Auteur Topic: In Brussel zevere ze ni mo zievere ze  (gelezen 359219 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #60 Gepost op: 11 januari 2012, 23:56:10 »
Dit jaar was ik al in het Schipperskwartier en Duisburg geweest. Brussel kon dus niet achterblijven. Dat is dus ook de plaats waar ik naar afgezakt ben deze avond.

Ik had geen zin in de Aarschotstraat. Ik wou een tippelhoertje opscharrelen...

Op de Avenue Louise stonden er enkelen te tippelen maar ik ben verder naar de Koopliedenstraat gegaan. Dit in de hoop ons aller Laura te vinden. Helaas, ik heb ze niet gezien.

Toch zag ik ter hoogte van de Van Gaverstraat een mooie blondine in bruine lederen vest. Ze ging gekleed in een strakke jeans met laarzen. Ik moet zeggen, ze zag er zeer seyx en mooi uit.

Bij gebrek aan beters ben ik met haar de kamer op gegaan. Ik heb het me niet beklaagd.

Ik vind de service van de Brusselse tippelhoertjes zonder meer van een zeer acceptabel niveau.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #61 Gepost op: 14 januari 2012, 00:42:31 »
Vanavond was ik aan de wandel in Brussel. Het is veel te druk op het werk en veel tijd had ik niet. Ik ging mijn licht opsteken in de Koopliedenstraat. Er waren wel wat dames aanwezig maar naar mijn smaak te veel transen...

Enfin, ik vond dat er zeker 6 neukbare dames te vinden waren daar... Ik miste wel de koningin van de Koopliedenstraat, de blonde Laura! Ik stapte af bij een dame, die ik daar al eens had gehad... De service was zo goed, dat ik haar een red-bull heb cadeau gedaan. Ik ben dus geen vortige boer maar iemand die zijn wereld kent! ;D

Drukker1, jij kent Laura ook. Heb jij ze nog gezien? Deze Laura is in mijn ogen een echt toppertje...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #62 Gepost op: 23 februari 2012, 16:55:47 »
Heren rakkers,


Gisterenavond laat wou ik nog eens naar het Schipperskwartier rijden. Toen ik in mijn auto zat, maakte ik mezelf de bemerking dat het al uiterst lang geleden was, dat ik nog eens in de sfeer van het Noordkwartier kon opsnuiven.


Ik "routchte" dus de E 40 op en gaf "plancher" gas naar Bruxelles. Mijn wagen parkeerde ik ergens in de buurt van Aarschotstraat want het weer was best wel ok. Lekker fris en zo kan ik de schoonheden ook veel beter observeren.


Tegenover enige tijd terug, lijkt het erop dat er veel bars gesloten zijn. Ik schat gisteren zo'n achttal. Verder waren er ook niet bijster veel dames aanwezig maar dat kan ook aan het late uur hebben gelegen.


De sfeer was weer grimmig zoals ik dat van deze leuke buurt gewoon ben. Een sfeer waar ik zeker in gedij. Een mens snuift hier de criminaliteit en wandelt met zijn hand op de achterzak.


Ik ben weer binnen gegaan bij mijn vaste dame aldaar. Dit bij gebrek aan andere leuk uitziende schoonheden in het holst van de nacht. Straks zal ik een recensie schrijven.


Verder lijkt er een nieuwe bar te zijn open gegaan. Ik denk ergens ter hoogte van nummer 210.


Dit was het dan alweer. Hopelijk laat men de Aarschotstraat niet uitsterven want dat zou zonde zijn... :(
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #63 Gepost op: 23 februari 2012, 17:02:09 »
Verder lijkt er een nieuwe bar te zijn open gegaan. Ik denk ergens ter hoogte van nummer 210.

Is dat die bar die een aantal jaren geleden uitgebrand is?
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #64 Gepost op: 23 februari 2012, 17:48:43 »

De sfeer was weer grimmig zoals ik dat van deze leuke buurt gewoon ben. Een sfeer waar ik zeker in gedij. Een mens snuift hier de criminaliteit en wandelt met zijn hand op de achterzak.


Ik ben er eenmalig geweest, was met  de trein op weg naar le of la douce France. Grimmig, vies, achterbuurt, crimineel, onveilig, vervallen, veel mooie afrikaanse vrouwen, toch wel een geil sfeertje in de avond, dat herinner ik me goed.

Net als dat wippen achter een gordijntje met een madame die op 3 meter afstand erachter zit. En na 10 minuten om de 30 sekonden roept dat de tijd om is...dat ik hier maar eenmaal geweest ben :D

Of doe ik de buurt weer onrecht ?
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #65 Gepost op: 23 februari 2012, 19:43:59 »
Je doet de buurt geen onrecht Tom Kroes.


Maar als jij mij beter kent, weet je dat ik in zo'n buurten het best gedij. Tippelzones en de meeste raambuurten in de benelux hebben voor mij maar weinig geheimen. In saunaclubs en privéhuizen vind ik niet echt mijn draai.


Dat wippen achter het gordijntje dat klopt deels nog voor enkele panden. De madame die zaagt inderdaad ook al eens als de tijd om is. Ik geef haar altijd 2 euro en dan wordt er doorgaans niet geklaagd.


Ik hou wel van het Noordkwartier! :)



Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #66 Gepost op: 23 februari 2012, 19:44:59 »
Verder lijkt er een nieuwe bar te zijn open gegaan. Ik denk ergens ter hoogte van nummer 210.

Is dat die bar die een aantal jaren geleden uitgebrand is?


Rolly dat zou kunnen. Zo heel lang kom ik nog niet in het Noordkwartier. Ik heb heel lang in het SKW gewandeld en Brussel laten links liggen.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest14644

  • Gast
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #67 Gepost op: 8 maart 2012, 14:25:38 »
Adriaan komt ook regelmatig de dames bezoeken in de omgeving van de Koopliedenstraat/Lakenstraat, vooral 's avonds na het werk vooraleer hij terug naar huis keert.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #68 Gepost op: 8 maart 2012, 14:33:47 »
Adriaan komt ook regelmatig de dames bezoeken in de omgeving van de Koopliedenstraat/Lakenstraat, vooral 's avonds na het werk vooraleer hij terug naar huis keert.


Adriaan dan moet jij zeker blonde Laura kennen. Werkt die daar nog? Ik heb haar alvast een tijd niet meer gezien.
Gelukkig is Elena nog wel werkzaam! Zij is een echt snoepje.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #69 Gepost op: 25 maart 2012, 13:53:41 »
Ik ben gisteren nog eens naar Brussel gereden, en niet voor de bekerfinale maar om de Koopliedenstraat en omgeving te verkennen. Tot mijn vreugde stonden daar behoorlijk wat dames! Een paar junks en wat transen natuurlijk maar ook een aantal good looking jonge dames. Zelfs aan de Antwerpsesteenweg staan terug dames, en niet van de lelijkste...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #70 Gepost op: 25 maart 2012, 17:50:18 »
Ik ben gisteren nog eens naar Brussel gereden, en niet voor de bekerfinale maar om de Koopliedenstraat en omgeving te verkennen. Tot mijn vreugde stonden daar behoorlijk wat dames! Een paar junks en wat transen natuurlijk maar ook een aantal good looking jonge dames. Zelfs aan de Antwerpsesteenweg staan terug dames, en niet van de lelijkste...


Inderdaad Mechelen! Ik ben ook een zeer grote fan van de Brusselse tippelzone! Ik vind zelfs dat men er voor een prikje stunning meiden kan neuken die verdomd goeie service geven.


Ik denk aan Laura (Drukker zal dit bevestigen), Elena en Olga! Zij doen optisch ook niet onder voor de dames uit het SKW of pakweg saunaclub GT. Ze zijn er alleen niet zo geconcentreerd.


En ja Drukker Laura is terug, ik heb haar enkel nog niet gaan neuken!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #71 Gepost op: 26 maart 2012, 01:21:10 »
Ik ben gisteren nog eens naar Brussel gereden, en niet voor de bekerfinale maar om de Koopliedenstraat en omgeving te verkennen. Tot mijn vreugde stonden daar behoorlijk wat dames! Een paar junks en wat transen natuurlijk maar ook een aantal good looking jonge dames. Zelfs aan de Antwerpsesteenweg staan terug dames, en niet van de lelijkste...


Heb je er eigenlijk eentje gekamerd mechelen? En wat me vooral interesseert, was het de moeite?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #72 Gepost op: 26 maart 2012, 01:34:48 »
Jawel Roberto, recensie volgt nog. Het was wel ok.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
In Brussel zevere ze ni mo zievere ze
« Reactie #73 Gepost op: 4 april 2012, 13:23:01 »
Gisteren diep in de nacht, was ik na te lange tijd de Brusselse tippelzones nog eens gaan verkennen.


Het was leuk vertoeven in de regio van de Koopliedenstraat want buiten de overvloedige transen, enkele junks, hebben ze daar ook wel wat heerlijk uitziende jonge meiden waarmee Roberto maar al te graag van jetje geeft!


Ik kwam voorbij het kasteel van Laken en daar is het gas inhouden want de flitspalen zijn daar uiteraard alom vertegenwoordigd. Laurent laat buiten zijn smoel nu eenmaal graag nog wat anders afdrukken op papier...


Eigenlijk was ik moe en was het al diep in de nacht maar de nachtwinkel was nog open. Na een Red Bull of twee, kreeg ik weer vleugels. De straat werd met militaire marssnelheid ingetrokken en ik ging op zoek naar de prinses Laura.


Helaas was er geen Laura te zien maar dat was niet onoverkomelijk. Aan het bushokje op de bank stond Elena aan haar sigaret te trekken en samen hebben we er dan maar een gerookt en op de bank licht aan elkaar gefrunnikt. Presales in de straten van Brussel! Seksenfun zal zich hier dus helemaal thuis voelen...


Met deze schoonheid ging ik graag naar het hotelletje en heb ik kwaliteit gekregen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man