Auteur Topic: FREETSCHUURVERHAALTJES  (gelezen 476288 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
afgelopen donderdag
« Reactie #60 Gepost op: 2 april 2011, 22:38:45 »
Afgelopen donderdag was het weer zover.  Ik stond al enkele dagen te popelen en geil.  Nu was het dus zover.

Zoals gewoonlijk weer stipt om 11.00 uur aangekomen.  Het is te zeggen, een goeie vijf minuutjes eerder.  Dit tot ontevredenheid van de bazin.  Ze vroeg ons om volgende keer niet voor 11.00 uur aanwezig te zijn. 

Na het omkleden ben ik maar meteen aan het vreten gegaan.  Lekker mijn buikje volgegeten met alle lekkernijen die er ook nu weer waren in PSR.  Koud buffet, allerlei broodjes en toespijs, verschillende fruitsoorten, müsli….

Na het eten ging ik met een tas cappuccino naar de lounge.  Daar zat ook Magda en ze wenkte mij.  Ik ging bij haar zitten en we verwelkomden mekaar hartelijk en innig.  Ze wou al meteen met mij op kamer gaan omdat ze naar mij verlangde omdat het vorige keer zo’n goeie sessie was en omdat het vorige keer beperkt moest blijven tot een halfuur.  Ze had dus redenen genoeg.  Redenen waar ik mij wel kon in vinden maar ik wou eerst rustig mijn eten wat laten zakken.  Ik zei haar dat ik later op de dag hopelijk nog met haar zou kunnen gaan kameren.

Na even nog wat praten en wanneer mijn koffie op was, ben ik een rondje gaan lopen en iets dringends gaan doen.  Daarna liep ik terug naar de bar.  Zette mij op een krukje en wou nog even wat fris drinken vooraleer ik de sauna zou inkruipen.  Plots komt er iemand naast mij zitten.  Het was Ola.  Ik moest eerst even mijn geheugen terug opfrissen want ik was niet geheel zeker meer dat ik met haar vorige keer al aangenaam gesproken had.  Het klopte blijkbaar.  Toen kwam het me terug voor de geest.  We praatten precies op dezelfde plek als nu.  Is dit soms haar jachtterrein?  Ook Ola wou graag met mij het bed induiken.  We maakten een praatje op een bank aan de bar.  Ze is nogal stil.  Toch begon ze mij te kussen en legde ze haar arm om me heen en haar benen zwierde ze op mijn schoot.
Ook zij moest nog maar even wachten.  Mijn eten was nog niet verteerd.  Ik maakte wel weer de fout om haar te beloven dat ik daarna met haar op kamer zou gaan.  Ik verplichte dus mezelf weeral tot iets.  Dat doe je beter niet natuurlijk. 

Nadat het eten rustig verteerd was in de HWP ben ik dan op haar afgestapt.  Na nog wat small talk zijn we dan richting kamer gewandeld.  Ze geeft een erg rustige indruk maar op kamer is het prettig gestoorde PSE.  Meer daarover lees je onder haar topic trouwens.  Ik kan nog wel zeggen dat ze tijdens onze small talk zei dat ze wat vergeten was en dat ze dat even ging halen.  Geen probleem.  Ook zag ik dat er een man erg geïnteresseerd was in haar maar helaas voor hem was ze dus reeds bezet door mij.  Toen we de trappen afdaalde naar een kamer en we een drietal treden hadden gedaan, zei ze dat ze nog effe iets moest doen en binnen enkele seconden terug zou zijn.  Ze had het dus ook gezien, dat die man in haar geïnteresseerd was.  Toen ze bliksemsnel weer bij me stond, vroeg ik haar of ze weer iets vergeten was om haar een beetje te testen.  Ze zei gewoon eerlijk dat ze gezien had dat er een man… en ze had hem gevraagd of hij nog wat kon wachten, dat hij de volgende zou zijn.  Er zouden er trouwens nog veel volgen want ik heb Ola voor de rest van de dag maar weinig buiten kamer gezien.  Ze levert dan ook een unieke service.

Genoeg over Ola.

Na Ola was het tijd om een saunaronde te beginnen.  Twee rondjes zouden het worden.  Een keer in de buitensauna en een keer in de binnensauna.  Steeds met inbegrip van het koudedompelbad en een zwempartijtje.

Ook vandaag viel het me weeral op dat er meer dan voldoende dames aanwezig waren voor het aantal beren.  In de avonduren was het zelfs druk te noemen.  Ik schat dat er ongeveer 38 dames aanwezig waren.  Voor ieder wat wils.  Een kleine greep uit de dames die onder andere aanwezig waren afgelopen donderdag vind je hieronder.  Uiteraard waren er veel meer en ook veel nieuwe waarvan ik de namen (als ik ze al gevraagd heb) natuurlijk vergeten ben.  Het viel me ook weer op hoe vriendelijk en “normaal” de DVP’s hier zijn en doen tegenover in vele andere clubs. 

Na mijn heerlijke uitgebreide saunarondes ben ik met een appelsapje in de lounge gaan zitten.  Laatste keer dat ik in PSR was, had ik al een heel goed contact met Cybil.  Ze was altijd even vriendelijk en lachte steeds lief en een beetje ondeugend naar mij.
Vandaag kwam ze net door de lounge gewandeld toen ik daar in een sofa lag.  Ik lachte naar haar en zij begon hardop te lachen.  Ik riep haar bij mij en vroeg haar wat daar de reden van was.  Ze lachte me niet uit, garandeerde ze mij.  Ik nodigde haar uit om wat dichter bij mij te komen zitten en ze sprong pardoes op mijn schoot.  We hebben daar een halfuur leuke small talk gevoerd en hebben best al heel ondeugend gedaan in de sofa.   Hierdoor was mijn zin zo groot geworden dat ik haar vroeg om een kamer op te zoeken.  Ook die belevenissen kan je onder haar topic terugvinden.

Na de sessie ben ik eerst nog wat gaan stomen in het dampbad (wat overigens een erg goed stoombad is, vergeleken met andere clubs) vooraleer ik een keuze zou maken uit de menu’s à la carte voor mijn avondmaal. 

Tegen dat het zo ver was, had ik écht wel honger.  Ik kon niet goed kiezen tussen de steak en de vis.  Ik heb dan maar de vis genomen.  Achteraf bleek dit niet de beste keuze te zijn.  Het was visfilet maar met een krokant korstje er rond en gefrituurd.  Dat heb ik liever niet.  Natuurlijk smaakte het wel evenals de pannenkoek met nutella en chocoladesaus als dessert.  Voor het warme eten heb ik eerst nog een koud schoteltje samengesteld en wat lekkere zoete witte druiven gegeten.

Hoewel ik al van 11.00 uur aanwezig was, was het toch alweer bijna half negen geworden.  Om negen uur zouden we vertrekken (ik samen met mijn berevriend).  Ik ging nog met een cappuccino naar de lounge om rustig af te sluiten.  Mijn maat was nog een laatste kamergang aan het doen. 

Een mooiere en rustigere afsluiter kon ik me niet bedenken.  Magda zat weer in de lounge en wenkte me weer.  Vanmorgen hoopte ik nog om met haar op kamer te kunnen gaan en nu dacht zij dat het zo ver was.  Ik moest haar dus teleurstellen omdat ik haar vertelde dat de afspraak was om samen om negen uur te vertrekken.  Ze probeerde mij toch nog te overtuigen tot een nog snel-snel-kamertje maar ik maakte haar duidelijk dat dat vorige keer al zo was.  Toen wou ik na een halfuur langer bij haar op kamer blijven omdat ze zo super is op kamer maar toen was de afspraak acht uur en dat was het toen bijna.  Ik maakte haar duidelijk dat ik nu enkel nog op kamer wil met haar als ik nog een zee van tijd heb.  Ik zei haar natuurlijk dat het niet mijn bedoeling is om dan voor de rest van de tijd haar tijd en geld af te nemen en dat ze rustig mocht gaan verder werken.  Toch bleven we in mekaar geslingerd rustig genieten van mekaar en wat friemelen.  Ze had een goeie dag tothiertoe gehad en wou me de tijd met haar samen graag gunnen.  Natuurlijk scoort ze hiermee erg goede punten en wordt ze bij mijn volgende bezoek de eerste waarmee ik heerlijk ga vertoeven op kamer. 
In de loop van de dag liep het steeds mis.  Of ik was aan het wellnessen als zij even vrij was, of ik was vrij als zij bezet was door een andere beer, of zij was vrij terwijl ik aan het rampetampen was met een andere dame of, of, of….

Jasmine sprak me ook ineens aan toen ik op een welbepaald moment op een bank in de lounge ging zitten.  Ik ging met één tussenplaats naast Alexandra zitten en Jasmine zei dat als ik daar ging zitten dat ik dan ook met Alexandra naar kamer moest gaan.  Alexandra heeft eigenlijk nog nooit een woord tegen mij gezegd (en vandaag ook niet) en zelfs nog geen glimlach gegund maar nu moest ze ineens in de lach schieten toen ik tegen Jasmine zei dat ik dan maar ging liggen (en dat ook deed) in de sofa.

Ook Sabrina probeerde vandaag nog eens of ik mij met haar niet zou willen afzonderen.  Het is haar niet gelukt en ik weet niet of het haar nog gaat lukken.  In de beginperiode dat ik in PSR kwam, ben ik eens met haar geweest en ik vond ze te passief.  Naar het schijnt zou dat nu niet meer zijn maar toch… ik blijf met die ervaring zitten.

Net als in Jasmine had ik ook wel zin in Ebru en, en, en… maar ze zullen dus nog iets langer op mijn to do-lijstje blijven staan. 

Enfin, na een hele week erg mooi weer was het vandaag een regendag maar ik heb het niet aan mijn hart laten komen en weeral een schitterende dag PSR beleefd.  Van begin tot einde goed gevuld.

Kwam er maar nooit een tijd van gaan als je in PSR bent.

’s Nachts droomde ik nog zalig van Magda  ;).       

 
« Laatst bewerkt op: 2 april 2011, 22:51:12 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #61 Gepost op: 10 april 2011, 10:31:24 »
Terwijl de seksenfun nog ligt te knorren in zijn beddeke zal ik alvast trachten hem te nemen op sneheid voor het schrijven van een berichtje over ons bezoek aan psr gisteren want met sleutelen aan de uitgebreidheid en gedetailleerdheid van zijn berichten valt niet toch geen eer voor mij te halen.

Vrijdag krijg ik een smsje van hem, wat zijn je plannen voor het weekend ?,  ik had nog geen plannen, dus was het eigenlijk niet verwonderlijk dat onze keuze op psr zou vallen.

De laatste keer dat ik daar was hadden zoveel andere rakkers blijkbaar dezelfde plannen gehad dat het zo druk was dat je je gat nog niet meer kon draaien in de club.

Gisteren, iets na de middag aangekomen, na het obligate rondje om te zien welke dames al op post waren 2 kusjes kunnen uitdelen en dan op naar het restaurant om samen met s&f te brunchen.

Buikje vol, tijd voor een beetje relaxen in de bubbels waar na enige tijd Magda strategisch alle ontsnappingsroutes voor s&f kwam blokkeren.  Zo die moest er aan geloven, daar waren, we zeker van.
Op een onbewaakt moment gaat ze even telefoneren en moet dus de het schommelbed verlaten en s&f trekt nog een hopeloos spurtje in een poging om te ontsnappen, maar iets later heeft ze dat door en stort zich als een volleerd luipaard op haar prooi.

Na een lang gevecht in de bar sleept ze haar prooi af naar de catacomben van psr om hem daar anderhalf uur lang te martelen op een van de kamertjes.
Net voor ik een vermist berichtje de wereld in kan sturen kon hij ontsnappen en komt als een gebroken man terug naar boven.  Neh dat zal hem leren....
Voor mij was het ondertussen tijd om Boy69 zijn freetrecord te trachten te breken, maar halverwege heb ik het maar opgegeven, dat is ook niet haalbaar voor de ongetrainden onder ons.

Zo tegen 17u30 kreeg ik mijn draai niet echt meer en na wat koppelingstaktieken van s&f ben ik dan maar met Magda op kamer vertrokken.  Degelijke sessie, niet meer , niet minder.

Na het avond maal, een beetje relaxen, en ziedaar, Magde zet haar offensief opnieuw in.
Deze keer kiest s&f eieren voor zijn geld en ontsnapt aan de grijpgrage handjes van Magda.

Vervolgens een rondje sauna op het programma, maar psr heeft ergens een kleine stroompanne, een deel van de wellnes zit zonder licht en de buiten sauna is buiten bedrijf.
Raar maar waar het dampbad werkt wel nog dus voor mij tijd voor mij allereerste bezoekje aan het dampbad.  s&f verklaart nog dat die niet zo heet was, maar ik moest na enige tijd de loop op omdat ik geen lucht meer kreeg.

Na een laatste dessertje zo net voor het spoken uur de terug weg naar Belgie aangevat.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #62 Gepost op: 15 april 2011, 22:43:45 »
Afgelopen zaterdag weer een dagje PSR beleefd.

Omstreeks halfeen aangekomen.  Weeral vriendelijk ontvangen door de thekefrau, omgekleed en maar meteen een lekkere uitgebreide brunch genoten.

Daarna wat gebroebeld om het eten wat te laten verteren.  Ondertussen al de nodige innige kussen, verwelkomingen en omhelzingen van de dames gekregen.  Het valt elke keer weer op hoe goed de sfeer in PSR is.  De dames gedragen zich niet als hoeren maar als gewone vrouwen.  Tenminste toch zolang het bij mekaar tegenkomen en rondlopen in de club blijft.  Eens jij de vrouw hebt aangeklampt of zij jou, blijft het niet bij praatjes maar gebeuren er ondeugende dingen, zoals het in een club hoort te zijn.  Geen flauwe regeltjes dat je in de bar of elders in de club niet te ver mag gaan wat betreft de erotische handelingen.

Terwijl ik in de HWP zat, kwam Magda in de buurt.  Ze wist nog heel goed dat ik haar beloofd had om bij mijn volgende bezoek (vandaag dus) met haar als eerste op kamer te gaan.  Zij zou hetzelfde doen.  Ik probeerde eerst nog om te doen alsof ik niets meer van mijn belofte wist maar dat pakte niet.  Ze ging op het schommelbed liggen.  Ik probeerde nog een ontsnappingsroute uit te dokteren maar dat bleek onmogelijk.  Toch lukte het mij om te verdwijnen zonder dat ze mij zag.  Ze was even gaan bellen.  Het was natuurlijk allemaal speels bedoelt omdat ik écht wel haar als eerste date vandaag wou, op een moment dat zij nog geen bedavontuur had gehad vandaag. 

Na wat bedschommelen en meer, verdwenen we voor 1,5 uur in een kamer.  De bedpret kon weer niet op.  Ze slaagde erin om mij twee keer te laten klaarkomen met een tussenpauze van maar vijftien minuten.  Magda is dan ook een vrouw naar mijn hart.  Later op de avond kwam ze nog wat bij mij hangen in een sofa en probeerde mij een tweede keer met haar op kamer te laten belanden maar ik was te sterk voor haar en liet dat niet gebeuren.  Op Magda zou ik verliefd kunnen worden.  Ik moet dus oppassen.  Ik vertelde het haar in de sofa ’s avond maar ze geloofde me gewoonweg niet.

In de namiddag was ik wat aan het genieten in de tuin in het zonnetje.  Jasmine kwam de immense trappen af, keek effe naar mij en keek meteen weer weg en ging in de schaduw zitten.  Later op de avond zou zij de lounge binnenkomen op het moment dat ik er zat.  Ik riep haar.  Ze kwam naar mij en gaf me dikke kussen.  Ik wees er haar toch op (dat was immers de reden dat ik haar riep) dat ze daarstraks in de tuin mij niet meer kende.  Haar excuus was dat ze nog niet goed wakker was.  Hier geloofde ik dan weer niet veel van maar gezien de hete kusjes die ik spontaan kreeg voor ik er haar iets van zij, nam ik met plezier haar excuses aan.  Jasmine, ze staat trouwens nog op mijn to do-lijst zoals nog wel meer dames in PSR.  Een aantal lolita’s (want die lopen er tegenwoordig veel rond, héérlijk!).  Ook nog Mandy en een half Thaise/Roemeense prachtige dame.  Ze heeft op haar eerste dag wel uren met een man vertoefd zonder op kamer te gaan en had toen geen tijd voor mij.  Wie die man was, weet ik niet en doet er ook niet toe.  Nu lacht ze heel de tijd verleidelijk naar mij, dus weer alles vergeven.

Natuurlijk ook weer heerlijk genoten van de complete wellnessfaciliteiten en het overheerlijk eten.

Deze dag vloog weer voorbij.  Ik heb me weer uitermate goed vermaakt.  Eigenlijk is er geen betere club.  Vele mooie slanke (lolita’s) dames die allemaal een minimumservice geven (zoenen, PZC, NMC, standje 69, knuffelen).  De dames zijn bovendien natuurlijk mooi.  Ik bedoel dat de meeste niet te veel nep aan hun lijfje hebben hangen en niet overdreven geschminkt zijn.  Bovendien zijn ze spontaan, hebben ze geen streken en zijn ze allemaal vriendelijk.  De wellness is super compleet met alles er op en er aan en het eten is à la carte en smaakt zoals in een beter restaurant.  Ongelooflijk!  Ook de gratis drankjes zijn meer dan o.k..  De koffie is geen water, je kan kiezen tussen bruisende sappen en fruitsappen zonder gas of je kiest gewoon een van de meerdere biersoorten.  Allemaal inbegrepen in de prijs van 50 euro.  Vragen ze in een andere club dan niet te veel inkom?  De muziek staat ook nooit te hard.  In deze club voel je je niet in een goedkoop hoerenkot, als je snapt wat ik bedoel. 

Vandaag ook extra aandacht gekregen van Cybil maar het is niet tot een herhalingskamertje gekomen. 

Twee dames die ik bij mijn twee laatste bezoeken stilletjes toch een klein beetje gemist heb, zijn Serena en Julia.

Ik ben vandaag samen met dupke geweest en heb dupke een handje geholpen en gekoppeld aan Magda. 

Ze zullen me snel weerzien in PSR  ;).     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #63 Gepost op: 17 april 2011, 10:07:19 »
Waarom gaat deze beer wekelijks naar PSR ?

Waarom wekelijks 450 km rijden en iedere keer weer opnieuw een boete riskeren voor te snel rijden, want men wil O zo lang mogelijk in dit Paradijs blijven en als men op een bepaald uur moet thuis zijn ?
Waarom uw vrouw wekelijks voor schut zetten en uw relatie op het spel zetten en maar uitvluchten zoeken om toch maar naar dit verre lustoord te kunnen vliegen ?
Wat is er dan zo goed in PSR ?

Het is er ongelooflijk gezellig , een zeer mooie locatie , interieur fantastisch mooi en verzorgd , een zeer mooie wellness ruimte met een groot binnenzwembad , sauna enz. ,
het eten is er zeer lekker, als in een sterren restaurant .
Maar hiervoor alleen zover rijden en iedere week en als het een beetje kan zelfs tweemaal neen dit is niet genoeg .
Het zijn vooral de dames daar en de sfeer die er is, die is fantastisch en bijna niet te beschrijven zal toch maar een poging wagen.
Vooreerst de dames, reeds vanaf openingstijd 11u zijn er vele mooie jonge dames aanwezig een 15 tal rond 12u komen er nog een 10tal dames bij en rond 18u kan dit aantal stijgen tot 50 dames, echt het optische van de dames is de laatste maanden sterk veranderd er zijn veel mooie jonge dames zelfs lolita types en ze hebben praktisch allemaal een zeer goede service op kamer , maar in andere clubs zal je dit ook wel hebben , alhoewel hier kan men bijna nooit een slechte ervaring hebben en het is reeds vanaf 11u opperbest met de damesbezetting men moet niet wachten tot 14u .

Maar is dit nu de reden om hier wekelijks naar toe te komen en de andere clubs links te laten liggen ondanks die soms dichter zijn en enkele reeds vanaf 10u open gaan.
Het is vooral de sfeer die hier is , het gemoedelijke , de ongedwongenheid , de relaxe sfeer de dames die allemaal zo lief zijn , een glimlach , een korte groet en toch zeer lichtjes animeren niet opdringerig maar gemoedelijk, niet direct naar kamer een aangename babbel in de zetel een kus elkaar vastnemen en tijd hebben voor elkaar om uiteindelijk samen naar kamer te gaan er is een subtiel voorspel in de zetel die het zo leuk maakt dit heb ik in geen enkele andere club kunnen ervaren, meestal is in de andere clubs alles in functie om zo snel mogelijk naar de kamer te kunnen of in de zetel reeds met de actie te beginnen , hier is dit niet zo of je hebt dit gevoel toch niet .

Natuurlijk is voor mij de voornaamste reden omdat mijn favoriete dame hier zit en de klik en de sex die ik met haar ervaar van zo een uitzonderlijke kwaliteit is iedere keer opnieuw .
Maar ook andere toppers hier lokken me iedere keer naar dit paradijs een ANNA , MAYA , DEBBIE , MANDY , RITA , JASMIN en vele andere die nog op mijn verlanglijstje staan .
De dames daar weten ondertussen na een 36 bezoeken van mijnentwege aan dit paradijs dat ik er vooral aandacht heb voor JAMILA mijn parel in PSR maar toch blijven ze allemaal zeer lief voor mij en hebben ze iedere keer een glimlach of een begroeting over dit maakt deze club ook zo tof.
Dus Donderdag ga ik terug naar dit paradijs  , voor een heerlijke zalige tijd.

Wenn ich en Voglein war dan vlog ich zu dir
Da ich keins bin , Vogel ich dir in Saunacl
ub 

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #64 Gepost op: 17 april 2011, 11:57:46 »
Bedankt GW om zo een mooi en duidelijk bericht over PSR te plaatsen, mooi!  Het geeft correct het verschil weer met de andere clubs.  Je verwoord enorm goed het unieke van PSR.  Je krijgt er wat je in andere clubs ook krijgt maar je krijgt daarbovenop nog wat mooie extra's  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #65 Gepost op: 20 april 2011, 21:29:16 »
Er is mij verteld dat de douches helemaal vernieuwd gaan worden.  Sommige beren zullen dit een schitterend idee vinden omdat ze klagen van water dat in hun ogen straalt  ;D.  Ik heb dat met alle douches als ik mijn hoofd achterover houdt en mijn ogen open doe  :-\.  Velen vonden de detector slecht.  Ik, van mijn kant, hoop (maar vrees er voor) dat de massagedouche zal behouden blijven en dat de verschillende koudwaterdouches (3) ook zullen blijven  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FREETSCHUURVERHAALTJES
« Reactie #66 Gepost op: 30 april 2011, 23:59:24 »
PSR afgelopen donderdag



Afgelopen donderdag was het weer zover.  Een nieuw dagje in mijn favoriete club, samen met GW.

We kwamen flink 20’ te vroeg aan maar van die gelegenheid heb ik gebruik gemaakt om persoonlijk wat data door te geven op mijn toekomstige overnachtingsplekje niet ver van de club.  Zo begon de dag alvast erg nuttig.

Toen de digitale klok van onze gsm’s 11.00 uur aanduidden, liepen we naar de inkom.  Zoals bijna steeds op een donderdagvoormiddag werden we binnen gelaten door Marjon.  Zij leidt zo een beetje de club en spijtig genoeg moet ik zeggen dat ze dat heel zakelijk en zonder franjes doet.  Persoonlijk vind ik ze zelfs niet vriendelijk.  Gelukkig is de rest van het personeel dat wel.

Gelukkig kom ik ook niet voor Marjon maar voor mijn andere vriendinnetjes zoals Jasmin, Magda, Julia, Mandy, Gloria, Mickey, Ola en nog vele anderen.

In de omkleedruimte kreeg ik al een geweldig ontvangst van Simona.  Simona zou mij later op de dag nog een viertal keren komen verleiden tot een kamertje.  Als er echter al één ding was waar ik zeker van was dan was het wel om mij niet te laten overhalen om met haar op kamer te gaan.  Ze geeft mij een erg goede en vooral geile service maar er waren andere dames die al lang heel hoog op mijn verlanglijstje staan.  Op weg naar de club liet ik GW nog ontvallen dat ik vandaag zeker en vast met Jasmin wou gaan.

Simona zou dus in het restaurant nog bij mij komen zitten en vroeg om nog wat bij haar te blijven zitten terwijl zij haar eten naar binnen werkte omdat ze anders zo alleen zat.  Dat heb ik dan gedaan maar toen ze nog enkele schepjes moest eten ben ik er toch al van onder gemuisd voor alle zekerheid, vooraleer er zwakke plekjes bespeeld konden worden.
Simona zou mij nadien nog aan de HWP komen bezoeken.  Ze vroeg zelfs of ze er niet bij moest komen zitten omdat ik dan ook niet zo alleen zou zitten.  Ik vertelde haar dat ik om te eten ook niet graag alleen zit maar dat ik dat in dit bad niet zo erg vind.  Ze kwam dan maar langs mij zitten op de rand van de HWP en vroeg of ik wat wou drinken.  Tja, ze blijven het proberen hè.  Ik bedankte en liep naar de douche om niet meer zo naar ontsmettingsproduct te ruiken.  Ze volgde me nog naar de douche en vroeg of ik echt niets wou drinken, dan zouden we dat rustig samen kunnen opdrinken in de lounge.  Ik bedankte toch en ging douchen.
Omdat onverwachts het weer veel beter mee viel dan ze voorspeld hadden, ging ik rond drie uur in de tuin zitten.  Op een gegeven moment had Simona dat in de mot en kwam op mijn schoot gesprongen.  Ook nu bleef ik bij mijn plannen om vast en zeker eerst met Jasmin te gaan vandaag, ook na de stoute handelingen van Simona.

Onderweg naar de HWP zag ik ineens door de bruine glazen deur van de loungeruimte (die uitkomt op de gang naar het wellnessgedeelte) dat Magda een sigaretje aan het roken was in de loungeruimte.  Ze had me nog niet gezien maar was meteen blij verrast dat ze me op haar af zag komen.  “Wat een verrassing”, zei ze nog.  Ik kondig dan ook maar zelden aan wanneer ik zal komen, aan de dames.  Ook Magda zou er makkelijk kunnen in slagen om mijn eerst-met-Jasmin-plannetje te dwarsbomen.  Ik liet het echter niet zo ver komen.  Nadat ze veel te ondeugend begon te doen, liet ik haar weten dat ik zeker nog niet zo meteen met haar op kamer zou gaan.  Aan de hand van wat ik haar allemaal vertelde, maakte ze op dat ik mijn gedachten duidelijk op iemand anders had gezet vandaag en dat zij (hoopte ze) vandaag op de tweede plek kwam.  Ik draaide wat rond de pot maar gaf toe dat ze het bij het juiste eind had.  Ze moest eens lachen maar wou gelijk ook weten wie mijn favorietje dan wel was.  Ik wou het haar eerst niet vertellen omdat ik dat niet noodzakelijk vond dat ze dat zou weten.  Vrouwen zijn echter erg nieuwsgierig en houden niet af met vragen stellen.  Ik liet dan maar los dat ze niet ver van haar zat.  Zo kwam ze uiteindelijk toch te weten dat ik mijn zinnen duidelijk op Jasmin had gezet.  Ik zei haar dat we mekaar laten misschien nog wel zouden treffen en dat ik de kerk wat in het midden zou laten en eerst naar de HWP zou gaan en niet direct naar Jasmin.  Iets wat ik toch al van plan was.  Of dat het slimste was, weet ik niet.  In elk geval ben ik met Jasmin niet geweest.  Toen ik uit de HWP kwam, was zij er niet (en dus allicht op kamer).  Ik ben dan maar wat gaan wellnessen.  Na mijn wellnessronde was ze ook weer nergens te bespeuren. 
Ik had Magda gevraagd om nog niets los te laten aan Jasmin.  Of ze haar mondje heeft kunnen houden, weet ik natuurlijk niet zeker maar ik weet wel dat “wijven” graag “roddelen”.  In elk geval vernam ik op weg in de wagen naar huis van mijn vriend GW dat Jasmin mij op een bepaald moment aan het zoeken was.  Dat ze overal gekeken heeft maar mij nergens gevonden had.  Dus… toeval of (mondje niet gehouden)?  Waarschijnlijk zat ik in de buitensauna.

Vandaag was het vrij rustig in PSR.  Zowel qua beren als dames.  Alles zal wel te maken gehad hebben met de paasvakantie.  Die valt voor de schoolgaande jeugd in Duitsland een weekje later dan bij ons, blijkbaar.  Onder andere Julia en Mandy ontbraken als trouwe gezelschapsdames op het appèl. 

Vandaag ook safesex ontmoet.  Een sympathieke Belg uit het Antwerpse.  We kwamen al snel mekaars types te weten en wisselden wat interessante gegevens over vrouwen uit.  Er liep een dame rond in de latere namiddag waarvoor ik bijna uit de sauna zou gesprongen zijn (maar ik kon me nog net houden).  Helemaal mijn type en helemaal nieuw in PSR.  Wat een knappe dame.  Later kwam safesex me aan tafel (terwijl ik zwaardvis aan het eten was) vertellen dat ik ze maar beter kan laten voor wat ze is want dat ze met een beer 25’ in de HWP heeft gezeten en dat er ijs op de HWP kwam te staan.  Ze zal dus geen lang leven beschoren zijn in PSR want zulke service wordt daar niet geduld.  Niet door de mannen, niet door het management.  Ik had ze ondertussen al van heel dichtbij bekeken omdat ze ook was komen eten in het restaurant.  Prachtig figuurtje maar haar gezichtje is een stuk minder van dichtbij.  Safesex had trouwens gezien hoeveel plakaatverf ze gebruikte omdat hij haar ontmoette in de kleedkamers toen zij net arriveerde.  Safesex was na dit gezien te hebben “vies” van haar.  In het restaurant waren twee beren lekker aan het keuvelen met een dame aan tafel.  Mijn wondermooie dame kwam er bij zitten en plots deden beide dames alsof de beren niet meer bestonden.

Eerst wou ik al uit de sauna lopen voor deze knappe dame (hoe stom kan een mens zijn) en nu kon mijn eten niet snel genoeg naar binnen gespeeld worden.  Ik vertelde safesex dat ik plots enorme zin had om die dame in de schoot te vallen, wat gek te doen en haar lekker te tongzoenen.  Deze streken kon ik echter (vandaag) niet uitvoeren omdat mevrouw steeds ergens uithing waar je er maar moeilijk lekker bij kon gaan kruipen.  Op een eenzit in de veranda, op een barkruk.  Ik heb het dan maar opgegeven want ik wil als ik zoiets doe er mijn werk van maken op de meest ideale manier (in een sofa bijvoorbeeld).

Vandaag viel ook al heel snel mijn oog op een nieuwe dame.  Ze was slank en jong en voorts vooral heel naturel.  Ze was echter ook vaak bezet en nam ruim (ook naar PSR-normen) haar tijd voor de voor en na services.  Ze had lichtjes gekrulde lichte bruine lange haren.  Ik schat ze vooraan in de twintig. 

Gloria, ja Gloria.  Je ziet ze eigenlijk altijd in een kleedje.  Het verbaasde mij dan ook dat ik ’s morgens in het restaurant Gloria zag in een bikini.  Een blauwe.  Ze stond er erg leuk mee.  Ze was ineens nog een stuk sexyer dan anders.  Over het onderstukje had ze ook nog zo een typisch heel heel erg kort rokje aan.  Gloria, da’s ook weeral lang geleden dat ik een eerste keer met haar op kamer ging.  Nooit als Lavinia in LR.  Ik herinner mij de eerste keer nog goed.  We aten samen, zij voederde mij en hadden veel lol.  Ik zei haar ook al vrij snel dat ik niet meer goed zou presteren op de kamer.  Het was toen al middernacht voorbij en ik had er al wat kamers opzitten en de laatste was toen niet zo heel lang geleden.  Na een uurtje gek doen zijn we toen toch op kamer gegaan en ik weet nog heel goed dat ze mij zo een goede blow job gaf dat ik toch nog klaar kwam.  De rest herinnerde ik me niet meer zo goed.  Zij verfriste mijn geheugen.  Ja, hoe is het mogelijk dat zij dat allemaal nog zo juist weten? 

Omdat Jasmin mij zocht als zij met mij op kamer wou en ik Jasmin niet zag als ik er mee op kamer wou ben ik dan op een gegeven moment (omstreeks half zes) bij Gloria in een zetel in de lounge gekropen.  Ze had nu een rood kleedje aangetrokken.  Jammer, een beetje toch maar later op kamer zou blijken dat ze het over haar blauwe bikini had getrokken.  Ik dus zeer tevreden. 
Gloria bleef altijd even vriendelijk en lief tegen mij.  Ondanks dat we al lang niet meer op kamer geweest waren.  Toen ik bij haar ging zitten, verbaasde het mij wel een beetje dat ze vrij afstandelijk bleef.  Ze zat naast haar vriendin Mickey.  Beetje bij beetje kwam ze toch dichter geschoven, beentje over mijn schoot, kusjes….  Ze zei eerst nog dat ze al een paar nachten slecht geslapen had en nogal moe was.  Omdat ik graag met iemand naar kamer ga in de beste omstandigheden was ik in mezelf wat aan het denken.  Ze had dat gemerkt en vroeg ineens aan mij waar ik over aan het denken was.  Ik zei haar dan maar dat ik misschien op het verkeerde moment bij haar was komen zitten en de zaken maar wat moest uitstellen.  Ze werd gelijk een stuk wakkerder.  Ze vroeg om een glaasje witte wijn.  Ik bestelde voor mij dan maar een rode wijn.  We dronken de wijn nog gezellig op en zijn dan naar kamer (12?) gegaan.  De verste kamer in PSR.  Niet Marjon maar een ander thekefrau die ter hulp was gekomen had deze kamer aangeraden aan Gloria.  De thekefrau deed dit express omdat ze had gezien dat ik Gloria van de trappen naar beneden had gedragen.  Ik moest ze nu ook maar als mijn prinsesje tot aan de (verste dus) kamer brengen.  De thekefrau ging zelfs mee om de deuren te openen.  Het is me aardig gelukt.  Gloria is nu ook niet de zwaarste (hoewel ze op een bepaald moment wel zo attent was om even te vragen of ze niet te zwaar begon te wegen). 

Eens op de kamer hebben we de pret verder gezet.  Gloria is er in geslaagd om mij te laten gaan tijdens het pijpen (FT dus).  Verder kan ik geen slecht woord over Gloria vertellen.  Op kamer doet ze wat ik graag heb.  Ze tongzoent dus goed en laat zich graag verwennen en verwent ook graag de man op subtiele erotische manier.  Ik heb haar nog wat geplaagd net nadat we beslist hadden om het halfuur niet te verlengen.  Ik had grote honger.  Ik zakte nog even af naar haar poesje en zei dat we nu maar dringend moesten afronden omdat we al ruim aan het halfuur zaten.  Ik voelde aan dat ze aan het denken was dat ik het toch niet bij een halfuur zou kunnen laten maar dat kon ik dus wel.  Ze noemde me een plaagstok.  Toen maakte ik de fout om haar te garanderen dat ik volgende keer langer met haar op kamer wil blijven.  Nu anderzijds, dat zal geen probleem worden.
Misschien wordt de volgende keer wel een triootje met haar vriendin Mickey.  Hoe ik in godsnaam op dit idee kom?  Ach, ik ben zo geen voorstander van een trio.  Vaak is het, het meergeld niet waard.  Je neemt ze beter apart.  Eén vrouw tevreden stellen is al moeilijk genoeg.  Bovendien mondt het al wel eens uit in gegiechel en veel onverstaanbaar gepraat tussen de dames onderling.  Anderzijds ben ik ervaren genoeg om op voorhand duidelijk te maken wat ik verlang van een trio en nog anderzijds heb ik ook al trio’s gedaan die eigenlijk het driedubbele aan geld waard waren.  Eén trio dat me nog altijd bijblijft is met twee Marokkaanse meiden in Yin Yang. 
Het triovoorstel kwam overigens van Gloria.  Ze stelde dat voor terwijl ik al een tijdje tussen haar en haar vriendin Mickey zat op een sofa in de bar met een cocktail.  Als de dames het zelf voorstellen is dat vaak een pluspunt.  Dan weet je tenminste dat ze graag samen op kamer gaan.  Het kwam zo.
We hadden afgesproken om om acht uur te vertrekken.  Omstreeks kwart voor acht kom ik in het wellnessgedeelte Magda tegen.  Ze duwt me gelijk tegen de balustrade van de trap naar beneden en begint met te zoenen en tegen me aan te wrijven.  Ik moest haar helaas teleurstellen en vertellen dat we eigenlijk dadelijk naar huis moesten gaan. 
Ik liep dan maar terug naar de lounge na nog wat bij Magda gehangen te hebben.  Daar zag ik Mickey en Gloria zitten.  Om de tijd die nog restte op een aangename manier in te vullen, nestelde ik mij lekker warm en dicht bij Gloria.  Ze zei nog na de sessie tot straks in de bar en dat was er nog steeds niet van gekomen.  Bij deze dus.  Haar vriendin Mickey was een cocktail aan het drinken.  Nen blauwe.  Ik vroeg welke het precies was en mocht gelijk van de swimming pool proeven.  Ik zei dat ik hem lekker vond en Gloria liet me ook weten dat ze zo’n swimming pool lekker vindt.  Ik ging er twee bestellen.  Mickey had nog een halve maar Gloria vroeg nog of ik nog een derde wou meebrengen voor Mickey.  Dat is natuurlijk geen probleem.  Of was het toch een probleem?  Het duurde heel erg lang vooraleer ik de cocktails kreeg.  Ineens brachten ze andere cocktails voor een andere man en ik vroeg waar mijn cocktails bleven.  Echt vergeten waren ze ze niet maar er was een misverstand gebeurd.  Een nieuwe dame achter de bar vroeg aan de masseur wat een swimming pool was en die grapte dat het swimming pool in het wellnessgedeelte ligt.  Hij had echter niet goed begrepen dat zij gevraagd had om die klaar te schudden.  Vervelend aan dit voorval was dat GW kwam vragen om te vertrekken toen ze net aan mijn cocktails begonnen waren.  Gloria kwam ook al eens kijken en moet vast gedacht hebben dat ik gezegd had dat ik er ging bestellen maar het dan niet gedaan had.  Door dit voorval zijn we tot kwart voor negen gebleven.
Dit laatste halfuurtje was nog zo niet het slechtste halfuurtje van mijn leven.  Ik zat daar met links en recht twee mooie vrouwtjes dicht tegen me aan.  Lekker gelachen, af en toe wat ondeugend gedaan….  Een derde dame kwam er zelfs even bij zitten.  Magda met name.  Ik vroeg of ze ook een cocktail wou maar Magda drinkt geen alcohol, blijkbaar.  Ze bedankte mij voor het aanbod met voetengekriebel (maar daar kan ik tegen, merkte ze met tegenzin; wat eigenlijk niet waar is, of toch niet als het te lang duurt) en met gekriebel aan mijn penis.  Ook Jasmin hield even halt bij ons.  Zij vroeg waarom ik haar nooit cocktails trakteer.  Ik antwoordde dat ik zomaar niet telkens voor de hele club kan trakteren.  Bovendien bied ik maar uitzonderlijk drankjes aan de dames aan.  Ik seks liever. 
Mickey heb ik zo ook beter leren kennen.  Eerst bleef ze wat van me af zitten.  Nadat ik haar vroeg of ze angstig voor me was, schoof ze ook dichter bij en liet ze zich ook gaan.  Ze dacht dat ik met Gloria was en wou er niet tussen komen.  Ik zei haar: “hoe meer zielen, hoe meer vreugde” en dat was geen enkel probleem.  Ondertussen vermaakte over ons GW zich ook met ook hij twee dames aan zijn zij.  Debbie en Jamilia. 

Aan alle mooie liedjes komt een einde en nu weten jullie ook meteen vanwaar ineens de interesse gewekt is voor een trio.  Hoewel Mickey soms wat voor zich uit kan staren, is ze erg tof in de omgang, jawel.  Hoe ze op kamer is.  Daar weet ik het fijne voorlopig dus nog niet over. 
Als afsluiter kreeg ik nog een driezoener (zal ik maar zeggen).  Een mooier afscheid kan je je bijna niet bedenken.

Ook Magda (die over ons aan de andere kant van de lounge aan de spiegel zat, waar ze dikwijls zit) nog een afscheidskus gaan geven.  Ze klampte me vrij goed vast terwijl ik (achteraf gezien) precies nogal snel weer weg ging bij haar.  Nu ja….

Vooraleer echt te stoppen nog even vermelden dat ik vandaag ook voor het eerst gepraat heb met Rosa (die er toch al 3 jaar werkt).  Rosa is een mooie dame.  Vrij groot, slank, flink wat borsten, lekkere kont (allé een echte vrouw) met mooi donker haar dat ze vaak in een dot doet.  Echter na een kort gesprekje maakt ze me niet warm.  Ik denk dat ze niet speels genoeg op kamer zal zijn voor deze zotte beer.

Ik zal wel weer het een en het ander vergeten te vertellen zijn maar ik vermoed dat jullie toch ongeveer een idee kunnen vormen van mijn (alweer) dagje PSR. 

Ik heb me weer uitstekend geamuseerd en de dag vloog weeral veel te snel om  ;).     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
De muren bij PSR barsten!
« Reactie #67 Gepost op: 17 juni 2011, 20:20:46 »
Meer vrouwen, meer mannen....

Daarom is men sterk in overweging aan het nemen om het tweede verdiep om te bouwen tot gastenruimtes.  Kamers en sanitair  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SLUITING
« Reactie #68 Gepost op: 17 juli 2011, 23:30:39 »
Het laatste weekend van juli is PSR gesloten!!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CARLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Reactie #69 Gepost op: 25 juli 2011, 01:04:00 »
Picasso,Haast je naar PSR en roep Carla in de lounge.
Wat volgt is Nilfisk Nicky tot de 10e macht   
Nooit meegemaakt Pica, en die wil ik je niet onthouden......details volgen wanneer ik klaar ben met Dolce Vita en onze pornoactrice, maar wacht vooral niet op mij   


CARLA, geiler dan Carmen en Nicky samen   


PS. Gisteren zaten er in  PSR evenveel optick ficks als in GT EN LR, en ze neuken en zuigen je allen het wit uit je ogen, vraag naar Bianca, Alice uit Wonderland maar vooral naar Carla.
En de schoenenverkopers waarvan sprake zijn waarschijnlijk SeksenFun naar Frankfurt gevolgd  ;D ;D :D
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 01:08:06 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
CARLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Reactie #70 Gepost op: 25 juli 2011, 01:27:55 »
Ik dacht dat ik daar alle optick ficks al geneukt had  :D. Maar goed, kennelijk hebben een paar dikkertjes weer plaats gemaakt en zijn hun fans gevolgd naar Frankfurt  ;D. Er is een kans dat ik dit weekend mij jouw advies niet ga onthouden.
Picasso,Haast je naar PSR en roep Carla in de lounge.
Wat volgt is Nilfisk Nicky tot de 10e macht   
Nooit meegemaakt Pica, en die wil ik je niet onthouden......details volgen wanneer ik klaar ben met Dolce Vita en onze pornoactrice, maar wacht vooral niet op mij   


CARLA, geiler dan Carmen en Nicky samen   


PS. Gisteren zaten er in  PSR evenveel optick ficks als in GT EN LR, en ze neuken en zuigen je allen het wit uit je ogen, vraag naar Bianca, Alice uit Wonderland maar vooral naar Carla.
En de schoenenverkopers waarvan sprake zijn waarschijnlijk SeksenFun naar Frankfurt gevolgd  ;D ;D :D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CARLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Reactie #71 Gepost op: 25 juli 2011, 01:36:55 »
Ik dacht dat ik daar alle optick ficks al geneukt had  :D . Maar goed, kennelijk hebben een paar dikkertjes weer plaats gemaakt en zijn hun fans gevolgd naar Frankfurt  ;D . Er is een kans dat ik dit weekend mij jouw advies niet ga onthouden.

Ola Paula, zaterdag en zondag zijn ze gesloten .... volgens onze polderknollenfans kan en mag dat uiteraard niet  ;D ;D ;D ;D


Maar kijk Bianca eens diep in de oogjes als je de kans hebt, en als je haar aframt op doggy-pica lees je het boek dat op haar zijkant is ge-inkt  ;D
En die Carla, tja, gewoon die geile lieve arrogante donder haar ding laten doen, ze heeft wel 20 modi, en ze is van niets vies, zelfs niet van mij  ;D :D
Klasse - wijffie, die ook al in Golden Time in Wenen heeft gewerkt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
CARLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
« Reactie #72 Gepost op: 25 juli 2011, 01:43:44 »
Ola Paula, zaterdag en zondag zijn ze gesloten .... volgens onze polderknollenfans kan en mag dat uiteraard niet  ;D ;D ;D ;D

Ah, inderdaad ja, goed dat je het zegt. Oké, dan lees ik volgend weekend maar een goed boek  ::)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
schrijf het kapot
« Reactie #73 Gepost op: 25 juli 2011, 14:37:08 »
We kozen PSR voor onze zaterdag, onder het mom van "zitten er enkel polderknollen, dan is de freet toch goed"  ;D
Juist, ik was het haast vergeten, voor 50 euro kan je ook op restaurant goed eten.
Ik vraag jullie dan ook de volgende bevindingen met de nodige beroepsernst (lach je rot  ;) ) te lezen.
Wat ik hiermee wil aantonen? Wel, errug simpel, we - en dat zijn jeank, foots en ondergetekende (en zelfs Minime ???  ) hadden een topdag in PSR, voor mij zijn gelijke niet kennende. Nog nooit heb ik zoveel prachtige meiden in polderknolland bij mekaar gezien, er zaten wel 20 meiden waar ik het op kon, en tien waar ik ZO, ZONDER TWIJFELEN mee de kamer op kon.
Helaas, driewerf helaas word ik een dagje ouder en was ik blij dat ik twee sexmonsters heb overleefd. DIe belevenissen komen er vannacht, maar eerst wil ik die kutclub eens deftig met de grond gelijk maken, want het kan toch allemaal niet, dat ze de polderknollen ruilen voor prachtige seksbeesten, en dat ze op de koop toe restauranteten blijven serveren.


Ik schiet dus nu met scherp, lees het met de glimlach, en vannacht lees je hoe het er echt was, veel plezier ermee....  ;D


Wat voorafging....
Een dagje en een nachtje DolceVitaClub, voor vettige Foots en deze brave lelijkaard, met enkele prachtige fotoshoots en - het moet gezegd - een bazin die de vriendelijkheid zelve is. Andrea is een schatje en ze heeft nog een lekkere zus ook, njam njam, alleen pas ik voor haar toekomstige ex te worden  ;D :P
Ik had Foots beloofd de wekker te zetten om 10.30u (maar besefte te laat dat we in Belgenland sliepen, dus we konden onmogelijk op dat ontieglijk vroege uur de deurbel van PSR indrukken, helaas), maar versliep me, en Foots stormde de trappen op van zijn Belgisch paleis: "sexmachine, het is half twaalf".
Ach, ik had nog een blikje cola, en met een elementair ontbijt in de brolbak snelden we richting carpoolafspraak, waar jeank rustig op een bankje ons zat op te wachten.


De parkeerplaats, geen ParkplatsMeister te zien, Foots moest zijn brolbak wringen tussen twee scheefgeparkeerde Duitse mobielen. Verschrikkelijk en schandalig, van een club met zulke toeloop kan je verwachten dat ze een schoenenverkoper in dienst nemen om de goede orde op de parking te leiden  ;D Dan betraden we de poorten van polderknolland, met dubbele hekkens, niet om schoenenverkopers tegen te houden, daarvoor heb je echte polderknollen nodig  :D
Een onbeschofte meid aan de receptie vroeg ons onze naam, en tot overmaat van ramp moest ze ook nog onze schoenmaat weten. Verschrikkelijk, straks eisen ze nog je SIS-kaart vooraleer je binnen mag en lezen ze de info van je enkelband uit  8) :))
We zagen een slanke meid, wat ons het ergste deed vermoeden, meiden moeten hier vet staan, vetgemest worden, anders is de kwaliteit van het eten sterk gedaald, en dat is al wat ze hier hebben, lekker eten en polderknollen. Indien ze ook nog een keertje beginnen met slanke meiden en seksbeestjes binnen te gooien, ga ik snel de clubs in Frankfurt opzoeken, want dat kan gewoon niet, not done, ver erover  >:D
Ach, het is er ver over, maar we zijn seksverslaafd, dus snel snel omkleden, en een koffietje halen aan de bar, om dan richting restaurant te verdwijnen.
We vroegen ons af of we het ontbijt zouden overslaan, maar om de sterren te bepalen moet je van alles genieten, ook van een slecht ontbijt.
Te schandalig voor woorden, je moet ZELF je drank gaan halen, en er lopen nochtans genoeg mensen rond met het plaatje "service" op de rug. Van klantonvriendelijkheid gesproken, erger kan niet? O jawel, dat zouden we snel merken.
Foots, jeank en ik keken mekaar verdwaasd aan. Waar is de kaas? Waar is de ham? Waar is de salami? Echt waar, geen van allen te vinden, en dat om 14u, in een club die er prat op gaat hun gasten met kwaliteitseten te voeden.
Ondergetekende besloot dan maar een soepje te nemen, en Foots bestelde twee kaasomeletten, eentje voor hem en eentje voor de lelijkste van allen....
De soep, ik keek naar jeank en hij knikte instemmend, jaaaaaaaaaaaaaaaa, ze halen gadverdamme hun soep bij de Lidl, noedelsoep met kip erin, bah bah bah  ;D
Nog geen twee minuten later kwam de kapster  :o , ja ja, de kapster, je kan het je niet voorstellen, maar die kwam het restaurant binnengelopen met twee totaal verschillende gerechten. Het schalmde door het restaurant: GAST NUMMER 84  :-\   Hadden ze dan voor niks onze naam gevraagd aan de inkombalie misschien? Het leek wel een SS wijf die je komt halen om lekker naar de gaskamer te gaan, onder het motto dat je kortgeschoren moet worden.
De omeletten, die van Gast nummer 84 waren twee keer zo hard gebakken dan die van gast nummer 82, en de smeltkaas die erin zat was van bedenkelijk niveau.


Tot overmaat van ramp zaten in het restaurant enkel uitgehonderde meiden, waar the fuck zitten onze polderknollen? We bekeken mekaar en schudden alle drie het hoofd. Geen polderknol te bemerken, enkele knappe grieten strak in het vel, en uiteindelijk, tot onze grote genoegdoening, verscheen de eerste polderknol ten tonele.
Ik riep snel Schlussel, maar polderknol MiniMe weigerde me.... ook hij kloeg over de faciliteiten, en vooral over de oude pooier die konstant, de godganse dag, de meiden in het oog hield, hij had pen en papier bij de hand en stelde zich op achter de boekentafel, en had zich gecamoufleerd, een grijze pruik opgezet. Ha ha, dacht hij dat we het niet doorhadden dat hij de hoofdschoenenverkoper was? Om ons te bedotten moet je leper en meer geslepen zijn, en had hij een badjas moeten aantrekken, net als wij....  ;D


Na de verschrikkelijke ervaring in het restaurant besloten we ons eerste rondje te maken, op zoek naar polderknollen. Na lang zoeken vonden we er enkelen, tussen een mute strakke lekkere wijven. What the fuck is happening hier, vroeg ik aan Foots, straks moeten we nog aan de bak en gaan we nog in de catacomben belanden en gan we nog moeten neuken ook?
We telden en telden, minstens tien waar ik het zo op zou kunnen, zonder nadenken. Ja ja, ik vond het een vreselijke en verschrikkelijke dag, te gek voor woorden. Mandy en "Hunger Julia" gingen prompt op de reservelijst, maar al snel hadden we door dat er veel mooier vlees voorhanden was.
Oops, ik ben te positief, even bijstellen.....


.... een lekkere steak wou ik wel, en Foots en jeank ook..... ROT? Rot? Seignant gadverdamme wil ik mijn steak, en NIET zwartgeblakerd van buiten en rauw vanbinnen (voor de realisten onder ons, de steak was heerlijk bleu chaud gebakken, zoals ik hem besteld had)  :P
Intussen werd er door het personel geschreeuwd op alle gasten in het restaurant, de heren met service op hun donkerblauw t-shirt liepen je straal voorbij zonder je te vragen wat je wenst te drinken, gast nummer gast nummer gast nummer. En indien je niet binnen de seconde reageerde, trokken ze een smoel alsof ze je wouden bannen naar Elba, liefst met alle polderknollen en schoenenverkopers samen.
Alice aus Wonderland begroette ons met haar veel te grote borsten, de Servische zusjes Carla en Carly bekeken ons met een arrogantie van "hebben jullie nog nooit een lekkere stoot gezien",  Bianca liet je niet passeren en raadde je een goed boek op haar bloedmooie lichaam aan, en tot overmaat van ramp vrat ze je op met die heerlijke oogjes. Jeank zwichtte tweemaal, ik eenmaal bij haar en Carla, Foots vulde Alice uit Wonderlands mondje en liet Carla de schildpad schilderen.
Warme chocolade en slagroom kon niet op het ijsje, want het stond niet op het menu. Dat ze dan die verdomde pannekoekjes eraf hadden gehaald, ik wou slagroom.


Ok, dit heeft lang genoeg geduurd, straks krijgen jullie van me de echte recensie van een dagje "polderknollen" met heerlijke meiden, zoals in de betere dagen in LR, ik kon het gerust op 15, nadien bekeken, en er zaten zeker 10 stunning meiden, geen schoenenverkoper voor sluitingstijd gezien, heerlijk gegeten zoals altijd, geweldige pornowijven die je nog lekker opzoenen ook, vriendelijk personeel, en gezelligheid troef, geen opeisgedrag gezien, enkel schoenenverkoper MiniMe, die de dames probeerde te paaien met wat lekkere snoepjes, en daar bij Yasmine nog in slaagde ook.
Zes maand geleden was Yasmine bij de allerknapsten van de club, en zou je er zo opkruipen, zaterdag stond ze geeneens op mijn reservelijstje, er liepen er zeker 12 rond die knapper en vriendelijker waren dan haar.


Kortom, een heerlijk dagje, de beste dag ooit in PSR, maar als je wil, kan je een club altijd en ten alle tijden afkraken. Vandaar deze recensie, als bewijs dat je altijd wel kritiek kan hebben op alles wat je meemaakt.


Lang leve Carla, Alica aus Wonderland, Bianca, en nog een pak andere niet-polderknollen, en de vreet was weer geweldig, en deze keer de seks fabelhaft. De afwezige Frankfurtgangers hebben wel degelijk ongelijk  ;)
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2011, 14:42:35 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
schrijf het kapot
« Reactie #74 Gepost op: 25 juli 2011, 16:34:45 »
met heerlijke meiden, zoals in de betere dagen in LR, ik kon het gerust op 15, nadien bekeken, en er zaten zeker 10 stunning meiden,

Zoals velen het al dikwijls vertelden maar sommigen absoluut niet wilden geloven.  Het leven is al zo kort, vergooi geen half jaar meer in de toekomst  ;).

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man