Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476309 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #195 Gepost op: 13 mei 2013, 21:03:50 »
Toch gaat het een beetje bergafwaarts op bepaalde punten.  De ontvangst afgelopen weekend was echt niet vriendelijk.  De kaas bij het ontbijt was om 11:45 al op.  Men vulde bij met enkele nieuwe sneetjes kaas, zo weer weg natuurlijk.  Extra fruit in de vroege avond zoals meloen of ananas, ook niet gezien.  De peren en kiwi's waren overrijp.  De menu's zijn kleiner en eenvoudiger.  Over laatst zalm besteld en dat werd opgediend met een paar gebakken aardappelen.  De zalm zelf was meer iets dat je in een frituur zou verwachten (in frituurvet gebakken met een korstje er rond).  De HWP staat eerder lauw. 
Het zijn een aantal zaken die ik bij mijn laatste bezoekjes merkte.  Ik gaf PSR echter nog wat krediet omdat ik lang veel beter gewend was en dacht dat het toeval was.  Natuurlijk blijft alles (zelf nu) nog beter dan in een gemiddelde saunaclub.  Vergeten we natuurlijk ook niet de toegankelijkheid, correctheid en service van de dames! 

Echter, er zou een reden voor kunnen zijn.  Als je even kijkt wat je allemaal niet kan krijgen in de gemiddelde saunaclub voor € 60 inkom en wat je voor € 50 inkom in PSR allemaal wel kan krijgen.  Ergens kan je wel bedenken dat ze dat op de duur niet meer kunnen runnen.  Een voorbeeldje: een Erdingen weissbier van 50 cl kost in PSR 0,00 euro en in de meeste clubs (waar het al te verkrijgen is) € 7.  Een pannenkoek is gratis in PSR en nu tegen € 5 te verkrijgen in Dolce Vita.

Het gerucht doet dan ook sterk de ronde dat de inkomprijs van PSR binnen enkele maanden naar € 60 zal verhoogd worden.  Ik heb daar totaal geen probleem mee maar dat hadden ze dan moeten doen zonder nu eerst aan het eten te beginnen knabbelen (want wie eet dat dan nog graag).

Nu we toch aan het schrijven zijn.  Een vijfde keer met Anelia niet gedaan.  Ik heb me ontzettend sterk kunnen houden.  Twee dagen vooraf rondneuken in Sixsens helpt daar natuurlijk wel bij.  Met Julia ben ik wel op kamer geweest voor anderhalf uur.  Die sessies worden nog steeds beter.  Ik mag stellen dat het mijn beste sessie van mijn vierdaagse was.  Helaas gaan we Julia vanaf begin juni misschien nooit meer zien in PSR.  Misschien in het weekend, hoewel ze liet doorschijnen dat als ze nog maar zo weinig als dame van plezier gaat optreden, ze zich niet gebonden hoeft te voelen aan een club en dus gerust het ene weekend in Samya mag hangen, dan weer Mondial, Babylon....  Je noemt het maar.

Verder weer een uitstekend gevoel en beleving gehad in PSR.  Alles geheel naar wens, top weekend en ook uitgebreid en ongedwongen kennis gemaakt met Jana.  Ze staat nu van boven op mijn to do lijst.

Een beetje verrassend wist Samira nog exact wat ze mij beloofd had tijdens onze eerste sessie, nu toch al meer dan een jaar geleden, schat ik.  Ze wou meteen haar beloftes waarmaken.  Ze kwam wat dichter bij me zitten maar niet tegen me.  Ik deed niet hetzelfde.  Na een tiental minuutjes vroeg ze het dan maar vlakaf.  Toen was het voor haar ook duidelijk dat ik nog wat geduld heb met haar beloftes.  Normaal gezien gaan die niet lopen. 

Qua optiek en aantal dames op zaterdag was ik best tevreden.  Op zondag waren wat "poppetjes" afwezig en waren zowel de optiek als aantal heel wat minder.  Ik hield het op zondag (vierde dag op rij) dan maar bij een dagje puur wellnessen en uitrusten.

Schreef ik al dat de muziek tegenwoordig luider staat en geen achtergrondmuziek meer is.  Ik vind het een verbetering  :douchen.   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #196 Gepost op: 13 mei 2013, 22:35:24 »
Ik begrijp best veel maar niet dat je Samira weg hebt laten glippen. samira staat tussen een 5 tal dames bij mij op de absolute  meteen als ik ze zie kamerlijst. Ze zal denken dat ik haar sloessel noem.  :-\


Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline The Joker

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #197 Gepost op: 29 mei 2013, 20:18:10 »
Gisteren was ik eigenlijk van plan om naar SixSens te rijden, maar omdat ik door wat uitgelopen afspraken net niet meer op tijd om 14:00 uur binnen zou zijn en geen zin had om meer te betalen en minder vreten te krijgen, besloot ik de turbo nog maar eens te laten gloeien en verder Duitsland in te rijden. Een bizar lange tocht naar PSR werd het, moet zeggen dat dit toch een substantieel nadeel is, 2x 2,5 uur rijden...

Maar goed, het zonnetje scheen een onderweg was het even 26 graden, gelukkig was het in de hoge bergen van PSR slechts 21 graden, dus we zouden niet hoeven te smelten. Bij binnenkomst handig gebruik gemaakt van de onpartijdige trek kunsten van Foots en nog een vrijkaartje wat in de auto lag ingewisseld. Zelfs de thekefrau zag dat ik was afgevallen door het weinige voer wat ik zaterdag in Haus Panthera had gekregen en wilde me een Large badjas geven. Ik zei, doe maar XL, ik haal de schade hier wel in vandaag.

Me na de transformatie van undercover viespeuk, tot echte viespeuk dan ook gelijk naar het restaurant begeven. De grootste troef voor mij in PSR. Naast 8 A La Carte gerechten en 4 desserts, werd ook de hele dag en avond de groente en broodjes corner bijgevuld. Honger lijden hoeft hier dus echt nooit. Wel heeft S&F gelijk dat de porties kleiner geworden zijn, maar gelukkig is er nog geen bestel limiet. Ik koos voor een gegrilde vis met aardappelkroketten. Toen de theke binnenkwam excuseerde ze zich wel voor de zielige aanblik, aangezien er slechts 3 kleine kroketjes lagen op mijn bord en 2 stukjes kibbeling...

Na het vreten maar een rondje gaan lopen door de tent. Binnen was eigenlijk niemand te bekennen. Rond het binnen zwembad lagen wat B-keuzes en de rest van de bezoekers en dames lag in de tuin of de serre en de rookbunker ernaast. Er was een klein mannenoverschot, maar door de grootte van de club had je daar geen last van. Wel was het zo moeilijk om een overzicht te krijgen van de vrouwen. Zoals altijd na een paar uur een top 3 lijstje kunnen maken, maar de nummer 1 was non stop langdurig bezet en werd gelijk bij terugkomt opnieuw gereserveerd.

Ook andere vrouwen die misschien niet mijn type waren, maar er wel goed uit zagen ondergingen dit lot. Een vrouw uit mijn top 3 bleef echter wel lang beschikbaar, ondanks dat ze er voor mijn gevoel niet verkeerd uitzag. Wel bleek ze van dichtbij niet meer de jongste te zijn, maar wel een super stakke body en uitstekende looks. Helaas wilde ze haar leeftijd niet zeggen, maar ze zal wel niet ouder dan ikzelf geweest zijn. De blammage uit HP waar ik na tig BACO's met iemand die mijn moeder had kunnen zijn de kamer op ging bleef me nu bespaard...

Mijn lange zoektocht naar de date van vandaag bleek een succesvolle keuze geweest, aangezien er een uitstekende kamergang kwam met de Russische Ina. Helaas nergens een draadje te vinden en geen idee of het een vaste kracht is daar. Ze was ong. 1,66m, halflang bruin haar, groene ogen, strak en gespierd. Sprak enkel Duits en Russisch.

Waar de meeste viespeuken na de daad een sigaretje roken, besloot ik na een douche tot een 2e hoogtepunt van de dag over te gaan en bestelde een steak in het restaurant. Ook nu weer bordje maar half gevuld, maar samen met een pannekoek en door de dag heen tig broodjes met tonijn om de eiwitten op peil te houden, was dit genoeg om uiteindelijk met een volle maag en een lege zak de lange terugrit weer aan te vangen.

Wijze grijze

  • Gast
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #198 Gepost op: 30 mei 2013, 22:36:37 »
 29.05.13 nog eens de Park Sauna Residenz bezocht. Een totaal verregende dag, dus ideaal om deze dag in een verzorgde omgeving binnenshuis door te brengen. Nu arriveerde ik reeds om 11:30 en het leek wel alsof ik in een seniorenresidentie beland was. Geen bezoekers, nauwelijks dames aanwezig. Deze club moest duidelijk nog ontwaken.

Zoals bekend, kun je de tijd hier goed in het restaurant doorbrengen. Dus uitvoerig de tijd genomen om een netjes verzorgd ontbijtje samen te stellen en dit met m’n dagblad erbij te nuttigen.

Na een uurtje maar eens een eerste verkennende ronde gemaakt. Qua damesaanbod leverde dit echter niets op, zodat ik me maar in een rustig hoekje verkroop en verder van m’n meegebrachte leesvoer ging genieten. Zo rustig bleek dit hoekje echter niet te zijn, want de een na de andere dame kwam eens polsen of er een mogelijkheid was een praatje aan te knopen en eventuele verdere acties er op te laten volgen. De dames die er echter op dat moment waren (ca. 10 stuks) vielen optisch niet binnen de Wijze Grijze Girlscategorie en werden dus vriendelijk bedankt.

Intussen was er ook nog het grote zwembad. Dus voldoende gelegenheid om mijn zwemdiploma’s nog op hun geldigheid te testen. Dit zwembad is een van de grote toegevoegde waardes van PSR. Ook de jacuzzi is zeer goed. Perfect op temperatuur, in een rustige hoek gelegen en men maakt er geen drama van als je een drankje naast je neerzet.

De meiden uit de middagdienst zouden tegen 16/17:00 uur beginnen, dus, in overleg met Wijze Stijve, besloten om daar maar op te wachten. Hopelijk werd de line-up dan beter.

Dat was inderdaad het geval, want de middagploeg bestond uit een aanvulling van nog eens ca 10 meiden. Daar zat ook Melanie tussen. Dit is geen foto van Melanie, maar zij valt vooral vanwege exact dit Cleopatra-kapsel op.

Naam : Melanie
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : ca. 25
Haarkleur/-lengte : Zwart sluik Cleopatra kapsel, tot halverwege haar rug
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ stevige B-cups
Service: TZ/ 69/ PZC/ NMC
Voordelen: Mooi apart kapsel
Nadelen: .Te profi achtig.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Met Melanie eerst even ongedwongen gekletst en daarna naar de kino vertrokken voor wat commerciële verkoopgesprekken. Haar verkooptactieken overtuigden en we vertrokken naar de kelderruimtes. Ik had haar gevraagd voor een kamer met spiegel en een fauteuil. Die fauteuil plaatste ik naast het bed en aansluitend liet ik Melanie op de matras knielen. Zo had ik vrij zicht op haar poesje terwijl ze haar pijptalenten op Wijze Stijve los kon laten. Technisch OK, maar het gaf me toch een te profi-achtige en geroutineerde indruk. Ook de fysieke activiteiten en haar tongzoenen konden niet echt passie overbrengen. Niet verkeerd, maar ik miste de klik. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Iedereen rookt buiten op het open overdekte patioterras, dus dat is nu zo’n beetje de hang- en ontmoetingsplek geworden. Meer een huiskamersfeer waar iedereen onder een warmtestraler of gehuld in een deken zit.

Ik kon niet naar huis terug, zonder nog een keer gekamerd te hebben. Dat vond waarschijnlijk ook Juliana, want toen ik even wat te drinken ging halen, lag zij overduidelijk op mij te wachten op mijn vaste stek in de hoek bij het zwembad.

Naam : Juliana
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
Leeftijd : ca. 25
Haarkleur/-lengte : Wit waterstofgeperoxideerd tot schouders. Opgestoken in knotje. Oorspronkelijk zwart
Lengte dame : 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 55 Kg maat 34/ stevige B-cups
Service: TZ/ 69/ PZC/ NMC
Voordelen:
Nadelen: . profi achtig.
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : EUR 50,=
Extra’s bij het bezoek:
Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Ook Juliana is duidelijk een profi in haar vak. Niets mis mee, maar ik geef toch de voorkeur aan dat iets specialere. De persoonlijke klik. Juliana geeft een goede blowjob en ook het tongzoenen is lekker, maar kan, althans bij mij, geen illusie van passie overbrengen. Hierdoor ook hier een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

Opvallend trouwens dat ik vandaag vrijwel geen enkele meid herkende van mijn bezoek van slechts 6 weken geleden. Er was van toen nog slechts één Bulgaartje aanwezig (die met de opvallende fietsenstalling in haar bovengebit) en een blonde Poolse. Is het hier dan zo’n duiventil geworden? Een aanwezigheidslijst op hun website zou misschien wel handig zijn. Zo reis je er eigenlijk op de bonnefooi naar toe en moet maar hopen dat er iets van je gading bij zit.

Ik heb vandaag wel weer overheerlijk gegeten. Enthousiast was ik over de “Wirsing” (savooiekool). Een onderschatte groente die ik eigenlijk alleen in Duitsland op menu’s tegenkom. Was eigenlijk niet bij mijn gerechtkeuze voorzien, maar op verzoek wilde men voor Wijze grijze wel een uitzondering maken. De kok kwam zelfs een praatje met me maken en verklapte me zijn recept. Ga ik zeker nakoken en uitproberen.

Één klein aandachtspuntje dan nog voor in de douches. De shampoo/gel in de dispensers is wel van een erg goedkope kwaliteit. Zeer dun vloeibaar en nauwelijks schuimend. Ook enkele andere bezoekers gaven hier commentaar op. Bij het naar huis gaan om 01:00 deelde een Turkse bezoeker zijn fles Axe-gel met iedereen. Aardige geste.

Wijze Grijze sexapproval™ vandaag voor Park Sauna Residenz: 7,0/10

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #199 Gepost op: 10 juni 2013, 16:19:56 »
Mes amis de la putainerie,

Op vrijdag 7 juni, een mooie zomerse dag, heb ik een bezoek gebracht aan PSR. De heenreis verliep redelijk soepel  :steeringwheel:; er was een korte file van 5-10 minuten rondom het verkeerskruispunt Leverkusen (A1/A3). Ook een rare manoeuvre mijnerzijds, kon niet voorkomen dat ik een kleine portie verkeersverstoring (vrijdagsmiddags in de Rhein-Ruhr-regio vaak het geval) moest slikken.

Enfin, zonder stress stond ik rond 14:30 aan de balie en overhandigde een vrijkaart van het zwarte-schapen-forum RB  :pica. De code bleek echt en nog ongebruikt te zijn, dus Jünther kon € 50,- meer in femina investeren.

En femina waren eindelijk weer eens in normale hoeveelheden aanwezig  :showtits1, zoals het past bij een prima club als PSR. Een aantal van hen lag FKK te zonnen, waaronder één ranke, doch appetijtelijke, bebrilde Duitse. Ik had graag met haar willen gaan (als uitstapje op mijn hoofdweg, die meestal voert over rijkbediende billen, heupen en benen), maar deze Duitse bleek ‘Pannekoekers-pur-Sang’  :kissass aan te trekken, en van deze bezigheid bleek zij zelf (als DL) ook niet vies te zijn. Jünther gaf zijn ogen dus verder goed de kost, evenals zijn buik, want een ‘pannekoek’ wil ik eigenlijk enkel als eetbegrip kennen. En ‘bikken’, dat kan nog altijd zeer goed in PSR, zij het tegenwoordig in afgemeten kinderporties. Tagliatella met een vettig vlees (mijn eerste menu), en Schnitzel met paprikasaus/erwten/pommes (mijn tweede gang), moesten deze dag het sperma doen verrijken  :lol_hitting:. Afname daarvan zou gebeuren door de zakenhoer Chanel, een Duitse profi, die je geen mooie kamer gaat geven, maar kortstondige Sauerei met vieze praat, en het liefst daarbij wat extra’s aan de man verkoopt. Daartoe heb ik mij ook laten verleiden. Chanel is geen jonge vrouw; integendeel: een technische Profi, met behoorlijk wat kilometers op de teller, een Sau die je afwerkt  :040:, als je dit toelaat  :ff. Geen fijne service. Maar goed, grotendeels mijn fout, want ik kende deze vrouw al, en ook destijds was de service ondergemiddeld. Ik had ergens gehoopt op een positieve wending, tegen beter weten in.

Gedurende de avond nog verder genoten van alles wat PSR zo mooi maakt: de wellness, de sportkino met vernieuwd groot TV-scherm en de uitgebreide lektuurkeuze in de hal.

Fazit; ik had sterk de indruk dat de vrouwelijke Aufschwung te maken had met het mooie weer (mooi-weer-dames). Ten opzichte van mijn voorlaatste bezoek (paar weken terug) waren er 5 tot 10 vrouwen meer. Tot zonsondergang was het binnen vrij rustig: men genoot van de zon, en veel dames zijn tegenwoordig gebonden aan het terras, vanwege “Das Nichtraucher-Schutzgesetz”  :17:, dat per 1 mei is geintroduceerd. Ondank mijn slechte kamer, zal ik PSR weer spoedig frequenteren, omdat de club een enorme goede, manvriendelijke grondservice   :dance2 biedt  :039:.
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2013, 19:50:31 door Jünther »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #200 Gepost op: 10 juni 2013, 16:42:27 »
Je leert af, Jünther.
Ik had op zijn minst als aanspreektitel het volgende verwacht:
"Mes amis de la putainerie"  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #201 Gepost op: 10 juni 2013, 19:52:48 »
Je leert af, Jünther.
Ik had op zijn minst als aanspreektitel het volgende verwacht:
"Mes amis de la putainerie"  ;D :111:

Zulks is inmiddels aangepast; blijkbaar staat de timer voor het veranderen van een eigen bericht 'hier' redelijk hoog.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #202 Gepost op: 10 juni 2013, 20:03:48 »
Zulks is inmiddels aangepast; blijkbaar staat de timer voor het veranderen van een eigen bericht 'hier' redelijk hoog.
We zijn "hier" flexibel, en we vinden dat jouw bijdragen door jou mogen aangepast worden.
Ik zal even opzoeken hoe lang dit kan, pas zo dadelijk dit berichtje aan met een update  :111:


note sm: je kan je bericht altijd aanpassen (no limit in time), de vrije aanpastijd bedraagt 5 minuten, vanaf dan komt er onderaan een melding wanneer je je bericht hebt aangepast
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #203 Gepost op: 21 juni 2013, 12:33:56 »
PSR-Update am 19.06.13

Kaum zu glauben, aber ein renommierter Ruhrpottvielficker kannte die PSR noch nicht. Nur logisch, dass ich ihm bei seinem Erstbesuch Gesellschaft leisten und ihm den Club etwas näher bringen wollte. Mein Clubvorbild und ein befreundeter Ex-Kollege komplettierten unsere kleine Relax- und Fressrunde.

Die tropischen Temperaturen sorgten nicht nur bei mir für eine gewisse Trägheit und es dauerte einige Stunden, bis die ersten Popprunden eingeläutet wurden. In meinem Falle mit Marina, einem von mehreren interessanten Neuzugängen. Insgesamt so um die 30 Dls vor Ort, Line-up ganz okay, ohne in Begeisterung auszubrechen. Recht hoher Anteil der Balkangrazien, was ja nicht immer nur negativ sein muss.

Marina war zuvor acht Monate im GT als Giorgiana tätig. Sehr attraktive Rum-Blondine mit Modelmaßen und referenzverdächtigen B/C-Naturmotoren. Silli-Chirurgen würden blass erstarren.

Hochspektakuläres gibt’s nicht zu berichten. Marina hat eine lustige Art und ein nettes Wesen, bietet jedoch leider nur ein weitestgehend emotionsloses Standardprogramm. Lecken langweilt sie offensichtlich. Womöglich verlässt sie sich zu sehr auf ihre Optik, was jedoch auf Dauer nicht gut gehen dürfte.

Fazit:
Solide, aber weitestgehend illusionsarme und überraschungsfreie Standard-Clubnummer. Nur die sensationellen Titten, die allein schon fast den Fuffi wert sind, werden wohl noch in Erinnerung bleiben. Deshalb nur bedingt empfehlenswert als Optikfick mit ausbaufähigem Serviceumfang.

Kurzübersicht Marina

RO, 20
Längere glatte blonde Haare, KF 34/36, B/C-Cups (natur, fest)
Ca. 170 cm; etwas Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Zunächst viel zu stürmisch und zu hart, nach Hinweis angenehmer und gefühlvoller
EL: Gut und geil, aber ohne große Ausdauer
Augenkontakt: Recht geil
ZK: Kamen deutlich zu kurz, darüber hinaus auch recht oberflächlich
Lecken: Sehr lecker, ohne sie aus der Reserve locken zu können
Fingern: Nicht probiert
GV: Doggy und Reiter; hier gibt Marina ein ordentliches Tempo vor und deutet Stärken an
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 90%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktives Schwarzmeergirl mit Modelmaßen
Illusionsfaktor Nähe: Professionelle Nähe, nett rübergebracht


Nach längerer Auszeit in Form von Indoorpool, Abhängen, Rumfläzen, Essen, unzähligen kühlen Drinks und Fachsimpelei mit den Kollegen gesellte ich mich zu Florina, einer ausnehmend hübschen Rumänin, die mir im weiteren Verlauf das perfekte GF6-Vollprogramm bescheren sollte. Florina, 25, ist ein wunderhübsches Schwarzmeergeschöpf, seit zweieinhalb Jahren in Deutschland und spricht unsere Sprache recht gut. Darüber hinaus sehr kommunikativ mit einer liebenswerten Art und ohne jeglichen Zeitdruck, so dass ich letztlich das Zeichen zum Zimmergang geben musste.

Es begann mit Küssen, Streicheln und Schmusen im Stehen, anschließend kniend auf dem Bett und schließlich nebeneinander liegend. Die Knutschorgie ging noch einige Zeit weiter, bevor die oralen Disziplinen ins Spiel kamen. Sie blies wundervoll tief, gefühlvoll und ließ meinen vorwitzigen Fingern "freie Hand".

Sie liebt den sinnlichen und zarten Sex, aber wenn man es versteht, sie geil zu machen, kann sie auch richtig heiß und wild werden. Also sattelte sie zunächst auf mir auf und ritt mich leidenschaftlich eng umschlungen, immer verbunden mit heißen ZK. Dann rollten wir einfach linksrum und ich missionierte sie bis zu meinem schönen, intensiven Höhepunkt.

Fazit:
Absolut herausragende GF6-Nummer mit einer bildhübschen und supernetten Dl. Leidenschaft, Servicequalität, Chemie …da passte alles. Florina ist ein Supermädel für erstklassigen GF6, ohne jegliche Ambitionen zu Zeitdruck. Sie hat ein tolles Gespür für die Bedürfnisse ihres Gastes und fordert eigenen Spaß ein. Alles andere als professionelle Abwicklung!

Kurzübersicht Florina

RO, 25
Lange gelockte schwarze Haare mit roten Strähnen, KF 36/38, A/B-Cups (fest),
ca. 170 cm, gutes Deutsch


FO: Langsam, sehr variabel und mit hohem Zungeneinsatz, top!
EL: Siehe FO, sehr gefühlvoll und ausdauernd
Augenkontakt: Ja, vielleicht etwas zu selten
ZK: Tief, intensiv und ausdauernd
Lecken: Florina genießt ohne künstliches Gestöhne und geht sehr gut mit; Feuchtbiotop
Fingern: Kein Problem
GV: Reiter und Missio; volles Programm mit enormer Intensität
GF6-Faktor: Hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 10%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktives Schwarzmeergirl
Illusionsfaktor Nähe: Mehr geht nicht!


Fazit PSR:
Brütendheißer Tag. Der Club hat sich trotzdem ganz ordentlich präsentiert und wir hatten alle unseren Spaß.

Übrigens, am 29.06.13 soll eine Grillparty stattfinden.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #204 Gepost op: 23 juni 2013, 10:41:17 »
Erstbesuch der PSR!

Von langer geplant und endlich dann auch umgesetzt. Eine 2 Tagestour in eine mir bisklang unbekannte Welt. PSR und Finca. Über den Tag 2 habe ich ja hier schon berichtet.
Zunächst gestaltet sich die Anreise über die A3 mal wieder als zeitintensiv. Ein LKW hat seinen Auflieger verloren. Interessantes Anblick . Als ich endlich die Abfahrt erreiche bin ich beeindruckt. In einer kleinen Ortschaft reicht sich Villa an Villa. Hammer was es da für tolle Häuser gibt.
Wie üblich verfahre ich mich kurz und lande auf em Stellplatz eines Privathauses. Ok direkt nebenan ist die PSR. Man hat meinen Besuch schon angekündigt und die Thekenkraft erwartet mich bereits. Nehme mein Braunbärenfell in Empfang
Kurze Erläuterung und Begleitung in die Umkleide. Dann bin ich auf mich allein gestellt.

Ich werde schon von 2 Kollegen erwartet. Die beiden freuen sich einem Newbie den Clubb zu zeigen. (Danke Junx) Gelehrig höre ich dann beiden zu, habe aber nur Augen für die anwesenden Damen.  ;DDie beiden geben sich sichtlich Mühe mir den Club schmackhaft zu machen. Gar nicht nötig. Es gefällt mir auch so.

Club: Was mir gefällt ist der Ausblick in die Natur aus dem Whirlpool. Der Wellnessbereich und natrürlich das Restaurant mit seinem Aussenbereich. Das Pornokino finde ich nicht hinter dem Wellnessbereich nicht richtig platziert. Ein Tausch mit der Skyraum finde ich passender. Das Aussengelände könnte etwas gepflegter sein. Insgesamt bin ich schon beeindruckt. Eine Villa auf ohem Niveau. Die Fickzimmer (zumindest die beiden, die ich kennen gelernt habe) finde ich mehr als bescheiden. Zimmer 5 und 6.
Die sanitären Einrichtungen haben schon bessere Zeitem gesehen. Die PSR erinnert mich an eine Prachtvilla aus den 80igern.

Verpflegung: Es gibt 6 Gerichte und 2 Nachspeisen zur Auswahl. Diese werden auf einer elektronischen Tafel angezeigt. Wenn nicht mehr verfügbar werden die Gericht auch nicht mehr angezeigt. Zudem gibt es Ham- Cheeseburger.
Im Speisesaal selbst gibt es noch ein gutes Salatbuffet.
Ich wähle das Steak, das Schnitzel und das Hähnhenbrustfilet. 3 mal topp. Neben der Kölschplörre :-\ gibt es auch richtiges Pils. Daaaaaaaaaannnnkkke! Davon trinke ich zunächst reichlich. Dann schmeckte es mir aufgrund der Temperaturen nicht mehr.
Sehr vorbildlich ist die PSR in Sahen Verpflegung.

Die Hitze lähmt zunächst unseren Tatendrang. Ich komme so überhaupt nicht in die Gänge. Sehr untypisch. Trinken , reden, Sprung in den Pool, so läuft es zunächst ab. Da ich ja nicht zum Spaß da war kontaktiere ich Veronika aus Polen.

Attraktiv, kein Junghuhn, genau was ich brauche. Der PST verläuft perfekt. Das wird ein Spaß. Leider nur Zimmer 6 frei. Das tut der Lust keinen Abbruch. Perfekte Küsse im Stehen. Später beim Lecken lösen sich alle Blockaden. Da fährt sie voll drauf ab. Wenn gewusst wie. Typisch polnisches Referenz FO mit Eierlecken. !!!!!
Eine Numme auf ganz hohem Niveau ohne die Sauelemente eienr Latina.

ZK: hammer
EL: perfekt
FO: mit DT und sie lässt sich führem. Augenkontakt
Lecken: liess sich bei mir fallen, boaaah was für eine Nässe
Fingern: aber gerne doch
GV: Reiter, Missio, Doggy
Illusion: besser geht es nicht
GF6 perfekt


Wiederholung: mit einer attraktiven Polin wie Veronika, gerne wieder



Dann passiert auch mir mal wieder ein Fehler. Alle mich interessierenden Frauen sind permanent belegt. Da ich geil bin erfolgt eine Notbuchung mit den üblichen Auswirkungen. Ich buche zu 98 % nach meinem Bauchgefühl, untermalt von Tipps mir bekannter FK.
Irgendwie waren nur wenige Frauen verfügbar und ich traf auf Karo. Brasi – Milf.
Brasi- Milf eigentlich eine Servicegarantie. Aber von einer Latina bin ich anderes gewohnt.
Arsch tabu, fingern nicht erlaubt………..Eher eine Lightausgabe einer Brasi. Dazu dominant, das passt schonmal gar nicht zu mir. Sie hat vieles richtig gemacht, mich hat es nicht gekickt und war froh als die Zeit vorbei war. Sicherlich wieder meckern auf hohem Niveau, aber für mich ist sie nur bedingt geeignet. Auch zu sehr Vollprofi. Die Koööegen habe es mir angesehen.


ZK: gut
EL: ja zu oberflächlich
FO: ok
Lecken: vollprofi und schlecht rasiert
Fingern: nicht erwünscht
GV: Reiter, Doggy
Illusion: bei mir null
GF6 : kenn sie nicht


Wiederholung: nein, eventuell sehen sie andere besser, ich fand es mehr als durchschnittlich

Fazit: Mir hat es total gut gefallen. Ich bin ja regelmäßig in Köln und fahre dann nach Rodenkirchen. Das ist Geschichte. Die PSR passt besser zu mir.
Da gibt es noch ne Menge zu tun.

Danke an meinen Herbergsvater mit dem ich gegen 1 Uhr noch ein Kölsch getrunken habe.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #205 Gepost op: 23 juni 2013, 23:48:37 »
Bankhangen in PSR

Zaterdag maar weer eens naar de vreetschuur getrokken om uit te buiken na de vrijdag in de tienerdikso; voor het eerst met EV (eigen vervoer) en ik snap nu dat er wel eens gewaarschuwd wordt dat je in de winter de juiste banden moet hebben (op de terugweg bijna verdwaald geraakt in dat niemandsland daar). Mijn vrijkaartje werd grondig gecheckt, waarna dan ook de vrije toegang werd verleend. Dank aan club en onrechvaardige rechter ;).

Gezien het over PSR gaat maar beginnen met het belangrijkste: de vreet en wellness. De jacuzzi heeft nog steeds alleen van die pisstraaltjes, maar de sauna is wel goed warm. De kino draait hier trouwens gewoon porno… nooit gedacht dat ik dat nog als prestatie zou zien. Ontbijt waren dezelfde lekkere broodjes die je inmiddels in de andere grote clubs vindt en daar het kwart voor twaalf was kon ik alleen roerei bestellen en nog niet de omelet van het menu. Eerlijk gezegd was dit een beetje droog, in ieder geval een stuk minder lekker dan je tegenwoordig in GT en LR krijgt :o (maar natuurlijk beter dan menig andere club). Later twee keer een menuutje besteld, maar ik was niet onder de indruk. Goed dat de porties wat kleiner zijn, maar niet speciaal lekker (Panthera veel lekkerder en eigenlijk de bbq in Samya ook) en veel producten die me verdacht veel aan blikjes van Bonduelle of Hak deden denken :-P. Om op de SenF tour te gaan, werd me wel altijd netjes een citroenschijfje aangeboden bij mijn frisje en is de theke bijzonder goed in het inschenken van een hefeweizen: na schuimloos inschenken nog even de fles rollen voor het laatste beetje schuim en dan een tik tegen het glas waardoor het van onderen mooi opschuimt. Ik zie ze dit in de meeste bierspeciaalzaken niet na doen.

In het begin van de dag was de line up tamelijk slecht. Sonja zag er zo een beetje het leukste uit, maar na 5 minuten bij me op de bank had ik er niet echt een goed gevoel bij… wat bevestigd werd door haar reactie, toen ik een half uur later aangaf nog steeds geen zin te hebben. Ik zat al te bedenken waar ik het beste heen kon verkassen ::). Gedurende de middag druppelden er meer dames binnen met ook best een aantal knappe exemplaren ertussen… maar Marina (Georgianna uit GT) stak er toch wel een beetje bovenuit. Uiteindelijk zou het onzin zijn geweest om te vertrekken, maar tegelijkertijd was het ook niet een line up waar ik heel warm van werd (misschien ook door de matte sfeer).

Buiten Marina zag ik nog enkele bekenden zoals Letizia (ooit eens mee gekamerd in Samya) en verrassend genoeg Andrea uit Villa Venus. Voor iedereen met vooroordelen over clubs, dit meisje uit die “ranzige ao club die het afvoerputje van de pay6 is” zit gewoon samen op een bankje te roken met meiden die in GT – die “nette beschaafde club aan de top van het segment” – hebben gewerkt. Andrea zelf heeft trouwens zelf ook een half jaar in LR gezeten en – voor de ao jagers  - deed zelfs in Villa Venus niet aan ao.

Al met al was het een verbluffend saaie dag. Iedereen hangt maar wat rond, waarbij het wel opvalt dat er ontzettend veel geouwehoerd wordt. Dit zijn dan waarschijnlijk die geweldige presales, maar wel allemaal heel kuis. Een beetje “relevante” presales heb ik nauwelijks gezien… misschien twee keer een stelletje dat een tongzoen uitwisselde ::). Veel gasten die dus uren met zo een meisje drankjes doen en dan eens een half uurtje gaan kameren (toen ik me omkleedde was ik getuige van de 55 euro die Andrea kreeg van de gast die al minstens twee uur bij haar op de bank had gezeten voor ze naar de kamer gingen). Nou ja, iedereen moet vooral doen wat ie wil, maar de club was vooral sfeerloos met al die bankhangende meiden die uren lang niet bereikbaar waren; en de muziek, laten we het nineties radiostation niet vergeten. Als je het echt op een dame gemunt hebt, moet je eigenlijk bij de rokers gaan zitten… daar worden de meeste koppeltjes gevormd.

Wat ik dan gedaan heb de hele dag? In eerste instantie maar eens wat gewerkt, waarbij het opvallend was dat enkele dames daar een sneer naar dachten te moeten geven (in tegenstelling tot de koddige belangstelling van de jonge Roemeentjes in Samya). Ook een paar keer leuk gekletst met een paar dames waar ik verder nul interesse in had.

In VV heb ik eigenlijk nooit direct met Andrea gesproken, maar ze herkende me en bleek een hele leuke en interessante gesprekspartner. Misschien is het omdat die RTC’s wat intiemer en kleinschaliger zijn, dat je toch het gevoel hebt elkaar een beetje te kennen. Ik ben vaak verbaasd hoe weinig de dames lijken te weten over de verschillende clubs, maar Andrea is bijzonder goed op de hoogte (een stuk beter dan ik ;)). Later in een paar kranten nog naar een appartement voor haar zitten zoeken (standaard dat PSR bezoekers kranten meenemen) waarbij het opviel dat er ongeveer anderhalve pagina aan saunaclub advertenties in stond; nooit gedacht dat dit zo veel gebeurde, ik zag hier ook dat er deze zaterdag een party was in Acapulco… waardoor het idee daar nog even heen te gaan, ook meteen vervloog.

Ook een leuk praatje met een hele correcte Moldavische (Karina) en ik bleek me te hebben aangepast, want ik had helemaal geen moeite om daarna te zeggen dat er niks zou gebeuren (had ik aan het begin trouwens ook al duidelijk aangegeven). Maar in ieder geval een sympathieke vrouw.

Voor de vorm ook maar een kamertje gemaakt met Jennifer. Een mooi meisje met lekkere b-cups en een fijne kont, waarbij het weer typisch is dat ik haar na de kamergang optisch meer vond opvallen dan van te voren. Bij dit meisje ook lang op de bank gehangen voordat er tot meer werd aangezet, met ontzettend falende leugens over van alles die zonder schaamte werden doorgezet :)). Madam was namelijk niet Roemeens, maar kwam uit Malaga… dat ze een hele tijd met Andrea had rondgehangen betekende niets, want ze spraken Engels met elkaar… ongeveer 10 minuten later liep Andrea langs om in het Roemeens van alles te vermelden :039:. Jennifer had een ‘normale baan’ in Spanje en ging in de vakanties twee weken werken in Duitsland (vorig jaar in GT); toevallig was ze wel bekend met allerlei andere clubs van YingYang tot World… en bleek even later dat haar beste vriendin in de wereld in Samya werkt (en gewoon een Roemeentje is) :043:. Soms is het hiermee meteen afgelopen voor mij, maar zaterdag vond ik het wel lachen allemaal. Actievere presales zaten er niet echt in omdat madam ‘verlegen’ is, dus bleef het bij een paar oppervlakkige kusjes.

Op de kamer een hele standaardsessie. Zoenen ok, maar tongzoenen in eerste instantie terughoudend. Later werd het beter, maar top is anders. Pijpen best lekker en vingeren werd voor een half minuutje toegestaan (lekker nat poesje). Cowgirl best goed, maar zonder al te veel uithoudingsvermogen. Daarna in missionaris verder met de wat betere tongzoenen en zo na een tijdje het rubbertje gevuld. Best een leuk en mooi meisje, maar ik zit nou ook niet te springen om het nog eens over te doen (wel beter dan beide Samya sessies overigens). Zoals de huisregels dicteren, werd het halve uurtje volgemaakt en Jennifer blijft een leuk meisje… eigenlijk werd ze hoe langer hoe sympathieker.

Ook de aftersales waren heel behoorlijk (misschien leuker dan de kamer zelf). Vlak na de sessie kwam ze nog even op een bank hangen en een paar uurtjes later zat ze met een andere ‘Spaanse’ van een afstandje te gebaren of ik wilde trioen. Ik kon het niet laten even naar ze toe te gaan om te zeggen dat ze niet in GT zaten. Jennifer snapte heel goed wat ik bedoelde en probeerde me bij gebrek aan trio, maar aan haar vriendin te koppelen. Overigens een heel mooi meisje… helaas volstrekt humorloos ::). Om het verhaal vol te houden sprak ze (niet geheel vloeiend) Spaans met haar. Het was voor dit meisje haar eerste dag, daarom zou ze wat verlegen zijn… totdat ze (na een opmerking van Jennifer) in vloeiend Duits vroeg of ik met haar naar de kamer wilde :ecomcity:…”eh, niet direct”, waarna ze even naar haar locker ging. Dit duurde een tijdje, waarin ik wat met Jennifer zat te geinen en op een vreemde manier haar benen om me heen had. Het nog wat over haar ‘beste vriendin’ in Samya gehad en ik kwam er ook achter dat deze dame uit Malaga niet kan zwemmen :-[. Ze wilde me nog steeds koppelen aan die andere ‘Spaanse’ (vind je haar niet mooi?) en ik zei maar dat ik niet de indruk had dat ze interesse had. Bij terugkomst begon ze erover tegen haar vriendin… “je vindt hem toch wel leuk” (zoveel Spaans kan ik nog wel volgen), en deze reageerde dusdanig onovertuigend dat ik een lach niet kon onderdrukken :098:. Jennifer gaf het nog steeds niet op en onder het Spaanste woord dat je kan bedenken werden we tot actie aangezet: ‘Haide’ :dance:. Spaantje nummer twee toonde nul interesse, dus vond ik het ook wel best zo.

Iets later was ik toch op zoek naar iemand om nog mee te kameren, toen Violette me besprong. Een hongaartje dat wat te veel gezopen had en voornamelijk bezig was haar mooie landgenote lastig te vallen (normaal schijnt madam in te zijn voor allerlei lesbische shit met Vicky, die alleen door de weeks werkt, en nu zat ze dus die andere landgenote naar haar poes toe te trekken). Ik had niet veel interesse in haar, maar het was wel lachen. Toen Violette ging roken, een paar keer geprobeerd een praatje te starten met dat mooie Hongaartje, maar die leek ook niet veel “lust” te hebben. Nog een rondje gemaakt langs de dames die weer eens met het polsbandje van een kerel een vodka jus gingen halen en even Jennifer gedag geknuffeld (die hoopte me nog eens in een andere club te neuken; ze werkt immers alleen in de vakantie :sign0103:) voordat ik me ging omkleden. Wel lekker goedkoop zo.

PSR, mooie club om over 20 jaar eens heen te gaan lijkt me; dan zit ik ook wat dichter bij de doelgroep ;).

Offline vakantieganger24

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 31
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #206 Gepost op: 27 juni 2013, 12:07:28 »
Ik ben vorige jaar juli in psr geweest , dit was de eerste keer voor mij. Ik ben er naartoe gegaan omdat ik de volgende morgen om zes uur al moest vliegen vanaf keulen, anders zou ik naar een andere club zijn gegaan. Er waren ook wel wat andere clubs in de omgeving nog maar het a la carte ga de doorslag. Wat betreft de club.. het wellness gedeelte is uitstekend. Wat de dames betreft .. het overgrote merendeel hoort wat mij betreft gewoon thuis in een pauschal club. Ik had de marzel dat ik een tof wijf (25 jaar blond, roemeens) met een enorm geil latina achterwerk trof waarmee ik een hele goede sessie heb beleefd. Maar als zij er niet zou rondlopen zou ik niet gekamerd hebben waarschijnlijk.


Wat betreft het eten waar iedereen zou positief over is. Ik had een steak gekozen die eerlijk is eerlijk gewoon prima was, MAAR ik raakte er wel van door aan de schijterij. Het kwam zo heftig opzetten dat ik de dames toilet ben in gedoken, en de hele boel onder gespettert heb. Toen ik weg ging stond er een mannelijke medewerker op een taxi buiten te wachten en vroeg mij of hij mee mocht rijden. Met hem nog een gezellig gesprekje gehad over de dames en de pooiertoestanden. Tijdens de autorit onderweg naar mijn hotel begon het alweer te borrelen in mijn buik en ik ben zo snel als ik maar kon (dus ook weer niet te snel..) het hotel binnen gerend en de trap op. Helaas was ik net te laat bij het toilet en heb de vloerbedekking in de hotel kamer onder gescheten.


Dus mijn advies , voor de dames en het eten raad ik niemand aan om er naar toe te gaan. Maar voor een dagje wellness is het een goeie tent

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #207 Gepost op: 11 juli 2013, 20:41:33 »
Neues aus der PSR

Passend zum Rauchverbot wird aktuell eine Hypnosetherapie zur Raucherentwöhnung angeboten. Kosten 150 € für zwei Sitzungen, vergleichbar werden ansonsten wohl um die 250 € aufgerufen.

Ich war jedoch nicht zur Raucherentwöhnung da. Bei meinen letzten beiden Besuchen (jeweils unter der Woche) stellte sich das Line-up für meinen Geschmack ganz ordentlich dar, ca. 30 bis 40 Dls waren jeweils vor Ort, darunter einige interessante Neuzugänge. So z. B. die beiden Cubanitas Cloe und Letizia, die bisher in der Freude 39 tätig waren.

Chloe, Kuba:

Mit der feurigen Chloe hatte ich bereits in der Freude (dort war sie als Diana tätig) das Vergnügen. Klar, dass es hier zur baldigen Wiederholung kommen musste. Das Erlebnis spielte sich fast 1:1 genauso ab, so dass der seinerzeitige Bericht der Einfachheit halber so übernommen werden kann:

„Sehr hübsche Kubamaus, vielleicht paar Jährchen älter als die von ihr angegebenen 29. Sehr hübsches Gesicht, sportlicher Body mit prallen D-Sillis als Aufhänger.

Nach der doch eher ruhigen ersten Runde entpuppte sich Chloe als wahrer Vulkan. Jedenfalls ist sie auf eine ausgesprochen sympathische Weise wild, verrückt, offen und irgendwie geil auf Sex.

Verschlingende ZK, FO beherrscht sie ausgezeichnet - ihr macht's wirklich Spaß. Sie variiert schön, die Eier werden auch nicht vergessen und sie bringt einen locker und leicht an den Punkt, wo man entscheiden muss …"Abschuss in den Mund" oder "Wechsel". Ich entschied mich für letzteres.

GV begann im Reiter (ohne Flutschi), der sich immer mehr steigerte, bis es richtig klatschte, als ich zum Schluss mit ziemlich Einsatz von unten dagegen hämmerte, während ich ihre Hammertitten mit den Händen verwöhnte. Dann ging es in den Doggy, wo ich aufgrund ihres geilen Arsches und der aufgeheizten Stimmung ordentlich kämpfen musste, um nicht zu schnell aus dem Rennen zu sein.

Chloe ist aktuell im Urlaub.

Fazit:
Chloe vereint natürliche Leidenschaft und Können in allen Belangen, top!“

Kurzübersicht Chloe

CU, 29
Lange glatte braune Haare mit hellbraunen Strähnen, KF 36/38, D-Cups (getunt),
ca. 160 cm, gutes Deutsch


FO: Top! Pornomäßig mit viel Spucke, darüber hinaus sehr variabel und mit viel Zungeneinsatz
EL: Nass, kaum eine Stelle wird ausgelassen
Augenkontakt: Stetig, hammergeil
ZK: Keine GF6-Küsse, eher Zungenraub
Lecken: Diana kann ohne künstliches Gestöhne genießen und geht lebhaft mit
Fingern: Keine Einwände
GV: Reiter und Doggy mit voller Intensität
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Mittel
Professionalitätsfaktor: 30%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Exotin
Illusionsfaktor Nähe: In hohem Maße vorhanden; schwer, mit ihr nicht klarzukommen


Letizia, Kuba:

Nur logisch, dass ich auch Chloes Freundin Letizia (Joana in der Freude) näher kennenlernen wollte. Etwas größer und stämmiger als Choe, aber mit sehr strammem 38er-Body und natürlich ebenfalls getunten D-Titten, die sich jedoch sehr weich anfühlen, absolute Riesengeräte. Nicht zu vergessen der im Vergleich zum Body überdimensionale Mörderarsch. Letizia lacht gerne, macht keinen Zimmerdruck, ausgedehntes Knutschkonzert auf der Couch.

Innige, tiefe und nasse ZK, ausdauerndes und gefühlvolles FO/EL und das alles mit einer lockeren Geilheit, wie man sie gerne erlebt. Dazu ihre Gabe, ihr Verwöhnprogramm nicht routiniert wirken zu lassen. Immer wieder ließ sie sich eine neue Variante einfallen, ohne dass ich sie zu etwas auffordern musste. Und immer wieder diese vollen Riesentitten an meinem Körper und ihre weichen Lippen auf meinen. Und natürlich diese funkelnden Augen, die mich immer wieder verführerisch von unten anblickten, wenn sie beim Blasen zu Gange war.

Nur folgerichtig dann ein ambitioniertes Abschlusspoppen in mehreren Stellungen.

Fazit:
Überdurchschnittlich gute Clubnummer mit einer grundsympathischen Exotin, die jede Menge von ihrer Arbeit versteht.

Kurzübersicht Letizia

CU/ Ü30
Lange glatte dunkelblonde schwarze Haare, KF 38, D-Cups (weich getunt)
Ca. 170 cm groß, gutes Deutsch


FO: Engagiertes, ausgefeiltes Gebläse
EL: Ja, ausdauernde Eierschleckerin
Augenkontakt: Hat sie bestens drauf
ZK: Nass und ausdauernd; geschicktes Spiel mit Zunge und Lippen
Lecken: Ausgelassen
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter, Doggy und Missio; Letizia geht sehr leidenschaftlich mit
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 60%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive, etwas reifere Exotin
Illusionsfaktor Nähe: Hat sich zweifellos eingestellt


Jane, Deutschland:

Naturfreunde dürften sich mit Grausen abwenden. Jane ist ein einziges „Kunst“werk: überdimensionales Tattoo über die gesamte rechte Körperseite, diverse Piercingverzierungen, pralle C/D-Sillimotoren, auffällige grelle rotgefärbte Haare. Unabhängig davon toller 36er-Rahmen auf 1,70 m, kein Gramm Fett, sehr hübsches Gesicht. Ich hatte den Eindruck, ihr irgendwo schon mal begegnet zu sein, wir konnten es jedoch nicht lokalisieren.

Entgegen ihrer Optik kommt Jane total natürlich, kumpelhaft und sehr sympathisch rüber. Das gute Bauchgefühl enttäuschte mich im Folgenden auch nicht, wenngleich es nicht zu einer Hochglanznummer reichte.

Nach einer heftigen Doggy legte ich mich auf den Rücken und ließ sie machen. Sehr gute Reittechnik. Wechselte gefühlvoll die Beckenbewegungen, zögerte den Abschuss lange am Siedepunkt hinaus, bis ich mich nicht mehr länger von ihr quälen lassen wollte und den entscheidenden Schuss spendete.

Fazit:
Wer auf paradiesvogelartige- und Kunstoptik steht, sollte Jane auf jeden Fall buchen. Viel falsch machen kann man nicht, der Standardservice wird allemal geboten.

Kurzübersicht Jane

GER, 25
Mittellange glatte rotgefärbte Haare, KF 36, C/D-Cups (fest getunt),
ca. 170 cm, Oberlippen-, Nippel- und Bauchnabelpiercings, Tattoos über die gesamte rechte Körperseite und Rücken


FO: Ganz okay, ohne Höhen und Tiefen
EL: Recht ausgedehnt und gefühlvoll, top!
Augenkontakt: Immer wieder supergeile, versaute Blicke
ZK: Wirkten irgendwie pflichtgemäß, aber noch im grünen Bereich
Lecken: Genuss, ohne etwas bewirken zu können
Fingern: Nicht erwünscht
GV: Reiter und Doggy; klasse Reitertechnik, kombiniert mit ZK
GF6-Faktor: Niedrig
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 80%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktiver Paradiesvogel, 1a-Pflegezustand
llusionsfaktor Nähe: Nähe ist schon durch ihre kumpelhafte Art gewährleistet


Selina, Deutschland

Wird höchste Zeit, noch mal paar Worte zu der hübschen blonden Dreißigerin zu verlieren, zumal ich sie sträflicher Weise längere Zeit außer Acht gelassen hatte.

Als ich sie vor Jahren kennenlernte, war Selina für mich eine Vorzeige-Dl für herrlichen GF6. Klar, hat sie ja auch bestens drauf, aber mittlerweile haben wir für uns die etwas härtere und versautere Gangart entdeckt und ich denke, dass ihr das – wenn’s passt – noch mehr liegen dürfte. Sie dankt es, indem sie voll aus sich heraus geht, jedes Tempo mit echter Leidenschaft mitgeht und sich komplett fallen lässt. Nur mal so zur Info für die entsprechenden Fans.

Selina ist immer mittwochs und ab und an samstags vor Ort.


Des Weiteren im Blickfeld:
-   Ex Babylon-Ikone Angie; hier bleibt natürlich abzuwarten, ob bzw. wie sie sich nach dem Wechsel vom Partyclub zur beschaulichen PSR zurechtfindet

-   Jacky, Deutsche, Freundin von Jane, ca. Mitte 20, lange schwarze Haare, KF 36/38, B/C-Cups; sehr freundliche, interessante Ausstrahlung

-   Carina, hübsche Freundin von Florina, Mitte 20, B-Cups; wenn sie nur ansatzweise Florinas Serviceorientierung verinnerlicht hat, dürfte man mit ihr nichts falsch machen

-   Aby, 21-jährige Deutsch-Türkin, kurze Haare, hübsche Optik

-   Funda, Türkin, ca. Ende 20, KF 38/40, D-Cups, verruchte Ausstrahlung.

Offline fijnschieter

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 57
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #208 Gepost op: 15 juli 2013, 04:00:20 »
Zondag met vrijkaartje relaxxxboard naar parksauna. Lang geleden dat ik hier nog eens ben geweest, dus dat kwam goed aan.

Thekefrau had wat last met het vinden van de code van de vrijkaart, maar uiteindelijk is dit in orde gekomen, oef...

De club is weinig veranderd, niet dat dat nodig was, het is hier een klein paradijsje met al die wellness tenmidden van het groene golvende landschap. De tuin was ook uitnodigend vandaag met het zwoele zonnetje.
Het was zeer rustig in de club, niet veel badjassen, en nog minder bikini's/monokini's. Er waren de hele dag maar zo'n 12-tal vrouwen, en da's toch wel weinig in zo'n grote club. Gelukkig waren er wel een paar naar mijn smaak!

Ik trof oa een dame die ik een maand geleden in Planet Eden gekamerd heb. In Planet Eden een maand geleden heette ze Leni en was ze Turks, en vandaag was ze plotsklaps bulgaars en heette ze Sonja. (nu ik het topic van sonia lees, begrijp ik de verwarring al wat beter) Blijkbaar heeft ze Planet Eden even gaan uitchecken voor een dagje, maar vond ze dat maar niets, en is ze terug naar haar geliefde PSR gegaan. Ik had met haar een mooie sessie in Planet, maar had vandaag toch zin om weer eens iets nieuw te proberen. Zij dacht daar anders over, want ze kwam regelmatig zonder succes aan mijn mouw kwam trekken.
Tot ze op een gegeven momente in de kino een nieuw offensief inzette: ze vroeg of ik haar dan tenminste even wou masseren maar beloofde dat het vrijblijvend zou zijn, daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Potje olie uit de kast, en zij volledig naakt op de matras, met haar kontje omhoog. Manman, ik had al door dat ze er vandaag een sport van gemaakt had mij te verleiden. Eerst haar rug gemasseerd, maar dan wou ze ook nog benen, ok, u vraagt, ik draai. Daarna wou ze nog haar volledige voorkant. Oke dacht ik , we gaan eens zien hoeveel discipline ik heb, dit moest en zou voor mij een doodgewone massage moeten worden zonder kamergevolg. Haar muschi sloeg ik verstandelijkerwijs over, maar dat begon ze dan zelf maar te masseren tesamen met haar tietjes terwijl ik de rest van de voorkant deed. Ik ontplofte bijna van geiligheid. Toen ze met haar voetje in mijn handdoek ging, sprong ik recht. So, das war eine schone Massage, doch? Haha, je moest haar zien kijken, ze had echt gedacht dat ik overstag zou gaan, en bijna was dat ook zo.

Wat later op de dag begon het wel wat vervelend te worden, want ze klampte me steeds aan met de woorden dat ik "haar man" was, en niet naar andere meisjes mag kijken, beetje grappend, maar beetje ook weer niet, ... Gelukkig ging het niet te ver, er zijn geen glazen gebroken tijdens mijn afwijzingsfeest, ze bleef vriendelijk.
Het kutte was dat ik eigenlijk op haar vriendinnetje viel, ook een Bulgaarse, Kamelia, 22j. Maar die waren bijna steeds samen, en daardoor liep het wat spaak. Daarenboven was Kamelia goed in trek bij de heren, dus ze was niet altijd beschikbaar.

Uiteindelijk laat op de dag Kamelia toch nog te stekken gekregen. Beetje opwarmen in de kino, Kamelia is dol op tongzoenen. Al snel vroeg ik naar de privacy van een kamer. Zoals altijd kamer met groot bed voorgesteld, en dat vonden we in kamer 5.
Wat is die Kamelia een geil diertje zeg. Die laat zich volledig gaan... tongzoenen, teasen, bijten, likken en een knap staaltje pijpwerk. Ze heeft een fris klein kutje, dus das fijn voor een 69, om op te eten zo lekker. Heb haar wel een paar keer moeten vragen ff terug te schakelen, want ze was zo geil en gulzig aan het pijpen dat ik bijna veeeeeeel te snel klaarkwam. Gelukkig genoeg zelfcontrole gehad om toch een half uurtje sexueel genot vol te krijgen gevolgd door het genadeschot. Kamelia is gewoon een natuurtalent. Je voelt dat vanaf de eerste minuut in de bar, de klik en het contact is er meteen. Een dvp pur sang.

Je hebt bv ook dvp's die een defensieve lichaamshouding hebben als je ernaast zit op de bank, en je met grote ogen en geforceerde glimlach aankijken terwijl je moeite moet doen om het gesprek aan te zwengelen. Da's meestal een slechte keuze, hoe mooi ze ook zijn. Ik heb nog maar zelden gezien dat zo'n opgefokte stroeve dvp op de kamer plots omswitcht in een passioneel potje losgaan, ok het gebeurt, maar volgens mijn persoonlijke statistieken is die kans erg klein.

Wat leuk is in PSR, is dat er op openbare plaatsen ook wel eens een nummertje ingezet wordt, da's fijn entertainment om naar te kijken. Ik had wel een beetje medelijden met een donkerhuidige man die een blowjob kreeg in de kino. Die man had een gigantische penis, maar de dame liet hem na de blowjob weten dat neuken er toch niet inzat voor hem, dat kon haar kutje niet aan. Hij was zwaar teleurgesteld, toch even proberen, toch even proberen? vroeg hij. Maar zij was hem aan het uitlachen. Dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Dan had ze maar niet aan de blowjob moeten beginnen toch? Ik hoop voor hem dat hij niet de volle pot moest betalen.

Voor ik afsluit PSR weeral complimenteren voor het eten. A la carte, à volonté, lekkere saladbar, dito dessertjes. Ook de lieve dames achter de bar liepen de benen vanonder hun lijf om het iedereen naar de zin te maken. (vraag mij wel af hoe ze het rondkrijgen als het drukker is, want nu was het nog rustig)
Alleen spijtig van de magere opkomst vandaag, want een 12tal meissies is aan de weinige kant voor zo'n grote club. Hoewel, het kan erger, want planet eden had vorige zondag in de namiddag 5 vrouwen tegen 40 mannen, het moet niet gekker worden.
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2013, 04:40:24 door fijnschieter »
chi ama è perduto  -  wie bemint is verloren

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #209 Gepost op: 21 juli 2013, 10:10:06 »
Länderpunkt und andere Neuvorstellungen (PSR am 19.07.13)

Hardwaremäßig gibt’s absolut nix Bemerkenswertes zu vermelden, so dass man sich ohne Umschweife voll und ganz der Software widmen kann. Folgende mir bekannte Mädels waren anwesend (ohne Gewähr): Kim (Ungarn), Corinna, Veronika, Isabella (alle Polen), Angelina (Russland), Letizia (Kuba), Estrella (Venezuela), Serena, Carmen, Sybel, Alexandra, Cassandra, Melanie, Joana, Christina (alle Rumänien), Emma (Bulgarien), Georgina, Angie, Leana, Jolina, Debby, Kashida, Kesha, Nicole (alle Deutschland), Samira, Melody, Aylin, Funda, Zara (alle Türkei). Also durchaus eine ausgewogene Mischung, insgesamt waren so um die 40 bis 45 Dls am Start.


Buchung 1: Estrella, Venezuela

Die Exotinnencombo kann seit paar Tagen einen ausgesprochen hübschen Latinazuwachs verzeichnen: Estrella aus Venezuela, 27, strammer 36er-Body, milchkaffeefarbene Haut, farbenfroh geschminkt, Freundin von Letizia. Natürliches Wesen, sehr freundliche Ausstrahlung. Länderpunkt!

Estrella wirkte zunächst etwas zurückhaltend, lieferte auf dem Zimmer dann jedoch ein sehr angenehmes, semiprofessionelles Programm ab, das alle Features von verspielt-fordernden ZK bis zur perfekt beherrschten freischwingenden Piratenstellung beinhaltete. Auch variantenreiches und dauerhaftes FO gehören zum Standard dieser empfehlenswerten Latina. Ein guter Startschuss für den Tag!

Fazit:
Vom Service gab’s nichts zu mäkeln, mit verhaltenem Beginn und deutlichen Steigerungen. Auf alle Fälle ne gute Nummer, wo wir beide unseren Spaß hatten.

Kurzübersicht Estrella

VE, 27
Lange gelockte braune Haare mit blonden Strähnen, KF 36, A/B-Cups (fest)
Ca. 165 cm, Zungen- und Bauchnabelpiercings; etwas Deutsch, Konversation vorzugsweise in Englisch, Nichtraucherin


FO: Mitteltief mit Variationen, guter Zungeneinsatz
EL: Gefühlvoll und ausdauernd
Augenkontakt: Ja, ab und an
ZK: Zärtlich verspielt
Lecken: Wir hatten beide unseren Spaß
Fingern: Problemlos
GV: Reiter und Doggy; intensives Rammeln
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 40%
Illusionsfaktor Optik: Sehr hübsche Latina
Illusionsfaktor Nähe: Klar gegeben; schwer, mit ihr nicht klarzukommen


Buchung 2: Emma, Bulgarien

Emma ist seit ebenfalls seit einigen Tagen im Club. Mit ihrer modischen Brille wirkt sie auf den ersten Blick etwas streng, unterkühlt und kommt überhaupt nicht wie eine typische Bulga rüber. Schon im Vorgespräch erlebe ich eine warmherzige, ruhige und sehr sympathische Dl, die (mit gutem Deutsch) einiges über ihren Spielgefährten erfahren möchte. Den letzten Ausschlag geben ihre formschön und weich getunten C-Aufhänger.

Emma ist sehr verschmust, küsst hervorragend, variantenreich und mit viel Gefühl, das Gleiche gilt für´s Blasen und auch beim Ficken ist sie eher die Genießerin. Wir haben die halbe Stunde voll ausgeschöpft.

Fazit:
Nichts Hochspektakuläres, aber eine grundsolide GF6-Nummer mit einer serviceorientierten Bulga. Emma hat Stil und ist eine absolut zärtliche und einfühlsame Lustspenderin und Gesprächspartnerin.

Kurzübersicht Emma

BG, 32
Lange gelockte braune Haare, KF 36, C-Cups (weich getunt),
Ca. 160 cm, Bauchnabelpiercing, gutes Deutsch, Brillenträgerin


FO: Angenehm und unspektakulär
EL: Perfekt, sehr gefühlvoll
Augenkontakt: Sollte sie sich aneignen
ZK: Sehr innig in gemächlichem Tempo
Lecken: Genuss; kein aufgesetztes Gestöhne, Ausdauer wird belohnt
Fingern: Machbar
GV: Doggy und Reiter; Emma geht sehr leidenschaftlich mit
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 50%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive, interessante Bulga
Illusionsfaktor Nähe: Hat sich im Laufe der Nummer immer mehr ergeben


Buchung 3: Funda, Türkei

Die türkische Plaudertasche Funda mischt den Club ganz schön auf und ist um kein Wort verlegen. Ich hätte sie eher auf ca. 30 statt der angegebenen 26 Jahre geschätzt. Aufgrund ihres Verhaltens und ihrer Optik ist eigentlich keine Frage, wohin die Servicereise geht.

Im Zimmer nahm ich auf ihren Wunsch hin zunächst auf der Couch Platz. Dann begann ein FO-Vorzeigeblaskonzert, was am obersten Rand der Porno-Lustskala einzuordnen ist.
Es hätte nicht viel gefehlt und Funda hätte mir die dritte Tagesladung allein durch durch ihr Gebläse gezündet. Ich ließ mir die grandiose Vorführung knapp 20 Minuten angedeihen, verzichtete aus Zeitgründen aufs Lecken, um noch zum Poppen zu kommen. Klar, auch hier gab Funda Vollgas. Irgendwie war ich jedoch überreizt, so dass der Absch(l)uss erst in einem Mix aus Gebläse und Handjob bewerkstelligt wurde.

Fazit:
Nichts Alltägliches im Cluballtag. Wer auf Porno pur steht, sollte sich das versaute Luder nicht entgehen lassen. Alles andere als Hausmacherkost.

Kurzübersicht Funda

TR, 26
Lange glatte dunkelblonde Haare (zum Zopf gebunden), KF 38, D-Cups (weich getunt)
Ca. 170 cm, Bauchnabelpiercing, perfektes Deutsch


FO: Porno-Blasmonster; mal ultratief draufloshämmernd, mal nur die Eichel mit der Zunge bearbeitend; sehr feucht mit maximaler Vielfalt; gemäßigter, geiler Handeinsatz, Spucke ohne Ende
EL: Eierverschlingerin
Augenkontakt: Immer wieder
ZK: Nass, tief, sehr intensiv, fordernd und ausdauernd: Klasse!
Lecken: Ausgelassen
Fingern: Überall problemlos
GV: In allen Lagen hart und intensiv
GF6-Faktor: Wohl nicht ihr Ding
Porno-Faktor: Hoch
Professionalitätsfaktor: 60%
Illusionsfaktor Optik: Attraktive Dl (leichte Akne) mit versauter Ausstrahlung
Illusionsfaktor Nähe: Trotz Porno in jeder Weise gegeben


Tageshübscheste in meinen Augen war zweifellos die deutsche Leana (ca. Mitte 20, lange braune Haare, KF 36/38, C/D-Cups). Leider habe ich sie zu spät erblickt, keine Ressourcen mehr vorhanden. Lt. ihrer Aussage ist sie immer wieder mal vor Ort und ansonsten auch im Palace tätig.