Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476302 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #45 Gepost op: 20 maart 2011, 11:19:41 »
leuk te lezen dat SEF weer een topdag in PSR gehad heeft, het is hem van harte gegunt.

Alleen vraag ik me af wanneer die nu eigenlijk eens zijn roze brilletje afzet, laatste keer dat ik in psr was was op een zaterdag en helaas was het er zo druk dat je je gat nog niet eens meer kon keren.  Blijkbaar is onze SEF deze club zo de hemel aan het inprijzen dat beren van heinde en verre er heen komen voor de goede vleeswaren ( in het restaurant) want er was geen zitplaatsje meer te vinden.


Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #46 Gepost op: 20 maart 2011, 12:10:53 »
leuk te lezen dat SEF weer een topdag in PSR gehad heeft, het is hem van harte gegunt.

Alleen vraag ik me af wanneer die nu eigenlijk eens zijn roze brilletje afzet, laatste keer dat ik in psr was was op een zaterdag en helaas was het er zo druk dat je je gat nog niet eens meer kon keren.  Blijkbaar is onze SEF deze club zo de hemel aan het inprijzen dat beren van heinde en verre er heen komen voor de goede vleeswaren ( in het restaurant) want er was geen zitplaatsje meer te vinden.
En als jij begint te draaien en te keren, dan moet je weg he, zeker als je dan niet meer kan draaien en keren  ;D ;)


PSR moet gewoon zorgen voor MEER playboymodellen a la Meltem, want buiten een toprestaurant, een zeer goede welness, een relaxxxsfeer, komen de meeste mannen nog steeds voor de playboymodellen, de oogverblindende Meltems, Loredana's, Chantalletjes en andere opgedirkte nepwijven.
Er mag al eens een polderknol tussenzitten, maar als er 50 polderknollen rondlopen, neemt dat zelfs de eetlust weg  :o

 
Om mijn stelling te staven, deze kleine anecdote:
Verleden jaar ergens in de zomermaanden besliste "kleefteef" Veronica LR (met de glimlach rakkers, die kleefteef), het eens te proberen in PSR. In LR was ze gewoon het lelijke eendje. Toen we in het restaurant in PSR lekker zaten te genieten van een overheerlijk menu, Dupke, Foots en ik, kwam Vero bij ons zitten, ik bekeek haar, en riep hardop WOW, wat een lekker wijf.
Die WOW stamel ik normaal uit als ik een Sue, Loredana, Grazella, Momo of een Nilo zie passeren. Niet als Vero passeert in LR, helemaal niet.
Echter, die WOW was gemeend, ik kan dat gewoon niet tegenhouden. En dat betekent enkel dat ze ver boven het gemiddelde polderknol-niveau uitstak. Toen ik haar op 29 januari terugzag in LR, was ze gewoon terug het lelijke eendje.
Einde pleidooi... .


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 12:17:25 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #47 Gepost op: 20 maart 2011, 14:08:22 »
Fout ! Onze SEF heeft helemaal gelijk, want hij schrijft exact wat hij er precies zo leuk aan vind.
Fout, want PSR heeft in 3 jaar tijd zo'n groei doorgemaakt dat voor mij meer dan voldoende bewezen is dat hun concept werkt, lees Junthers Unique Selling Point.
De zaterdag dat wij er waren, was de parkeerplek bijna compleet volzet en ja het was er druk en de rustige PSR draaide volgas.
 
PSR moet geen wispelturige nukkige playmates, maar gewoon doorgaan zoals ze doet. Ieder verandering zoals de tijden van de dames, ik vind het iedere keer weer bereslim hoe hun passende maatregelen nemen om de tijd de gehle tijd vol en leuk te houden, mijn complimenten.
 
SEF heeft hier een absolute topper, die precies bij zijn smaak past en NEE hij moet geen reclame maken, PSR raakt overvol en wordt een GT voor smulpapen. SEF schrijft hier niet om reclame te maken, hij schrijft zoals hij het beleefd.
 
Einde betoog, groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #48 Gepost op: 20 maart 2011, 14:17:00 »
Ik vind ook dat SEF volledig gelijk heeft, in zijn beleving.
PSR is een topclub voor hem, in zijn beleving.


Alleen zouden ze voor mij meer playboymodellen mogen hebben, in mijn droombeleving dan van een perfecte club, ze zouden ook de lounge mogen omtoveren vanaf 20 u tot 18+ Disco voor (heel) oude geile rakkers  ;D


En ja, ik ben een draaikont, maar ik vind het nog veel lekkerder als Layla of pakweg Amalia, Jacky met hun kontjes draaien en wiegen.


Dus ja, perfect beeld van PSR door SEF, dit is voor hem DE club bij uitstek, en voor mij mogen er meer playboymodellen zitten, maar of je dat fout moet vinden, dat is een andere zaak, nietwaar Foots?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #49 Gepost op: 20 maart 2011, 15:26:18 »
leuk te lezen dat SEF weer een topdag in PSR gehad heeft, het is hem van harte gegunt.

Alleen vraag ik me af wanneer die nu eigenlijk eens zijn roze brilletje afzet, laatste keer dat ik in psr was was op een zaterdag en helaas was het er zo druk dat je je gat nog niet eens meer kon keren.  Blijkbaar is onze SEF deze club zo de hemel aan het inprijzen dat beren van heinde en verre er heen komen voor de goede vleeswaren ( in het restaurant) want er was geen zitplaatsje meer te vinden.

Leuk dat mij een topbeleving gegunt wordt.  Het zou er nog moeten aan mankeren.

Reclame voor de club maken, doe ik zeker niet, tenzij de club daarvoor een vergoeding aan mij zou uitbetalen die mijn hoofdjob misschien wel onnodig maakt  8).
Ik beschrijf gewoon mijn ervaring.  Niet meer, niet minder.

Ik ga hoe langer hoe meer op andere dagen dan enkel de zaterdagen naar een club omdat het op zaterdag overal te druk is naar mijn zin.  Helaas is het in de praktijk zo dat ik op zaterdagen altijd kan en in de week niet zo makkelijk maar ik doe mijn best.

Het verbaast me wel dat uitgerekend de man die praktisch alle zaterdagen in LR vertoeft, waar je 's avonds je gat niet kan draaien met een glas drinken in je handen zonder dat iemand er tegen stoot en zonder dat iemand met een sigaret tegen je komt, een opmerking maakt over drukte die hem niet zint.  Het grote verschil is dat LR klein en benepen is, alles zich in de bar afspeelt, de muziek er ook nog eens oorverdovend staat en je bevangen wordt door smog van de sigaretten.
Het échte gevoel dus van een discotheek op de dansvloer.  Niets voor mij dus.  Anderen mogen er van houden maar ik zal niet op ze schimpen  ;)

Wat ik over de mooie vrouwen vind in PSR, heb ik al uitvoerig beschreven in mijn laatste post.  Mooie vrouwen zat met allemaal super service.  Je kiest de mooiste en je wordt niet afgewerkt.  Super voordeel!  In PSR hoef je niet 60 % van de vrouwen te diskwalificeren omdat ze enkel maar mooi staan te wezen.  Je moet dus niet steeds met zowat dezelfde kleine klik van dames in de club op kamer gaan.  Op kamer wachten (meer dan enkele minuten) is er ook al een zeldzaamheid. 

Fake (barby) poppen lopen er weinig rond maar zoals ik al zei zoek ik wat hier net boven staat als het op vrouwen aankomt  ;).



« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 15:35:10 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #50 Gepost op: 20 maart 2011, 22:08:29 »
Wel heren rakkers,
 
Ik wil nog effe aanvullen dat ik naast de dames waar we toch nooit over uitgepraat komen nog 2 punten heb:
1. Het is te ver weg, verdorie 180 km. enkele reis voor me vol te freten en een paar nummertjes te maken.
 


2. De douches in PSR hebben ze afgekeken van een dierentuin, waardeloos. Ik dans me een ongeluk voor de bewegingsmelder en ik krijg er nauwelijks een beetje water uit. Daarom ga ik met een PSR dame op kamer, niet voor de looks, maar voor te douchen.
 

 
Het is beter voor PSR om Minime te volgen, schrijf er slecht over en dan blijft het er goed  ;) .
Groet, Foots  ;D
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 23:42:00 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #51 Gepost op: 21 maart 2011, 21:29:19 »
2. De douches in PSR hebben ze afgekeken van een dierentuin, waardeloos. Ik dans me een ongeluk voor de bewegingsmelder en ik krijg er nauwelijks een beetje water uit.

Als je de afstand dan toch nog eens aflegt, heb ik een goeie tip voor jou.  Neem bij het binnenkomen een visitekaartje van PSR mee naar binnen.  Maak dit nat onder de douche, dan plakt het en kan je het visitekaartje over de bewegingsmelder plakken en urenlang douchen  ;) .
Voor alles is een oplossing.  Je kan ook klagen natuurlijk  ;D .  Een nieuwe sanitaire installatie zou natuurlijk ook zeker geen kwaad kunnen.  Nog meer nieuwe handdoeken zodat die versleten handdoeken (meer een doek om de auto mee te wassen) niet meer in roulement hoeven te komen, zou ook niet onaardig zijn. 

Dat ze de HWP niet laten werken op de twee functieknoppen vind ik ook maar larie.  Luchtstroom is met opzet uitgeschakeld omdat het anders te nat wordt om en rond de HWP.  Flauw hoor.  Vul de HWP dan een halve centimeter minder met water, of zie ik dat zo verkeerd?

Voor de rest: top eten à la carte, top vrouwen (mooi, slank en jong en met zo goed als allemaal een perfecte service, vrolijk en spontaan), top sauna's, top (goed verwarmd) zwembad, pool tafel, tafeltennis, grootbeeldschermcinema voor de sportevenementen, grote sekskino, prachtig restaurant, geen te luide muziek, heerlijke gezellige loungeruimtes, kleinere maar mooie zonnige tuin....  Enfin... het paradijs bestaat maar is ook niet het super perfecte (zoals niets dat is)  ;) .
 
 
 
Note, 1 letter bijgevoegd.
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 21:48:06 door foots »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #52 Gepost op: 21 maart 2011, 21:50:33 »
Neem bij het binnenkomen een visitekaartje van PSR mee naar binnen.  Maak dit nat onder de douche, dan plakt het en kan je het visitekaartje over de bewegingsmelder plakken en urenlang douchen  ;) .

ik heb een betere, neem een visitekaartje van Relaxxx mee, dan krijg je een stijve van dat lekker ding dat erop staat gedrukt, en dan zullen de douches wel water SPUITEN  ;D ;) 
Enfin... het paradijs bestaat maar is ook niet het super perecte (zoals niets dat is)  ;) .
"perecte"? Is dat een perfecte erectie?  :P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #53 Gepost op: 21 maart 2011, 22:06:48 »
"perecte"? Is dat een perfecte erectie?  :P ;D

Zoiets en kan alvast meedingen voor het woord van het jaar 2011  :D  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #54 Gepost op: 21 maart 2011, 22:06:58 »
SEF,
 
Hahahaha, nee, klagen is zeker niet mijn stijl en zekers ga ik de " afstand" overbruggen.
Die tip van de douche neem ik ter harte, want ik lijk wel een dansende beer. Nee, geen hongerige beer, dat zal me in PSR niet overkomen.
 
Ik had nog 2 leuke plaatjes die ik in stijl wil posten en die douchende olifant was erg passend bij mijn " klaagzang"
Zelf geniet ik van PSR en ik vind de nadelen die jij noemt veel en veel te ver gezocht, maar daarom ben je ook een perfectionist.
 
Prima Service Restaurant, deze schud ik hier en nu zo uit mijn mouw.
Groet, Foots.
 
PS. Ik vind het zwembad te koud, maar ik ben ook geen "ijsbeer"  ;) ;) ;)
 

 
 
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #55 Gepost op: 21 maart 2011, 22:16:23 »

 
... maar ik ben ook geen "ijsbeer"  ;) ;) ;)
 

Jij veel meer dan ik, maar ik stuur dan ook verkeerde uitnodigingen  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #56 Gepost op: 24 maart 2011, 21:40:04 »
Vandaag onder andere aanwezig: Anna, Jamilia, Jasmine, Yana (is weer terug), Olia (haar eerste week van de vier zit er op) en mijn schatje sinds vorige week: Magda  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #57 Gepost op: 24 maart 2011, 21:45:46 »
Vandaag onder andere aanwezig: Anna, Jamilia, Jasmine, Yana (is weer terug), Olia (haar eerste week van de vier zit er op) en mijn schatje sinds vorige week: Magda  ;) .
Hey Prospector, das zwak voor jou, what about Julia Hunger, Mandy de Eiervreetster, Joy, Constanz de Lieve en de anderen?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #58 Gepost op: 24 maart 2011, 21:51:39 »
Ga eens een kijkje nemen en laat je verrassen  :).

Julia is even met vakantie, da's voor mij hét moment op vreemd te gaan  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #59 Gepost op: 2 april 2011, 21:17:41 »
Voor wat het waard is: een greep uit de aanwezige dames van afgelopen donderdag.

-   Angela (Moldavische): sinds twee weken weer prestent 24, slank, middellang, C-cup
-   Cybil (Tsjechische): nieuw sinds twee weken, 20, slank, klein, flinke B-cup
-   Ola (Bulgaarse): nieuw sinds twee weken, oogt 23, slank en fijn, B-cup
-   Corina (Duitse): MILF, 39, normaal, D-cup
-   Alexandra (Roemeense): 25, slank, lang, B-cup
-   Patricia (Roemeense): 24, slank, middellang, B-cup
-   Mickey (Roemeense): 22, slank, lang, C-cup-   Magda (Roemeense): 24, slank, middellang, kleine C-cup
-   Ellen (Russische): 25, slank, redelijk lang, B-cup
-   Ebru (Iranese): 23, slank, lolita-type, B-cup
-   Cassandra (Roemeense): 22, mollig, klein, C-cup
-   Sabrina (Roemeense): 23, slank, klein, B-cup
-   Rita (Wit-Russische): 30, slank, middellang, B-cup
-   Mandy (Bosnische): 23, slank en fijn, middellang, C-cup
-   Gloria (Roemeense): 23, slank en fijn, middellang, B-cupje
-   Maya (Bulgaarse): 22, normaal, middellang, C-cup
-   Jasmine (Roemeens-Pools): 20, slank, lang, A-cup
-   Debbie (Duitse): 30, slank, klein, C-cup
   
« Laatst bewerkt op: 2 april 2011, 21:19:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man