedereen op af vliegt als ze rond vier uur in de namiddag toekomt maar waar nergens op fora wat over te lezen valt.  Dit alleen zegt al genoeg.  Laat ik dan niet alles uit de doeken doen, gezien zij het grote saunaclubforageheim blijkt te zijn.  Ik verklap dat ze ellenlange benen heeft, roodrossig haar en altijd lange kousen draagt.  Als je een dame langdurig over iemand heen ziet kruipen, overvloedig ziet tongzoenen en andere ondeugende dingen ziet doen in de lounge of waar dan ook, mag je zeker zijn dat het Olivia is.  Voorts kan ik nog zeggen dat ze de jongste onder de dames is.  Het feit dat vele mannen erg jaloers kijken als ze je langdurig met haar bezig zien, moet ook veelzeggend zijn.  Nog veel meer zeggend zal wel het feit zijn dat zelfs de vrouwen met boze blikken kijken.  Hier speelt natuurlijk de concurrentie én misschien wel het feit dat de vrouwen dan denken dat de mannen van alle vrouwen zo'n over-de-top-pre sales gaan verlangen/willen.

Antonia: slank, mooie lange donkerbruine haren, jong.  Ook zij kwam vandaag bij me langs.  Ze meende mij te kennen van Samya.  Ik herkende haar niet direct maar ik zie dan ook zoveel dames.  Ik vind het altijd geweldig knap dat die dames zich al die mannen nog zo herinneren.  Zij zien immers ook zoveel heren.  Allicht nog meer heren dan ik dames zie. 

Bella: mooie bruine ogen, lang tot halflang donkerbruin haar, vele kunstwerkjes op haar lichaam, 22 jaar jong.  Later op de dag kwam ze bij me zitten en nodigde ze me uit om wat in de kino te gaan zitten.  We zouden zo een even leuke tijd beleven als dat we hadden bij het ontbijt maar dan veel pikanter.  Bella had de pech dat er maar één kamer is waar ik zelden kom en dat dat net de kino is.

Cassandra: om een of andere reden straalt zij voor mij niets uit.  Er is hélemaal niets dat ons bindt, op het eerste gezicht.  Vroeger was ze eerder mollig.  Tegenwoordig normaal.  Ze is inderdaad heel wat kilo's afgevallen.

Debbie: oerduits, mooi figuur, stevige natuurlijke borsten, donkerblond/lichtbruin haar (vaak opgebonden).  Ze loopt me straal voorbij.  Ik vraag of ze geen mensen meer kent en gelijk krijg ik een dikke pakkerd.  Ik hoor van iedereen dat ze een geweldige GFE combineert met een sublieme blow job.  Ik leerde ze echter enkele jaren geleden kennen op allicht een mindere dag voor haar.  Ze gaf me een flinke blow job maar beperkte het hele zaakje zo'n beetje tot dat.

Ebru: mooie jonge dame met alle rondingen mooi op zijn plaats en erg mooi gebruind.  Ze loopt tegenwoordig met haar vriendinnetje zowat de hele dag rond.  Blijkbaar proberen ze een trio te verkopen.  Bij mij dus ook.  Ik ben daar niet op ingegaan.  Ebru ken ik al van haar beginjaren in YY en nu pas begin ik stilletjes aan de neiging te voelen om eens met haar op kamer te willen.  Naar het schijnt pijpt ze erg brut.  Dat houdt me voorlopig nog tegen want zelfs als je vraagt om sensueler te pijpen zou ze het daar moeilijk mee hebben.  Goede duidelijke afspraken zullen dus voor kamergang noodzakelijk zijn.

Eliza: nog vrij nieuw in PSR, slank, vrij groot, mooi figuur, tal van tatoes maar zonder taboes.  Ze kwam enkele keertjes tot bij mij.  Aan de HWP, in de tuin, in de lounge. In de tuin was het leuk om haar te zien aan komen waggelen in het gras op de hoge hakjes.  We namen mekaar erg intiem en lief vast.  Vergelijk het met een militair die na maanden weer thuiskomt.  Toen ik haar naam vroeg verklapte ze hem en voegde er meteen aan toe dat ze mijn naam al kende en mij ook nog kende.  Het bleek dat zij mij kende van LR.  Het zou me verbazen.  Het zou me nog meer verbazen als ik al met haar op kamer zou geweest zijn.  Misschien had ze gewoon mijn naam horen roepen in de club.  Zo goed als alle dames roepen de ganse dag mijn naam.  Zo moeilijk kon het voor haar dus niet geweest zijn om dat op te vangen.  Anderzijds kon ik me maar moeilijk voorstellen dat ze dan LR er zou bijsleuren.  Ik herinnerde me in elk geval niets van haar.  Heel misschien was het die dame waar ik eens meer dan een halfuur mee in de sofa had gezeten in LR en die ik dan wandelen stuurde toen ze de kamervraag stelde omdat ik avances had gemaakt naar haar maar zij in dat halfuur geen enkele move naar mij toe maakte.  Om gewoon wat te kletsen op kamer betaal ik niet.  Ik heb graag dames met wat pit, die spontaan zijn en in zijn voor wat geile spelletjes.  Het zat in haar, toen in LR, helemaal niet in.  Uiteindelijk haalde ze in de late uurtjes toch haar slag thuis.  Haar vele tatoes hielden me eerder op de dag tegen en allicht onbewust ook omdat ze dus van LR kwam.  In de lounge echter had ze me al overdreven gekust en getongzoend en had ze al flink gespeeld met mijn lul dat een slechte sessie met haar niet meer mogelijk was.  Vooraleer we naar kamer vertrokken, maakten we nog een ommetjes via de kino.  Daar liet ze onder andere ook voelen hoe goed ze in het pijpen was.  Na even (en nadat andere mannen kwamen loeren) vroeg ze of we naar een kamer gingen of we nog wat in de kino bleven.  Ik zei haar dat ze goed bezig was en mocht voortdoen.  Dat deed ze nog even maar dan stelde ze de vraag nog eens, deze keer zonder keuzeoptie om in de kino voort te doen.  Het was me duidelijk: Eliza doet het liever privé dan voor iedereen.  Ik ben lange tijd met haar op kamer geweest en ik heb heel goede seks met haar gehad.  Het verliep zoals ik het graag heb.  Speels, mekaar wat teasen, uitdagen, eerst super GFE die dan overvloeit in geile PSE-seks waarbij allerhande taboes gewoon overboord worden gegooid en waarbij menige minder courante fantasieën aan bod kwamen.  Ja, ze kan dominant zijn en ook onderdanig, zonder dat het sm in zijn puurste vorm was.  Eliza voelt perfect aan hoe jij als man het wil en gaat daar gedwee in mee en gaat daar ook zonder moeite mee in op.  Tijdens het vingeren werd ze kletsnat.  Beffen was dan ook een ware pret.  Het pijpen gebeurde met veel teasen waarbij ze geregeld stopte met pijpen als ze voelde dat het me bijna te veel aan het worden was.  We begonnen mekaar dan bijvoorbeeld weer intens te tongzoenen.  Geen moment werd mijn lul bij haar minder stijf dan een zwaar kanon.  Tijdens het vingeren ben ik bijna zeker dat ze is klaargekomen.  Mijn vingers deden pijn van haar spiersamentrekkingen en daarna mocht ik er even niet aankomen.  Ze lachte trouwens als een giecheltrien toen.  Ja, alles kwam aan bod.  Ook anale verwennerijen bij beide en het tongzoenen verminderde er niet om voor, na en tussendoor.  Stevig met haar borsten spelen maakt haar enorm geil.  Eliza probeerde op originele manier nog een tweede ronde te versieren.  Ze wou dat ik haar leerde zwemmen.  Ik antwoordde dat ze maar gewoon in het water moest springen en dat ze dan vanzelf wel zou leren zwemmen.  Bovendien kan ze staan in het zwembad.  Ze kwam (gelukkig) niet in het water gesprongen. 

Julia: perfecte pasvormen (om het even oneerbiedig maar duidelijk te benoemen), slank, stevige natuurlijke boezem, lekkere kont.  Vermits ze nu al geruime tijd mijn ex is, was het ook al bijna een jaar geleden dat ik met haar nog eens bedpret beleefde.  In die optiek zal ze dan ook nee gezegd hebben bij de pool-/telefoneerkamer.  Ik kom ze tegen aan de deuropening en vroeg haar waar ze heen ging.  Ze ging een spelletje pool spelen.  Ze kon natuurlijk niet weten dat ik anders bedplannen met haar in mijn hoofd had.  Ik wou ze ook niet voor die verscheurende keuze stellen: bed of pool.  Ze moest blijkbaar toch met het een en het ander in haar hoofd gezeten hebben nadien want ze kwam mij een tijd later bezoeken in de lounge.  Ze liet er geen gras over groeien en kwam bij mij op de schoot gekropen.  Mijn ex... begon ze, we kunnen misschien terug een koppeltje worden.  Veel verleiding, ondeugend sabbelen aan mijn oren....  Het kon voorlopig niet baten.  Ik stuurde haar wandelen met de uitleg dat ze haar kans daarstraks heeft laten schieten en dat ik haar veelvuldig zag gaan telefoneren in de toiletten van het restaurant en ze volgens mij dus verliefd is op iemand anders dan ik.  Ik vermoed dat er weer wat begint te bloeien tussen ons.  Bij het binnenkomen van de club was het trouwens na lang weer eens van "hallo schatje".  Tegen mijn maat zei ze op een hele andere manier gedag: én... chocolade bij?  Ik bedoel maar....  Halverwege de dag bleek dat ze terug met mij wou trouwen in de club en seks wou hebben met mij zonder einde (ohne Ende: ze zei dat zo mooi en geil tegelijkertijd).  Alle wegen leiden naar Rome.  Vandaag zou het nog eens gebeuren.  Julia en ik die de romantiek en geile seks van ons leven zouden beleven.  Op weg naar kamer verklaarde ze aan al haar Roemeense vriendinnen dat ze weer op schok was met haar ex.  Dat alles weer bijgelegd was (en nog flink bijgelegd moest worden op een andere manier in bed).  Het leek erop alsof ze voor ons wedersamenzijn een verklaring diende af te leggen aan haar Roemeense collega's.  Dit natuurlijk voor zover zij dat nog niet in het snuitje hadden, eerder.  Ik kreeg eerst hele lange pre sales van Julia, waarbij we al behoorlijk ver gingen.  Het bleef niet bij een kusje en wat strelen.  Nog even en we hadden gesekst in de lounge.  Op kamer was het een groot succes.  Het was werkelijk zo: als je langer niet meer intiem bent geweest dan is het weer zo spetterend als in de beginperiode dat ik haar kende.  Heerlijke GFE, lekker tongzoenen, mekaar heerlijk knuffelen, strelen, dicht tegen mekaar kruipen, alle intieme standjes afgewerkt, lekker met haar poesje gepeeld en haar ook heerlijk laten genieten van mijn tong.  Pijpen gebeurde sensueel en lief en ook de penetratie zelf was lang en geweldig.  Na afloop van ons seksuurtje rook de kamer helemaal naar seks, geile seks.  Zo heb ik een kamer nog nooit verlaten in een club.  Het was werkelijk de geur die er in een privéhuis in kamers kan hangen op het einde van de dag.  Julia en Magda kwamen helemaal aan het einde van de dag nog bij me zitten.  Ieder langs een kant, ik in het midden.  Het was het idee van Magda.  Ik voelde me er heel goed bij.  Wat kusjes....  Heerlijke naservice die zeker in de toekomst nog geld in het laatje zal brengen voor beide dames.  Het toeval wou dat Serena zich genesteld had bij een viertal mannen maar dat die totaal niet geïnteresseerd waren in haar (of in het feit dat ze zichzelf uitnodigde).  Af en toe keek ze via een spiegel in onze richting.  Waarom toch?  In de lockerruimte botste ik nog op Serena en vroeg haar waar ze heen ging.  Het was een plotse onverwachte aanval voor haar maar ze wist zich er goed uit te werken.  Ze moest vliegensvlug een telefoontje plegen.  (Tussen ons botert het niet meer zo.)     

K(g)alia: natuurlijke B-cup, mooie en geile uitstraling, zeer verzorgd lang zwart haar, normaal slank.  Ze beweerde vandaag dat ik met haar nog nooit op kamer ben geweest en zij daardoor een van de meest benadeelde dames in PSR is.  Ik beschouw het als een compliment maar weet zelfs niet of het juist is dat ik nog nooit met haar heb gekamerd.  Misschien laat mijn geheugen me in de steek maar ik dacht dat ik met haar al intiem ben geweest.  Ik zou het moeten opzoeken op tal van fora maar ga dat straks doen als ik het niet vergeet.  Volgens haar verwar ik haar met Kamelia die bijna een tweeling van haar zou kunnen zijn.  Het is mogelijk.  In elk geval vond ze het vandaag het ideale moment om met mij op kamer te gaan.  Ze deed daar dan ook alles voor.  Ze kwam op mijn schoot zitten terwijl ik na een saunaronde met mijn voeten in een van de warmwaterbadjes zat.  Ze begon met te kussen, overal behalve op mijn lul, ze begon me te berijden, hield me heel innig vast en nog even later kreeg zij en ik hulp en aanmoediging van Sonja.  Sonja begon kusjes in mijn nek te geven en op mijn hals.  Ik heb haar toch laten gaan.  Ik was trouwens toe aan wat rust na die saunaronde.  Toegegeven, als ze voordien niet echt indruk op me gemaakt had, had ze dat nu wel voor mekaar gekregen.  Misschien moet ik een volgende keer maar eens lang languit achterin de wellnessarea in een ligsofa wat gaan friemelen met haar.  Zelfs als ik strakjes zou lezen dat als ik al een sessie met haar had, dat die sessie niet uitstak boven een goed gemiddelde.  Iedereen kan veranderen/bijleren.  Sommige dames leren natuurlijk ook af na verloop van tijd, hoewel je die in PSR maar zelden tegenkomt (om Melanie even bij naam te noemen).

Kamelia: erg veel gelijkend op K(g)alia.  Bij nader inzien klopt het wel.  Met Kamelia was ik al en de klik was niet helemaal wat het zou moeten zijn. 

Lia: de dame met de grootste natuurlijke borsten van heel PSR, denk ik.  Daartegenover staat natuurlijk dat ze niet tot de ultraslanke dames behoort.  Met haar ben ik nog nooit op kamer geweest omdat ik "megabooblover" niet ben.  Ze is nochtans altijd heel erg vriendelijk tegen mij en vandaag hadden we in de lounge zelfs een gezellige "koffieklats".  Wat later kwam een maat er bij zitten die zij nog nooit had gezien.  Ze vroeg of het zijn eerste keer in PSR was.  Dat was niet het geval.  Ik zei haar dat het voor mij de eerste keer was.  Ze geloofde het onmiddellijk.   

Lizzy (soms ook Joy): (momenteel) de enige Thaise dame in PSR, ze ziet er nog goed uit maar zij behoort tot de wat oudere (nog steeds een stuk jonger dan de meeste mannen onder ons) dames, ze zou zeer goede echte Thaise massages kunnen geven.  Ze kwam mee bij ons aan tafel zitten (Bella en ik) omdat er nergens anders plaats meer was.  Voor het eerst sprak ik er dus wat langer mee.  Ze is zeer sympathiek.  Het blijft voor mij verwonderlijk hoe die Thaise dames er in slagen om groene pepers naar binnen te spelen zoals wij komkommer zouden eten.  Het deed me terugdenken aan de hele mooi sexy tijden die ik had met een Thaise dame vroeger uit YY.  Beiden gingen ze na een tijd van tafel.  Ze excuseerden zich nog even maar ja... ik eet ook zo veel en zo lang.  Geen nood.  Twee minuten later kreeg ik al het gezelschap van Magda.  Ze keek even naar mijn eten en zag een rozijnenbroodje, een suikerbroodje en een croissant nog liggen, twee minipotjes confituur en een minipotje choco.  Natuurlijk ging het over de caloriebom.  Zelf had ze voldoende met een yoghurtje. 

Lorena: slank, halflang - lang donkerbruin haar, mooie bruine ogen.  Ze heeft zo'n lieve uitstraling, ze zou ook de GFE+++ leveren.  Helaas heb ik nog geen kans gehad om haar te strikken.  De momenten dat ik vrij was, was zij niet vrij.  Als ze dan tot mijn grote verbazing plots zelf op me af komt, gebeurt het nog wel op een moment dat ik net alles in een rubbertje had gedumpt.  Ik vroeg haar wel wat de reden was dat ze zo ineens, na al die tijd dat ik haar al ken van zien, op me af kwam.  Ze had horen vertellen in de Roemeense klas dat ik klasse was.  Ik zal dat maar met een korreltje zou nemen zeker.  Hoewel, ik geloof graag dat de dames onderling ook over de heren spreken in al hun dode momenten of 's nachts voor ze slapen gaan op hun kamer.

Magda: een dame die een pak ervaring meedraagt, wat als keerzijde heeft dat ze rond tram 3 bengelt, ze is een schoolvoorbeeld van een slanke dame voor mannen die niet op die lichtgewichtjes van 45 kilo vallen, flinke natuurlijke B-cup.  Met haar ben ik op kamer belandt.  Dat was volgens haar weeral maanden geleden.  Ik kan Magda gerust aanbevelen.  Ze geeft je altijd een behoorlijke service.  Ze ontpopt maar écht als je zelf ook laat zien wat je wil.  Pijpen doet ze met veel plezier en kan voor haar niet lang genoeg duren.  Verder heeft ze voor mij ook niet echt beperkingen op kamer.  Ik denk dan bijvoorbeeld aan vingeren.  Ik ben er echter zeker van dat als je dat niet subtiel aanpakt je naast de prijzen zal vallen.  Service bij een dame staat rechtsevenredig met jezelf, nog altijd.  Daarom vind ik commentaar op een recensie zo stupide.  Schrijf gewoon jouw beleving naast die van een andere.  Magda tongzoent erg graag, veel en lang, ook tijdens de seks.  Na uitgebreide stoute pre-sales was ook vandaag de seks weer mega.  Eén uur lang totaal genoten van mekaar.  Ze werd weer helemaal krols en dat kon ik merken aan haar poesje dat meer dan last van vocht had.  Of ze van mijn combinatie vingeren en likken écht is klaargekomen, blijft altijd een beetje een open vraag maar is voor mij ook niet hét belangrijkste.  De lange pijpbeurt was nu ook weer geweldig.  Zalig waren ook de momenten dat ze in mijn tepels bijtte maar afwisselde met hele lieve tedere kusjes.  Vandaag was Magda overdag bijna getrakteerd, door zichzelf en de natte vloer in de wellnessarea aan het zwembad, tot een zwempartijtje.  Ze gleed met haar hoge hakken bijna recht het zwembad in.  Tot mijn grote verbazing zag Magda mij nog maar amper staan na onze sessie.  Ze had nochtans gezegd dat we mekaar na het douchen weer zouden treffen boven in de lounge.  Nog later zou ze me weer wel komen opzoeken.  Tactiek?  Nog wat later bestaat immers de kans op een tweede ronde en vlak na een sessie niet.  Toeval?  Ik hou het bij het tweede.  Hoe de dames het trouwens soms aanpakken.  Op een gegeven moment sprong ik in het zwembad en Magda was een beetje nat geworden van de spetters op haar dijen.  Nochtans was ik voorzichtig in het water gesprongen.  Ik had haar wel gezien en ik weet hoe bevreesd dames voor water zijn.  Ze vond dat ik moest gestraft worden.  Ze was nat en kon niet zo direct een man vinden.  Ik maakte haar er attent op dat ook daar een oplossing voor bestaat: zelfbevrediging.  Aan de bar verstopte ik nog haar glas met drank maar ze wist direct wie (en alleen wie) zoiets zou kunnen gedaan hebben.  Ik had een cappuccino besteld en zij moest ook nog een koffie hebben voor iemand.  Haar tas voor de koffie was opzijgezet.  Nadien merkte ze dat de theke dat gedaan had om mijn cappuccino klaar te maken.  Ik zei haar dat klanten eerst gaan.  Daarop zei ze al lachend: eerst Magda, dan de rest.

Melanie: slank, lange zwarte haren, toch een natuurlijke stevige B-cup, prachtig lijntje: een typische Roemeense slanke dame maar in plaats van de meestal A-cup een mooie B-cup.  Ineens riep ze op mij.  Ik keek de andere kant op.  Ze liep me voorbij.  Ik liep haar achterna maar ze speelde het spel mooi mee en draaide haar hoofd weg en zei geen seksenfun te kennen.  Melanie heeft het zichtbaar een beetje moeilijk de laatste tijd in PSR.  In haar beginperiode gaf ze een meer dan behoorlijke service. Tegenwoordig geeft ze nog net wat ze moet geven volgens de minimumservice die er in PSR geldt.  Deze serviceaanpassing maakt haar nu van tijd tot tijd een beetje werkloos.  Ik heb er het raden naar maar je ziet dat ze met iets bezig is.  Allicht met grote problemen en niet met de vraag of ze haar service niet beter terug zou bijstellen naar boven toe.  Melanie deed ik nog even schrikken aan het zwembad toen ik deed alsof ik er wild wou inspringen terwijl zij er net langs wandelde.

Michelle: als ze enkele centimeters groter had geweest, zou ze op de catwalk lopen.  Meer hoef ik er niet meer aan toe te voegen, meen ik.  Ze kwam in de lounge bij me zitten en we hebben een tof onderonsje gehad.  We neigden van tijd tot tijd ook over naar serieuze onderwerpen.  Een dame met verstand.  Uiteindelijk klonk een soort kamervraag erg subtiel door mijn oren maar daar pikte ik niet op in.  Ik ben één keer met haar op kamer geweest, hoewel ze in principe veel te groot is voor mij, dat was perfect maar sindsdien was de naservice nihil, hoewel ze me vertelde dat naservice nu wel kon omdat ze me nu kende.  Als ze dan op een uiterst rustig moment van de dag denkt haar slag te slaan bij deze brave man, heeft ze het verkeerd voor.

Monica: een echt seksbeest in bed, ze mat je geheel af.  Ze is wat voller maar heeft een mooie uitstraling en zit er goed in zonder vetkwabbers.  Gewoon een maatje meer maar met figuur.  Net omdat het zo'n seksbeest leek, belandde ik met haar op kamer en kwam volledig uitgeput weer van kamer.  Ook zij kent geen taboes.  Actie van de eerste tot de laatste minuut, ook als het uren duurt.  Tot voor kort had ze blond haar, nu zwart.  Het staat haar perfect.  Ze toont er een jaar of twee jonger mee.  Ik schat haar leeftijd op ongeveer 23.

Nicky: een van de weinig Hongaarse dames in PSR, van het vollere type, zonder dik te zijn met heel erg mooie lange blonde haren.  Voordat Sonja mij probeerde te verleiden aan de HWP deed zij dat al.  Met haar heb ik wel enkele mooie partijtjes pool gespeeld.  Er waren wat vrouwelijke toeschouwers en nog een andere heer was met een dame vogelpik aan het spelen.  Toffe unieke sfeer in PSR!

Olia: rank en slank, zeer fijn figuurtje, heeft wat van een ballerina, altijd speciaal maar erg mooi gekleed (van latexpakje tot avondjurk), op kamer all round (van GFE over porno naar SM als je wil).  Ik ben met haar enkele keren op kamer geweest.  Nu is het ook al weer even geleden.  Toch blijft ook zij steeds opnieuw contact zoeken.  Met haar heb ik mijn avondmaal nog genuttigd en hebben we veel lol gehad maar ook heeft ze me tegelijkertijd heel erg verbaasd in positieve zin.  Ze heeft me eigenlijk uitgedaagd (bewust of onbewust).  Ze is er in elk geval in geslaagd.  Olia draagt nooit de gehele dag dezelfde kledij.  Vandaag viel me dus op dat ze al heel de dag hetzelfde droeg.  Dat was omdat een pannenkoeker het zo wenste.

Rebecca: ze heeft écht de uitstraling van een "pornowijf".  Vandaag vroeg ze nog naar een vriendbeer van me.  Ik vernam enkele dagen later dat hij de volgende dag daar was.  Zo zie je maar, als je over de duivel spreekt....

Samira: slank, jong, lange haren, lekkere kont, "megaboob"-borsten.  Ze was ook deze keer weer niet verlegen om snel een grapje te maken, me vriendelijk welkom te heten en tegelijk even snel te polsen wanneer ik nu eindelijk mijn ja-woord geef aan haar voor een GFE-rijk avontuur. 
Ze wist niet waarop ik doelde toen ik haar vroeg waar haar gsm was, toen ze van de toiletten in het restaurant kwam.  Ik vertelde haar dat de ene dame na de andere net met hun gsm naar de toiletten liepen.  Ik probeerde mij voor te stellen voor wat voor een tafereel dat dat in de toiletten moest hebben gezorgd.  In ieder wc-hokje een andere dame met een ander verhaal.  Liefst allerlei onverstaanbare taaltjes door mekaar.  Het moet daar nogal een gekwetter zijn geweest. 
Samira heb ik trouwens voor een tijd op de strafbanken gezet omdat ze mij voor een Hollander hield.     

Scarlet: ze valt op met haar lang roodachtig haar.  Ze was eerst bij een vriendbeer komen zitten maar die liet haar gaan omdat ze aangaf van het PSE-type te zijn en niet het GFE-type.  Ieder zijn keuze maar dat was ook de reden dat ik ze liet gaan.  Ze had nochtans best wat moeite gedaan om mij toch te overtuigen toen ze op mijn schoot kwam gekropen.  Ze wou zelfs een voorproefje pijpen geven.  Dat heb ik niet toegelaten omdat je dan op een dunnen koord bezig bent als je dan toch besluit om niet op kamer te gaan.  Het is dan een beetje als in een sterrenrestaurant zeggen dat de wijn die je net mocht proeven niet lekker is en je andere wil.

Serena: donkerblond opgebonden haar, mooi slank figuur met toch een kont waar je een pak aan hebt maar lekker strak.  Vroeger ging ik erg veel met haar maar omdat ze ineens veel liever langdurig drinkt met mannen en haar service wat naar beneden heeft bijgesteld, ga ik niet meer met haar.  Haar service was de laatste keer nog meer dan voldoende te noemen, zeker voor de doorsnee man maar de scherpe kantjes van het tongzoenen en vingeren waren er af.  Meestal is het positief als de scherpe kantjes van iets er af zijn maar in dit geval dus negatief.  Wanneer ik enige tijd geleden toch weer eens met haar op trot wou, zei ze dat ze niet meer met me wil omdat ik ooit eens zou gezegd hebben dat ik nog moest gaan eten, nadat ze me aardige pre sales had gegeven.  Dat is natuurlijk bij zijn haren getrokken.  De pre sales waren klantenbinding/goede klantenverzekering, in eerste plaats.  Bovendien hoeft geen enkele dame in een club mij te claimen.  Ik hou niet van claimgedrag.  Toen dit voorval zich voordeed, ging ik ook al geruime tijd veel minder met mijn vaste vriendinnetjes.  Net als Serena meestal ook Roemeense dames.  Het viel haar dan afgelopen zondag ook wat moeilijk dat ze zichzelf had uitgeschakeld en dat ze moest zien dat ik weer flinke banden aan het smeden ben met de Roemeense klas.  Afwachten hoe lang we nog kat en hond zullen blijven.

Sibel: een van de kleinste slanke dames met een natuurlijk B-cup die op kamer het beste van zichzelf geeft en zo goed als geen taboes kent.  Net als altijd blijft ze steeds heel erg vriendelijk en grappig doen naar mij, desondanks dat het nu toch al weer heel lang geleden is dat ik nog eens privaat ging met haar.  Moest zij de enige zijn met wie je door haar lichtgewicht alle mogelijke en onmogelijke standjes kan doornemen op kamer, zou ze telkens ik er was wat aan me verdienen.  Met haar op mijn schoot op een poef in het wellnessgedeelte zou ik Sonja nog jaloers maken.  Ik droeg Sibel ook in mijn armen als een baby en daarna stonden we nog wat ondeugend te doen aan de douches.  We wisten beiden dat het maar spelen was maar voor Sonja had het er alle schijn van weg dat ik met Sibel op kamer zou vertrekken, nadat ik Sonja net had afgewimpeld. 
Om mijn maat wat te plagen, kusten we er nog flink op los en sabbelde ik nog wat op haar tieten vlak voor mijn maat met haar op kamer wou vertrekken.

Sonja: rank, slank, fijn, natuurlijke A-cup, weet als geen ander de kunsten van verleiding te beheersen en maakt mannen dol die zelfs niet voor deze types vallen.  In bed is werkelijk niets te gek voor haar.  Alle extra's doet ze met plezier.  Hoe vettiger hoe prettiger is haar slogan.  Alles heeft wel zijn prijs en bij haar spreek je best vooraf af wat welke extra moet kosten en wat het totaalplaatje dus zal zijn anders probeert ze je als een echte hoer erin te luizen.  Ze kwam weer verleidelijke pozes aannemen op het schommelbed terwijl ik in de HWP zat uit te buiken.  Ze vroeg of ze er bij mocht komen zitten.  Ik heb dat geweigerd.  Voorlopig wil ik even niet meer met haar op kamer gaan.  Dat heeft niets maar dan ook niets met mindere prestaties van haar te maken, integendeel.  Ik weet dat als ze bij me komt zitten dat ik verloren ben.  Ik tracht dus van mijn hart een steen te maken, uit noodzaak én dan lukt me dat wel.  Ik nam nog een klein risico en vroeg of ze niet mee in het kouddompelbad met mij wou gaan (knipoogje, kom-gebaar).  Niet dus.  Nadien zou ik ze nog jaloers maken met Sibel op mijn schoot.  Sonja heeft even pipi langkous haar gehad maar toen ik daar naar verwees kende ze die natuurlijk niet.  Momenteel is haar haar niet meer zwart maar donkerbruin.  Ze staat er schitterend mee.  Na een van mijn saunabeurten en een van mijn momenten dat ik heel mijn lichaam aan het opwarmen was door met mijn voeten in een warmwaterbad te zitten, kwam Sonja boven de warmwaterbadjes uitdagend en geil kronkelen als een ratelslang of krolse kattin, zo je wil.

In het koude dompelbad kreeg ik nog een koud glas water over me heen van een dame.  Niet dat dat nog wat kon maken in dat koude water.  Ik kreeg daarna wel een mondkus als troost.  Dat liet ik natuurlijk gebeuren.  Ik heb zoveel van die vluchtige contacten, ik zie zoveel verschillende dames, ik onthoud zo slecht namen.
Ik merkte nog een erg knappe blonde op terwijl ik aan het zwemmen was.  Ik zwom zodanig dat ik haar goed kon bewonderen.  Voor een blonde was ze nog niet zo dom.  Ze had het direct door en lachte er eens mee.
Op een gegeven moment wou ik wat rustig gewoon zitten in de lounge maar al snel was ik helemaal gechoqueerd.  Een jonge (nog jongere) versie van Jamilia was een man flink aan het aflebberen en zo-ook Magda.
Er is ook een blonde dame weer terug die lange tijd weg is geweest.  Vol charisma, te bewonderen, ook door mij, voor een blonde.  Die ga ik een van de volgende keren eens uitnodigen, denk ik. 
De theke die ik al lang eens van achter de toog uit wil smijten, pakt me vandaag heel lief vast wanneer ik de bestelling voor mijn avondmaal deed.
Ik heb ook nog een spelletje polen kunnen volgen tussen Lia, Cassandra, Julia en een nieuwe dame.  Julia speelde enkele goede ballen en zorgde er zo voor dat het duo Cassandra op flinke achterstand kwam.  Dat was echter gerekend zonder het kunnen van Cassandra die het spel in een keer afmaakte.  Serena stond ook te kijken en had alle moeite om niet af en toe eens naar mij te kijken.  Ik ga met haar voorlopig echter niet meer op kamer.
Af en toe kan je ook eens kordaat zijn.  Een donkere dame die er al heel lang is en helemaal mijn type niet is, vroeg wanneer ik eindelijk eens met haar op kamer zou gaan.  Ik antwoordde haar in 2013, einde december 2013.
Ik zag in de loop van de dag nog een heer bij Melanie gaan zitten in het wellnessgedeelte.  Hij praatte er heel even mee en verdween er dan mee naar de kino.  Ook daar bleven ze maar zeer kortstondig.  Ineens zie ik Melanie teken doen naar Sonja.  Met z'n drieën vertrokken ze op kamer.  Niets bijzonders zal je zeggen.  Toch wel.  Eerst en vooral leek het me niet zo vanzelfsprekend dat een Roemeense en Bulgaarse een halfuurtje lekker samen zouden gaan vertoeven en in dit specifiek geval kan Melanie nooit volgens met de seksprestaties van Sonja.  Ik hoop voor de man dat Sonja niet op de remmen is gaan staan want dan zal hij er maar een matig triootje aan over gehouden hebben.

Uit deze recensie mag blijken dat het qua interactie tussen heren en dames in PSR zeker niet verkeerd zit.  Integendeel, ik denk niet dat er veel clubs zijn waar je zoveel animo tussen de heren en de dames kan beleven.  De regel dat de tijd begint te lopen vanaf dat je bij manier van spreke een kusje hebt gegeven, is dus duidelijk enkel in het leven geroepen voor de superprofiteurs en wordt ook zelden door de dame toegepast, dus.  Ik krijg in PSR meer dan voldoende aandacht en (gratis) services van de dames.  Ik ben dan ook maar een gewone man die zich gewoon gedraagt.  Ik geeft toe dat ik er bekend aan huis ben.  Tegelijkertijd wijs ik er op dat je niet mag verlangen dat je uren pre sales gaat krijgen van dames als je onbekend bent in PSR en als je je arrogant en als een adonis gedraagt, zeker als je in werkelijkheid veraf bent van een adonis want dan lachen de dames een week later nog om jou.   

Tot zover wat voor- en nabeschouwingen bij PSR.  Profiteer er van want zelden geef ik zoveel dagdetails prijs.  Picasso vroeg zich al eens af wat seksenfun zoals doet in een club van 11:00 tot 02:00.  Zo zie je maar en de tijd dat ik niet tussen de vrouwen hang, hang ik wel in een sauna, HWP of stoombad.  Het geouwehoer met mannen beperk ik meestal tot het minimum omdat ik daarvoor naar een gewoon café ga.


Ik heb ook aan de praktische kant van de recensie gedacht en de damesbesprekingen zo goed als mogelijk alfabetisch gerangschikt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

guest9105

  • Gast
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #167 Gepost op: 4 november 2012, 14:03:22 »
Gisteren was het dus tijd om me vrijkaartje voor Parksauna Residence eens te gaan verzilveren. Dus ben in de middag vol goede moed ernaar toe gereden. Onderweg op zich weinig problemen….jaaa nou ja 1 afslag verkeerd genomen…maar verder in 1x er naar toe gereden. Die 2,5uur heen en weer terug was zeker de moeite waard. Het laatste stuk was wel ff oppassen met een enorme helling naar boven.

Eenmaal aangekomen rond 17u werd er eerst wat verontwaardigd gereageerd…..ooh een rolstoeler, tja hoe gaan we dat probleem met de trap oplossen? Nou, na even wat overleg was het probleem opgelost….snel omkleden en langs de buitenkant richting het restaurant om dan naar binnen te gaan.
Binnen heb ik eerst de hele club bekeken, daarna de geweldige keuken uitgetest en moet zeggen dat deze keuken toch wel tot een van de beste behoort van de saunaclubs (voor waar ik ben geweest.) Op dit moment denk ik dat het eten bij ying yang en PSR toch wel super zijn.

Na het eten ben ik in de loungeroom (waar alle banken staan en dansruimte is.) op een bank gaan zitten. Ik zat er nog geen minuut of Emmy (uit Dortmund, 23 jr.,  1.80m donker lang haar) kwam al naar me toe ……ze vroeg of ik gezelschap wilde…nou……daar zei ik geen nee tegen. Maar al snel ging het gesprek naar of ik al met haar naar een kamer wilde. Tja, hier hoefde ik niet al te lang over te denken en dacht waarom ook niet? Vooraf zei ze al tegen….me op mijn vraag wat er mogelijk was: ALLES!!!! Dus dat klonk al zeer goed. Maar de kamers die zaten bij de ingang, dus moest zij de trap af en ik weer buitenom naar de ingang. Och dat is goed opgevangen door de mensen die daar werkte en hebben me toch naar de ingang gebracht. Later vertelde een Thekefrau me dat ze later wel iets willen gaan bekijken  om de club beter aan te passen op rolstoelers. Och een lift, of andere ingang en het probleem is opgelost, omdat verder alles wel gelijkvloers is.

Eenmaal op de kamer hebben we een goede tot PERFECTE tijd gehad. Wat ik fijn vond met haar is dat zij geen afwachtende dame is…en zeer veel initiatief neemt. Nou gedurende deze sessie was er wel sprake van een professionele dame die de kneepjes van het vak wel kende hoor. We zijn ruim 25 min. bezig geweest, daarna  hebben we samen gedouched (was mogelijk in kamer 3) en daarna zijn we beiden onze weg verder gegaan.

Daarna ben ik weer wat gaan rondkijken overal, uiteindelijk kwam ik later een dame tegen Fernande. Zij is 26 jaar oud……zeer lang en straalde ook wel iets uit. Omdat het after- Halloweenparty was ze verkleed in darklady kostuum met een korset…..dat zorgde ervoor dat ze wat moeite had met ademhalen. Maar na een kleine 20 min. met haar te hebben doorgebracht ben ik ook met haar op de kamer beland.  Wat ik vreemd vond was een tatoeage met de nummers 8119 in haar nek. Ze heeft me wel een heel verhaal verteld over familienummer of zoiets, maar dat is verder langs me heen gegaan. Dus ook met haar heb ik een goede tijd op de kamer doorgebracht. Met haar was het wel een gfe ervaring. Ik kom met haar over echt van alles praten. Ook met Fernande is alles mogelijk. Deze dame is nog maar voor haar eerste week in PSR. Daarvoor heeft ze ook een aantal jaar in Villa Vertigo gewerkt. Het half uur met haar ging echt snel om, maar dat is meestal als iets heel goed gaat en de initiatieven over en weer gaan. Ik had aan het einde van de sessie met Emmy al tegen haar gezegd…dat het zeer moeilijk was voor andere dames om haar te overtreffen, maar zij was toch ook echt goed.

Na de sessie hebben we samen nog wat gegeten. Daarna zijn we beiden onze eigen weg weer gegaan. In de bar viel het mij al eerder op dat er heel weinig blonde dames waren, dus die er waren vielen me meteen op. Deze dame Michaëla zat er maar stil bij in een hoekje. Ook zij was in haar eerste week in PSR. Ze is overgekomen van  Amnesia, daar heeft ze een half jaartje gewerkt.

Omdat het al wat later was en ik toch nog wel beetje vermoeid was van mijn reis in Thailand zat ik enorm te twijfelen….om 22u. Wat ga ik doen? Verstandig en 2,5uur naar huis rijden of toch mijn lustgevoelens laten winnen en een laatste sessie met  Michaëla? Tja, uiteindelijk hebben mijn lustgevoelens het toch gewonnen….en belande ik voor een laatste sessie met Michaëla op een kamer. Voor het vinden van de juiste kamer gebeurde er wel iets raars. De meeste kamers waren bezet, dus zijn we via de kleedkamer/lockers naar de andere kamers gegaan, maar daar kon ik dus niet in met mijn rolstoel. Dus keken we voor een andere kamer nl. nr. 10…..maar toen ik dus aan het wachten was kwam er even later een dame die net op die kamer een sessie wilde doen met een andere man. Normaal gesproken lijkt het mij logisch dat je even luistert naar het verhaal van ons en dan van kamer wisselt. Dat was nu niet het geval, die dame ging zonder pardon die kamer binnen en kon je weer verder zoeken. Gelukkig vonden we snel een betere kamer (was gelukkig ook niet zo koud als die andere kamer.) Dus hebben we een mooie sessie samen gehad. Ook op de kamer was ze niet erg initiatiefvol, toch bleef ik benaderen naar haar dat ze echt een mooie dame is en dat stimuleerde haar toch enigszins. Toch heb ik ook met haar echt een lekker laatste half uur gehad. Ook bij haar was alles mogelijk. Dit heb ik toch echt bij andere saunaclubs anders gehad, echt drie voltreffers op 1 avond!!!  Na de sessie met haar ben ik toch maar wijs terug naar huis gereden!!!

Dan kom je als laatste aan bij de vraag, Kom ik hier weer terug? Nou als het aan mij ligt ga ik hier wel nog een paar keer naar toe. Het wordt straks wel steeds lastiger……..heb inmiddels toch een aantal saunaclubs gezien waar ik graag vertoef…dus tja wat gaat nu elke keer de doorslag geven om een dag te verblijven? Daar zal ik de komende tijd eens over gaan nadenken.


Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #168 Gepost op: 5 november 2012, 21:28:27 »
Een mooie impressie van Joker over PSR.  Hij vertelt precies waar PSR voor staat: lekker eten, lekker seksen, mooie dames genoeg  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
AFTER HALLOWEENPARTY
« Reactie #169 Gepost op: 5 november 2012, 22:01:50 »
Ik was er niet bij maar vernam van zowel heren als dames dat het een bruisende party was  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
AFTER HALLOWEENPARTY
« Reactie #170 Gepost op: 7 november 2012, 14:24:22 »
Ik was er niet bij maar vernam van zowel heren als dames dat het een bruisende party was  ;) .


Hoe kan dat nou, want u was er niet bij ?  8)
Helaas was ik er ook niet, maar vreemd genoeg heb ik het ook gehoord. :o


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
service always good here, no surprise
« Reactie #171 Gepost op: 20 november 2012, 19:27:25 »
Last sunday, i was in Parksauna, no problem with the free entry, thanks very much again to RB and Parksauna of course  :)

i arrived early just after the opening hour and enjoyed a good breakfast then it was relax time for me
i had not been recently in this club, last time was during the summer, i just missed the occasion to come the last times ...
so i noticed a few new girls but it was still quiet in the afternoon and therefore i took the opportunity to read a good book
the girls were arriving slowly along the afternoon

no Nicky from Hungary for me except another one from another country i did not ask and who came to speak to me

it is only around 5 pm i noticed a girl with a beautiful face who just arrived, dark hair, i would say around 1m75, a big tattoo on her right leg
when she arrived she immediatly sit into a couch just in front of mine and just looked at me a few times but i did not decide to go, i always take time, no hurry  ::)
finally someone else went with her, no surprise for such a so beautiful girl ...

but at 6 pm, she was back and it was written i would go with her because whereas i was walking i met her on the terrasse and she immediatly got in touch with me and proposed to sit into a couch together
no problem, how could i resist  :P ?
her name is Ella, she speaks very well english and said to me she is from Poland but she has been living in Germany for 10 years
she used to work in Samya almost 2 months just before she decided to come here

into the room, it was deep french kisses all the time, she has a piercing on her tongue, good blowjob but short and sex was very good, i had no difficulty to come into the missionary position, she excited me so much
i really enjoyed the time passed together even if she is more the kind of professional type, no GFE or feelings but when you go with such a so beautiful face and with a full service like this, for me it is really great and i do not ask more, it is enough for my personal satisfaction

then i enjoyed very much the dinner of course and it was time for me to go
nice afternoon for me in Parksauna, this is what i like very much, relax time, i am not a big fan anymore of the boom boom club, sometimes it is OK but not always, i got older unfortunatly  :o ;D

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #172 Gepost op: 23 november 2012, 22:13:32 »
Gisteren dan toch PSR aangedaan.  De tent floreert als nooit tevoren.  Ik telde een zestigtal vrouwen waarbij voor de grote meerderheid de grote meerderheid van de mannen hun hoofd op straat zou omdraaien.  Een keuze maken was verdraaid moeilijk.  Eliza (ex-LR) viel toch ook weer in de prijzen, gezien haar goede kamerprestaties.  Inmiddels zijn er ook twee knappe blonde dames (namen vergeten) (ex-LR) in PSR beland  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #173 Gepost op: 4 december 2012, 21:51:39 »
‘rustige’ zondag in de Freetschuur

Na de zaterdag in Samya, nam ik zondagochtend de trein naar Lohmar om via een pittoreske ochtendwandeling door het besneeuwde bos – beetje jammer van de combinatie gympies en smeltslush – iets na elven naar binnen te stappen met mijn bijna verlopen vrijkaartje (dank!). Alweer een dik jaar geleden, dus eerste even naar de kleedkamer gezocht en na de verfrissende douche meteen maar een roerei met ham besteld. In het restaurant zag ik meteen een bekend gezicht en heb me even bij het Belgische lid van Gangbang Team Holland gevoegd. Niet veel later ook kennis gemaakt met de rest van de overgebleven leden van GBTH.

Zoals bekend is het eten behoorlijk goed – geproefd van de roerei, een goulash schotel en een steak met Hollandaise saus – al was de consensus dat ze volgend jaar weer mogen proberen voor de Michelinster. De (voor mij) nieuwe douches zijn een grote verbetering en ook de sauna is lekker warm; het bubbelbad herinnerde ik me veel sterker, nu is het meer een kabbelend beekje dan een kolkende rivier.

Er wordt veel over de line up gediscussieerd, maar ik heb op deze zondag zeker niet alleen maar ‘polderknollen’ gezien (al waren deze er ook); een heel behoorlijk aantal slanke dames. Dit wil niet zeggen dat de line up echt sterk was, want echt mooie dames heb ik weinig gezien… wat optiek betreft een van de mindere line ups in de 50 E clubs lijkt me zo. Aangezien ik wel zin had, kon toch wel een paar potentiële kamergenoten ontwaren. Ik las net ergens anders dat Jasmin er weer is… maar ik heb haar niet herkend :o ! Jammer, want dat was de vorige keer toch wel een succes.

Ik ging maar even op een bank hangen om te kijken wat er op me af zou komen, en na een paar dames verder te hebben gestuurd belandde ik in een aardig babbeltje met Adele. Geblondeerd, 29 en samen in PSR met haar vriendin Diva; beiden Macedonisch en woonachtig onder de rook van Rotterdam (een beetje Nederlands konden ze dus wel). Leuke meid, met een leuk koppie… al is ze eigenlijk niet mijn type (minder dan briljant getunede C/D cups en blond). Na een tijdje grappen en kletsen ging het over in zachte en langzame tongzoenen… een heel verschil met de dag er voor zeg :) .

Op de kamer was het gewoon goede PSR standaard. Zoenen bleef goed, pijpen was ook ok… maar ze was redelijk snel klaar om verder te gaan. Ik had zelf ook niet zo veel zin in andere activiteiten, dus lekker relaxed liggen neuken en tongen. Op haar verzoek begonnen in missionaris en daarna in de luie hond afgemaakt. Best goed en lekker. Aftersales ook op orde, daar de Macedonische dames interesse hadden in GBTH.

Na de douche me aan de bar gevoegd bij de on tour zijnde heren… hoewel ik niet echt van plan was om veel te zuipen, zat ik een tijdje later toch mijn vijfde Koelsch weg te tikken. Ik denk ook dat het wat minder ‘rustig’ was in PSR, dan op normale zondagen… wel gezellig ;D (naar mijn mening ook heel veel heren trouwens, in verhouding met de dames een beetje GT-achtig).

Na de goulash en wat wellness gedoe, maar weer eens een luie bank opgezocht. Ik zag dat een paar interessante dames bij een heer op de bank lagen… dat is dan toch een nadeeltje van al die presales: als een dame naast iemand op de bank zit, kan het ‘uren’ duren voor ze naar de kamer gaan; laat staan tot ze terug zijn. Ik werd natuurlijk door enkele dames vergezeld en toen Milena zei Bulgaarse te zijn, was het plan toch wel om haar ook verder te sturen. Best een leuk meisje, maar VJ en Bulgaars does not compute :-\ . Zoals een gesprek gaat, kwamen de grensclubs aan bod en ze adverteerde met haar GT naam Crissy (had ik inderdaad wel over gelezen). Een tijdje verder geklept over de opgelegde exodus naar LR etc. etc. Op een gegeven moment dan toch die zachte langzame tongzoenen en zonder haast naar beneden voor het vervolg.

Op de kamer ook veel, zacht en goed tongzoenen. Pijpen was best goed – inclusief deepthroat pogingen en schoongelikte balletjes – maar soms ook wat steviger dan ik prefereer. Intiem was lekker close; voornamelijk met haar bovenop en daarna nog een tijdje zijlings met Milena die gedraaid lag, zodat we lekker konden blijven tongzoenen. In het algemeen weinig terughoudendheid en ze doet haar best je tevreden te stellen. Niks op aan te merken en de rest van mijn verblijf gaf ze me elke keer een lief zoentje als we elkaar tegen kwamen 8) .

Weer met wat taal- en landgenoten gaan bijkoelschen aan de bar en om een uurtje of half zeven, had ik de keuze tussen nog een rondje eten of nog een rondje neuken. Maandag vroeg weer werken, dus ik moest de laatste ICE nog hebben. Daar de interessante dames allen anderszins beschaftigt waren (liepen in ieder geval niet in het wild rond), maar een steakje besteld en deze in aangenaam gezelschap verorberd.

Leuke zondag gehad met lekker eten, lekker bier, goede seks en gezellig barhangen met GBTH. Waarschijnlijk wel wat a-typisch voor PSR… terwijl ik beneden op mijn taxi wachtte, hoorde je die gasten nog steeds overal bovenuit; vond de dienstdoende theke ook opvallend ;) .



Note Foots: hier en daar werd het woord heren fout geschreven, dat even netjes gecorrigeerd

Offline NikXXX

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
  • Tettenzot
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #174 Gepost op: 16 december 2012, 21:54:13 »
Disclaimer: personen die PSR-stammi zijn hoeven zich niet aangevallen voelen door onderstaande review daar mijn mening een persoonlijke beleving is.

Daar ik al veel positieve berichten had gehoord over PSR besloot ik deze club eens te gaan bezoeken. Na een autorit van iets meer dan een uur draaide ik de parking op bij PSR. De ingang was moeilijk te vinden; deze ligt aan de zijkant van de club, en niet aan de voorkant. Vliegensvlug deed ik mij omkleden en ging ik op onderzoek. De club is lekker groot en beschikt over een mooie wellness. De dames line-up kon ik niet uitmuntend noemen op dat moment. Sommige rakkers zouden er hun vingers bij aflikken. Ik zag daar vrouwen die vroeger werden getekend door holbewoners. Even kwam de gedachte bij mij op om de club weer te verlaten en te verkassen naar Rodenkirchen of Elsdorf.  Ik besloot te blijven in de hoop in de avond meer dames naar mijn smaak zouden aantreden.

De HWP was iets te koud naar mijn smaak. De sauna’s daarentegen zijn top. Er is zelf een dompelbad aanwezig (ik noem dat de poel des doods). In de lounge ruimte werd ik gestrikt door Magda. Op haar service valt niks aan te merken. De service van de dames zal wel goed zijn, maar voor optickfickers zoals mij moet je net geluk hebben in PSR.  Er waren wel enige Pistolladies aanwezig. In de bar trof ik een DVP uit GT (naam bekend bij de red.) die een tweetal dagen over was gekomen naar PSR om daar de situatie eens te bekijken. Ze was er niet bijster positief over en vond zowel de dames als de heren maar soso. In de avond waren er 20 dames en 30 heren aanwezig. Het eten in PSR is bovengemiddeld te noemen. Ik snap dat een opperrakker a la Foots zich hier goed in zijn element voelt.

In de wellness ruimte ontvluchte ik tenauwernood een Bulgaarse door te staten dat ik een ‘Schwuler’ was en was meegekomen met een vriend. In de avond heb ik nog een kamergang gemaakt met Bella. Ik kon niet direct de juiste modus vinden van Bella. Edoch lukte dat op een gegeven moment wel. Ze duwde mijn tong diep in haar poes en met ze wilde dat ik mijn paal diep in haar mond deed drijven (m.a.w. facefucking!). Haar kutvocht zat over mijn hele mond. Ze heeft van dat plakkerige vocht waarvan je draden kan trekken.

Ik snap dat sommige rakkers dit een perfecte tent vinden naar hun mening; je kan er slapen op de bank, en als je wakker bent geworden rollen naar het restaurant… en daarna uitbuiken. Fazit: het is gewoon geen tent voor mij!

Bij deze zie ik dus ook af van vrijkaarten in de tombola van PSR.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #175 Gepost op: 17 december 2012, 18:58:15 »
Haha, mooie recensie Nikxxx, en precies wat ik dacht van je, ze moeten je natuurlijk van een kruk aftrekken, vooraleer je je gelukkig voelt (en dat is ook maar lachend bedoeld uiteraard)  ;D
Dat het niet jouw tent is, dat wist ik op voorhand, jij wil een stel geile grieten met tieten zien, en tieten waar je je hoofd kan in begraven.
Samya, LR, GT... en die Kim in DV, gadverdamme, die heeft me een stel lekkere tieten en dito lijf  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #176 Gepost op: 14 januari 2013, 22:26:09 »
PSR zondag 13/01/13 ; Sunday fucking Sunday 8)

Na een tijdje wegens omstandigheden afwezig te zijn op dit mooie Board werd ik bij het terug aanloggen getrakteerd op een vrijkaartje door onze zeeeeeeer rechtvaardige rechter. ;D
Aangezien ik al maanden geen poesje meer had gezien,laat staan voelen wou ik asap de hemel terug beleven.
Na wat IM verkeer met mijn geile makker Rudi_NL was het voor hem helaas niet mogelijk om me bij te staan.Maar dat maken we binnekort wel goed. ;)
Hier mijn impressie van Sunday fucking Sunday at PSR :

Line up : Zeer matig,ik schat een 15 tal dames...maar goed het is algemeen bekend dat het op zondag in de meeste clubs wat rustiger is.Een aantal dames vertelden me dat de dag ervoor op zaterdag het erg druk was.Gisteren waren ook aanwezig mijn favorietje de Turkse Ebru en de boomlange Duitse MILF Nicole.Pech voor mij. :(

Food and drinks : Weeral kwam eerst mijn dessert en dan pas het hoofdgerecht.Grrrr.....Nu waren de frietjes wel goed gebakken.Bon,het eten in PSR is goed maar niet overdrijven...in andere sommige clubs eet je zelfs beter.Deze keer waren de pintjes fris getapt.

Sessie 1 : Ik werd bij entree aangeklampt door het Bulgaarse pijpwonder Camelia.Ze
maakte me zo geil dat we al gauw op de kamer belanden.( recensie volgt later ).
Ik wil over deze dame nog wel het volgende kwijt : Ze heeft me serieus proberen af te rippen!!
De klok op de kamer was stuk en ik denk dat ze haar kans heeft geroken alhoewel zie ik er dan zo naief uit??
Ik schatte de kamergang +/- 45 min,dus afrekenen = 1 uur.Echter ze probeerde me aan de receptie 2 uur aan te rekenen!!!.Ik zag op het formulier dat ze 13.15 had ingevuld en ik was pas binnengekomen rond 14.30.Toen ik via de Theke mijn verhaal wou maken krabbelde ze terug.Nadien probeerde ze me terug af te rippen met haar vriendin de Turkse Samira door me een trio op te dringen met een fles Champagne. ???Dit was er echt zwaar over en ik heb het hun zeer duidelijk gemaakt met als gevolg dat de Dolfmeister nu persona non grata is bij deze Camelia. C:-)

Sessie 2 : Op een bepaald ogenblik spotte ik een Deerne met een 10/10 body. :PWauw het bleek de Roemeense Julia te zijn.Deze dame heeft een iets minder mooi gezicht maar jongens wat een fantastisch lijf!!.Ook erg prettig is dat zij zeer ruim de tijd neemt om te pre-salen op de couch.( recensie volgt later ).

Sessie 3 : Als afsluiter gekozen voor een vaste waarde,namelijk de Duitse Debbie.Met
deze dame zit je altijd goed wegens haar gekende “hof” service. :P( recensie volgt later )

Ambi : Voor de sfeer hoef je hier niet te komen.Slaperige muziek,heren die liggen te slapen op de couches,dames die hun blik op oneindig hebben.Alleen in de kino is er soms animo.

Accomodatie : Het wordt echt tijd om enkele renovatiewerken uit te voeren.Dit heeft volgens mij prioriteit op het huidige projekt,bijbouwen extra kamers.

Weetje : Raar verhaal werd me verteld door een Duitse stammgast waarmee ik in gesprek kwam in de sauna.Hij vertelde me dat het Duitse saunaconcept oorspronkelijk vanuit Colombia komt.Blijkbaar is Colombia vergeven van zulke clubs en zou prostitutie er ook volkomen legaal zijn...i do not know.

Besluit : Leuk dagje met enkele zeer goede sessies.En bij deze nog eens mijn dank aan Relaxxxboard voor het aangeboden vrijkaartje!!

Grtz,Dolfie









Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #177 Gepost op: 15 januari 2013, 22:37:32 »
Bon,het eten in PSR is goed maar niet overdrijven...in andere sommige clubs eet je zelfs beter.

Terechte opmerking van de nieuwkomer in PSR.  Het eten blijft goed maar was twee jaar geleden stukken beter.  Beter eten tref je in Magnum, Paradise, Sakura en Palace maar de meeste zijn ver weg en hanteren duurdere inkom.  Wie prijsgunstig à la carte wil eten, trekt dus nog best naar PSR  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #178 Gepost op: 15 januari 2013, 22:38:38 »
Bon,het eten in PSR is goed maar niet overdrijven...in andere sommige clubs eet je zelfs beter.

Terechte opmerking van de nieuwkomer in PSR.  Het eten blijft goed maar was twee jaar geleden stukken beter.  Beter eten tref je in Magnum
ONEENS  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #179 Gepost op: 16 januari 2013, 12:33:11 »
Magnum en PSR een culinaire vergelijking:

Het buffet in PSR is uitgebreider.
De lokatie en de inrichting v/h restaurant is mooier.
De kwaliteit van het ala carte eten is goed net als in Magnum.

Grote voordeel voor de obesitas afdeling of als je een lange dag in een saunaclub verbrengt is dat in PSR je onbeperkt kan eten van de kaart en in Magnum zijn je 20 euro maaltijd budget zo op. En 20e dat is meestal niet genoeg voor een dubbele hoofdmaaltijd en daarna moet er bijbetaald worden. O0

De echte smulpapen zitten toch beter in PSR, zeker bij een lange clubdag. ( voor echte smulpapen is Panthera ook een optie trouwens, vind het eten daar voor een club bijzonder goed!)



Note Foots beren zitten in de dierentuin smulpapen in de betere clubs
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit