Auteur Topic: LIVE FROM LIVING ROOM  (gelezen 186368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #90 Gepost op: 13 mei 2017, 00:02:57 »
Draadje?

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #91 Gepost op: 13 mei 2017, 02:06:29 »
Draadje?
Ongeduldige ... komt  wel.. man man man
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #92 Gepost op: 15 mei 2017, 00:02:55 »
Weet ondertussen wie het is, ja

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #93 Gepost op: 20 mei 2017, 15:26:11 »
Al een klein uurtje in een van de gezelligste sauna club van NRW het is één beetje moeilijk me te contacteren op wat ik neer tik de redenen daarvan zíjn te veel mooie dames het belooft hier een mooie dag te worden dé koelkast is gevuld de ligbedden staan buiten LR IS ER KLAAR VOOR EN IK KRIJG STEEDS MEER KEUZE STRESS  :17: het is net alsof de dames na reizen tocht hier weer een paar dames die ik voor 2 weken geleden in PHG zag jets geat loos  :lol

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #94 Gepost op: 20 mei 2017, 15:30:36 »
Have fun VS!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #95 Gepost op: 20 mei 2017, 15:40:30 »
Al een klein uurtje in een van de gezelligste sauna club van NRW het is één beetje moeilijk me te contacteren op wat ik neer tik de redenen daarvan zíjn te veel mooie dames het belooft hier een mooie dag te worden dé koelkast is gevuld de ligbedden staan buiten LR IS ER KLAAR VOOR EN IK KRIJG STEEDS MEER KEUZE STRESS  :17: het is net alsof de dames na reizen tocht hier weer een paar dames die ik voor 2 weken geleden in PHG zag jets geat loos  :lol

Ik heb altijd moeite met "contacteren" als ik een post van jou lees.
Cursusje LOI Nederlands zou dat kunnen verhelpen  ;) of misschien moet je een keer kameren met een Nederlandse dvp, kan ze je gelijk bijles geven  :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #96 Gepost op: 20 mei 2017, 16:00:19 »
Al een klein uurtje in een van de gezelligste sauna club van NRW het is één beetje moeilijk me te contacteren op wat ik neer tik de redenen daarvan zíjn te veel mooie dames het belooft hier een mooie dag te worden dé koelkast is gevuld de ligbedden staan buiten LR IS ER KLAAR VOOR EN IK KRIJG STEEDS MEER KEUZE STRESS  :17: het is net alsof de dames na reizen tocht hier weer een paar dames die ik voor 2 weken geleden in PHG zag jets geat loos  :lol

Ik heb altijd moeite met "contacteren" als ik een post van jou lees.
Cursusje LOI Nederlands zou dat kunnen verhelpen  ;) of misschien moet je een keer kameren met een Nederlandse dvp, kan ze je gelijk bijles geven  :lol
concentratie had het woord moeten zijn nu ben ik aan het kijken welke dame in contracten op een kamer :lol er is overigens ook een nieuwe tent wat een lekker ding het blijft mijn clubje :dance2

Offline Befkont

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #97 Gepost op: 20 mei 2017, 18:15:28 »
Veel plezier Vulkaan Spesjalist! :dance2 :103:

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #98 Gepost op: 28 mei 2017, 01:31:28 »
Niet meer live vanuit LR, waar er geen wachtijden of drukte te bespeuren waren.
veel geklaag van rakkers over de warmte, niets gewoon en lekkere en teveel vlaai van de jarige.
van de aanwezigheidslijst ivm dit feest was 1/3 effectief daar.
line up? Al beter geweest ook al slechter.
eerst een uur met de mooie Hongaarse Roos. Wat verlegen, heeft ook zijn charme, maar geen type dat op een bar zal dansen, deed eigenlijk niemand, waarschijnlijk ook doir de hitte,doir baar bedeesdheid en gebrek dus aan initiatief, een collega rakker naast haar gezet en die ging ee tot zijn tevredenheid ook mee kameren.
blijkbaar weten verschillende noordeeburen die ik amper  ken wat een deketmeid is. :"hey deket, daar een deketmeid"en warempel een jon ge Aziatische Turkse, zo knap dat je ze zelden ziet. Een Sesiel, niet te verwarren met de Turkse Sibel. Verschillende doorwinterde rakkers die vaak LR frequenteren beaamden dat ze zeldzaam zulke schoonheid in LR ooit gespot hebben, dus,,, enkele uren mee gekamlers tussenpauee eten, drinken en again.,,,
maar goed voir Pret dat hij niet aanwezig was, hij werd op dit luef, knap Turks,meisje smoorverliefd

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #99 Gepost op: 28 mei 2017, 10:57:47 »
eerst een uur met de mooie Hongaarse Roos.
Gelukzak, twee weken geleden was ze er niet!

een jon ge Aziatische Turkse, zo knap dat je ze zelden ziet. Een Sesiel, niet te verwarren met de Turkse Sibel. Verschillende doorwinterde rakkers die vaak LR frequenteren beaamden dat ze zeldzaam zulke schoonheid in LR ooit gespot hebben, dus,,, enkele uren mee gekamlers tussenpauee eten, drinken en again.,,,
maar goed voir Pret dat hij niet aanwezig was, hij werd op dit luef, knap Turks,meisje smoorverliefd

Was dat soms Selin? http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22654.0.html
Lekker bloempje ;D


Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #100 Gepost op: 28 mei 2017, 23:25:46 »
Indeed, dat is ze

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #101 Gepost op: 8 juni 2017, 16:36:52 »
Sun is shining, atmosphere much less friendly than it was before, line up average, nothing impressive and food well not here for eating but far from being a restaurant  ;D no room yet. Cheers.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #102 Gepost op: 8 juni 2017, 17:04:56 »
Sun is shining, atmosphere much less friendly than it was before, line up average, nothing impressive and food well not here for eating but far from being a restaurant  ;D no room yet. Cheers.

Have fun MrMazur!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #103 Gepost op: 8 juni 2017, 20:58:36 »
Sun is shining, atmosphere much less friendly than it was before, line up average, nothing impressive and food well not here for eating but far from being a restaurant  ;D no room yet. Cheers.
Well got to Residenz or Magnum then if your so picky with the food....
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
LIVE FROM LIVING ROOM
« Reactie #104 Gepost op: 29 juni 2017, 23:21:44 »
my God ! what happened here ?
i spent 1 month every we in phg because of Bella and now i'm back here and it was empty of ....men when i arrived at 7 pm
but it is much better right now, many people arrived,  atmosphere is excellent,  girls dance and laugh thanks to dj tony 😊
i like very much

and before i was in gt, full of people before the end of the world on 1st of july  ;D
i had again a fantastic hour with Lisa again, i devorated her mouth, so far so good, i think she likes me  :-P

discount of 25 euros for lr when you leave gt and ask at the desk

lr will never die  C:-)
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2017, 00:31:36 door Tikinui »