Auteur Topic: Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)  (gelezen 46211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Gepost op: 31 oktober 2019, 21:09:41 »
Sinds een kleine 2 maanden is deze nieuwe dame opgedoken op VLS 14/1. Ik vond dat ze een mooi stel benen had, een mooi kontje en achter het minuscule bh-tje schuilde ook wel wat moois dacht ik. Haar gezichtje was niet het allermooiste dat ik in het SKW al gezien had maar op één of andere manier bleef deze dame mijn aandacht trekken. Op een bepaald moment wist ik ook waarom, ze leek als 2 druppels water op een dame die in de eerste serie van Matroesjka’s had meegespeeld.

Enkele weken geleden besloot ik om eens bij deze dame binnen te stappen. Haar werknaam bleek Amy te zijn, ze is 20 jaar en ze komt …….. jawel hoor, uit Roemenië, uit Boekarest nog wel.

Van een gesprekje op voorhand kwam niet veel in huis. Amy was al snel uit de kleren en sprong bijna letterlijk op het bidet om zich uitgebreid te gaan wassen, met de hygiëne was dus alvast alle tip top in orde. Naast het bidet was een lavabo waar ik mezelf even kon verfrissen. De wasbeurt verliep zonder veel woorden.

Toen ik klaar was stond Amy me naast het bed op te wachten. Ik hou nogal van knuffelen dus omhelsde ik haar eerst even. Ze ging er goed in mee maar ik voelde dat ze overal waar ik haar sensueel aanraakte kippenvel kreeg, ze stond ook letterlijk een beetje te trillen. Ik neem aan dat dat allemaal niet van opwinding was om met deze niet meer zo jonge maar wel nog goed uitziende klant zijn fluit te gaan spelen maar eerder een beetje uit onwennigheid, onervarenheid en misschien ook wel een beetje nervositeit. Ik probeerde haar gerust te stellen dat ik een braaf en rustig persoon was en dat ze zich op haar gemak kon voelen. Ik zei erbij dat ik zelfs niet kwam om te neuken, enkel om wat met haar te spelen en voor een blowjob.

Amy deed haar best om me al staande een beetje op te winden, het was echter allemaal een beetje onbeholpen. Toen ik op het bed ging liggen kwam ze naast me zitten. Wat ik al gevreesd had gebeurde ook, Amy had al direct de verpakking van een condoom open gescheurd en begon een beetje onhandig dat condoom over mijn nog half slappe lul te trekken. Vervolgens verdween die half slappe lul in haar mondje. Het pijpen deed ze wel met het nodige enthousiasme maar het was allemaal nogal stereotiep en op automatische piloot. Omdat ik daar niet al te opgewonden van werd vroeg ik haar om een 69. Dat was geen enkel probleem en ze heeft een leuk jongemeisjespoesje waar ik lustig mijn gang mee mocht gaan, er waren geen restricties. Spijtig genoeg bleef ze gewoon met haar mond op en neer gaan over mijn ondertussen  toch vrij stijve paal, van enige variatie was echter geen sprake. Bewegingen met haar handjes bleven ook opvallend afwezig, ze legde af en toe een handje op mijn ballen maar dat was het dan ook. Toen ik stopte met likken zette ze zich in een geile houding met haar kutje schuin boven mijn gezicht en mocht ik ook nog met een vingertje naar binnen. Dat kutje reageerde echter niet al te fel op mijn inspanningen. Ik vroeg haar om naast me te komen liggen zodat ik met haar zéér mooie borstjes kon spelen, ondertussen trok zij wat stereotiep aan mijn stijve paal, oogcontact was er niet. Ik voelde al aankomen dat er van spuiten niet veel in huis zou komen op deze manier dus vroeg ik haar maar of ze op haar rug wilde gaan liggen zodat ik nog wat met haar kon spelen, dan had ik dat dan toch ten minste gehad.

Ze legde zich mooi op haar rug en deze meid heeft echt wel een prachtig lichaam, zéér mooi uitgebouwd om nog zo jong te zijn. Ik mocht haar overal strelen en kussen en ik mocht ook nog gerust even daar beneden tussen haar beentjes om nog even uitgebreid haar poesje te likken. Dat poesje begon op een bepaald moment dan toch te reageren op de inspanningen van mijn tong maar net toen galmde er één of ander irritant geluid uit een soort van wekker. “Time is up” klonk het uit het mondje van Amy. Ze moet toch wel een beetje genoten hebben van mijn tongbewegingen want ze liet me toch nog een paar minuutjes verder doen.

Ok, dat was het dan. Het wassen en aankleden gebeurde in een ijzige stilte. Ik probeerde nog een paar keer een gesprekje op gang te brengen maar ofwel had Amy daar geen zin in ofwel was haar Engels zo bedroevend dat een gesprekje niet echt mogelijk was.

Blij verrast door het prachtige lichaam van Amy, de héél mooie borstjes (een dikke B of een kleine C schat ik) en het leuke jongemeisjespoesje stapte ik toch ietwat teleurgesteld omwille van de geboden service terug buiten.

Ik nam het risico om na lange tijd nog eens een nieuwe dame te bezoeken, tenslotte heb ik mijn vaste toppers lang geleden ook ooit een keer voor de eerste keer bezocht en daar zijn er nu bij die ik al meer dan 20 en 30 keer bezocht heb. Bij deze Amy zal het echter bij één keertje blijven vrees ik. Ik heb mijn twijfels of ze een blijvertje zal zijn in het SKW. Ze is jong en onervaren, ze zal dus nog héél wat moeten bijleren “in het vak”, ze zal een beetje spraakvaardiger moeten worden en ze zal moeten leren van een beetje aan klantenbinding te doen. Als ze daarin slaagt dan komt het wel goed met deze meid want ze heeft écht een lichaam om in een raam in het SKW te staan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2019, 21:54:30 »
Ik nam het risico om na lange tijd nog eens een nieuwe dame te bezoeken, tenslotte heb ik mijn vaste toppers lang geleden ook ooit een keer voor de eerste keer bezocht en daar zijn er nu bij die ik al meer dan 20 en 30 keer bezocht heb. Bij deze Amy zal het echter bij één keertje blijven vrees ik. Ik heb mijn twijfels of ze een blijvertje zal zijn in het SKW. Ze is jong en onervaren, ze zal dus nog héél wat moeten bijleren “in het vak”, ze zal een beetje spraakvaardiger moeten worden en ze zal moeten leren van een beetje aan klantenbinding te doen. Als ze daarin slaagt dan komt het wel goed met deze meid want ze heeft écht een lichaam om in een raam in het SKW te staan.
Zo heb ik er nog gekend, en daar kwam het nadien wel goed mee. Onervaren meisjes die in het SKW aanbelanden, hebben vaak de overtuiging dat wij, als klanten, allemaal afkomen op een sekservaring van 'die twee welbekenden': de Rob en de Raf.  :lol_hitting: Hand in de bloes, piet in de poes en t zaad in de flamoes.  :lol_hitting:
Mensen met een afwijkend gedrag, zoals wij, zijn ze (nog) niet gewend Kippenneuker.  ;D  Meestal leren ze snel bij.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 1 november 2019, 16:01:35 »
De eerste keer dat ik deze Amy gezien heb, is het mij ook al onmiddellijk opgevallen dat ze inderdaad een prachtig figuur heeft ! :movingtits :ladyinred
Ze lijkt me evenwel maar weinig bezet...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

hottetere

  • Gast
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 6 januari 2020, 16:50:43 »
Het is een prachtige lieve meid. Gaat ze ons verlaten? Haar kamer staat te huur.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 7 januari 2020, 04:16:11 »
Het is een prachtige lieve meid. Gaat ze ons verlaten? Haar kamer staat te huur.
Dat staat daar constant overal te huur hoor. Heel die rij panden wordt door dezelfde uitbater verhuurd trouwens.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 7 januari 2020, 09:44:56 »
Het is een prachtige lieve meid. Gaat ze ons verlaten? Haar kamer staat te huur.
Jazeker, ze gaat ons dag en nacht verlaten  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 7 januari 2020, 09:50:10 »
En ze gaan ons allemaal verlaten.
Eigenaars hang n nu eenmaal bordjes met te huur, belastingtechnisch, die gluiperds betalen namelijk niet graag belastingen .... en meestal is alles verhuurd ... r zijn zelfs meiden die tijdens hun verlof verder moeten betalen om hun kamer te kunnen houden nadien ... en tijdens dat verlof worden de kamers verder verhuurd.
Je volgende vraag gaat toch niet zijn: Gaat ze met verlof ? :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 7 januari 2020, 13:01:12 »
r zijn zelfs meiden die tijdens hun verlof verder moeten betalen om hun kamer te kunnen houden nadien ... en tijdens dat verlof worden de kamers verder verhuurd.
Ja, dat staat trouwens overal aangegeven op bordjes he, bv max 6 personen toegelaten, betekent dat een kamer maximum aan 6 personen tegelijk mag verhuurd worden. Dacht ik
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 8 januari 2020, 01:31:10 »
Hottetere, Amy was de vorige dagen gewoon aanwezig; waarschijnlijk zal ze bezet geweest zijn toen jij er passeerde... :17:
Zoals eerder reeds vermeld, moet je met die "te huur"-plakkaatjes niet te veel  rekening houden; die hebben overigens soms ook betrekking op andere panden dan degene waaraan ze zijn opgehangen !
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2020, 01:36:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 8 januari 2020, 14:54:27 »
Zoals eerder reeds vermeld, moet je met die "te huur"-plakkaatjes niet te veel  rekening houden; die hebben overigens soms ook betrekking op andere panden dan degene waaraan ze zijn opgehangen !
Ow ja??? Ik heb altijd gedacht dat die plakkaatjes betekenden dat de meisjes te huur waren ....
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 9 januari 2020, 17:57:31 »
Hottetere, Amy was de vorige dagen gewoon aanwezig; waarschijnlijk zal ze bezet geweest zijn toen jij er passeerde... :17:
Zoals eerder reeds vermeld, moet je met die "te huur"-plakkaatjes niet te veel  rekening houden; die hebben overigens soms ook betrekking op andere panden dan degene waaraan ze zijn opgehangen !
Gisteren was Amy volgens mij afwezig, maar vandaag stond ze er weer !
't Is maar dat je je niet te veel zorgen maakt, Hottetere... ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

millenhero

  • Gast
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 31 juli 2020, 22:33:53 »
Is Amy nog op post tegenwoordig? :D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 1 augustus 2020, 13:48:29 »
Is Amy nog op post tegenwoordig? :D


Ja hoor, elke dag dat ik de voorbije dagen/weken in het SKW rondliep was Amy present op haar gebruikelijke locatie.

Ik had wel de indruk dat ze geïnvesteerd had in een paar nieuwe outfits.

millenhero

  • Gast
Vingerlingstraat 14/1, Amy (Roemeense, dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 1 augustus 2020, 14:26:27 »
Is Amy nog op post tegenwoordig? :D


Ja hoor, elke dag dat ik de voorbije dagen/weken in het SKW rondliep was Amy present op haar gebruikelijke locatie.

Ik had wel de indruk dat ze geïnvesteerd had in een paar nieuwe outfits.


Denk dat ik morgen me dan nog eens aan een bezoekje ga wagen bij haar :)
heb er zin in ^^