Forum > DUITSLAND

Ratingen, Zhuzha

<< < (4/5) > >>

foots:

--- Citaat van: Rudi_NL op 19 januari 2013, 19:48:14 ---
VERGELIJK MET GANGBANG
Nu moet ik zeggen dat ik wel toe was aan zo’n goede GFE-sessie, want één dag eerder was ik naar een gangbang van Zhuzha in Ratingen (nabij Düsseldorf geweest). En wat ik daar allemaal heb meegemaakt met drie knappe dames, grensde aan het ongelofelijke en is gewoonweg met geen pen te beschrijven. Daarom vat ik het hier heel kort samen (weliswaar zonder pen): flink deepthroathen, zaad slikken, dubbelpenetration, gerimd worden, hardcore, op de billen meppen en gezicht, haren, hals en borsten volspuiten, zodat het uiteindelijk een heel slagveld leek waar met sperma was geschoten (echt alles zat onder). En dat in een oud wit huis langs de snelweg, waar de joints openlijk aan de bar werden gedraaid en gerookt, waar een zwarte kat en een grote hond ook nog eens naast me kwamen zitten (terwijl ik al niet zo’n dierenvriend ben) en waar gewoonweg alles mogelijk was in een bijzonder losse sfeer. Een zeer heftige gangbang dus waar ik drie keer klaar kwam, maar deze extreme smeerlapperij hoefde voor mij nu ook weer niet zo. Hi hi…..!!! Dus de dag erna was ik een bijzonder gelukkig mens toen ik bij het welvertrouwde GoldenTime mijn auto parkeerde en de nette bar weer mocht betreden. Dit was toch wel eventjes wat anders dan de dag ervoor en hier voelde ik me toch stukken beter bij.

Groeten Rudi_NL
 8)   8)   8)

--- Einde van citaat ---


Tja, heel kort samengevat komt een Zhuzha gb hierop neer, waarbij aangemerkt mag worden dat de locatie geen NOBEL locatie is, staat ook op hun website duidelijk vermeld.


Net als met clubs zijn er vele soorten gb, laat de kritische heren op gb gebied dan ook niet alles over 1 kam scheren.


Voor tongzoenen heeft Rudi_N helemaal gelijk, hiervoor moet je nou niet naar een GB gaan.


Groet, Foots  O0

foefel:
Dinsdag was er een party op een nieuwe locatie in Monchengladbach.Voor leden [voor 30 april aanmelden]
50 euro anders 70 euro intree. Zhuzha.Laura en Cassy zouden aanwezig zijn maar Cassy vertrok al voor het begon.
Er kwam na 2 uur wel een ander meisje maar haar naam was niet gekend.De party was rustig 40 personen op heel de dag van 16 uur tot 21 uur.De dames ook de nieuwe deden uitstekend hun best en bleven maar doorgaan.De partys van Zhuzha zijn altijd goed maar zijn nu een beetje de weg aan het zoeken naar een juiste locatie en andere opzet. Afwachten dus.

koosje12:
Vanwege de problemen met het Bau-Amt met het pand in Ratingen organiseerde Zhuzha afgelopen zaterdag haar feestje in Mönchengladbach in swingerclub Drüber und Drunter. Dit pand is gelegen bijna direct aan afrit Mönchengladbach-Rheydt aan de A61. Voor degenen met een oude roestbak of die om een andere reden nog geen milieusticker hebben: Het pand zelf is gelegen net buiten de milieuzone (waarvoor een gele of groene sticker vereist is), maar je moet er wel ca honderd meter doorheen. Ik zou zeggen "het risico van een gokje waard dus (al zit de post van de Autobahnpolizei wel net aan de afrit).

De club is gelegen aan een doodlopende weg in een bosje naast de snelweg. Het beschikt over een kleine privé parking, maar aan de weg is ook nog genoeg mogelijk weg om te parkeren. Bij binnenkomst werd me gevraagd of ik al lid was en of ik dit wilde worden. Tweemaal nee, eerst even kijken hoe het me zou bevallen. Vervolgens werd me 70 euro gevraagd en werd me een handdoek en een sleutel overhandigd. Rechts naast de ontvangst is een kleedkamer met een aantal kluisjes en wat extra kledingrekken (zaterdag waren alleen de iets grotere kluisjes in gebruik, als het drukker wordt kun je ook een kluisje krijgen waar alleen je waardevolle in passen). Vanuit de kleedruimte kun je rechtstreeks door naar een zithoek, maar ik moest eerst even terug naar de ontvangst om mijn sleutel in te leveren. Vanuit daar kom je in de bar uit. Vanuit de bar kun je naar een tweede zithoek die weer uitkomt op de toiletten. Vanuit de bar kun je ook naar een gang waar een trap naar de bovenverdieping zit (zaterdag niet geweest...) en aan het einde naar buiten (waar de sauna zou zijn) of naar de doucheruimte. Voor zaterdag voldeed deze doucheruimte, maar met één douchekop in een redelijk grote ruimte zou het bij wat meer aanloop wel dringen worden (wellicht dat er boven nog een doucheruimte is?). Vanuit de bar kun je ook door naar de eerstgenoemde zithoek en dan een eetruimte, waar normaliter waarschijnlijk een buffet staat (nu hadden Zhuzha en Jozef voor flesjes drinken en koffie gezorgd, er was geen eten inclusief). Tenslotte kun je vanuit de zithoek ook naar de ruimte waar de actie plaatsvond: De gangbang ruimte. Deze ruimte bevat een grote "Spielwiese", een hemelbed, een "hondenhok" met wat kijkgaten en wat gaten op een iets lager level, 2 gynacologenstoelen en 2 massagetafels. Zaterdag werd er alleen gebruik gemaakt van de grote Spielwiese.

Na binnenkomst kwam Jozef vragen wie er 70 euro betaalt had, ik meldde me en hij zei dat er een vergissing was gemaakt en dat het die dag maar 50 euro zou zijn (toch netjes, ze hadden het ook kunnen houden, bij binnenkomst had ik immers niet geklaagd over de 70 euro die in rekening was gebracht....)

Toen ik binnenkwam was de party al een klein uurtje bezig en was iedereen net bezig met een pauze. De gastdame Ela vond dit echter maar niets en probeerde de gasten weer mee te krijgen. Als frisse gast offerde ik me hiervoor wel op . Al snel volgden er nog een paar heren en kort daarachter ook Zhuzha met een paar heren in haar kielzog. Ela begon kondig haar mondje en handjes te gebruiken verdeeld over mij en een medegast, nadat Zhuzha de andere gast onder handen nam had ik Ela even voor mezelf totdat ze het afmaakte.

Tijdens een volgende sessie kwam ik in het vangnet van Zhuzha terecht. Ik moest gaan liggen en zij wilde hem in haar mondje nemen. Deze dame weet echt wat de kunst van deepthroat is en stopte ook niet meer totdat het haar gelukt was om alles in haar mondje op te vangen. Tegelijkertijd was een collega bezig haar van achteren te verwennen.

De sessie daarna was weer met Ela en eindigde op haar verzoek met spritzen op haar borsten.

De laatste ronde was de meest intensieve en was wederom met Zhuzha die eenmaal bezig eigenlijk niet van ophouden weet. Na een marathonsessie met haar (en tegelijkertijd ook een aantal andere gasten) was het weer haar mondje die een en ander op moest vangen.


Gastdame Ela:
Begin 40
Duits
Hangende C of D cups met aan één zijde een tepelpiercing
Postuur: volslank
Ca 1,75 groot
Lang bruin haar
Bruine ogen
Geboden diensten: NMC, PMC, zoenen, COB, groepsseks


Zhuzha:
Eind twintig
Russisch
Kleine B-cup
Postuur: Slank
Kort donker haar
Geboden diensten: NMC, PMC, deepthroat, CIM, groepsseks en zelf niet genoten maar wel gezien: AV, DP

Hoewel de party nog niet ten einde was, was die het op een gegeven moment voor mij wel. Het was even voldoende voor kleine Koosje . Vol tevreden vertrok ik weer uit de club.

draghixafan:
Swingerclub Drüber und Drunter daar ben ik een paar keer geweest toen Saskia Farell er party's organiseerde. 

foefel:
Woensdag naar de gangbang van Zhuzha in de spermastudio in Gelsenkirchen  geweest. Voor leden 50 euro intree en de party was van 14 tot 20 uur. Er waren 4 mooie dames aanwezig Gundula , Melissa , Susa , Zorra  die bloedgeil waren en die de sperma maar al te graag in hun mondje hadden.  In de middag kwam er nog een negerinnetje en 2 blonde dames bij zodat er 7 meisjes op de mat tekeer gingen.Zhuzha zelf stond achter de bar maar ze werd vandaag niet gemist. Ik heb al eerder enkele partys bezocht maar dit was een van de geilste zeker prijs / kwaliteit verhouding.Alleen jammer dat ze geen vaste locatie meer hebben.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie