Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 328233 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #435 Gepost op: 20 juli 2017, 09:38:37 »
Opvallende vaststelling: 10 van mijn 29 nieuwe meiden dit jaar, werken in de raamprostitutie. Lang geleden dat ik procentueel zoveel meiden uit die branche geneukt heb :-\.

Dit is ondertussen geëvolueerd naar 13 van de 36 meiden, die ik bezocht heb in de raamprostitutie. Meer dan 1 op 3 met andere woorden :-\.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #436 Gepost op: 20 juli 2017, 11:21:48 »
En hoe verhoudt zich de kwaliteit in service ramen vs clubs, heb je daar nu een beter beeld over?

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #437 Gepost op: 20 juli 2017, 12:23:19 »
En hoe verhoudt zich de kwaliteit in service ramen vs clubs, heb je daar nu een beter beeld over?

Dat is een moeilijke... het is ook wat je qua service verwacht hé! Feit is sowieso dat je in saunaclubs meer kamer tijd krijgt voor hetzelfde geld.

Mijn ervaring is dat de meiden in de saunaclubs gemiddeld een betere service bieden dan meiden die in de ramen werken, maar... ook in saunaclubs werken te mijden meiden en ook in de raamprostitutie werken echte pareltjes (Lori, Aarschotstraat 30 en Eva, Aarschotstraat 172 om er maar 2 te noemen). En zoals altijd: veel hangt af van de klik, eventuele herhalingsbezoeken en het geld dat je investeert.

Laat ik het er op houden dat ik me in beide segmenten van de P6 even hard amuseer met de meiden! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #438 Gepost op: 20 juli 2017, 14:01:10 »
En hoe verhoudt zich de kwaliteit in service ramen vs clubs, heb je daar nu een beter beeld over?

Dat is een moeilijke... het is ook wat je qua service verwacht hé! Feit is sowieso dat je in saunaclubs meer kamer tijd krijgt voor hetzelfde geld.

Mijn ervaring is dat de meiden in de saunaclubs gemiddeld een betere service bieden dan meiden die in de ramen werken, maar... ook in saunaclubs werken te mijden meiden en ook in de raamprostitutie werken echte pareltjes (Lori, Aarschotstraat 30 en Eva, Aarschotstraat 172 om er maar 2 te noemen). En zoals altijd: veel hangt af van de klik, eventuele herhalingsbezoeken en het geld dat je investeert.

Laat ik het er op houden dat ik me in beide segmenten van de P6 even hard amuseer met de meiden! ;D 8)

ik kan hier wel een kleine toelichting op geven bij sommige dames ben ik bij de ramen een stuk goed koper uit voor de zelfde service als in een sauna club  en dan zijn de kamer meestal langer bij de ramen  ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #439 Gepost op: 20 juli 2017, 14:33:25 »
En hoe verhoudt zich de kwaliteit in service ramen vs clubs, heb je daar nu een beter beeld over?

Dat is een moeilijke... het is ook wat je qua service verwacht hé! Feit is sowieso dat je in saunaclubs meer kamer tijd krijgt voor hetzelfde geld.

Mijn ervaring is dat de meiden in de saunaclubs gemiddeld een betere service bieden dan meiden die in de ramen werken, maar... ook in saunaclubs werken te mijden meiden en ook in de raamprostitutie werken echte pareltjes (Lori, Aarschotstraat 30 en Eva, Aarschotstraat 172 om er maar 2 te noemen). En zoals altijd: veel hangt af van de klik, eventuele herhalingsbezoeken en het geld dat je investeert.

Laat ik het er op houden dat ik me in beide segmenten van de P6 even hard amuseer met de meiden! ;D 8)

ik kan hier wel een kleine toelichting op geven bij sommige dames ben ik bij de ramen een stuk goed koper uit voor de zelfde service als in een sauna club  en dan zijn de kamer meestal langer bij de ramen  ;)
Moeilijke zaak hoor:
Je moet namelijk rekening houden met heel wat factoren ....
Wat zoek je?
Hoe goed ken je de dame in kwestie?
Hoe lang wil je investeren?
Hoe dikwijls loop je rond in een ramenbuurt?

Als je al deze zaken in rekening neemt, kan je voor jezelf misschien een vergelijking gaan maken, maar nooit appelen en peren vergelijken, is namelijk bijna onmogelijk ...

Klein voorbeeldje:
- Ga ik naar een ramendame voor een snelle suck en fuck ... 50 euro voor 20 minuten ..... en dan moet je (soms) geluk hebben dat het geen afwerkmonstertje is (maar moet je dat in sommige saunaclubs niet dan)
- Ga ik naar Antwerpen en ik ga voor een langere tijd bij één van mijn 10 favoriete dames, geniet ik van een prijs all-in die hetzelfde ligt als de uurprijs in saunaclubs ...... maar ... en dat spreekt dan weer in het voordeel van de ramen .... geen extra kosten zoals bij de dames in de saunaclubs .... welke vetzakkerijen er ook uitgehaald worden, er komt nooit 25 of 50 euro bij per vetzakkerij ... in dit geval ben ik dus veel goedkoper af in de ramen
Maar hier ook de opmerking dat ik hen al langer ken en wat centen heb geïnvesteerd ....
Dat geldt ook voor de saunaclubs ... des te beter je de club aka dame kent .....


Je kan er dus geen exacte wetenschap van maken, we kunnen wel algemeen stellen dat er meer contact is met de dames in een saunaclub, indien je maar een toevallige wandelaar bent in een ramenbuurt, ook hier kan je weer zeggen ... zitten wij op een terras in Antwerpen, zijn er ook dames die in hetzelfde cafe zitten en waar je zowiezo goede service krijgt .....

Makkelijk is het niet, een regel bestaat er niet ...

Ga ik voor mijn fetish en zitten er dan zoveel extra's in die speeltijd .... fetish, sm, viespeukerij, jullie-willen-allemaal-niet weten-wat   ... ben ik met mijn 100 euro per uur veel goedkoper af in Antwerpen dan (ja, zelfs) Babylon ...

En dit geldt dus enkel voor mij ..... moeilijk hoor om alles in hokjes en vakjes te vangen ...


Er zijn tegenwoordig zelfs dames in ramenbuurten die de saunaclubs kennen, en die dezelfde service in de ramen bieden (ik ken er in Antwerpen een stuk of vijf)


Zo, voor wat het waard was ....    ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #440 Gepost op: 20 juli 2017, 15:10:03 »
En hoe verhoudt zich de kwaliteit in service ramen vs clubs, heb je daar nu een beter beeld over?

Dat is een moeilijke... het is ook wat je qua service verwacht hé! Feit is sowieso dat je in saunaclubs meer kamer tijd krijgt voor hetzelfde geld.

Mijn ervaring is dat de meiden in de saunaclubs gemiddeld een betere service bieden dan meiden die in de ramen werken, maar... ook in saunaclubs werken te mijden meiden en ook in de raamprostitutie werken echte pareltjes (Lori, Aarschotstraat 30 en Eva, Aarschotstraat 172 om er maar 2 te noemen). En zoals altijd: veel hangt af van de klik, eventuele herhalingsbezoeken en het geld dat je investeert.

Laat ik het er op houden dat ik me in beide segmenten van de P6 even hard amuseer met de meiden! ;D 8)

ik kan hier wel een kleine toelichting op geven bij sommige dames ben ik bij de ramen een stuk goed koper uit voor de zelfde service als in een sauna club  en dan zijn de kamer meestal langer bij de ramen  ;)
Moeilijke zaak hoor:
Je moet namelijk rekening houden met heel wat factoren ....
Wat zoek je?
Hoe goed ken je de dame in kwestie?
Hoe lang wil je investeren?
Hoe dikwijls loop je rond in een ramenbuurt?

Als je al deze zaken in rekening neemt, kan je voor jezelf misschien een vergelijking gaan maken, maar nooit appelen en peren vergelijken, is namelijk bijna onmogelijk ...

Klein voorbeeldje:
- Ga ik naar een ramendame voor een snelle suck en fuck ... 50 euro voor 20 minuten ..... en dan moet je (soms) geluk hebben dat het geen afwerkmonstertje is (maar moet je dat in sommige saunaclubs niet dan)
- Ga ik naar Antwerpen en ik ga voor een langere tijd bij één van mijn 10 favoriete dames, geniet ik van een prijs all-in die hetzelfde ligt als de uurprijs in saunaclubs ...... maar ... en dat spreekt dan weer in het voordeel van de ramen .... geen extra kosten zoals bij de dames in de saunaclubs .... welke vetzakkerijen er ook uitgehaald worden, er komt nooit 25 of 50 euro bij per vetzakkerij ... in dit geval ben ik dus veel goedkoper af in de ramen
Maar hier ook de opmerking dat ik hen al langer ken en wat centen heb geïnvesteerd ....
Dat geldt ook voor de saunaclubs ... des te beter je de club aka dame kent .....


Je kan er dus geen exacte wetenschap van maken, we kunnen wel algemeen stellen dat er meer contact is met de dames in een saunaclub, indien je maar een toevallige wandelaar bent in een ramenbuurt, ook hier kan je weer zeggen ... zitten wij op een terras in Antwerpen, zijn er ook dames die in hetzelfde cafe zitten en waar je zowiezo goede service krijgt .....

Makkelijk is het niet, een regel bestaat er niet ...

Ga ik voor mijn fetish en zitten er dan zoveel extra's in die speeltijd .... fetish, sm, viespeukerij, jullie-willen-allemaal-niet weten-wat   ... ben ik met mijn 100 euro per uur veel goedkoper af in Antwerpen dan (ja, zelfs) Babylon ...

En dit geldt dus enkel voor mij ..... moeilijk hoor om alles in hokjes en vakjes te vangen ...


Er zijn tegenwoordig zelfs dames in ramenbuurten die de saunaclubs kennen, en die dezelfde service in de ramen bieden (ik ken er in Antwerpen een stuk of vijf)


Zo, voor wat het waard was ....    ;)

en ik sluit me hier verder helemaal bij aan  ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #441 Gepost op: 21 juli 2017, 18:01:52 »
Nieuwe nummer 37 van 2017: Turkse (?) Denisa uit LR. Mooie meid. Service zozo. Herhaling hoeft niet zo onmiddellijk...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #442 Gepost op: 21 juli 2017, 18:31:54 »
Nieuwe nummer 37 van 2017: Turkse (?) Denisa uit LR. Mooie meid. Service zozo. Herhaling hoeft niet zo onmiddellijk...
Ga jij dit jaar voor de mooie meiden met een zozo service?  ;D ;D ;D ;D ;D    :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #443 Gepost op: 21 juli 2017, 21:52:41 »
Nieuwe nummer 37 van 2017: Turkse (?) Denisa uit LR. Mooie meid. Service zozo. Herhaling hoeft niet zo onmiddellijk...
Ga jij dit jaar voor de mooie meiden met een zozo service?  ;D ;D ;D ;D ;D    :lol :lol :lol :lol :lol

Vaker wel dan niet blijkbaar :banghead:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #444 Gepost op: 21 juli 2017, 21:54:10 »
Nieuwe nummer 38: Ramona (Roe). BOEM klets t4533
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #445 Gepost op: 22 juli 2017, 00:03:43 »
Nieuwe nummer 38: Ramona (Roe). BOEM klets t4533
Zo zo !!
 :lol_hitting:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #446 Gepost op: 22 juli 2017, 11:45:13 »
46 verschillende meiden nu, waarvan 38 nieuw in 2017:

23 Roemeentjes (1 GND, 9 mooie, 8 hele mooie, 5 bloedmooie)
15 Bulgaartjes (een newbie in het vak, 1 rotslecht, 3 zozo, 9 met een hele goede service, Hanna uiteraard hors categorie)
2 Hongaartjes (Selela en bloedmooie Rose)
1 uit Ivoorkust (ne mens moet af en toe immers ook wat variëren he ;))
1 Russische (topppertje)
1 Slovaakse (een parel in de woestenij die Brustem geworden is)
1 Albanese (en wat voor één ;D)
1 super Kroatische ;D
1 Turkse
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #447 Gepost op: 22 juli 2017, 23:27:58 »
Ga jij dit jaar voor de mooie meiden met een zozo service?
Ik vrees dat Shakir op dit vlak de kroon spant...

Btw, PSR was vandaag een ramp. Ik dacht: "Vandaag ga ik eens voor goede service" jawade :banghead:

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #448 Gepost op: 22 juli 2017, 23:38:04 »
Ga jij dit jaar voor de mooie meiden met een zozo service?
Ik vrees dat Shakir op dit vlak de kroon spant...

Btw, PSR was vandaag een ramp. Ik dacht: "Vandaag ga ik eens voor goede service" jawade :banghead:

PSR is nochtans een serviceclub. Ofwel heb je dus brute pech gehad, ofwel is het gemiddeld serviceniveau er sinds mijn laatste bezoek serieus op achteruit gegaan. Mja, dan we je gisteren toch beter wat langer in Samya blijven plakken he! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #449 Gepost op: 23 juli 2017, 00:02:21 »
PSR is nochtans een serviceclub. Ofwel heb je dus brute pech gehad, ofwel is het gemiddeld serviceniveau er sinds mijn laatste bezoek serieus op achteruit gegaan. Mja, dan we je gisteren toch beter wat langer in Samya blijven plakken he! ;)

Ik was beter in Samya gebleven! :banghead:

Bij PSR ben ik na twee flopkamers gaan klagen aan de balie. Hun uitleg: tekort aan meiden is recent aangevuld met jonge onervaren poppetjes (echte Samya-girls van 19-21 jaar ;D). Daar hadden ze blijkbaar al spijt van want er zijn nog klachten. Afijn , mij kennende weet je naderhand al wel het  verloop... :banghead: