Auteur Topic: Soraya Servische 24 jaar  (gelezen 1525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Soraya Servische 24 jaar
« Gepost op: 20 augustus 2012, 19:50:17 »

Ik schreef al:

Soraya
We liepen door naar het terras waar we voor de automatische deur gingen zitten, zodat we lekker al het lekkers konden observeren. Daar zat me echter een gruwelijk geile hoerig uitziende spetter. De dame was met 2 heren in conversatie, maar keek al over de een zijn schouder naar Foots, want die had eigenlijk gelijk schloesel willen roepen. Aangezien ik veel te netjes ben doe ik dat niet en bovendien kan er natuurlijk nog een veel hoeriger en geilere slet uit een hoek of kant tevoorschijn komen. De dame bleek achteraf Soraya te heten, met een volledig vormloos lichaam ofwel een strijkplank zonder borsten of heupen en met een zeer donkerbruine zonnebankkleur en overduidelijke extensions zoals een vogelverschrikker in een kersenboom.Die looks, de ogen en haar soort minirokje van draadjes die vaak worden gebruikt als visgraat netkousen met van die grote gaten en dat afgekleed zonder slip. Tja ik kan het maar moeilijk onder woorden brengen maar als je deze meid aan je moeder voorstelt dan krijgt ze meteen een hartaanval. Het is van 10 kilometer afstand herkenbaar als een hoer en laat Foots net daar gevoelig voor zijn geworden, want een lief zoek ik niet in een club.


De belevenissen met Soraya worden hier later gepubliceerd voor de mederakkers. dit is het moment.


De overdenking:
Tja daar zat ik dan op het lekker terras en ik dacht als Konny komt wil ik deze 2 sletjes graag goed vergelijken, want ik wil de meest hoerige of sletterige op kamer. Helaas Vergelijken zal ik uit moeten stellen, want hoewel Konny aangekondigd was was ze in geen velden of wegen te bekennen. Niet erg jammer, volgende keer wil ik wel weer eens een ander snoepje.


Soraya was intussen met de Duitser waar ze rustig mee aan tafel zat naar kamer en door de automatische deur zag ik de Duitser en haar terug aan de toog verschijnen. De dame gaf ook nog post sales of wilde ze met de andere Duitser aan de rol ? Ik keek voldoende duidelijk vragend naar haar en een paar minuten later kwam ze naar buiten.


Presales:
Behoudens de technische specificaties als afkomst en leeftijd kan deze communicatie arme rakker toch niet komen, awel ik herinner me net dat ze me vertelde dat ze pas 3 dagen in Samya werkte en daarvoor in Magnum en LR. Verdomme daar kende ik ze van ! Ik weet bijna gans zeker dat Rudi_NL begin dit jaar nog met deze dame is gaan kameren in LR terwijl ik toen een bijzonder slechte keuze maakte. Trouwens toen ik vroeg naar haar service ratelde ze kussen en blasen, .... en toen zei ik da's genoeg  ;D .


De kamer:
Goed deze moest het worden en we gingen om 17:00 direct naar boven. Echter kamer 7 was net een oven dus er moest een andere kamer gezocht worden. Om 17:15 naar kamer 1 en daar ontpopte de tengere dame in een engeltje wat Foots heerlijk tongzoende en pijpte. Dit hebben we een tijdtje afgewisseld en ik vond beide elementen erg goed en ik heb weer eens een stukje schildpadden sex gedemonstreerd van de allerbovenste plank. Mijn handtje mocht ook zeer zeker wel voelen en een klein beetje vingeren, maar precies vingeren zoals met 1 (of 2 vingers) er compleet in dat wilde ze niet.

Op het einde waarin ik nog steeds op mijn rug op het bed lag heb ik gekozen voor de optionele FT die goed werd ontvangen en daarna vakkundig in een papiertje werd afgevoerd. Nog een afscheidskus en de dame betaald voor haar bewezen diensten.

Postsales:
Later op de avond ging ik beneden douchen voor mijn 2e ronde. Onder in het wellness gedeelte zat Soraya op haar hurken zich wat makeup op de smeren overigens rare positie, maar ze is zo lenig als een aal. Ze zei "oh ik heb je gemist !" Ik zei "ja ik jou ook". Ze repliceerde "zullen we naar kamer gaan ?" Ik zeg "da's goed want als je me gemist hebt zal het nu wel niets meer kosten !" Een glimlach werd mijn deel waarna ze verder deed aan de makeup, een grappige meid die professioneel genoeg is om het op een leuke manier aan te pakken. Toch in ieder geval iets origineler dan de dooddoender " Vielleicht spater".


Herhalingsgevaar ? Ik zeg DOEN !


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 20 augustus 2012, 21:08:02 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.