Auteur Topic: JOANNA (B)  (gelezen 49166 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
JOANNA (B)
« Gepost op: 2 juli 2013, 14:45:54 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg35081#msg35081

 En toen ontmoette ik een van die andere newcomers van vandaag. Joanna
 
 [smg id=6059]
 
 Naam : Joanna
 
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Duits
 Leeftijd : 20
 Haarkleur/-lengte : Bruin/rood, sluik tot halverwege de rug
 Lengte dame : 1,75 mtr
 Postuur/Cupmaat : zeer slank, 50 Kg, maat 34/ stevige A-cups
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC/
 Voordelen: wild
 Nadelen: .
 Tijdsduur : 50 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 9,5/10
 
 [smg id=6058]
 
 Joanna vertelde me iets meer over zichzelf en haar carrière tot nu toe. Het bleek dat ze het voorafgaande jaar als Alina gewerkt had in PT-Dorsten. Dat maakte me meteen al skeptisch, want over PT-Dorsten had ik nu niet bepaald geweldige recensies gelezen. Waarom was ze weggegaan? Het gedrag van vele gasten ging haar de keel uithangen. Zeker 80 % van de gasten behandelt de meiden daar respectloos en dat was ze gewoon beu. Dit verklaart misschien ook de algemene negatieve sfeer die ik uit de recensies over Dorsten mag proeven? Zelfs als ze al eens een aardige gast aantrof, dan werd ze er door de overige meiden op gewezen, niet al te veel passie te laten meespelen. Dit stemde me niet al te hoopvol, dat ik zou gaan genieten met Joanna.
 
 Hoe gelogenstraft zou ik echter niet gaan worden. Haar slanke Lolita uiterlijk kon me so wie so al extreem bekoren, dus optisch zat het helemaal goed. We belandden ook nog eens op Kamer 1, dus ik legde haar uit dat ik helemaal kickte op een blowjob in de stoel. Zo gezegd zo gedaan. Joanna verkoos het om op een kussentje tussen m’n benen te gaan knielen. Het pijpen van Joanna blonk vooral uit door de regelmatige geile blikken waarmee ze me aankeek, terwijl haar tongetje Wijze Stijve met heel veel variatie verwende.
 
 Na 20 minuten was ik vrijwel aan een finish toe, wilde echter eerst nog haar malse kleine tienerpoesje gebeft hebben. Daar had Joanna geen bezwaar tegen en na nog een kwartiertje hield ik het echt niet meer en voelde een spetterorgasme ontsnappen. Zij doet niet aan FT, dus alles belandde tussen onze lichamen. Normaal is het dan einde oefening, echter blijkbaar deed ik toch iets niet verkeerd, want Joanna wilde dat ik bleef doorlikken. Ik voelde ondertussen mijn sperma overal langs ons af druipen, maar Joanna kronkelde en perste haar poesje steeds meer op mijn mond. Na haar orgasme wilde ze nog niet stoppen en ze ging me weer pijpen, om me maar te stimuleren door te blijven gaan. Oh man, dit was me lang niet meer overkomen. Een meid die zich zo ongeremd overgeeft en er overduidelijk van geniet en zich zo laat gaan. Terwijl ik onder haar lag, kwam opeens haar handje erbij en ze begon zichzelf te vingeren. Eerst een en dan twee vingertjes verdwenen in haar grotje. Dit leidde ertoe dat ze nog natter dan ze al was begon te worden. Na nog enkele orgasmen van Joanna, was ze op en liet ze me eindelijk gaan. Ze stond werkelijk met trillende beentjes naast me, terwijl we onze lichamen afdroogden. Een gezamenlijke douche had het plaatje helemaal afgerond, maar dat heb ik hier nog niet zien gebeuren. Toch maar eens navragen of dat hier ook tot de mogelijkheden behoort. Ondanks dat dit geen FT-ervaring was, krijgt Joanna voor de passie en haar overgave een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Joanna (Roemeens)
« Reactie #1 Gepost op: 2 juli 2013, 18:15:59 »
Ik vind het een beestachtig mooi meid.
Een echte fox, maar ik vrees voor de fotoshop kwaliteiten.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Joanna (Roemeens)
« Reactie #2 Gepost op: 2 juli 2013, 18:43:05 »
Ik vind het een beestachtig mooi meid.
Een echte fox, maar ik vrees voor de fotoshop kwaliteiten.


Groet, Foots  O0
De vraag is of je haar herkent op een ipad, of op een android tablet  :douchen
Wedden voor een colatje van NIET  :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Joanna (Roemeens)
« Reactie #3 Gepost op: 2 juli 2013, 19:19:03 »
Een echte fox, maar ik vrees voor de fotoshop kwaliteiten.
De vraag is of je haar herkent op een ipad, of op een android tablet
Wedden voor een colatje van NIET
Dat colaatje heb ik dan gewonnen. M'n verwachtingen waren ook hooggespannen. Toen ik haar voor het eerst IRL zag, herkende ik haar onmiddellijk. Gelukkig is met mijn ogen niets mis.

Maar weet je wat? Voor morgen staat ze ook weer in de line up. 1 x raden wie dan ook weer acte de presence geeft.......
Als bijlage nog een fotootje om m'n voorpret nog iets te vergroten.


[verwijderd door de beheerder]

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Joanna (Roemeens)
« Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2013, 19:31:17 »
Een echte fox, maar ik vrees voor de fotoshop kwaliteiten.
De vraag is of je haar herkent op een ipad, of op een android tablet
Wedden voor een colatje van NIET
Dat colaatje heb ik dan gewonnen. M'n verwachtingen waren ook hooggespannen. Toen ik haar voor het eerst IRL zag, herkende ik haar onmiddellijk. Gelukkig is met mijn ogen niets mis.

Maar weet je wat? Voor morgen staat ze ook weer in de line up. 1 x raden wie dan ook weer acte de presence geeft.......
Als bijlage nog een fotootje om m'n voorpret nog iets te vergroten.
Eerdere bevindingen sluiten je deelname uit  :lol_hitting: ;D
We hebben ooit nog eens om een colatje gewed, en toen herkenden we er geen een, terwijl jij ze allemaal herkent. Volgens mij ben jij  "foto-shopper" van opleiding en heb ik goede ogen :111: :dance2   :dance2


Mopje flauw mopje  ;D :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Joanna (Roemeens)
« Reactie #5 Gepost op: 2 juli 2013, 19:38:49 »
Een echte fox, maar ik vrees voor de fotoshop kwaliteiten.
De vraag is of je haar herkent op een ipad, of op een android tablet
Wedden voor een colatje van NIET
Dat colaatje heb ik dan gewonnen. M'n verwachtingen waren ook hooggespannen. Toen ik haar voor het eerst IRL zag, herkende ik haar onmiddellijk. Gelukkig is met mijn ogen niets mis.

Maar weet je wat? Voor morgen staat ze ook weer in de line up. 1 x raden wie dan ook weer acte de presence geeft.......
Als bijlage nog een fotootje om m'n voorpret nog iets te vergroten.
Eerdere bevindingen sluiten je deelname uit  :lol_hitting: ;D
We hebben ooit nog eens om een colatje gewed, en toen herkenden we er geen een, terwijl jij ze allemaal herkent. Volgens mij ben jij  "foto-shopper" van opleiding en heb ik goede ogen :111: :dance2   :dance2


Mopje flauw mopje  ;D :pica


Ik durf grif toe te geven dat mijn ogen achteruit gaan.
Ik had 2 dames herkent Samanta die blonde Roemeense en Amanda, waar Amanda sprekend op haar foto leek.
Om Merlin had ik gerust gewed, er zit namelijk een verschil tussen maat 34 en 42, dat kon ze gewoon niet zijn, onmogelijk, echter ik had volledig ongelijk  :-\ .


Verder ben ik geen "Vielspritzer" meer, dus ik kan de brandweerslang van Wijze Grijze niet bijhouden.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + Joanna (Roemeens)
« Reactie #6 Gepost op: 9 juli 2013, 13:30:36 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg35409#msg35409

 Joanna was er ook nog. Het tienerstunnertje met het lekkere lijfje en optisch helemaal uit de WG-girlscategorie. Daarbij ook nog eens een oh zo heerlijk fris en mals poesje. Helemaal geschapen voor een uitgebreide 69-sessie. En dan die ogen: just killing! Vooral omdat Joanna zich heel goed bewust is van haar lekkere lijf en hoe ze daarmee en haar oogopslag een man gek kan maken. Zeer gevaarlijk en onbegrijpelijk dat ze niet in een saunaclub gaat werken. Deze keer zijn we gelijk in 69 begonnen en hebben elkaar uitvoerig oraal verwend. Regelmatig richtte Joanna zich op om met haar poesje meer contact met mijn tong te hebben. Om me daarna weer uitbundig verder te pijpen. Uiteindelijk begon ze me zelfs met dirty talk te stimuleren om vooral door te blijven gaan. Dit had echter een tegenovergestelde uitwerking want dit maakte me zo geil dat ik alles tussen ons in spoot en haar lichaam van een flinke lading proteïnerijke bodycrème werd voorzien. Helaas doet Joanna niet aan FT. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Joanna (Roemeens)
« Reactie #7 Gepost op: 19 september 2013, 20:49:24 »
Gekopieerd uit het algemene topic:

Beneden was het ondertussen wat drukker, dus toen de show aangekondigd werd was dat een mooi moment om eens bij de "Dildo-Show mit Elisa und Joanna" te gaan kijken. Omdat de dames net pas begonnen waren, waren er nog niet veel rakkers in de ruimte aanwezig en geen eentje zich op wilde offeren om op het bed plaats te nemen, tja dan moet er toch iemand zijn die....  ::). Van de dildo show heb ik uiteindelijk niet zo heel veel gezien, behalve het voorstel van Elise die voorstelde haar dildo te steken in een gaatje waar normaal vooral wat uitkomt  :-\, dat leek me toch niets, dus ik bedankte vriendelijk. Daarop verordoneerde deze Dominicaanse me om te gaan liggen. Na eerst het nodige tongzoenen daalde ze af en begon met het verwennen. Joanna die nog geen "slachtoffer" zover had kunnen krijgen kwam erbij en kwam boven mijn gezicht hangen zodat ik haar hele lichaam goed kon verkennen. Een van de toekijkende mannen vond het nodig om nogal luid "mee te kreunen"  :banghead: met de dames. De beide dames konden dit duidelijk niet zo goed waarderen en ook voor mijn concentratie was dit overdreven en onnodige gedoe ook niet echt bevorderlijk. Wat wel bevorderlijk was, was het perfecte mondspel van Elisa en het uitzicht op de slanke Roemeense. Uiteindelijk won deze combinatie het van het cabaretspel van de irritante Duitser en kwam het tot een resultaat in het mondje van Elisa. Na alles weer een beetje schoongemaakt te hebben kwam Elisa nog omhoog om de nodige zoenen uit te wisselen en ook het kroelen met Joanna ging door totdat zich uiteindelijk toch nog een ander aanmeldde om mijn plekje over te nemen.

Joanna:
Herkomst: Roemenië
Taal: Duits
Leeftijd: 20 jaar
Haren: Bruin, middellang
Postuur: Slank
Borsten: 70A, natuur
Vriendelijkheid: Zeer goed tot uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Zeer goed tot uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, vingeren, trio


en later op de dag:

Het leek erop dat ik beide dames weer voor me alleen zou hebben  :dance2. Toen ik eenmaal op het bed lag en ze zich over me ontfermden bood zich echter toch nog een andere gast aan (gelukkig niet de kreuner van de vorige sessie  ;)) zodat ik de aandacht van Joanna kreeg. Ze begon met een goedgelukte Franse verwenning waarna ik met een rubbertje in missio op haar plaats mocht nemen. Op de foto's op de site deed ze me enigzins denken aan Marianne Thieme, maar in de praktijk is het een veel fraaier en slanker poppetje. Ook maar goed dat ze er in de praktijk niet teveel op lijkt, anders krijg je tijdens de daad alleen maar beelden van aangespoelde walvissen, of voor de foie gras volgepropte ganzen en dat is niet echt bevorderend  :017:



Maar gelukkig kwamen die beelden niet op, na enige tijd werd het rubbertje weer verwijderd en ging deze Roemeense verder met een verwenning met haar handjes en mondje. Toen Elisa klaar was met haar gast kwam ze er nog even bij om me te verwennen en op dat moment kwam er toch nog een forse explosie.

Joanna:
Herkomst: Roemenië
Taal: Duits
Leeftijd: 20 jaar
Haren: Bruin, middellang
Postuur: Slank
Borsten: 70A, natuur
Vriendelijkheid: Zeer goed tot uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Zeer goed tot uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), neuken (mc) aftrekken (zc), COB, trio.



Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JOANNA (B)
« Reactie #8 Gepost op: 28 september 2013, 02:19:38 »


















"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
JOANNA (B)
« Reactie #9 Gepost op: 10 februari 2014, 21:29:08 »
Deze dame is al weer enige tijd terug op haar oude nest Partytreff Dorsten, alwaar ze onder haar artiestennaam Alina werkt.