Auteur Topic: WOONKAMERVERHAALTJES  (gelezen 608698 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #330 Gepost op: 10 november 2014, 16:30:55 »
Sins wanneer hebben ze in LR vloerbedekking op de trap  :bud ik vin het er altijd interesant om tussen de treden door naar de mooie achterwerken te kijken van de dames als ze van boven komen  :cry 

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #331 Gepost op: 10 november 2014, 17:18:44 »
Sins wanneer hebben ze in LR vloerbedekking op de trap  :bud ik vin het er altijd interesant om tussen de treden door naar de mooie achterwerken te kijken van de dames als ze van boven komen  :cry
Die trapbedekking is er gekomen omdat de liefjes van Pistol Pete en Boy69 steeds tussen de treden naar beneden vielen  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #332 Gepost op: 10 november 2014, 17:41:24 »
LR 8-11-2014

Het wet weer is tijd om mijn kortingskaartje te verzilveren en LR mee te maken als er geen feestje is . rond de klok van 15.00 uur stapte ik binnen en er Hong een gemoedelijke zweer geen party zweer geen pannenkoek zweer ma een geile zweer  :17:. alleen deket was er voor zijn lief Chantal  :o  ik besloot om eerst even de wellness te bezoeken en daar trof ik foots gezamenlijk met seksmachine aan altijd gezellig om die twee buiten dit forum te ontmoeten in levende lijven  :adult na het over koetjes en kalfjes gehad te hebben (en over welke koetjes en kalfjes ga ik hier en op een ander forum niet verklappen  :kissass ma relax heeft nog veel in petto voor haar leden en ook in 2015  :bud )

na me bubbel uurtje ben ik ma gaan genieten van de frituur altijd Leker zo frikandel alleen jamer dat hij niet is open gesneden aan de boven kant sofietje was zo dienstelijk om voor mijn wat te drinken te hallen het is en blijf een vriendelijke dame en wel een bar dame  :kissass

in de gezelligste huiskamer trof ik deket met zijne Chantal wat mijn opviel was dat seksmachine ma moeilijk van deze dame af kon blijven en deket de hand van seksmachine steeds weg douwde. ik stond helemaal verbaas te kijken toen foots zijne hand op het been van chantal legde en deket zijne hand daar op  :bud ( deket ge zij gewaarschuwd ma het ziet er uit dat jij jou chantal wil delen met foots  :cheer:

in de huiskamer waren oa ook aanwezig noglangnietuitgewandeld de lafe satanic surver ik had verwacht dat de line up wat zou tegen vallen ma dat was niet het geval het blijf mijn verassen om er weer steeds nieuwe dames te spotten. het is wel geen vulkaan wat voor mijn nr 1 is  ma het is toch mijn cluppie . wat ik erg prettig vond was als ik wou neuken ik ook gelijk de beschikking was over een kamer die prijsverhoging van 25 euro vroege betaalde je voor een uur namelijk 75 en nu 100 bevalt mijn uitstekend  . en ik denk ook nog is dat het gaat werken  :pica nu nog een korting van 10 a 20 euro voor het binnen kommen voor 14.00 uur of 15.00 uur. en na 20.00 uur er geen kamers gemaakt mogen worden van lange als een uur  (ik moet er bij melden dat jullie allemaal geluk hebben dat ik niet de eigenaar ben  ;D

ik trok pas laat na de kamer ik zat eerst hoopvol te wachten op mira ma na 20 uur was ze er nog niet  :cry en besloot ik maxim ma is te probeere en foots had me al gemeld dat dat een aanrader was en dat was ze zie ook topic maxim  :bud

me 2e dvp was Jenever ex pantera ook zeer anteraden 

zoals altijd was het eten goed bediening goed en ontvangst goed tot 29-11 LR  :kissass

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #333 Gepost op: 10 november 2014, 17:44:06 »
Sins wanneer hebben ze in LR vloerbedekking op de trap  :bud ik vin het er altijd interesant om tussen de treden door naar de mooie achterwerken te kijken van de dames als ze van boven komen  :cry
Die trapbedekking is er gekomen omdat de liefjes van Pistol Pete en Boy69 steeds tussen de treden naar beneden vielen  ;D :lol_hitting:


Ik daxht dat ze die vloerbedekking speciaal gelegd hadden voor de Turkse zanger aka de koning van het Osmaanse rijk.


[attachimg=1]


Ik zag dat hij na het eten nog even door de LR bodyguard werd bewaakt en even daarna werd hij persoonlijk uitgeleide gedaan en nagezwaaid door de Thekes.


Ook zijn kleding was al even excentriek als zijn uiterlijk toen hij in badjas bij de de glazen afhaalbali bij de voerbedeling stond.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #334 Gepost op: 10 november 2014, 17:55:36 »

ik ben blij dat het niet tot een optrede is gekomen en we hem niet hebben horen zingen  :dance2

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #335 Gepost op: 10 november 2014, 19:33:00 »

ik ben blij dat het niet tot een optrede is gekomen en we hem niet hebben horen zingen  :dance2


Hij was voor het zingen de kerk uit VS.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #336 Gepost op: 13 november 2014, 01:38:34 »

10 en 11 nov Living Room
Maandag:
Ik had deze dagen al iets langer op de planning staan en dank zij een oude schaakvriend voor de nodige excuses kunnen zorgen. Om 11 uur ingeboekt bij ISA alwaar ik het laatste kamertje heb weten te bemachtigen (messe Medica). Iets later in LR aangekomen en de financiële verplichtingen voldaan en me omgekleed. Aan de bar stond de koffie al klaar. Vriendelijke begroeting door verschillende meiden met wat kusjes. Werd al snel aangesproken door een meid die me vertelde dat mijn favo er deze week niet zou zijn, weekje vakantie. Een andere beweerde dat ze naar een andere club zou zijn.
Blijkbaar was na het Halloween feestje de verdiensten van veel meiden, dramatisch geweest. Met sommige voor meerdere dagen geen kamer of slechts enkele.  Zelf niet voldoende om die dagen de kosten van de entreeprijs te dekken. Van Kira vernomen dat A er mentaal er een beetje onderdoor zat en ze haar hoofd ging leegmaken bij haar thuis in Krefeld. Nu ik had haar ook niet voordien op de hoogte gebracht dat ik zou langskomen, vind zelf dat dit niet telkens hoeft. Ondanks dat ik weet dat ze wel regelmatig, maandag, dinsdag en woensdags een vrijaf neemt.
Eigenlijk had ik de bui al voelen aankomen, de smsjes die sinds Halloween met elkaar deelden, waren van haar zijde zeer kort en bondig, harder zelf, zonder de gebruikelijke humor. Een SMSjes naar haar gestuurd en ze melde me dus dat “ich bin zu hause”. Nu ik geloof haar wel, anders zou ze wel gezegd hebben kom naar die club of zo. Hetgeen bevestigd werd door Kira haar moederfiguur in LR.

Ik verwachte me dus al aan een verveeld dagje, zoals verwacht lieten, zelf op deze zeer rustige maandag de roemse meiden me gerust. Wel vriendelijk wat lachen en over mijn bol strelen. 
Line-up wel niet slecht: Tanja, Elli, Maddy, Ruby, Daria, Elisa, Paula, Vicky, Monika, Kinga, Victoria; Edita en nog een 10tal die ik er wel meer gezien had, enkele nieuwe, en zowel de 10de als de 11de zijn er een 2 of 3 tal nieuwe begonnen. Eigenlijk helemaal niet slecht, ze zouden trouwens deze 2 dagen in overtal zijn met minstens 2/1. Wat niet verwonderlijk is voor het begin van de week. Voor mij dus eens een kans iets nieuws te borstelen, maar ik verwachte me eerlijk niet teveel van. Eten deze 2 dagen voortreffelijk.

Kinga
Me rustig in een bankje gezet en we zullen wel zien “how things wil go”, zoals verwacht, geen toenaderingen van de roemse. Wel een paar die even kwamen zotten en nog een wangkusje geven en de veel gehoorde opmerking: are you crazy, Alexia wil kill me!
Tot een mooie knappe,Poolse, blonde deerne zich bij me zette, maar voor mij totaal onbekend. Vandaag wel een paar keer opgemerkt en zij mij ook natuurlijk. Echt wel mijn smaak, lekker slank en lief gezichtje. Ze stelde zich netjes voor als Kinga, totaal niet opdringerig. Het was voor mij nog te vroeg op de dag en vertelde haar maar gelijk dat ik het wel zag zitten om met haar ondeugende dingen te gaan doen. Maar nu effe nog niet en dat ze misschien beter eerst eens de andere opties kon gaan bekijken. Nu het was rustig en ze verraste me door gewoon lekker close tegen me te komen liggen, geef niet zij ze, lig hier goed bij je und du bist ein nette kerl. Boem!! En ze zou de rest van de dag niet meer van mijn zijde wijken! Ben met haar ook zeer correct geweest, dus ze wist waar het opstond. Zeker met het nieuwe prijsbeleid, voor mij wel even belangrijk.

 Geen sleutelvraag, rustig en geduldig afwachten, gezellige babbel. En voor ik het wist kende ik bijna heel haar gezinstoestand en de gebruikelijke zaken. Maar ik hou het maar prive. Nog even haar Go’s and No go’s gecheckt .Toen ik haar zij dat ik effe een sauna wilde nemen en dan terug zou komen, stelde ze voor om in de Whirlpool te kruipen. Opnieuw verraste ze me. Ze blijk dus een waterrat te zijn. Nu pas ook de eerste handtastelijkheden en zoentjes en natuurlijk liet ik het me welgevallen en deed ik lustig mee. Lachend vroeg ik haar of ze ook aan onderwaterblazen deed, dat ik dan effe een snorkel zou gaan halen. Ze gierde van het lachen, ze zou er niks mee inzitten dat haar haar zou nat worden, maar openbaar seks, niet haar ding. Na een half uurtje de whirlpool verlaten en samen onder de douche. Effe 10 min in de kino, ook niet haar ding. Maar ondertussen was ik dus al goed geil geworden dus een sleutel laten halen. Kamer 14, hoe lang we op de kamer zouden blijven hebben we niet bepaald en ik zij haar dat het van haar zou afhangen. Nu ik wist nu dus dat anaal en FT niet in haar pakket zaten, voor geen Ft vond ik wel jammer maar niet onoverkomelijk.  Tongkussen was zeer voorzichtig van harentwege, wel met tong, maar deze bleef in haar mondje. Dus vroeg ik haar om haar tong eens uit te steken en ik zoog die in mijn mond. Dit pakte ze goed op en het tong sabelen werd dus veel beter. Vingertje tussen haar lipjes en op haar knopje, en toen stammelde ze dat haar muschi al kletsnat was. Nu die voorgift maar direct controleren, 2 vinger er eerst nog voorzichter naar binnen laten glijden en ze had niks teveel gezegd. En ze kan veel hebben in haar poesje, vingers zo diep als je kon, geen probleem. Ondertussen liep haar muschi vocht langs mijn vinger, hand, langs mijn arm naar beneden. Pffff… lekker soppen terwijl ze mijn leuter met haar mond verwende en dat was ook pffff…  Wisselen in 69 en dan merk je dat ze een echte pro is en dit is niet negatief bedoeld. Kreuntjes, zuchtjes, heftig bewegen met haar onderlijf. Plots zij ze dat ze bijna aan het komen is, maar ze laat zich heus niet helemaal gaan, steeds alles onder controle en de illusie haar werk laten doen.

Effe later zij er dat ze niet kon komen, waarom wist ze niet. Het was zo close zij ze, hahahha Ja toen wist ik het natuurlijk ook wel en maar over gegaan op neuken. FT zat er niet in, rede? Eerste FT wilde ze aan haar nieuw vriendje schenken. Als ze het nu zou doen en het slecht zou smaken??? Probeerde nog met te zeggen reden te meer om het nu te proberen, stel dat het bij je vriendje slecht smaakt en je alles in zijn gezicht spuwt hahahaha. Nu kun je er aan gewoon worden hihihi

Verschillende standjes neuken en afgewerkt in doggy. Ze hield in alles goed tegen, dus CDje lekker gevuld. Voor een complementje zat ze ook niet verlegen, omdat ik het zo lang kon volhouden. En dat ze nu eens een echte lul in haar gevoeld had, hahaha Zoals ik zeg, een echte pro. Alles netjes binnen de tijd van net iets meer dan een uurtje afgehandeld.
 Afrekenen wilde ze niet direct, ze wilde bij me blijven en ze vroeg of ik nog eens met haar op de kamer wilde. Nu dat kon ik dus moeilijk afslaan. Even samen douchen, gaan eten en ze kwam weer tegen me liggen in de bar. Waarschuwde haar dat ik nu echt wel een paar uurtjes zou nodig hebben om te recupereren. Geef niet zegt , ik vind het lekker bij je! Ik zij haar dat ik het niet meer dan normaal zou vinden als ze eerst nog met een andere gast wat zou proberen te verdienen, maar ze wilde niet. Iets na 21u opnieuw met haar de kamer op en ik vond het nu iets minder dan de eerste. Poesje werd deze keer iets harder onder “vingers “genomen. Hard pompen en ze deed heerlijk mee, en het was echt weer soppen in die poes van haar. En ze deed weer of ze op het punt zou staan om te komen, maar ik wist dus wel beter. Niettemin was het wel zalig om haar bezig te zien, als een wulpse, onverzadigbare sloerie(excuses voor deze woordkeuze, niet slecht bedoeld) te zien kronkelen en telkens haar bekken omhoog duwend. Mijn hand weer onder haar kleverige lichaamssappen. Met mijn andere hand haar klitje masseren of haar heerlijke tepels en borsten onder handen nemen. De blowjob was deze keer minder, ze leek me gehaast, veel handen einzats.

 Aangezien FT niet gewenst is, maar weer overgeschakeld op neuken. En weer zo heerlijk als de eerste sessie. Had wel de indruk dat ze er zelf ook van genoot (nu voor een echte pro niet zo moeilijk) Echter heb ik geen enkele keer bij het blazen op het punt gestaan dat ik zou komen. Of dit kwam omdat ik wist dat het toch niet mocht… denk het niet, bij de volgende meid zul je te weten komen waarom ik het denk. Neuken weer heerlijk en weer afgewerkt in doggy. Weer douchen en afrekenen, €200 schade voor deze dag. Aan de bar en een pilsje drinken en ze kwam weer bij me liggen, ze lachte me toe. Ze liet me weten dat ze nog een uurtje bleef en dan zou gaan slapen. Nu ik was door deze 2 sessies meer dan voldaan en uiterst tevreden. Ik liet mijn vingers door haar haren glijden en ze genoot van de hoofdmassage en lag totaal ontspannen tegen me. Een uurtje later bedankte ze me zeer vriendelijk en ik zij haar dat zij bedankt diende te worden door mij, had er echt van genoten, “ich auch” lachte ze. Halfuurtje later was voor mij de het vat dus ook af en besloot ik ook te gaan slapen. Ze is vandaag een tiental uurtjes mijn date geweest, van pre en aftersales gesproken!!!

 Tanja kwam afscheid nemen en vertelde me dat ze ging slapen, in ISA. Snel fluisterde ik haar mijn kamernummer toe en dat ik de deur wel op een kier zou laten. Hartelijk lachte ze me toe en gaf me een kus op de wang en weg was ze. En den deze ook.

Dinsdag:
Een zeer goede nachtrust en 10 uurtjes geslapen, om 11u 30 binnen gekomen in LR, zelfde ritueel als anders. De koffie stond ook al op me te wachten en ik wist dus dat A er niet zou zijn. Me afvragend hoe het vandaag zou vergaan, na de buitengewone sessies met Kinga gisteren kon het eigenlijk al niet meer beter worden. Wait en see.

Ruby
Ze had het al snel door dat ik er wat verveeld bij zat en kwam me wat opbeuren en ging weer weg. Net als Edita en nog een paar meiden, geen kamervraag, de meiden hebben een code, geen stamgast van een andere meid afnemen.
Ruby kwam weer bij met zitten, nu had ze haar handdoek en tasje bij dus wist ik dat ze de vraag zou stellen. Kende haar al van een trio samen met A van 3,5 uur en ik vond het toen niet slecht. Kamer 10 en het was niet echt wat ik ervan verwacht had, lag het aan de sessie van gisteren, aan mezelf, aan haar of miste ik gewoon mijn favo? Ik weet het niet. Het op Ruby steken zal ik met deze dus niet doen. Had graag gestart met een FT maar ik merkte al snel dat het niks zou worden en maar afgewerkt in doggy en binnen het half uurtje gaan afrekenen.

Monika

Zat al een tijdje mijn opties af te wegen, Monika stond al langer op mijn te do lijstje, maar ze heeft tot nu toe steeds mijn subtiele wenken afgeslagen, niet dat ik het haar ooit direct gevraagd had. Maar iedere meid zou normaal wel al lang door gehad hebben dat ik haar wel zag zitten en normaal is dat meer dan voldoende dat ze dan op je af komen. Daria was voor mij ook een optie, kende haar service van het forum en de verschillende recensies. Niet dat dat voor mij heel veel betekend. Ik ga toch op mijn eigengevoel af. Over Monika (vroeger Bianca genaamd) wist ik eigenlijk niks te herinneren. Maar haar figuur en looks stonden me wel zeer aan. En deze keer was een subtiel knikje voldoende, zodat ze met handdoek en tasje bij me te laten neerzetten. Ik vroeg haar of ze schrik van me had? Hoezo vroeg ze, nu ja, je zult toch wel al langer gemerkt hebben dat ik wel interesse in je had. Ze bevestigde dat wel, maar vertelde dat ze dat niet kon maken, ik ben van … Ik zij haar dat telkens ik haar subtiel advances maakte dat ze er niet was, dus waar het probleem was? Nu met haar proberen te babbelen is een hele opgave, beperkt Duits en Engels. Ze nam haar handy zette google translate aan en ik moest intippen wat ik wilde zeggen. Gecompliceerd!  Ik heb dan eigenlijk niet het karakter om een meid die ik bij me roep weer door te sturen. Dus maar even vragen wat haar wel en niet bezigheden zijn. Kwam er iets uit haar mond van, kussen, verschillend stellingen, blazen, likken. Op de vraag of ze CIM/FT deed wist ze niet wist ze niet wat dat betekende. Met te vragen spritsen in mund, begreep ze het wel, maar zat niet in haar pakket. Ai ai, 2 dagen zonder een heerlijk mondje af te romen vond ik eigenlijk wel zonde. Een half uurtje later haar toch een sleutel laten halen, kamer 21. Ze wist dat dat mijn lievelingskamer is en toevallig is dat ook haar slaapkamer. Waarbij ze me meermaals vervloekt had als ik in LR was, hahahha
Nu een half uurtje investeren vond ik niet erg en als het niks is dan zien we wel verder. Eigenlijk zat ik weer met mijn gedachte bij de sessie met Kinga en dacht er met weemoed aan terug. Maar….

Half uurtje… eerste verlenging…. Tweede verlenging…. Overtime… Het was uh…  FORMIDABLE ! Zoenen in het beging ook zeer voorzichtig, maar ze kwam wel los, likken eerder emotieloos, vingeren ja, alleen tussen haar lipjes maar niet binnen dringen, liet ze subtiel merken er niet gediend van te zijn en dus drong ik ook niet aan. Nu wat was er dan zo Formidable???  De blowjob en het neuken, niet te doen. Blowjob was echt van eerste klasse, balletjes binnenzuigen, er aan likken dan van de ene kant je via je bal de schaft omhoog over je eikel en de andere kant naar beneden wet voldoende druk van haar lippen, fenomenaal. Veel afwisseling, probeerde ook DP wat haar wel niet volledig lukte. Maar ik heb genoten, jongens, niet normaal. En het ergste was dat je niet in haar mondje moogt spritsen een echte marteling, zo’n meid zouden ze dat moeten verbieden een blowjob te geven of anders moeten ze het spritsen ook maar toelaten hahahah  Ik kan me zelf zeer goed onder kontrole houden om mijn orgasme uit te stellen. Maar deze keer had ik echt alle moeite van de wereld om het zelf niet tot een werkongeval te laten komen, heb wel even met de gedachte gespeeld. Maar zo zit ik nu eenmaal niet in elkaar. Jammer, ja en nee, ja omdat het zo heerlijk zou zijn geweest  en nee omdat ik dan veel zou gemist hebben en na het afromen van de kamer zou zijn gegaan.
Eén keer moest ik haar mondje van mijn pik duwen, ze had het zelf niet door. Een paar keer maar gouw van positie veranderen en telkens ternauwernood kunnen uitstellen. En de tijd streek voorbij… Gevolgen had het ook nog eens, bij het neuken was ik zo overgeil, mijn leuter zo hard als beton, ballen en balzak hard en gespannen. Ik kon dus niet komen op dat moment.

Moest dus effe een pauze inlassen en dat hielp. Maar toen liet ze pas echt haar duivels los, pijpen als tevoor, ik op mijn knieën, zij op haar knietjes en ze hield zich niet in. Haar hoofd vastnemend bepaalde ik het tempo. Ze liet het allemaal zeer goed toe. Ik weet en merk wel hoever ik hiermee kan gaan en ze heeft nooit moeten kokhalzen. Ook niet toen ik haar hoofd vasthield toen ze op diepte zat en haar een tiental seconde zo vasthield. Ze keek me met haar mooie ogen aan, echt niet normaal. Ik zeg je ze zouden het moeten verbieden, dat is mentale marteling om niet te mogen afromen .Deze keer liet ik mijn geweer niet zo oppompen als de eerste keer. En de tijd verstreek voorbij… Dus me nu maar laten opzadelen. Ze kwam boven met in gehukte stand en liet zich op mijn toren zakken, eerst voorzichtig en dan met tempo, tot tegen de wortel. Haar benen open en ik bewerkte ondertussen haar klitje. Maar ik wist dus dat het me alleen maar nog geiler zou maken. Nog steeds in deze gehukte stand deed ze toen haar benen dicht, het was alsof me leuter in een bankschroef terecht was gekomen. Nog een paar stellingswisseling en haar terug op haar hukken laten plaats nemen. Ze plaatse haar handen achter haar rug op mijn benen en ik ondersteunde haar zalige kont. En toen… ja en toen… Formidable…  Formidable…  mijn kostbare champagne knalde jammerlijk tegen het condoom. En ze bleef rustig zitten en mijn na zinderingen die wel een minuut duurde ondergaan. Dat ze zat te lachen en zodoende de zinderingen nog meer opwekte… wat een orgasmes was dit….

Nog een tiental minuutjes in elkaars armen liggen uitpuffen en effe nagenieten. En deze keer echt met knikkende knieën de trappen af naar beneden en samen douchen en afrekenen. Opgelopen schade € 200. In de bar een pilsje genomen en 5 min later kwam Monika nog een kwartiertje bij me zitten. Ik zat echt te duizelen en het duurde toch een paar minuten tot ik weer enigszins bij positieven was. Iets na middennacht ging ze de sleutel halen van de 21. Nee niet voor wat je nu denkt, ze ging slapen. Ik protesteerde nog dat dat mijn sleutel was, waar ze kostelijk kom om mee lachen. Afscheid name ze met een paar kusjes en bedankte me vriendelijk, ik zij haar dat zij alle dank verdiende het was FORMIDABLE.

Twee ongelofelijke daagjes gehad met verrassend goede kamersessies, waarom schrijf ik dat nu eigenlijk. Heb nu al weer een toren staan en nee het is geen schaakstuk

Heb ik A gemist, ja toch wel. Heb ik er spijt van NEE

Ieder nadeel heeft zijn voordeel     deze keer dan toch!

Cheers




« Laatst bewerkt op: 13 november 2014, 01:46:19 door LittleJoe »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #337 Gepost op: 29 november 2014, 19:46:44 »
Native line in in lr nog mild he bondsvvoir De kleenex vs iceman's tips hewn maxim lemme her  :cry

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #338 Gepost op: 29 november 2014, 20:16:04 »
Native line in in lr nog mild he bondsvvoir De kleenex vs iceman's tips hewn maxim lemme her  :cry


Beste VS, geen idee wat je daar drinkt, eet of rookt, maar iets is je niet goed bekomen.
of heb je gisteren bij Eddy een spoedcursus Koeterwaals genomen ?

Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #339 Gepost op: 29 november 2014, 20:59:12 »
Line up matich is lr  :cry


tekeD thctam latnahC  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #340 Gepost op: 30 november 2014, 08:34:05 »
Ondanks de afwezigheid van mijn ex-club lief (een 2 tal weekjes in YY, maar volgende week dus terug in de gezelligste woonkamer van Duitsland ) heb ik niet alleen een knappe meid bijna de hele dag bij me gehad. Maar die ook nog eens Formidabele op de kamer is, ze heeft me weer sterretjes laten zien. Ze werd al direct door een paar meiden tot mijn nieuwe clubvrouw gebombardeerd. Ondanks dat er sommige collega's vreesden dat ik in een zwart gat zou vallen. Heb me dus weer prima geamuseerd en om 4 uur afscheid genomen van Monica, moe maar zeer voldaan

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #341 Gepost op: 30 november 2014, 11:50:05 »
Ondanks de afwezigheid van mijn ex-club lief (een 2 tal weekjes in YY, maar volgende week dus terug in de gezelligste woonkamer van Duitsland ) heb ik niet alleen een knappe meid bijna de hele dag bij me gehad. Maar die ook nog eens Formidabele op de kamer is, ze heeft me weer sterretjes laten zien. Ze werd al direct door een paar meiden tot mijn nieuwe clubvrouw gebombardeerd.
Zo, een ontrouwe bruidegom ;)
Zoals wij al jaren beweren, een club is niet een dame, er werken dames in een club, en dames verkassen, dames gaan, maar onze lust naar hoertjes blijft altijd bestaan....  :cheer:
Ondanks dat er sommige collega's vreesden dat ik in een zwart gat zou vallen. Heb me dus weer prima geamuseerd en om 4 uur afscheid genomen van Monica, moe maar zeer voldaan
Jij kan enkel in "een zwart gat" vallen in Babylon, simpelweg omdat in LR geen "zwarte gaten" rondlopen
 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LittleJoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 75
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #342 Gepost op: 2 december 2014, 23:41:33 »
Verjaardagsparty  Boy69 LR

12:30 na me omgekleed te hebben de hand gaan schudden van Boy69 en hem proficiat gewenst met zijn verjaardag. Wat dames begroet links en rechts tot Formidabele op me toestapte en me vriendelijk begroete met kusjes. Plaats genomen op een bankje, samen een sigaretje paffen en een koffie nuttigen. Samen een omeletje gaan eten, de jacuzzi ingedoken en samen onder de douche. En haar een sleutel laten halen om de druk maar eerst van de ketel laten halen. Missie geslaagd!

Ondertussen veel collega’s aangetroffen, teveel om op te noemen, denk in totaal een stuk of 35. Bekende en onbekende. Line-up kwam maar moeilijk op gang naar mijn aanvoelen. En dat lag niet aan het ontbreken van Alexia. Ik was in goede handen en werd goed vertroeteld en had niks te klagen, in tegendeel! Tegen een uur of 7 een 2de kamer van 1,5 uurtje gemaakt  met deze prachtmeid.

Samen een saunaatje gedaan en weer effe douche en terug naar de bar. Gegeten hebben we niet, denk dat we beiden voldaan waren door elkander. Wat met collega’s een gesprekje voeren en Formidabele vroeg me of ik er geen probleem had dat ze met een vaste klant van haar op de kamer ging. Natuurlijk niet meid, doe maar. Veel pleger zat met 2 meiden op een bankje naast me en toonde grote interesse in mijn nieuwe vlam. Niet de eerste trouwens, die nu pas een belangstelling tonen voor deze meid. Wat een positieve recensie toch kan teweegbrengen voor een meid.

Voor mij stond ze al langer op de to do list, maar het kwam er voorheen nooit van door verschillende omstandigheden. Nu ik sta er ook voor bekend steeds met de zelfde te gaan en dat is mijn eigen keuze. Over Formidabele trouwens weinig of niks op de verschillende forums te vinden. Maar daar laat ik me ook niet door leiden, ga op mijn eigen gevoel met een meid op de kamer. En dat is me nooit slecht bekomen (op 1 uitzondering na). Niet dat het met ieder super was , maar meer dan voldoende.

Tegen een uur of 2 weer op de kamer en deze keer de 21.
Wederom tot mijn grote tevredenheid. Toen we de kamer verlieten was er bijna niemand meer in de club. Maar er was nog een vrijgezellenfeestje van een Duitser en daardoor heb ik de club pas tegen een uur of 5 verlaten.
Ik heb het dus weer super na mijn zin gehad. Afspraak op het verjaardagsfeestje van KP, foots, sm en mijzelf op 20 dec. ligt al vast.

Rest me Boy69 te bedanken voor de vlaai en de uitnodiging, het LR team, zoals steeds super, en de vele collega’s bekende en onbekende.

cheers

 :039: :039: :039:

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #343 Gepost op: 4 december 2014, 22:11:24 »
Naja, over m'n laatste bezoek in LR kan ik uitermate overzichtelijk uit de hoek komen:

* entree: 60E, kortingskaartjes werden geweigerd wegens feestje, ontvangst voorts vriendelijk
* 40-tal dames waarvan 35 Roemeens leek me stellig, nul Schokomausen, nul Asias, nul latina's, ééndimensioneler wordt het niet
* een rits dames die niet tongzoenen en nog enkele behoorlijke servicenieten voorhanden
* veel bekenden, een rits Hollanders, een 4-tal Parijzenaars, een Amerikaanse connectie
* ontbijt en de rest van het feestmenu succulent, restaurant doorgaans vol, té vol soms
* barbediening voortreffelijk
* sessie 1 met Gigi, zie haar draadje, geen happy end maar wel een sessie om tevreden op terug te blikken
* sessie 2 met Natascha die te boek gaat in de weinig benijdenswaardige top-3 ooit qua non-sessies, uiteraad geen happy end
* keurige klantgerichte reactie van de manager, mal gucken of de betreffende dame het nog lang mag uitzingen in Kaarst, laten we hopen van niet, hoogstzelden gaat ss per direct meededelen wat een non-inzet er te melden viel, ditmaal pertinent benodigd
* geen ejaculaat verspild en omstreeks 21 uur richting elders getogen
* een derde sessie absoluut geen zin meer in
* meerdere bekenden meldden ook matige sessies tot non-sessies met herhaaldelijk non-happy-ends, tja...

* Fazit: een clubdag om snel te vergeten en 160E lichter doch met vollere balzak door de genuttigde drankjes lichtjes gedesillusionneerd de toko verlaten. Het lijkt me stellig dat als men in LR dit soort servicelevel blijft oogluikend toestaan het een magere toestroom aan regelmatige klanten kan tegemoetkijken, maar alla, positivo als men dient te zijn kan men ook gewagen van bad luck...

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
WOONKAMERVERHAALTJES
« Reactie #344 Gepost op: 4 december 2014, 22:48:46 »

Afgelopen zaterdag speciaal voor de party van Boy69 weer eens naar de huiskamer gegaan. 6 weken was ik daar al niet meer geweest, de laatste 2 keer dat ik daar was, was het voornamelijk behoorlijk frustrerend geweest.
Mijn iubi daar was teruggekomen van "vakantie" met een totaal veranderde karakter, er waren wat vervelende dingen gebeurt in haar princessen bestaan en natuurlijk was dat allemaal Bosco's schuld. In plaats van dat ze mij daarna diste was ze ziekelijk opeisend geworden, en lag haar service ineens in de kelder voor me. Ze wilde ook zo snel mogelijk zich eigen opsluiten in een kamer met me tot het eind. Als ik de kamer wilde verlaten werd ze helemaal hysterisch, ze wilde absoluut niet de bar terug in omdat daar alleen maar mongolen zijn.
En ik ben dan zo'n zwakke lul... en kan niet in haar angelface zeggen dat ze de pleuris kan krijgen. Ik snapte niks meer van haar, 4 maanden lang was ze top voor me geweest en dan krijg ik een draak terug.
Daarom was het voor mij beter om LR een paar weken links te laten liggen. Mijn maat Ricardo Banana nam me toen op sleeptouw naar Babylon en Samya waar ik het ontzettend weer naar mijn zin had.

 Aangekomen in de LR kreeg ik natuurlijk van iedereen constant de vraag waar ik al die tijd geweest ben, consequent bleef ik antwoorden dat er meerdere clubs zijn.
Dat antwoord werd dus duidelijk niet gewaardeerd door de vragenstellers.
Op een gegeven moment zit ik gezellig tussen mijn mongolen ijsbeer vrienden komt mijn iubi binnen en negeert mij. Later kom ik haar tegen beneden op het bankje, woedend is ze... waarom ik 6 weken niet ben geweest? Haar maar gezegd dat ze lekker woedend op me moet blijven.... en daarmee is ze iubi af.

Gabi was ook speciaal voor Boy69 zijn party gekomen, een erg leuke en lieve meid. Ze zag er bijzonder goed uit, paar kilootjes lichter. We kennen elkaar goed en we mogen elkaar wel.
Vaak in LR kwam ze bij me zitten voor een praatje, nu ze terug is in by night zitten we nog regelmatig op de chat te kletsen.
Om lang verhaal kort te houden... het werd dus voor het eerst een kamer met Gabi. Het begon een beetje onwennig, beetje giegelend... tja je kent elkaar al zo lang en goed.... beetje de omgekeerde wereld, meestal leer je elkaar kennen na een kamergang. Gelukkig hebben we er allebei geen spijt van... het was goed, leuk en lekker.

 In de bar was het een grote puinhoop... er werd flink gezopen en gedanst door de aanwezige ijsberen, vooral die Vendez en Bokito kennen er wat van.
Meiden die achter de bar stonden te kontje schudden werden bekogelt met gloeistaafjes, dat vonden ze niet echt grappig. Van Patty kreeg ik te horen dat ik beter kan wegblijven met mijn mongolenvrienden.
"Het was een lost day, everybody drunk, and no one wants a room, and they are also not nice guy's because they hit me with glowsticks!!"
Heb haar gezegt dat iedereen toch wel minimaal 1 keer kamert, en dat ze moet stoppen met dat geklaag en gewoon moet terugslaan zoals een echte Roemse betaamt, en dat "nice guy's" thuis zitten bij de vrouw en kinderen.

 Achter de bar stond ook Gigi met haar prachtige kontje te schudden, toen had ik al besloten dat ik dat kontje moest hebben. Ricardo Banana was mij voor en stond haar al op te wachten met een slagroomspuit. Ik moest ff wachten op mijn beurt maar ik mocht wel kijken van hem, want hij ging toch de kino in met haar. Kijk das nog eens een echte vriend!!! haha Royke en ik gingen kijkuh... en we zagen die banaan likken als Lassie met zijn kont omhoog. Snel pakte Royke de slagroomspuit die naast hem lag en spoot die leeg in banaan zijn reet. Ik wist niet dat die banaan zo hoog kon gillen!

 Later kwam Gigi naar mij toe en vroeg of ik mee ging naar de kino, ik antwoorde dat ik alleen in een kamer wil omdat ik preuts ben.
Ik verwachte een lange sleutelwachttijd maar tot mijn stomme verbazing was ze binnen een minuutje terug met sleutel. In de kamer grapte ik dat ik alleen fute in cure doet, verbaasde ze mij opnieuw door te zeggen dat dat geen probleem is voor 50 extra.
Uiteraard stemde ik toe en zei, probeer me maar eerst hard genoeg te krijgen want ik ben dronken en ik heb al een flinke lading afgeschoten.
Ze had er weinig moeite mee om dat voor mekaar te krijgen, heerlijk goed TZ, kluiven als de beste, deeptroat, eierlikken, rimmen, niks werd overgeslagen.
Mijn vleermuisprikker was als een betonnen paal geworden. Condoomje ging aan wat olie erover en toen glee ze er langzaam overheen.... het wip tempo werd ook langzaam opgevoerd met constant lekkere TZ tussendoor. Na een poosje veranderde we van positie in doggy.... langzaam bracht ze mij weer binnen in haar strakke poepertje, eenmaal binnen moest ik van haar flink hard doorstoten en niet bang zijn dat ik haar pijn zou doen, ze genoot ervan.
Na een minuut of 10 dat ik haar echt keihard in der kont zat te bonken begon het aardig naar verbrand rubber te ruiken. Ik trek me terug en zie alleen nog maar het elastiekje met wat vlarden rubber aan mijn pik hangen. Daar schrok ze toch wel een beetje van.... samen zijn we nog op zoek gegaan naar het achtergebleven rubber in der ster. Niet gevonden natuurlijk... we waren erover eens dat ze die de volgende dag wel tegen zal komen. 
Daarna pakte ze gewoon weer een nieuw condoompje en heb haar vleermuisje nog in paar standjes gebonkt. Komen in een CD doe ik ook niet bij haar dus werd het afgemaakt in 69. Daarna hebben we nog het uurtje volgepraat en gezoend, waar ik achter kwam dat ze een gezonde dosis humor heeft ook. Herhalingsgevaar 100%!!

 Helemaal gesloopt terug in de bar, nog wat geouwehoerd en gezopen met de nog aanwezige ijsberen. Het was al 2:30, de tijd was omgevlogen, het was ook voor mij de hoogste tijd om de ISA op te zoeken. Het was mooi geweest, Boy69 bedankt voor de heerlijke vlaai, Ricardo Banana bedankt voor de heerlijke Gigi.