Auteur Topic: MELTEM  (gelezen 4027 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MELTEM
« Gepost op: 3 april 2012, 16:53:24 »
[box title= MELTEM]




[/box]
[box title=INFO]
Volgens Foots een pleeboymodel bij uitstek, hij is er knettergek op
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MELTEM
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2012, 21:19:11 »
Welkom op dit Board Satanic Surfer !


Jij als Samya expert, wat en hoe is het met deze Meltem ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELTEM
« Reactie #2 Gepost op: 16 april 2012, 12:31:13 »
Meltem is een mooie Turkse dame die op regelmatige basis in Samya werkt, ze heeft doorgaans tevreden klanten, enkele stammklanten. Ze heeft een mooi geproportioneerd lichaam, B-cups natuur licht hangend, maar vooral een sexy en sensuele uitstraling. Erg vrolijke en goedgemutste dame die het verleidingsspel in de vingers heeft. Ze spreekt vlot Duits/Engels, misschien zelfs Frans, dat heb ik niet getest of ben ik vergeten... Een zeer goed bevriende duitse collega is steeds geweldig in z'n nopjes met haar. Opvallend, tijdens de sessie houdt ze doorgaans haar laarsjes aan, of hoge hakken... je kan dus gerust je badsleffers aanhouden in bed  ;D... Heb vorig jaar éénmaal met haar gekamerd tot tevredenheid, maar op 1 of andere manier is er nog geen herhaling voorgevallen hoewel daar geen service-gerelateerde oorsprong voor is, hoegenaamd niet. Waarschijnlijk zal je tevreden tot zéér tevreden over haar zijn, een kamerontgoocheling lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Een dame die sexualiteit uitstraalt, en een overweldigende sexy oogopslag heeft...

Veel plezier gewenst, ss

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELTEM
« Reactie #3 Gepost op: 1 juli 2012, 20:03:28 »
was gister zaterdag opnieuw aanwezig...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
MELTEM
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2012, 01:20:32 »
Meltem:


Wel ik was nog nooit in Samya geweest en ik kende ook geen enkele dame alsnet een dame waar ik jaren geleden ooit eens mee was geweest. Maar Meltem de Georgische schone en verleidelijke dame die is er de laatste tijd niet vaak las ik op het forum, maar plots kwam er een dame buiten zitten en ik bleef maar naar haar ogen kijken, was dit Meltem ? Ik twijfelde, maar eigenlijk ook weer niet, was ze dit echt ? Nu ben ik niet de bangste uitgevallen en jawel het bleek inderdaad Meltem te zijn woooouw !!! Want daar heb ik al jaren zeer goede herinneringen aan. Even wat gepraat, maar aanzien ze nu gezonder leeft was ze toch een heel stuk steviger geworden. Tja eigenlijk viel ze nu buiten mijn normale selectiecriteria want ik doe graag superslanke hoerige uitziende playboymodellen die ik in het normale dagelijks leven niet eens ontmoet. Maar toch zie ik liever Meltem zo dan dat ze overduidelijk bezig is met een ongezonde en dure hobby. Eigenlijk eerlijk gezegd de reden ook waarom ik haar niet heb achternagereisd in haar clubcarierre, als ik verliefdheidsgevaar voel in combinatie met de dure en ongezonde hobbie zegt mijn brein gewoon nee


Meltem is een stuk rustiger geworden, maar haar ogen zijn nog steeds even verleidelijk. Tja wat zou ik doen ? Die overheerlijke hoerige blondine met extensions bij aankomst ? Of toch mijn Meltem, ik koos met mijn brein, want Meltem had gezellig even aan het tafeltje tijd voor mij vrijgemaakt en bleek zich nog te schamen voor het gedrag dat ze vroeger wel eens vertoonde.

Op kamer bleek het nog steeds superlieve meid die nog precies weet wat ik graag heb. Na kussen en goed pijpwerk in verschillende standtjes kwam ze met het voorstel om mij te neuken, maar geroutineerd als ze is kent ze mijn voorkeur en viel mij cowgirl, cowgirl op de hurken en cowgirl reverse mij ten deel. Daarbij deed ze vrijwel al het werk, zoals ik dat graag heb in afwisselde tempo soms langzaam soms enthousiaster. Uiteraard wilde ze me graag klaarpijpen en de ft die volgde was ik denk ik een seconde of 10 lang en ik heb weer deftig moeten kermen.





Het was bijzonder veel, zoals meestal en Meltem liet niets uit haar mond ontsnappen. Heerlijk nog een kus met zoute nasmaak en mijn eerste goede Samya sessie zat erop.


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 30 juli 2012, 12:52:09 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.