Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #210 Gepost op: 26 juli 2013, 12:43:12 »
Sensation in der PSR

--------------------------------------------------------------------------------

Da mir die PSR bei meinem Erstbesuch sehr gut gefallen hat, gab es die Wiederholung. Mein väterlicher Freund durfte natürlich nicht fehlen.

Es war wieder sehr chillig, nette Mädels.

LineUp: Es ist wohl der Urlaubszeit geschuldet, mir kam es deutlich ruhiger als bei meinem Erstbesuch vor. Latinafraktion war durch Joana und Estrella vertreten. Ach ja eine rumänische Brasilianerin war auch anwesend. Und einige Wandervögel, die mal tageweise was anderes ausprobieren.

Die Sensation des Jahres:

Einen dieser Wandervögel nahm ich dann mal unter die Lupe. Die mir gut bekannte Dame hatte ich mal vor Jahren in einem anderen Club und es gab damals einen Totalverriss von mir. Hübsch ist sie auf jeden Fall. Mit Rücksicht auf die Tatsache, dass sie wieder in ihrem Stammclub zurückkehren wird, erfolgt keine Nennung des Namens. Trotzdem schreibe ich über sie, weil es diesmal komplett anderes war.

Mir begegnet eine offene, flirtwillige, attraktive und schlagfertige junge Lady. Ich erkenne sie kaum wieder. Nach einer gefühlten Ewigkeit fragt sie nach dem Zimmergang. Obwohl ich mich an den Verriss erinnere, habe ich diesmal ein sehr gutes Gefühl.

Ich muss schonmal Abbitte leisten, Mädel das war ganz große Klasse.

Neben mir liegend fangen wir mit tiefen Zungenküssen an, ich knabbere dann an ihren tollen Brüsten, taste mich vorsichtig an ihr Lustzentrum und streiche über die schick aussehende Pussy.
Dann folgt eine orale Einlage der Sonderklasse, mit viel Gefühl wird mein kleiner Freund auf Vordermann gebracht, da wird mit der Zunge gespielt, die Eier massiert, mal intensiv abgeleckt, dann wieder zärtlich verspielt.

Die Dinger fangen zu brodeln an. Ich ziehe sie vorsichtshalber hoch und wir knutschen weiter. Begebe mich dann nach untern um mich ihrer Schnecke zu widmen………….
Gepoppt haben wir herrlich in diversen Stellungen. In der Reiter und im Doggystyle, da geht sie voll mit und gibt richtig Gas. Mit Blick auf die Uhr fülle ich die Tüte nach exakt 30 Minuten.
Das war diesmal ganz großes Kino.

ZK: topp
EL: hervorragend, mal sanft mal intensiv, schön feucht
FO: mal nur den Schwanz ableckend, dann schön Tief mit variablem Druck
Lecken: sehr natürlich, wird schön nass
Fingern: problemlos möglich
GV: belastbar in allen Stellungen
Sehr hohe Illusion
Diesmal passte die Sympathie
Wiederholung: bei der Performance zu 100 % ja
 -


Meine Begleitung konnte es erst gar nicht glauben, was mir da zu Teil wurde.

Das 2. Zimmer war dann leider nicht so von Erfolg gekrönt. Es war eine sogenannte Notbuchung. Eigentlich höre ich dann ja meistens auf mein Bauchgefühl und belasse es dann bei einem Zimmer. Statt sich den Frauen zuzuwenden, die einen anflirten, zog es mich zu einer Latina.

Estrella, optisch ganz ansprechend. Sehr zierlich und recht klein. Nach einer Minute die Zimmerfrage. Estrella macht im Zimmer einiges, nur wenig davon gefällt mir. Jede Berührung meinerseits kommentiert sie mit einem „Si Baby“ Die Küsse sind ganz ok, ihr FO gehört eher zur schlechteren Sorte, Wenig variabel und wenig tief. Mein Nudel will nicht richtig stehen und sie greift zu einer harten Wichseinlage. Das mag meine Nudel überhaupt nicht und ich mache ihr klar, dass sie es mal mit Gefühl probieren soll. Sie hat verstanden und streichelt zärtlich Eier und Schwanz. Und siehe da, die Nudel wächst zur vollen Größe.
Gepoppt wurde lediglich in der Reiter und im Doggy, wo ich sie richtig durchgefickt habe.

ZK: gut
El: nein
FO: wenig tief und wenig duckvoll
Lecken: si baby
Fingern: ja
GV: Reiter und Doggy, reines abficken
Kaum Nähe und keine Illusion
Wiederholung; aufgrund des mäßigem FO sicherlich nicht




Nach einem letzten Pils ging es dann wieder Richtung Heimat.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
kritische noot van een fan
« Reactie #211 Gepost op: 15 augustus 2013, 16:49:38 »
Ik wil er niet veel woorden aan vuil maken maar hoop toch dat het een momentopname was.

* Helaas dien ik te vermelden dat bij mijn laatste bezoekje aan PSR er heel veel personeel gewisseld was en dat het onthaal koel en niet echt vriendelijk was.
* Helaas dien ik op te merken dat het ontbijt zeer karig was.  Bij mijn aankomst om 12:00 (club is 1 uur open) was er al geen sneetje kaas meer te vinden.  Men vulde wel bij maar slechts met enkel schelletjes.  De koude gerechten die altijd klaar staan in de koeltoog zijn op komkommer en tomaat na allemaal kant-en-klare spullen.
* Helaas dien ik aan te stippen dat de douches al mankementen vertonen.
* De warme maaltijd was sober en vis gefrituurd met een paneerlaag.

Gelukkig bij mijn bezoekje waren er voldoende dames, voldoende knappe dames en waren de dames zeer benaderbaar en zeer vriendelijk.  Je komt immers voor de dames.

Ik ontmoette Jana met haar hele mooie blauw-groene ogen.  Jana is een toppertje  :douchen!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #212 Gepost op: 23 augustus 2013, 11:52:43 »
Goed, ik wou al een tijdje deze club even terug bezoeken in de zomer maanden want ik was er la zeker 2-3 jaren niet geweest.
Dus onderweg met Modje Laurent juist voor zijn verlof.
In enkele woorden, steeds een grote club kwa oppervlakte (je ziet wel dat dit schoon huis al enkele jaren omgebouwd is naar een FKK en moet hier en daar en opvris beurt krijgen), maar steeds prima kwa eten, en wellness infrastructuur.

An de andere kant, de sfeer lijkt altijd op een bejaardehuis, alles loopt hier langsam en een beetje tristig (gelukkig waren met 2 en we kregen de dag toch goed om)
De service in de nammidag was goed, iets minder in de avond.
De line up vond ik mattig, ik had hier en daar gelezen dat er veel duiste en poolse vrouwen aanwezig waren. De poolse waren er maar weinig of geen duist (misschien meer op vrijdag en zaterdag)

IK heb ook de indruk gehad, dat sommige vrouwen absoluut niet verplicht zijn om een bepaalde tijd in de club te blijven, regelmatig verdwennen vrouwen (niet op kamer) maar naar hun gedeelte op in hun hotel (juis langs de club) of sommige zelf gewoonweg naar huis of een ander club.

Op zijn best 20 vrouwen tegelijkertid voor 40-50 gasten

Maar dat storde niet want een groot deel van de gasten waren alleen gekomen om van de insfrastructuur en de zon te genieten.

Ik heb toch 3 sessies gedaan maar vrij matig :
sessions : olivia.pl 5/10 40 jaar - 170cm - vrij mager -lang zwarte haren
veronika.ru 5/10 1 m72 - mager, A cup, zeer mooie, half lang bruin haren
samira.tu 6/10 1 m 60 - C cup + silicon slank lang zwaart haren

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Het dampbad.
« Reactie #213 Gepost op: 5 september 2013, 21:07:40 »
Het dampbad zal niet zo direct meer in werking gezet worden.  Ik heb in de wandelgangen gehoord dat er vochtschade (begon) op te treden.  Er moet eerst een oplossing gezocht worden om te kunnen luchten, wat geen sinecure is met de kino er pal aangrenzend  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline lucky lik

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #214 Gepost op: 5 oktober 2013, 15:06:57 »
Afgelopen week mijn debuut gemaskt in psr, na de berichten die ik in verschillende forums gelezen had, had ik hoge verwachtingen van deze tent. De ontvangst was vriendelijk , en alles werd goed uitgelegd. Het ontbijt was zeer goed. Al snel had ik in de gaten dat de damesbezetting niet geweldig zou zijn.  Om ongeveer 17.00 uur dan toch nog een geschikte dame gevonden. Haar naam was melanie.  Achteraf gezien een zeer foute keus, niets mag, en ze is zeer professioneel.  Na een half uur was ik blij dat ik van haar af was.
Het eten in de psr was redelijk, alleen krijg je kinderporties. Het smaakte wel  goed.
Een tweede sessie ondernomen met kesha, ,absoluut een aanrader.  Zelfs de tijd verlengt tot 1 uur.
TZ was klasse, pijpen was fenomenaal.
Zo was mijn eerste bezoek aan de psr toch nog goed geëindigd.  Een zeer goede sessie, en een waardeloze.
Bij het vetlaten van psr nog bezwaar gemaakt tegen de prestaties van melanie, maar er werd erg ongeïnteresseerd gereageerd, en ik heb het er maar bij gelaten.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #215 Gepost op: 5 oktober 2013, 15:24:50 »
Bij het vetlaten van psr nog bezwaar gemaakt tegen de prestaties van melanie, maar er werd erg ongeïnteresseerd gereageerd, en ik heb het er maar bij gelaten.
Dat is wel merkwaardig, want uit ervaringen van de leden hier meen ik me te herinneren dat de theke zeer professioneel optreedt.


Zelf heb ik eenmaal  de schooljuff ingeroepen, en ze haalde zelfs videobeelden boven, om daarna de meid terecht te wijzen op haar "bedriegkunstjes".


Maar het zal ook niet altijd dezelfde theke zijn waarschijnlijk....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #216 Gepost op: 11 oktober 2013, 22:50:31 »
Wat me bijzonder snel opviel na een langere tijd niet meer in PSR te zijn geweest.

* Het eten is véél eenvoudiger geworden en minder.  De koude schotels zijn op tomaten na allemaal "geprepareerde" slaatjes (op zuur, in veel mayonaise).  Het overvloedige aanwezige fruit, tussen de bedrijven door meloen, ananas..., ook veel geminderd.

* Het meubilair in de lounge is dringend aan vervanging toe (vele sofa's doorgezakt).

* De minimumservice geldt nog wel en staat nog steeds aangekondigd in de kastjes maar wordt anders toegepast (door de nieuwe dames).  Zoenen betekent écht niet meer voor alle dames tongzoenen.  Tongzoenen kan ook door vluchtig wat met de tongen (vanop afstand) tegen mekaar te wrijven.  Laten we het dan zo maar doen, denken die nieuwe dames.  We leven ons "contract" perfect  na.  Een beetje meer oppassen dus, waar je vroeger blind op de mooiste af kon gaan.
--> Ook behoorde vroeger tot de minimumservice dat de dames minimaal 30 minuten op kamer moesten blijven, tenzij de heer uitdrukkelijk anders wenste.  Men kijkt er nu niet meer zo naar. 

Zolang het echter nog in de kastjes vermeld blijft, kan je natuurlijk altijd nog daarop terugvallen en je rechten opeisen op kamer maar of dat de leukste vorm van beleving van minimumservice is?


* Het nieuwe Teffpunkt: overdekte terras met straalverwarmers en sofa's waar gerookt wordt en waar sommige dames zowat de gehele dag zitten (met eigen Roemeense muziek).  Dat het maar rap nog veel kouder wordt.


Zo voelde ik me bij momenten wat minder "thuis" meer in PSR.  Bij momenten en de weegschaal sloeg nooit door naar de slechte kant. 
Er waren immers twee zaken die me stevig rechthielden (Ik kan dus niet van strohalmen spreken, zeker niet.)


* De gratis halve liters lekker Weissbier (Erdinger).


[attachimg=1]



* De flink verbeterde line up tegenover vroeger.








Na een lange afwezigheid was het wel leuk dat je niet helemaal vergeten bent en dat mijn vriendinnetjes me nog altijd goed gezind waren.  Dana noemde me nog steeds "sexy bomba".  Ik weet zelf niet waarom.  Ik weet dat ze een keer heel erg graag met mij naar bed zou willen gaan.  Ik vrees dat ze haar slag nooit zal thuishalen. 
Er lopen gelukkig ook een hoop nieuwe knappe dames rond.  Hun attitude is meer dan af en toe toch wel een stukje anders dan we gewend waren in PSR.  Laten we stellen dat ze minder behoefte hebben aan + 10' pre sales en nog minder aan after sales.  Laten we stellen dat "vrijblijvende praatjes" niet zo geliefd zijn bij hen.  Is alle typische charme van PSR van weleer dan verdwenen?  Gelukkig bijlange niet.  De scherpe kantjes zijn er wat vanaf (maar in dit geval is dat negatief). 
Een voorbeeldje dan maar.  Een knappe slanke lange dame met ellelange benen loopt via het zwembad naar het nieuwe trefpunt.  Ik ben aan het zwemmen na een saunabeurt.  Ze loopt gewoon voorbij.  Zonder te lachen, zonder een goedendag.  Terwijl ze goed wist (voelen/gezien) dat ik haar aan het aanstaren was.  Uiteindelijk op het allerlaatste dacht ze precies niet anders meer te kunnen dan mij een blik en kleine lach te gunnen.  Nadien vernam ik uit goede bron dat onder andere bij haar jouw orgasme het einde van de kamer betekent. 

Jagen doen ze eigenlijk bijna niet meer in PSR.  Ze komen zich eerder voorstellen.  In de kino gaan vele dames toch nog altijd kijken of er geen verlegen heer ligt te wachten op hun komst en verleiding.  Roxy kwam bij me zitten toen ik in het wellnessegedeelte lag te rusten.  Roxy probeert me op een bij-de-grens-met-Nederland-NRW-club-manier te verleiden.  Dat betekent dus snel en snel naar de lul pakken.  Dat is voor mij niet de goede manier dus begin ik, deze verder mooie dame, duidelijk te maken dat het zeker niet voor nu zal zijn.  Sonja was intussen ook in het wellnessgedeelte gekomen.  Sonja, waarmee ik jaren op kamer ging, zowel onder haar vorige pseudonaam in LR als hier.  Uitgerekend tegen haar begon ze hardop, vanop enige afstand, te laten doorschijnen dat deze heer alleen maar de woorden straks misschien kent.  Sonja moest eens hardop lachen en liet Roxy duidelijk blijken dat ze het totaal verkeerd had.  Roxy had blijkbaar door de reactie van Sonja geconcludeerd dat ze misschien toch nog maar eens een tweede poging moest wagen bij mij.  Ergens in de loop van de avond deed ze dat dan ook.  De tweede poging verliep op z'n GFE's.  Spijtig genoeg moest ik vaststellen dat ze niet graag zoent (maar dat wel wil doen).  Tja, met zulke insteek denk ik er nog niet aan.  Omdat het moet... er zijn leukere dingen.
Ben ik gek?  Nee maar ik beschouw het saunaclubben wel als een spel.  Ik vind het wel leuk als een dame me niet direct kan vatten.  Nog een stuk later in de avond lig ik wat te liggen op een sofa.  Op dat moment was het plots ook rustig.  Doordat het messe in Keulen was, waren er in de loop van de avond vele mannen binnengevallen en zaten de vrouwen bijna allemaal op kamer.  (Ik dacht dat PSR gespaard bleef van messe-aanvallen maar dat is dus niet helemaal zo.  Ik was me niet aan het vervelen.  Ik was naar de goede muziek aan het luisteren, had een Erdinger Weissbier bij me staan en had mezelf daar wat brie bij getrakteerd en ik keek uiteraard ook uit naar voorbijparaderende dames.  Roxy kwam ook de lounge binnen.  Ik vond het het moment om haar te laten verschieten en riep haar bij me.  Ze twijfelde (terecht) een beetje maar kwam toch bij me zitten.  Ik had hoegenaamd niet de bedoeling om haar zomaar even voor de gek te houden.  Ik wou best met deze mooie dame eens gaan kameren.  Daarom deed ik ook een kwartiertje mijn uiterste best om haar op andere ideeën te brengen.  Wat spontaner te zijn en vooral, kus me toch maar eens heel goed maar ik kreeg het niet voor mekaar. 

In de kleedkamer kwam ik weer een nieuwe dame tegen.  Gepeeld of echt?  Een beetje schuchter want ze kwam de kleedkamer net binnen met blote tieten en bedekte ze met haar handen.  Ze moest eens lachen toen ik zei dat ik haar mooi borsten uiteraard al lang gezien had.  Wat dacht je ook anders? 

Ook de "mooie" gevestigde waarden beginnen, by the way, hun gedragspatroon wat te veranderen.  Melanie doet of ik lucht ben voor haar.  Ik geef toe dat ik vanwege haar plichtsmatige service niet meer met haar ga, al een hele tijd niet meer.  Toch wil dat niets zeggen, niet? 
Julia, nog zo iemand.  Met haar ging ik jaren op kamer en was ik altijd erg tevreden.  Ik hoorde veel mannen klagen over haar opvatting van minimumservice maar voor mij deed ze wat extra (in verhouding tot wat ik aan haar besteedde allicht).  Deze extra houdt ze nu zelfs niet meer in petto voor trouwe klanten van haar.  Het gevolg was dat haar sessie maar een 6,5/10 meer scoorde.  Laten we haar dus maar voor altijd vergeten.  Nochtans was ze verbaasd dat ik geen tweede keer met haar wilde gaan.  Ze is toch niet blond?  Na de sessie zag ik ze ineens in de veranda.  Ik lag in het zalige zonnetje, het was echt zomerweer in Keulen.  Ik riep haar maar ze wou niet komen.  Ze vond het te koud.  Een Roemeense leugen want het was erg warm in de zon in de tuin uit de wind.  Ze had beter gezegd dat het te veel moeite was om haar high heels uit te doen of dat op gras lopen met high heels geen pretje is.

Over Krina vind je heel veel terug onder haar draadje.  Wat daar nog niet staat is het volgende.  Zij was ook één van die dames die je straal kon voorbij lopen (à la GT) alsof je er niet was.  Het toeval wou dat ietsje later een oude bekende dame mij bij naam aanspreekt en mij wat korte vraagjes stelde en liet merken dat ze blij was om mij weer te zien.  Krina stond er bij en keek er naar.  Krina was daar dus ook net.  Toen ik mijn weg weer wou vervolgen, wou Krina ineens "normaal" tegen me doen maar de kenners onder jullie zullen niet meer van hun stoel vallen als ik nu vertel dat ik haar toen straal negeerde.  Nog wat later zat ik in het restaurant te eten en Krina met een vriendin en twee mannen aan het tafeltje naast mij.  Dacht je dat ze al wat zou gezegd hebben?  Smakelijk eten of zo?  Tarara!  Toen alles nog koek en ei was en ik dus met Julia nog niet gekamerd had, kwam Julia ineens op me af, naast me staan aan tafel, smakelijk eten wensen en wat onnozel doen.  Ze flapte er flink hardop uit dat ik haar man was (geweest/terug aan).  Krina had zoiets gehoord en Julia begint gewoon te zeggen dat ik haar man weer ben en dat we onze spannende geweldige lange seksbelevenissen weer zullen aanvatten.  Krina keek op.  Die seksenfun moet ik toch maar eens anders gaan benaderen want die zou wel eens financieel interessant kunnen zijn, als ik Julia zo hoor. 

Alice, om nog maar een naam te noemen.  Ook met haar al kort kennis gemaakt.  Weer zo'n mooie verschijning en mijn eerste aanvoelen is dat zij weet hoe je minimumservice kleurrijk kan invullen.

Mede doordat er een messe-inval in PSR was, en de weinig dames dan in verhouding, kreeg ik ineens belangstelling voor een dame die de twintig al flink gepasseerd is, eigenlijk wel knap is maar voor mij veel te groot.  Ik hou van kleine dames.  Uitgerekend op het moment dat ik over haar aan het twijfelen was en ik aan het bedenken was dat haar service allicht ook perfect zou zijn, komt ze toch tot bij mij zeker.  Alsof ze mijn gedachten kon lezen.  Ik hield het bewust bij een zeer vrijblijvend praatje.  Ze is toch te lang voor mij.  Hoewel, dat zit natuurlijk ook maar in mijn hoofd.

Estrelia, haar heb ik nog nooit gezien in PSR.  Toch werkt ze er blijkbaar al langer.   Ze is afkomstig van Cuba en ziet er uit als een sexy Cubaanse.  Ja, sommige mannen zouden geen drie seconden moeten nadenken.  De moment dat ik haar zag, kwam ik juist terug van mijn sessie met Krina.  Haar zomaar voorbij laten lopen, wou ik ook niet.  Ik kreeg een ingeving en gebruikte de aloude truc.  Ik zei haar dat ik haar kende, geloof ik.  Ik zei haar nog dat ik echter niet meer precies wist van waar.  Omdat Krina in VV heeft gewerkt (en daar misschien weer terug heen zal gaan), kon ik niets beters verzinnen dan haar te zeggen dat ik haar vermoedelijk van VV kende.  Je raadt het nooit maar ze antwoordde dat dat zou kunnen kloppen want dat ze daar in een ver verleden (wat is ver verleden voor de clubdames?) enige weken heeft gewerkt.  Ze vroeg wel verbaasd of "wij" daar in bed hadden gelegen.  Ja, natuurlijk  :sign0103:  Als ik ze bij een volgend bezoekje nog eens tref zal het er misschien wel van komen.  Ze werkt regelmatig onregelmatig.  Een ritme dat veel weg heeft van 2 weken komen en 2 maanden wegblijven.  Ze komt enkel als ze extra geld nodig heeft.  Nee, geen Roemeense dus want ze is ten minste eerlijk.

Ik wil ook nog wat zeggen over Samira.  Zij is er met de maanden enkel nog knapper op geworden.  Zij heeft mij ooit eens een flinke porno sessie bezorgd waar ik heerlijk van genoten heb.  Na afloop van die sessie heeft ze me in der tijd beloofd om van de volgende sessie een GFE-sessie te maken.  Allicht wist ze door aanvoelen (ervaring) dat ik daar van hou, - onder andere!! -.  Ik geloof er eigenlijk niets van.  Het is te zeggen, volgens mij kan zij geen GFE-sessie waarmaken.  Ik hoor in de club toch altijd dezelfde geluiden (over PSE).  De kans dat ik close wil zijn met haar is nu plots weer enorm groot geworden.  Als ze dan blijkt niet in staat te zijn om GFE te geven, ga ik haar PSE-gedoe een beetje naar mijn hand zetten en er wat dominantie bij mengen (eerst ik en dan mag ze er op inspelen).  Dat moet ze kunnen.

Last but not least!  Gala is ook weer actief in PSR en heeft Sixsens verlaten wegens te weinig mannelijk bezoek.  Gala getroffen dus en wat gek mee gedaan.  Op dat moment vertrok ze net met een klant.  Alle andere momenten zou ze ook druk bezig zijn met klanten.  Over kamers aan mekaar rijgen gesproken.  Toen ik haar laat op de avond trof, gaf ze ook gewoon toe dat ze heel veel geld had verdiend vandaag.  Meestal ontkennen ze dat dan.  Een paar keer nog snel wat gegrapt, toen ze telkens met andere mannen aan het "businessen"was.  Eén keer toen ze met een andere man in de HWP zat, riep ik dat ik ze eindelijk weer gevonden had en de tweede keer toen ze onder de douche stond met een andere man.  Toen vroeg ik wat ze eigenlijk met die andere man zinnens was.

PSR in een notendop.  De charme is er wat van af.  De minimumservice wordt niet meer zo strikt geïnterpreteerd, het eten is niet meer zo exclusief, de rokersruimte is een veel te gezellige ontmoetingsplaats (stinkplek voor mij) geworden voor vrouwen en mannen (maar gelukkig staat de koude winter voor de deur).
 
Toch blijf ik er me best thuis voelen.  Toch zal ik er nog dikwijls komen.  De wellness is nog steeds dik o.k., je kan er lekker Weissbier drinken met wat brie erbij en vooral: de line up is veel beter geworden!  Mijn dames to do-lijstje is nu weer ineens lang geworden  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 11 oktober 2013, 23:56:56 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline zeppos58

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #217 Gepost op: 15 oktober 2013, 21:52:52 »
Met een vrijkaartje onder de arm, met dank aan Foods trouwens, trok ik vrijdag naar de goeie ouwe PSR. Omstreeks 17u30 aangekomen op een toch wel gevulde parking had ik de indruk.
Eens binnen leek het anders, ja ik weet dit is een grote club, maar het leek er toch rustiger dan  dat ik gewoon ben.

Deze club word soms wel een een knollen of koeien club genoemd, nu om eerlijk te zijn, ik ben wel zo een knollenkoe tegen gekomen, en gekke Carmen met haar dikke kont kan je ook wel een een knollenkoe noemen.

Verder eigenlijk nagenoeg geen bekenden tegen het lijf gelopen, enkel Kashida, de wat oudere dame met een super service gaande van zeer goed naar uitstekend tot uitmuntend zag ik rondhuppelen, en ik wist meteen dat ik met haar een kamer zou delen.

Eerst wat tussen de kiezen gestoken, nu ik meer dan 28kg minder weeg, blijf ik op mijn voeding letten, ik wil het houden zo.
Ik beperkte me dan ook tot koffie met gevarieerde rauwkost en bruine broodjes.
Een goed samengestelde rauwkost schotel zonder al te veel vettigheid kan best lekker zijn als je honger hebt.

Een paar meiden waren duidelijk op zoek naar mannenvlees, ze daagden uit, vielen op maar jaagden niet, jagen moest ik zelf doen, achter Kashida die ik uiteindelijk in de gang naar de kino te pakken kreeg. Een stevige knuffel en een natte tongzoen later trokken we naar een kamer. Een sessie met dit seksbeest is steeds buitenaards.
Een uur later kwam ik moe en voldaan van de kamer, de andere meiden zouden uit hun pijp moeten komen om deze sessie te benaderen.

Een hele tijd later lied ik me verlijden door een Roemeense die zichzelf met een zwoele stem (h)Alexa noemde, ze was echt een “girl next door” type en ik val wel op dat gewone gewoon. Vaak al zeer goede sessie mee gehad, mar dit was deze maal niet zo.
Ze vroeg meteen of ik een uur wou blijven, mijn antwoord is dan steeds dat we wel zullen zien, ze bleef zeuren en ik gaf niet toe.
De sessie zelf was maar poverkes. Het pijpen ging nog, het tongzoenen was het noemen niet waard en je kan evengoed een dode vis neuken als deze meid, ze ligt er bij als een echte dode vis. Sessie vlug afgemaakt. Dit kwam ik in dit huis nog nooit tegen.

Nadien een echte warme maaltijd wezen bestellen, en eerlijk is eerlijk, het eten was steeds lekker in PSR, wel het is er nog op vooruit gegaan.
Enkel zijn de porties veel kleiner dan vroeger, maar dat is geen bezwaar, niet genoeg, dan bestel je gewoon een tweede.

Vrijdagen waren in het verleden steeds druk in PSR, hoe later het werd, hoe drukker. Dat was nu net niet zo, hoe later hoe rustiger. Steeds minder mannen en ook de meiden bolden het af. De club liep zowat leeg op het moment dat ze vroeger overvol was.
Waar is de glorietijd van dit huis naartoe?

Blijkbaar is dit de laatste maanden al zo, en je merkt het ook aan het menu, men is op minder voorzien want af en toe verdwijnt er een deel van de kaart wegens uitverkocht.

Ondanks alles zou ik nog een derde voortreffelijke sessie doen, zo omstreeks 23u30 ben ik met een zekere Jasmine op kamer geweest, voor een ruim uur, een echt GFE uur, een uur om te onthouden en nog eens over te doen, als ik haar nog eens tegen het heerlijke lijf zou lopen.

Omstreeks 1 uur het huis voldaan maar met gemengde gevoelens verlaten, dit is niet het PSR van pakweg een jaar gelden, deze club heeft veel van zijn glorie verloren en dt is jammer. Ja het was een momentopname en ik hoop dat de goede tijden terug komen.
Ik kom zeker nog terug, maar mijn volgende bezoek zal ik waarschijnlijk aan Samya brengen….. Of aan een ander “geil kot” niet ver van PSR… Rararar….. Ook lang geleden dat ik bij oom was.

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #218 Gepost op: 27 oktober 2013, 12:43:59 »
Nous avons pris la route ce samedi 26/10, en compagnie de mon ami BOU, pour aller au PSR (Piscine, Sauna, Restaurant).

Nous arrivons un peu avant midi. Accueil sympathique. La thekefrau était nouvelle et ne comprenait ce que nous lui voulions avec nos papiers pour entrer gratuitement mais cela s'est arrangé rapidement.

Une journée au PSR commence obligatoirement au restaurant, avec une bonne omelette.

Un coup d'oeil sur les filles en présence. Il devait y en avoir entre 15 et 20 dans l'après-midi mais au moins 40 clients. Le ratio n'a jamais été très favorable mais heureusement beaucoup de clients ne viennent pas prioritairement pour les filles mais plutôt pour boire, manger et dormir...

A noter que la terrasse, dehors, est le nouveau centre de gravité du club. Tous les fumeurs se retrouvent sur quelques mètres carrés. Et donc même pour moi qui ne suis pas fumeur, cet endroit est parfois intéressant pour repérer les filles présentes.

En ce qui me concerne, j'ai fait deux chambres avec deux Allemandes. La première Jane , ne me laissera pas un souvenir impérissable. Par contre, je n'hésiterai pas à retourner avec Nicole si l'occasion se présente.

Nous avons passé une excellente journée et je remercie le PSR ainsi que relaxxxboard pour cette entrée.






« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2013, 13:24:25 door Laurent74 »

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #219 Gepost op: 1 november 2013, 11:27:37 »
Halloween in der PSR (31.10.13)

Mir stand nicht so der Sinn nach Party, also wieder mal zur guten alten PSR, wo der Relaxfaktor garantiert nicht zu kurz geraten sollte.

Gegenüber dem Vernehmen nach recht guten letzten Besuchstagen war gestern nicht viel los. Klar, viele Parties in anderen Clubs, Herbstferien und langes Wochenende dürften da eine Rolle spielen. Auch die Dl-Anzahl war mit ca. 25 unter dem normalen Level. Samira, Cora (zu ihr später mehr) und eine großgewachsene blonde Deutsche, die ich schon mal im Samya gesehen hatte, sorgten für eine geringe Silliquote. Das Line-up riss mich nicht wirklich vom Hocker und es sah lange Zeit nach einem reinen Wellnessaufenthalt mit ausgiebiger, guter Verköstigung aus. Aber es kam dann doch noch anders:

Buchung 1: Lori, Rumänien

Lori entspricht so gar nicht dem gewohnten Bild einer normalen Clubrumänin. Anfangdreißigerin, etwas kräftig, jedoch keineswegs dick oder mollig, hübsches Gesicht, prächtige C/D-Naturobermänner. Kein Optikkracher, eher der Typ „hübsch, aber unauffällig“. Sehr natürliches und autenthisches Auftreten, da kam nichts gespielt oder gekünstelt rüber. Ich hatte bei ihr irgendwie ein gutes Bauchgefühl, was sich auch mehr als bestätigen sollte. Nach einem langen PST in gutem Deutsch ging’s aufs Zimmer.

Weiche und fordernde ZK bilden das perfekte Opening. Ihre Blaskünste würde ich ebenfalls ziemlich weit oben ansiedeln. Ohne Handeinsatz, gefühlvoll, weich aber doch mit der nötigen Festigkeit, Tempo genau richtig, null unnötiges Gewichse, dazwischen immer wieder geiles Züngeln am Bändchen.

Zur Action sattelte sie dann rücklings auf mir auf, so dass ich den geilen Anblick des Rein-Raus in ihrer Mumu genießen konnte. Sie erhöhte die Schlagzahl, aber ich bat sie gerade noch rechtzeitig um Stellungswechsel in die Doggy für das Finale.

An Referenz-Lori (Ex-Panthera) kommt sie zwar nicht ganz heran, aber es fehlen letztlich nur Nuancen.

Fazit:
Tolle Verwöhnnummer im GF6/Porno-Mix, ohne Schwächen. Es wird mit Sicherheit nicht die einzige Nummer mit Lori bleiben.

Kurzübersicht Lori

RO, 31
Lange glatte mittelblonde Haare, KF 38/40, C/D-Cups (natur, fest)
Ca. 170 cm, gutes Deutsch


FO: Sehr variabel, ausdauernd und mit viel Spucke, recht pornomäßig
EL: Siehe FO
Augenkontakt: Immer wieder
ZK: Tief und gefühlvoll, nass und fordernd, top!
Lecken: Lori genießt und lässt sich total fallen; Feuchtbiotop
Fingern: Nicht probiert
GV: Reiter und Missio; gemäßigt oder temporeich, sie kann beides
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 30%
Illusionsfaktor Optik: Hübsches, eher unscheinbares Schwarzmeergirl
Illusionsfaktor Nähe: Da passte fast alles


Buchung 2: Cora, Deutschland

Cora ist schon viel rumgekommen in unserer Clubwelt, so u. a. als Maria im GT und als Fernanda (Torres) im Samya. Mit Fug und Recht als Optikhappen zu bezeichnen, strammer 36er-Hardbody, sehr hübsches Gesicht. Die steinhart getunten C-Möpse dürften nicht jedermanns Sache sein, ich hab’ damit kein Problem. Zudem ein echtes kölscher Mädche mit der entsprechenden Frohnatur. Eine lustige Maus mit einem prustenden, lauten Lachen, immer mit einem lockeren Spruch auf den Lippen. Auf charmante und gleichzeitig kumpelhafte Art machte sie mich an der Theke an und punktete zudem damit, null Zimmerdruck auszuüben.

Es folgte eine durchaus gute Nummer. Cora legte sich mächtig ins Zeug und präsentierte eine ordentliche Ladung Power, zu einer Hammeraction reichte es nicht ganz, weil ZK (etwas oberflächlich) und FO (sehr fest, eher nicht so mein Ding) noch einiges an Luft nach oben ließen.

Da Cora über einen Knusperarsch verfügt, musste es – nach einer ambitionierten Reiter - natürlich auch der Doggy sein, wo es im gleichen hohen Tempo weiter ging und der Abschluss nicht lange auf sich warten ließ.

Fazit:
Keine Hochglanznummer, aber in der Summe durchaus leicht gehobener Clubstandard. Durch ihre natürliche, kommunikative Art in Verbindung mit einer sehr guten Optik stellt sie zweifellos eine Bereicherung für den Club dar.

Kurzübersicht Cora

GER/27
Lange leicht gelockte schwarze Haare, KF 36, C-Cups (fest getunt)
Ca. 170 cm, Bauchnabelpiercing


FO: Ziemlich fest und zuweilen recht stürmisch, zudem feucht und saugstark
EL: Ja, recht ausdauernd
Augenkontakt: Fast permanent
ZK: Nicht allzu tief, fast stereotyp
Lecken: Cora genießt, geht mit und kommt ohne künstliches Stöhnen aus
Fingern: Nicht so ihr Ding
GV: Reiter und Doggy mit Fullspeed
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 60%
Illusionsfaktor Optik: Sehr attraktive Dl mit Hammerbody
Illusionsfaktor Nähe: War zweifellos vorhanden; schwer, mit ihr nicht klarzukommen

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #220 Gepost op: 9 november 2013, 17:01:22 »
Kesha staat terug in de AWL van Babylon ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #221 Gepost op: 9 november 2013, 17:03:57 »
Kesha staat terug in de AWL van Babylon ;D
Godverdomme, daarnet nog niet, want ik heb net heel die fotoselector aangepast.
De trut begot  ;D :cheer: :dance2 (grapje he)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #222 Gepost op: 10 november 2013, 19:35:42 »
De eerste uren moest het ook nu weer stilaan op gang komen.  De eerste uren dus vrij rustig qua dames.  Vanaf een uur of twee begon dat flink te verbeteren.  Echte hele knappe vrouwen kwamen zelfs maar binnen na vier uur in de namiddag.  Vanaf een uur of zes was de line up erg goed te noemen. 

Gala vindt het overduidelijk niet zo leuk dat ik niet meer met haar ga kameren.  De ware reden hiervoor is dat zij, buiten enkele andere dames, vroeger bij de mooiere dames behoorde maar tegenwoordig lopen er genoeg lolita's rond zodat ik andere keuzes maak.  Over haar prestaties geen woord kwaad ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9894.msg29411#msg29411 ). In SS (toen ik daar nog veel kwam) heb ik ze weten binnenkomen.  Het was een leuk weerzien maar daar wou ik dan weer niet met een dame van een andere club gaan kameren.  Ik ving wel op dat haar service in SS een beetje oppervlakkig zou zijn.  Daar kon ik me niets bij voorstellen.  Tenzij dat ze blij was verlost te zijn van de verplichtingen die in PSR opgelegd worden (qua services) aan de dames.  Echter ook dat betwijfel ik vermits ze er nu terug werkt.  Sommige dagen heeft ze de ene kamer na de andere in PSR en andere dagen moet ze erom vechten.  Het zou dus niet slim zijn van haar op haar service af te zwakken, zeker niet nu er optisch veel concurrentie is.

Met Julia (mijn ex-vriendinnetje) heb ik toch nog wat onnozel gedaan 's avonds.  Ik droeg ze ook een stukje door de lounge om ze dan neer te laten ploffen waar ik oorspronkelijk aan het luieren was.  Ze wou me nog op kamer trekken maar dat is haar niet gelukt.  Dit keer holde ze niet weg toen ik op haar afkwam.  Ze deed dat vorige keer wel maar kwam daardoor ten val.  Hardlopen met hoge hakken; het is misschien wel dé moeilijkste sport.  Ik zag ze ook 's morgens al toen ze vanuit het hotelletje van PSR (waar de dames overnachten) kwam en nog niet lang wakker was.  Julie ziet er ook goed uit als ze net uit bed kwam.  Ik plaagde ze was en het was voor haar (buiten effectieve werktijd dus) best o.k..  Ik vrees echter dat ik niet zo snel meer met Julia naar kamer zal gaan.  Zij heeft bijvoorbeeld wél haar service naar beneden bijgesteld, ook bij haar goede klant.  Geen onderscheid meer = geen voorrechten meer  ;).  Ook voor haar geldt dat er nu nog heel wat meer van haar typetjes rondlopen (en jonger  :-P.

Ik had bij mijn vorige bezoek een lang en gezellig gesprek met een dame met lange zwarte paardenstaart.  Ik ben helaas haar naam kwijt.  Met haar wou ik vandaag gaan kameren maar met ze wat in het oog te houden, kreeg ik de indruk dat ze meer gaat voor mannen die lang willen kameren (dat zie ik nog zitten) maar vooral willen babbelen en drinken (op kamer).  Tegen de hele late avond liep ze weer vlak langs me heen, de trappen af naar de lockers.  Tjongejonge wat is ze toch knap.  Haar volgende keer toch maar bij de horens vatten en speels aanpakken zodat ik snel kan zien hoe zij daarop reageert.  Tongzoenen uitproberen en dan weg ermee (als alles goed zit).

Wat mij de laatste tijd opvalt in PSR is dat de muziek in de bar en lounge een pak harder staat dan vroeger en dat het moderne beats zijn.  Niets hierop tegen.  De muziek blijft op een volume staan zodat je toch nog net deftig wat tegen mekaar kan zeggen.

Angel, ik kende haar nog van een andere club komt op het schommelbed voor me liggen terwijl ik in de HWP zit en kijkt me enorm geil aan.  Samen met haar prachtige lolitalijfje kon ik niet anders dan bidden om daarmee op te houden.  Niet dat ze onmiddellijk luisterde.
In de HWP hebben ze nu een neushoorn

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #223 Gepost op: 10 november 2013, 19:45:59 »
De eerste uren moest het ook nu weer stilaan op gang komen.  De eerste uren dus vrij rustig qua dames.  Vanaf een uur of twee begon dat flink te verbeteren.  Echte hele knappe vrouwen kwamen zelfs maar binnen na vier uur in de namiddag.  Vanaf dan was de line up erg goed te noemen. 

Gala vindt het overduidelijk niet zo leuk dat ik niet meer met haar ga kameren.  De ware reden hiervoor is dat zij, buiten enkele andere dames, vroeger bij de mooiere dames behoorde maar tegenwoordig lopen er genoeg lolita's rond zodat ik andere keuzes maak.  Over haar prestaties geen woord kwaad ( http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9894.msg29411#msg29411 ). In SS (toen ik daar nog veel kwam) heb ik ze weten binnenkomen.  Het was een leuk weerzien maar daar wou ik dan weer niet met een dame van een andere club gaan kameren.  Ik ving wel op dat haar service in SS een beetje oppervlakkig zou zijn.  Daar kon ik me niets bij voorstellen.  Tenzij dat ze blij was verlost te zijn van de verplichtingen die in PSR opgelegd worden (qua services) aan de dames.  Echter ook dat betwijfel ik vermits ze er nu terug werkt.  Sommige dagen heeft ze de ene kamer na de andere in PSR en andere dagen moet ze erom vechten.  Het zou dus niet slim zijn van haar op haar service af te zwakken, zeker niet nu er optisch veel concurrentie is.

Met Julia (mijn ex-vriendinnetje) heb ik toch nog wat onnozel gedaan 's avonds.  Ik droeg ze ook een stukje door de lounge om ze dan neer te laten ploffen waar ik oorspronkelijk aan het luieren was.  Ze wou me nog op kamer trekken maar dat is haar niet gelukt.  Dit keer holde ze niet weg toen ik op haar afkwam.  Ze deed dat vorige keer wel maar kwam daardoor ten val.  Hardlopen met hoge hakken; het is misschien wel dé moeilijkste sport.  Ik zag ze ook 's morgens al toen ze vanuit het hotelletje van PSR (waar de dames overnachten) kwam en nog niet lang wakker was.  Julie ziet er ook goed uit als ze net uit bed komt.  Ik plaagde ze wat en het was voor haar (buiten effectieve werktijd dus) best o.k..  Ik vrees echter dat ik niet zo snel meer met Julia naar kamer zal gaan.  Zij heeft bijvoorbeeld wél haar service naar beneden bijgesteld, ook bij haar goede klant.  Geen onderscheid meer = geen voorrechten meer  ;).  Ook voor haar geldt dat er nu nog heel wat meer van haar typetjes rondlopen (en jonger  :-P.

Ik had bij mijn vorige bezoek een lang en gezellig gesprek met een dame met lange zwarte paardenstaart.  Ik ben helaas haar naam kwijt.  Met haar wou ik vandaag gaan kameren maar met ze wat in het oog te houden, kreeg ik de indruk dat ze meer gaat voor mannen die lang willen kameren (dat zie ik nog zitten) maar vooral willen babbelen en drinken (op kamer).  Tegen de hele late avond liep ze weer vlak langs me heen, de trappen af naar de lockers.  Tjongejonge wat is ze toch knap.  Haar volgende keer toch maar bij de horens vatten en speels aanpakken zodat ik snel kan zien hoe zij daarop reageert.  Tongzoenen uitproberen en dan weg ermee (als alles goed zit).

Wat mij de laatste tijd opvalt in PSR is dat de muziek in de bar en lounge een pak harder staat dan vroeger en dat het moderne beats zijn.  Niets hierop tegen.  De muziek blijft op een volume staan zodat je toch nog net deftig wat tegen mekaar kan zeggen.

Angel, ik kende haar nog van een andere club komt op het schommelbed voor me liggen terwijl ik in de HWP zit en kijkt me enorm geil aan.  Samen met haar prachtige lolitalijfje kon ik niet anders dan bidden om daarmee op te houden.  Niet dat ze onmiddellijk luisterde.
http://relaxxxboard.com/index.php?action=post;msg=41790;topic=498.0
In de HWP hebben ze nu een neushoorn [attachimg=1], een eend [attachimg=2] en een kikker [attachimg=3] gesmeten.  Alle drie de beesten kunnen spuiten.  Nu zijn de dames nog angstiger om in de buurt van de HWP te komen dan vroeger want de plezantste thuis onder de mannen hebben er een sport van gemaakt om de dames nat te spuiten.  Ik heb wat dit betreft nog een mooi voorstel voor het management


[attachimg=4].

De oorlog in PSR kan beginnen!  (Daarna kan het dan bijgelegd worden in bed.)

Voor de liefhebbers van dikke tetten, slanke grote blonde vrouwen.  Zo een dame is nu toch al twee weken actief in PSR (en zoekt wat naar klanten)  :douchen.

Omdat de clubs in Stuttgart geen zomerclubs zijn wegens het ontbreken van een groot amusant buitengedeelte, zal ik PSR dus even wat minder gaan bezoeken.  Een soort winterstop dus.  Bovendien is de berg opgeraken nabij PSR in putje winter bij ijzel en sneeuw een heel gedoe  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 10 november 2013, 19:55:52 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #224 Gepost op: 2 december 2013, 08:23:25 »
Sonntags in der PSR (01.12.13)

Wieder waren einige Wochen ins Land gezogen und es wurde mal wieder Zeit für einen Ausflug zu den Durbuscher Höhen.

Sonntags ist es erfahrungsgemäß noch etwas ruhiger als an den anderen Wochentagen, so auch gestern. Alles recht überschaubar, auch die Mädelsriege mit etwa 20 bis 25 Dls.

Ansonsten nix Neues, also direkt zum Wesentlichen:

Buchung 1: Leana, 21, Mazedonien

Leana war mir schon vor einigen Monaten mal aufgefallen, seinerzeit waren jedoch alle Ressourcen verbraucht. Bildhübsche Maus mit Hammerbody und herrlichen C-Naturtitten aus Mazedonien, die jedoch schon lange in Deutschland lebt und auch als waschechte Deutsche durchgehen würde. Hätte sie auch paar Jährchen älter als 21 geschätzt.

Im Übrigen recht unstetig, was ihre Betätigungsorte betrifft. Immer wieder sporadisch in der PSR, mit gleicher Wahrscheinlichkeit kann man sie auch im GT, Samya und Magnum antreffen.

Anbahnung auf der Schaukel vor dem Whirlpool und die ersten Zärtlichkeiten ausgetauscht. Unarten aus dem GT hat sie jedenfalls nicht übernommen, so ging’s erst nach 15 oder 20 Minuten in die unteren Katakomben.

Fazit:
So jung und schon so erfahren. Die professionelle Ausrichtung ist keineswegs zu leugnen, ungeachtet dessen weiß Leana, wo es lang geht und bietet einen umfassenden Service, an dem es nicht viel zu kritisieren gibt. Topoptik gibt’s obendrauf, also klare Empfehlung.

Kurzübersicht Leana

MIG, 21
Lange leicht gelockte rotbraune Haare, KF 36, C-Cups (natur), 160 cm
Ca. 165 cm, diverse Tattoos und Piercings, perfektes Deutsch

FO: Feucht, variabel, saugstark 
EL: Sehr gefühlvoll, geil
Augenkontakt: Ja, geiler Hammerblick
ZK: Mitteltief und absolut im grünen Bereich
Lecken: Leana kommt ohne künstliches Gestöhne aus und scheint zu genießen
Fingern: Überall kein Problem
GV: Gefühlvoll und härter, sie kann beides
GF6-Faktor: Niedrig bis mittel
Porno-Faktor: Niedrig bis mittel
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Augensplitter mit Hammerbody
Illusionsfaktor Nähe: Gegenseitige Sympathie – professionelle Nähe, beides vorhanden


Buchung 2: Sarah, Tschechische Republik

Die tschechische Blondine Sarah ist noch recht frisch im P6 und seit einigen Wochen in der PSR. Mit KF 38 und eher unterrepräsentierten B-Cups keine Idealdaten, aber sehr hübsches Gesicht und hochsympathisch mit gutem Deutsch.

Bereits auf der Couch ausdauernde, intensive ZK und ohne jeglichen Druck auf einen alsbaldigen Zimmergang. Auf dem (zu kalten) Zimmer 10 wurde zunächst eine gemütliche Streichel- und Schmuserunde eingeläutet, bevor sie sich (nach hervorragendem feuchten EL) leider zu stürmisch um meinen kleinen Freund kümmerte. Blöderweise hab’ ich es unterlassen, ihr da einen entsprechenden Hinweis zu geben.

Nun denn, bei meinen Leckangriffen entfachte sie eigenes Lustempfinden und half tatkräftig mit. Ausgiebiges Fingern nicht nur kein Problem, sondern eher gewünscht.

In der Reiter machte sie leider schlapp, was sie in einer ambitionierten Doggy wieder wettmachte.

Fazit:
Sarah performt (noch) recht semiprofessionell, was gleichermaßen Vor- und Nachteile mit sich bringt. Eine Nummer, die sich sehen lassen kann. Viel falsch machen kann man mit Sarah nicht.

Kurzübersicht Sarah

CZ, 26
lange glatte mittelblonde Haare, KF 38, B-Cups
Ca. 165 cm, gutes Deutsch


FO: Leider zu stürmisch, wirkt irgendwie einstudiert
EL: Gefühlvoll und ausgiebigst
Augenkontakt: Hat sie (noch) nicht drauf
ZK: Innig und gefühlvoll; sehr ausdauernd, nahe am Knutschmonster
Lecken: Viel Feuchtigkeit ihrerseits
Fingern: Problemlos
GV: Reiter und Doggy, sehr ambitioniert
GF6-Faktor: Mittel
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 30%
Illusionsfaktor Optik: Hübsche natürliche Tschechin
Illusionsfaktor Nähe: Von der ersten Sekunde an vorhanden, auch ihrer Natürlichkeit geschuldet

Durchweg freundliches Thekenpersonal, gute Verpflegung, insgesamt ein netter Tag in der PSR.

Achso, am 14.12. findet eine Nikolausparty statt.