Forum > MIJN EI

HET ZESTIENDE EI VAN DER PUFFMEISTER

<< < (2/2)

Denbert:
De hoeveelheid vrijkaartjes die jullie kregen en waar die naartoe gingen dat weet jij zelf het beste Sexmachine.
Dus vraag niet naar de bekende weg.
Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Feit is wel dat nu de clubs in financiële problemen zitten er vanuit jullie kant niet veel valt te verwachten. Zelfs geen kleine crowdfundingactie. Let wel, alle kleine beetjes helpen in deze barre tijden. Vanuit jullie kant was het toch altijd alleen maar pakken wat je pakken kan. Liefst op een vrijkaart de club in, daar urenlang vertoeven, maar geld besteden.....ho maar. Dat is toch wat je van veel club managers te horen krijgt als je het met hun hebt over Nederlandse pay6 fora. De term "Geier" wordt in dat opzicht nogal vaak genoemd. Tja.

Sixsens gaat open per 1 juli.
Tja, fijn voor jullie. Maar weten jullie inmiddels ook wat er dan dames technisch mogelijk is?
De 1,5 meter maatregel blijft immers ook na 1 juli gehandhaafd. Een beetje lastig lijkt mij tijdens de sex.
Dus juich niet te vroeg en verdiep je eerst eens in de materie alvorens te gaan roeptoeteren dat betaalde sex vanaf 1 juli in Nederland weer mogelijk is onder het motto "als wij iets verkondigen is dat gewoon zo".
Dat is namelijk niet gewoon zo!

sexmachine:

--- Citaat van: Denbert op 24 juni 2020, 21:00:01 ---
Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.
Feit is wel dat nu de clubs in financiële problemen zitten er vanuit jullie kant niet veel valt te verwachten. Zelfs geen kleine crowdfundingactie. Let wel, alle kleine beetjes helpen in deze barre tijden. Vanuit jullie kant was het toch altijd alleen maar pakken wat je pakken kan. Liefst op een vrijkaart de club in, daar urenlang vertoeven, maar geld besteden.....ho maar. Dat is toch wat je van veel club managers te horen krijgt als je het met hun hebt over Nederlandse pay6 fora. De term "Geier" wordt in dat opzicht nogal vaak genoemd. Tja.

--- Einde van citaat ---

O NEEN, NU WEET IK WIE JE BENT.
Die achterlijke idioot die emails stuurde naar clubs dat wij dronken moderators waren en dat wij zelf de vrijkaartjes gebruikten.

Tja, VOLIDIOOT.
ik schrap je van de aanwezigheidslijst, jij verdomd mormel ha ha. Jij lijkt wel op dat vleermuisje dat steeds ellende veroorzaakt, straks laat ik MDB op je los

He is back in town, neen, hij WAS back in town, contact met clubeigenaars, wij enkel poen scheppen.


GA GEWOON VRIJWILLIG  TERUG NAAR DE GESLOTEN INSTELLING WAAR JE UIT GEVLUCHT BENT, DE WERELD ZAL JE DANKBAAR ZIJN.
En ga ergens anders aub, je was nu anderhalf jaar opgesloten, aub, weg weg weg.


Zwaai zwaai 

Shakir:

--- Citaat van: Denbert op 24 juni 2020, 21:00:01 ---Trouwens, of de vrijkaartjes daadwerkelijk bij die personen terecht kwamen waarvoor ze bedoeld waren is nog steeds de vraag vanuit veel Duitse clubs. Maar dat is dan weer een ander verhaal.

--- Einde van citaat ---
Der Puffmeister deel II. ;)

Ik kreeg vroeger bijna elke maand een vrijkaart, en schreef dan een verslag over de club. En ik niet alleen trouwens. Waar heb jij het over?

sexmachine:

--- Citaat van: Citycarver op  5 juli 2020, 15:32:48 ---Is deze ook een account van Copycat-Pooier Frankpimpy?
Ik vertrouwde hem op Hookers al niet  :bud

--- Einde van citaat ---
Neen, dat is der PuffMeister, die overal geband is, die de clubs lastig valt met mails te sturen dat Rb en ybf corrupt zijn, en die nu vrij spel heeft gekregen van frankpimpy om ybf en Rb onderuit te halen
Losers, mensen die geen leven hebben, net als die pooier van 't zevende knoopsgat.

Frankpimpy moet je niet vertrouwen, hij vertrouwt zichzelf niet, als ik hem aanspreek ik het skw loopt hij al schijtend hard weg .... en dat is hem geraden, want pooiertjes moeten wij niet.

Voor alle duidelijkheid, in België wordt iemand als pooier beschouwd als hij aanzet tot prostitutie .... en adverteren voor (in de plaats van) dames, accounts aanmaken op RL in de naam van de dames, en geld vragen voor niet-betalende diensten, ruikt redelijk hard naar pooierij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie