Auteur Topic: IVA  (gelezen 2027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
IVA
« Gepost op: 2 april 2012, 20:09:54 »
[box title=IVA]



[/box]
 [box title=DIENSTEN]
NMC          PMC          TZ          FT            CIF
MASSAGEKNUFFELEN LIKKENCOB
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest24365

  • Gast
IVA
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2012, 17:28:30 »
wat een top wijf! met haar aanpappen is geen probleem. terwijl ik naast haar zit kletsen we wat, passeert er een aantrekkelijke dame met een net kous pakje aan. super geil wat ik niet kan negeren en dat viel avi natuurlijk direct op. om niet te doen als of ik niet daar die geweldige kont in dat netkous pakje had gekeken zei ik tegen avi wat voor een geweldige kont ik dat vond.  Ze spreek goed engels overigens. ik zei ´what a nice ass that lady has´. daarop gaf avi een typisch nigeriaanse reactie. You have to see my ass, much nicer! dus ik zij ok, show me. en daar wandelde avi wiegheupende langs de bar. ik kon niet anders dan bevestiggen. super kont en wat een strak mooi lijf!  :) :) :) :)
ik wist al dat ik met deze dame wilde aanvangen. nog 1 ding effe checken en dat was of ze van tong kussen houdt. wauw! het antwoord kun je raden. een heerlijke bevestiging, met rust en overtuiging volgde een intense kuspartij. deze heer kan en wil dan geen nee meer zeggen. dit is wat ik zoek. anderhalf uur actie volgde. da´s nou het leuke van de pre sale, zoeken en prikkelen en niet te snel toehappen. deze pre sale beantwoorden prima aan wat ik zocht.