Forum > ENQUETES

GFE of PSE?

(1/4) > >>

roberto:
Graag had ik geweten wie van de rakkers een PSE'er is en wie een GFE'er is.

Kortom wat neuken jullie het liefst? Een dame die GFE geeft of een dame die PSE geeft?

Ik kies alvast voor PSE...

sexmachine:
PSE, anders kan je beter een lief zoeken en ga je ooit voor de bijl en beland je in de goot, zo simpel is dat.
Iedereen die GFE zoekt, is verkeerd bezig en wordt (terecht) geplukt.
Als je een lief zoekt, of het liefdesgevoel en het hoertje krijgt het in de mot, dan kan je beter je bankkaart afgeven en je huis en je wagen en naar het OCMW gaan aankloppen.
An neen, dat laatste gaat niet, want Belgen krijgen geen geld van die instantie, het is namelijk het Openbaar Centrum voor Marokkaans Welzijn   :o ???

foots:
Heren,


Ik kies duidelijk voor beide, GFE betekent voor mij vaak een sympathieke klik en innig kussen. Hoewel ik dat zelden heb, en er altijd voldoende afstand tussen laat zal een dame die dit doet gemakkelijk op mijn retour lijst komen. Awel de PSE dat vertaal ik met een dame die er deftig tegenaan gaat en niet vies is van een zoute nasmaak. Dit vind ik zeker heerlijk, de top, maar als het dat alleen is is het ook erg gemaakt.


Het mooiste is zoals Dupke het altijd omschijft het totale plaatje, voorservice, gedegen beurt met verrassingen en een beetje naservice. Alhoewel ik mezelf toch meer in het PSE kamp schaar, want met GFE gevoelens heeft mijn DVP bezoek namelijk niets te maken.


Groet, Foots  O0

seksenfun:
Voor mij is seks pas geslaagd als alles wat met seks te maken heeft aan bod is gekomen.  Ik ben dan ook steeds druk doende om die enkele vrouwen uit de massa te plukken in de clubs die dezelfde mening als ik hebben. 
Goeie seks voor mij: dat begint met verleiding op de bank (van strelen, tongzoenen tot pijpen), op kamer mogen ze zich niet meteen uitkleden, dat doe ik liever voor haar en meestal pak ik ze eerst op de schoot of ik verras ze door ze speels tegen de muur te plakken, op bed te smijten....  Zolang de sessie maar niet start ongeveer zo: aankomen aan de kamer, deur sluiten, ieder zichzelf uitkleden en de fragmentarische sekshandelingen als een robot starten (wanneer dit goed gebeurt, is dat voor PSE'ers o.k., meen ik).  Ik duidde dus PSE en GFE in de mix aan.  De volgorde speelt geen rol.  Het is zoals het komt.  Ik heb trouwens ook al goeie seks gehad zonder getongzoend te hebben. Het kan dus.  Buidel laten leeghalen dat ligt aan jezelf.  Voor mij moet ze lief zijn, mooi zijn, speels zijn, spontaan zijn, wild zijn, geil zijn....  Op PSR na kan ik meestal maar met 10 % van de vrouwen een supersessie beleven  ;).

foots:
S&F,


Eindelijk een duidelijk en helder antwoord van wat jij wil, ik heb het me jaaaaaaaaaren afgevraagd, want ik kon je niet goed in het GFE hoekske plaatsen.
U bent gewoon een mens die van verrassende passionele sex houdt, niet van standaard en zeker niet van plichtmatig. Awel u heeft een overschot van gelijk.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie