Auteur Topic: Vingerlingstraat 06/ , Dana, Roemeense  (gelezen 5238 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 06/ , Dana, Roemeense
« Gepost op: 3 juli 2015, 19:10:40 »
Mijn 2de meid in het SKW gisteren was Roemeense Dana. Ik liep tegen 22u30 een laatste keer doorheen het SKW, klaar om de avond af te sluiten. Maar… dat was buiten Roemeense Dana gerekend.

Dana staat op Vingerlingstraat 6 en ze heeft een enorm guitig kopje, 2 ogen waar je uren kan in verdrinken en een betoverende glimlach. Ik zag haar, en ik was verloren… Ik heb de schijn nog even kunnen ophouden en ben 2 keer voorbij haar raam gewandeld, maar al snel besefte ik dat weerstand bieden geen zin had en ik dus toch maar weer naar binnen.

Dana is een 26 jaar jonge Roemeense, met zoals gezegd, een schitterend gezichtje. Ze heeft lang blond bruin haar en een normaal figuur. Dana heeft een iets vollere kont en een leuke B-cup. Ze heeft 2 tattoos, waarvan 1 op een onderarm.

Dana haar service was goed. Aan tongzoenen deed ze niet, maar haar pijpbeurt was uitstekend, veel beter dan die van Julia eerder op de avond. Neuken was top: cowgirl, missio en hondjes: ik heb me lekker mogen uitleven. Ik ben probleemloos een 2de keer op korte tijd klaargekomen en verliet de kamer weerom heel tevreden ;D .

Herhalingsgevaar: groot 8) .
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum