Forum > ANTWERPEN - SKW

Schippersstraat 30/3, Beatrice (Moldavische/dagshift)

<< < (33/34) > >>

sexmachine:

--- Citaat van: BMW340 op 26 mei 2022, 18:02:51 ---Beatrice is me flink tegen gevallen. Ik heb deze week meerdere keren App contact gehad om een afspraak te maken en vast te leggen. Vandaag om 16 uur was de afspraak. Maar aangekomen na een autoreis van 2.5 uur, bleek mevrouw de hele dag bezet. Heb via de App contact gelegd, maar ze deed het af als een kleinigheidje.
Ben dus weer pissed off maar huis gegaan.
Zijn ale dvp,s zo?

--- Einde van citaat ---

Ze zal waarschijnlijk een klant hebben gehad die onverwacht de ganse dag bleef.
Dat gebeurt wel meer bij de populaire dames in 't skw.

Het was wel netter geweest indien ze je, zodra ze dit wist, even had ge-appt.

En dan speel ik even de advocaat van de duivel: "Was je niet pissed geweest dan? Stel dat je anderhalf uur onderweg was, enz e appt je dat de klant die ze heeft de ganse dag blijft"
Ik vrees dat het resultaat dan hetzelfde was, jij pissed jij gratis en voor niks naar Antwerpen, en een berichtje erover op de fora.

En ik begrijp je frustratie, uiteraard, ik zou het ook niet fijn vinden, maar toch deze bemerking;
Het is een wandelbuurt, er zitten nog andere dames genoeg die ook goed en mooi zijn, zelfs van het "genre Tijsje"


Jouw reactie is begrijpelijk, versta me niet verkeerd

gr

sm

Blaren:
Beatrice gaat uitrusten van 3 tot 18 juli. Webside is onder constructie. We moeten het weer even doen met de plaatjes van Bridgette B.

Blaren:
volgens redlight is Beatrice afwezig van 10 augustus tot 12 september voor cursus samen met Melissa en andere dingen zoals vakantie.
Je heb nog 4 dagen .... :dance2 :dance2 :dance2 :dance2

Blaren:
Beatrice is terug in Antwerpen volgens een collegae, die haar gesproken heeft.Zie verder Redlight zou ik zeggen.Maandag kan het gebeuren.

Blaren:
https://www.kinkydevils.nl/meesteres-beatrice/

Hier nieuwe foto`s te vinden en video. :mistress

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie