Forum > ENQUETES

klaarkomen van de dame

(1/2) > >>

foots:
Relaxxx Rakkers,
 
 
Voor velen een vraag voor sommige wellicht een weet:
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/7847174/__Heeft_ze_nu_wel_of_niet...___.html
 
Wat vind je nu zelf ? Stem en zie hier de genoemde mogelijkheden.
 
Groet, Foots  ;D

sexmachine:
Gadverdamme!!!!!!!  ;D
Waarom kan ik trouwens maar 1 optie aanvinken, ik vind het verder totaal oninteressant ook nog, ze wachten echt niet op een orgasme, tenzij een briefje van 50 een orgasme kan verwekken  :o

guest13:
Egotripper !  haha
 
Als Isa van GT spritst, dan is dat geen leuke bijkomstigheid maar pure geiligheid !
 
En als je het een keertje meegemaakt hebt als een dame begint de daveren ... dat heeft toch wel iets !!!

Rolly:
Er was eens een zeer geƫmancipeerde NL-dame die me te zeggen had , dat het niet haar probleem was als een man niet bij haar klaarkwam(komt)....dat heb ik me dus goed in de oren geknoopt....en ik dacht dan dus ook zo, geƫmancipeerde man als ik ben.......Het is niet mijn probleem als een vrouw niet met mij klaar komt, dat is haar probleem....


Rolly ;)

foots:

--- Citaat van: jabberwalkie op  7 oktober 2010, 00:06:41 ---
En als je het een keertje meegemaakt hebt als een dame begint de daveren ... dat heeft toch wel iets !!!

--- Einde van citaat ---

Potverdorie ik moet nog veel Vlaams leren, wat is daveren nu weer ?
Goed geen idee, maar Rolly rulez als de dame klaarkomt zou ze mij toch moeten betalen en zeker niet andersom.
 
Feministen zijn diegene die wel de verdiensten willen en dan vervolgens klaargelikt willen worden, ik ben hun hondtje niet ! Baeh, dat kutwerk mogen ze van mij houden !
 
Groet, Foots  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie