Auteur Topic: KanariePiet  (gelezen 328221 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #75 Gepost op: 1 maart 2015, 11:40:51 »
Bon. Na 2 maanden lang weer bijna elk vrij moment in een club te hebben doorgebracht, gebiedt het gezond verstand me om opnieuw even op de rem te gaan staan (door prive-omstandigheden word ik daar ten andere ook toe gedwongen).

Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)

Ik ga mijn tweewekelijks clubben uitstellen tot in april. Er wachten me 4 van de meest stresserende weken uit mijn nog relatief jonge leven en ik zal regelmatig een paar uurtjes in een club moeten ontspannen, wil ik die weken mentaal gezond doorkomen.

Vendezz is ten andere ook eindelijk terug in saunaclubland en wat voor een wingman zou ik zijn, als ik hem bij zijn terugkeer niet veelvuldig zou bijstaan. Hij is immers helemaal verloren en heeft de komende weken een ervaren gids nodig. Mij dus ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #76 Gepost op: 1 maart 2015, 11:45:46 »
Bon. Na 2 maanden lang weer bijna elk vrij moment in een club te hebben doorgebracht, gebiedt het gezond verstand me om opnieuw even op de rem te gaan staan (door prive-omstandigheden word ik daar ten andere ook toe gedwongen).

Morgen en volgende week vrijdag ga ik nog eens alles geven, maar vanaf maart moet en zal ik het clubben gevoelig afbouwen: dan zal je me nog slechts eens per 2 weken aantreffen in 1 of andere saunaclub. Benieuwd hoe lang ik dat weer zal volhouden... ;) 8)



Ik ga mijn tweewekelijks clubben uitstellen tot in april. Er wachten me 4 van de meest stresserende weken uit mijn nog relatief jonge leven en ik zal regelmatig een paar uurtjes in een club moeten ontspannen, wil ik die weken mentaal gezond doorkomen.

Vendezz is ten andere ook eindelijk terug in saunaclubland en wat voor een wingman zou ik zijn, als ik hem bij zijn terugkeer niet veelvuldig zou bijstaan. Hij is immers helemaal verloren en heeft de komende weken een ervaren gids nodig. Mij dus ;) 8)




Ai ai ai ai ... Vendezz relateer ik aan Samya .... Samya relateer ik aan Hannah .... Hannah relateer ik aan poes ....  ;D


Is Kanariepiet terug een vogel voor Hannah's poesje?  :lol_hitting: :pica




Als dat zo is, refereer ik graag naar een eerdere post van me .... sexmachine krijgt altijd gelijk  :035: :happy :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #77 Gepost op: 1 maart 2015, 12:18:13 »
Citaat
Ai ai ai ai ... Vendezz relateer ik aan Samya .... Samya relateer ik aan Hannah .... Hannah relateer ik aan poes ....  ;D

Is Kanariepiet terug een vogel voor Hannah's poesje?  :lol_hitting: :pica

Als dat zo is, refereer ik graag naar een eerdere post van me .... sexmachine krijgt altijd gelijk  :035: :happy :dance2

Ik ben gene hypocriet, dus zal hier open kaart spelen. SM heeft inderdaad gelijk gekregen: ondanks vele ruzies en discussies, uitgedoofde passie en elkaar zelfs een paar keer het hart uithalen, ben ik (heel) recent toch weer een vogel voor de kat, euh poes geweest :o.

Tegen alle reden in naar Samya getrokken, de strijdbijl ff begraven en 11u van elkaar genoten, waarvan 5u op kamer. Intiemere en hetere sex dan ooit (yup LittleJoe, goedmaak sex, de beste die er is ;)) en om 4u30 Samya verbouwereerd en emotioneel hopeloos verloren verlaten :-P.

Maar weet je wat: ik heb er geen spatje spijt van. Ik had Hannah nodig, en ik heb poesje Hannah dan maar gepakt en melk gegeven. Veel melk gegeven! ;D :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #78 Gepost op: 15 maart 2015, 09:51:03 »
Citaat
Ik ga mijn tweewekelijks clubben uitstellen tot in april. Er wachten me 4 van de meest stresserende weken uit mijn nog relatief jonge leven en ik zal regelmatig een paar uurtjes in een club moeten ontspannen, wil ik die weken mentaal gezond doorkomen.

Vendezz is ten andere ook eindelijk terug in saunaclubland en wat voor een wingman zou ik zijn, als ik hem bij zijn terugkeer niet veelvuldig zou bijstaan. Hij is immers helemaal verloren en heeft de komende weken een ervaren gids nodig. Mij dus

Bon. Deze maand staan er nog bezoekjes aan Oceans (20/03), DV/Magnum (27/03) en SS (30/03) op de agenda en daarna gaat de rem er stevig op. Ik ga het clubben voor onbepaalde tijd proberen beperken (let op, ik schrijf héél duidelijk proberen ;) :-P) tot 1 clubbezoek per 2 weken.

Als het mij lukt dit voornemen waar te maken, ga ik mezelf eind augustus belonen met een 3 of 4-daagse roadtrip. Concreet staat het volgende al vast (kwestie van iets te hebben om naar uit te kijken :-P): vrijdag 28/08 naar Finca Erotica, zaterdag 29/08 naar FKK Sharks, zondag 30/08 naar The Palace of FKK Mainhattan en 31/08 naar huis of naar...? 

Het worden weer 'interessante' maanden! ;D 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #79 Gepost op: 2 april 2015, 13:03:58 »
Het is zover. Bijna niemand gelooft er in :-P, maar vanaf deze week ga ik mijn clubben gevoelig beperken. Vanaf nu zaterdag plan ik nog slechts 2 keer per maand een club te bezoeken. Afwijkingen zijn altijd mogelijk ;), maar ik wil dit jaar nog max 20 keer een club bezoeken.

Ga ik bepaalde clubs mijden? Nee
Ga ik bepaalde DVP's mijden? Nee (allez kom, eentje ;))
Ga ik bepaalde rakkers mijden? Zeker niet!
Ga ik me de komende maanden nog amuseren? Ja!!!

Nog 20 clubbezoeken in 2015, nog een 40-tal verschillende nieuwe meiden. Het zal allemaal wat minder zijn dan de voorbije jaren, maar het lijkt me dat ik toch nog genoeg heb om naar uit te kijken! 8)

Zij die willen wedden op mijn eventueel falen ;): start van project 'KP, new and improved style': 4/04/2015 8). Einde: ten vroegste 31/12/2015 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #80 Gepost op: 2 april 2015, 15:09:42 »
Je gaat nog steeds meer dan de gemiddelde clubbezoeker per jaar, als je dit tempo kan aanhouden (ik twijfel niet dat je gaat falen, dat terzijde  :-\ ;D   ) kom je nog aan 26 bezoekjes per jaar, wat best wel veel is
Geniet van je relatieve rustperiode.


Uit persoonlijke ervaring: indien ik iedere twee tot 3 weken een club bezoek, heb ik steeds 'goesting' om te gaan.
Indien ik iedere week twee maal ga (dat heb ik ook een goed jaar gedaan) is de goesting er op den duur af. Het blijft prettig Maar je krijgt de indruk dat je het allemaal wel hebt gehad, en een relatieve kalmere periode inbouwen, daar is niks mis mee.
Ik kies dus al jaren voor jouw forumule end at lukt me erg goed, dus waarom zou het jou niet lukken?


Dat gezegd zijnde, jij gaat al meer gaan in mei, ten laatste juni  :cheer: :dance2 :laughingchick

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #81 Gepost op: 2 april 2015, 16:29:22 »
Citaat
Indien ik iedere week twee maal ga (dat heb ik ook een goed jaar gedaan) is de goesting er op den duur af. Het blijft prettig Maar je krijgt de indruk dat je het allemaal wel hebt gehad, en een relatieve kalmere periode inbouwen, daar is niks mis mee.

Dit is voor mij 1 van de hoofdredenen om het (tijdelijk) kalmer aan te doen. Ik heb inderdaad een gevoel van: 'Is dit het nu???' Het interesseert me momenteel gewoon niet meer zo om bloedmooie meiden te neuken (ik kan niet geloven dat ik dat net geschreven heb :o).

We zien wel hoe het loopt. De eerste en moeilijkste ;) :-P stap (het voornemen maken het kalmer aan te doen), is gezet. Al wat vanaf nu volgt is 'a piece of cake' ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #82 Gepost op: 2 april 2015, 17:23:14 »
Ik heb inderdaad een gevoel van: 'Is dit het nu???'
Kijk, dat denken die bloedmooie meiden ook als ze met ons hebben gekamerd, en wij hebben dan nog het voordeel dat we zelf kunnen kiezen met wie we neuken  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #83 Gepost op: 13 april 2015, 10:06:17 »
Mja. Zoals gevreesd en verwacht, blijkt het niet evident te zijn zomaar van de ene dag op de andere  gevoelig te minderen met (sauna)clubben (de 'I told you soooo's knallen nu door de gangen :o ;)).

Het was waarschijnlijk ook niet het allerbeste idee een dergelijk voornemen te maken op een moment dat  het op het werk héél kalm is en dat mevrouw KanariePiet veel weg is van huis… Kleine Piet, die zijn lust de voorbije weken (deels) heeft teruggevonden, maakt het mij daarenboven ook niet bepaald gemakkelijk :017: ::).

Enfin. Ik trek vandaag dan maar naar Sixsens om mijn zonden nog eens te overdenken en onderneem midden mei, wanneer de omstandigheden mij gunstiger gestemd zijn, wel een nieuwe poging om het rustiger (2 keer per maand clubben) aan te doen. Het voornemen opgeven doe ik (nog) niet :-P ;).

Wordt vervolgd 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #84 Gepost op: 13 april 2015, 11:13:10 »
... ik twijfel niet dat je gaat falen, dat terzijde  :-\ ;D   


Dat gezegd zijnde, jij gaat al meer gaan in mei, ten laatste juni  :cheer: :dance2 :laughingchick
Zelfs mei was te optimistich ingeschat, of moet dat "pessimistisch" zijn?  :lol_hitting:


Geniet ervan, KP, je leeft maar één keer, en wat je hebt gehad, pakken ze je nooit meer af  :pica22
Have fun in SixSens   :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #85 Gepost op: 11 mei 2015, 17:02:55 »
Citaat
Bon. Deze maand staan er nog bezoekjes aan Oceans (20/03), DV/Magnum (27/03) en SS (30/03) op de agenda en daarna gaat de rem er stevig op. Ik ga het clubben voor onbepaalde tijd proberen beperken (let op, ik schrijf héél duidelijk proberen ;) :-P) tot 1 clubbezoek per 2 weken.

Als het mij lukt dit voornemen waar te maken, ga ik mezelf eind augustus belonen met een 3 of 4-daagse roadtrip. Concreet staat het volgende al vast (kwestie van iets te hebben om naar uit te kijken :-P): vrijdag 28/08 naar Finca Erotica, zaterdag 29/08 naar FKK Sharks, zondag 30/08 naar The Palace of FKK Mainhattan en 31/08 naar huis of naar...? 

Ik heb mijn voornemen niet kunnen waarmaken, dus ik schrap mijn roadtrip in augustus. Just is just 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #86 Gepost op: 11 mei 2015, 17:10:12 »
De eerste 4 maanden van 2015 zijn al weer gepasseerd, dus ik vond het tijd voor een tussentijds overzichtje.

Hoewel ik het dit jaar rustiger aan wou doen, ben ik dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, eens gaan neuken op de Vulkaan en heb ik al 32 :o clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:

Sixsens: 11 bezoeken
Samya: 6 bezoeken
PSR: 2 bezoeken
HP/AG: 2 bezoeken
DV: 2 bezoeken
Babylon: 2 bezoeken
Magnum: 2 bezoeken
GT: 2 bezoeken
Oceans: 1 bezoek
PHG: 1 bezoek
Mondial: 1 bezoek

Mijn voorlopige top 5:
1.   Samya
2.   Sixsens
3.   Magnum
4.   GT
5.   PHG

Dit jaar staan er (wat in 2015 nog niet bezochte clubs betreft) nog bezoeken gepland aan onder andere Living Room, Yin Yang, Finca Erotica en Planet Eden.
 

In 32 clubbezoeken heb ik 81 kamers gemaakt, met 7 vrouwen waar ik eerder al mee geneukt had en met 34 ‘nieuwe vrouwen’.

Qua nationaliteit zijn mijn ‘nieuwe vrouwen’ als volgt verdeeld:
-   22 Roemeense (Roemenië duidelijk nog steeds boven!)
-   7 Bulgaarse
-   2 Russische
-   1 Moldavische
-   1 Hongaarse
-   1 Duitse
Mijn 5 laatste ‘nieuwe vrouwen’ waren allen niet-Roemeens, anders was hun suprematie in dit overzicht nog veel uitgesprokener geweest.

Mijn voorlopige top 5:
1.    Hannah (Bulgaarse, Samya)
2.    Meggi (Bulgaarse, Sixsens)
3.    Julia (Bulgaarse, Sixsens)
4.    Luciana (Roemeense, ACA Gold)
5.    Victoria (Bulgaarse, Sixsens)

Er staan maar liefst 4 Bulgaarse meiden in mijn top 5 :-\. Misschien moet ik mijn voorliefde voor Roemeense grietjes toch eens overdenken!?  ;) 8)

Echt dramatische ervaringen/meiden, hier het vermelden waard, heb ik dit jaar nog niet gehad.   

Mijn overall conclusie na 4 maanden in 2015: ik heb al weer véél teveel geneukt en geclubd in 2015. Ik ga dit tempo waarschijnlijk nog aanhouden tem 11/06. Van 12/06 tem 9/07 zal ik door privéomstandigheden niet kunnen clubben :cry en na mijn ‘herstart’ op 10/07 hoop ik mijn gemiddelde frequentie van clubben en neuken eindelijk omlaag te krijgen. Aartsmoeilijke opgave, I know :-P ;), maar ooit moet het toch eens gaan lukken hé!? 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #87 Gepost op: 12 mei 2015, 14:13:48 »
Moet deze posting niet eigenlijk onder het topic "Humor, Ijsberenlol" ?
Oh nee, dat is op het andere forum ...  ;) ;D  :lol_hitting:

Effe serieus, KP, er is mij voorspeld dat ik heel oud wordt dus ik blijf hopen dat ik het nog ga meemaken!

En intussen feest je maar lekker door... ik doe wel mee waar mogelijk...




De eerste 4 maanden van 2015 zijn al weer gepasseerd, dus ik vond het tijd voor een tussentijds overzichtje.

Hoewel ik het dit jaar rustiger aan wou doen, ben ik dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, eens gaan neuken op de Vulkaan en heb ik al 32 :o clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:

Sixsens: 11 bezoeken
Samya: 6 bezoeken
PSR: 2 bezoeken
HP/AG: 2 bezoeken
DV: 2 bezoeken
Babylon: 2 bezoeken
Magnum: 2 bezoeken
GT: 2 bezoeken
Oceans: 1 bezoek
PHG: 1 bezoek
Mondial: 1 bezoek

Mijn voorlopige top 5:
1.   Samya
2.   Sixsens
3.   Magnum
4.   GT
5.   PHG

Dit jaar staan er (wat in 2015 nog niet bezochte clubs betreft) nog bezoeken gepland aan onder andere Living Room, Yin Yang, Finca Erotica en Planet Eden.
 

In 32 clubbezoeken heb ik 81 kamers gemaakt, met 7 vrouwen waar ik eerder al mee geneukt had en met 34 ‘nieuwe vrouwen’.

Qua nationaliteit zijn mijn ‘nieuwe vrouwen’ als volgt verdeeld:
-   22 Roemeense (Roemenië duidelijk nog steeds boven!)
-   7 Bulgaarse
-   2 Russische
-   1 Moldavische
-   1 Hongaarse
-   1 Duitse
Mijn 5 laatste ‘nieuwe vrouwen’ waren allen niet-Roemeens, anders was hun suprematie in dit overzicht nog veel uitgesprokener geweest.

Mijn voorlopige top 5:
1.    Hannah (Bulgaarse, Samya)
2.    Meggi (Bulgaarse, Sixsens)
3.    Julia (Bulgaarse, Sixsens)
4.    Luciana (Roemeense, ACA Gold)
5.    Victoria (Bulgaarse, Sixsens)

Er staan maar liefst 4 Bulgaarse meiden in mijn top 5 :-\. Misschien moet ik mijn voorliefde voor Roemeense grietjes toch eens overdenken!?  ;) 8)

Echt dramatische ervaringen/meiden, hier het vermelden waard, heb ik dit jaar nog niet gehad.   

Mijn overall conclusie na 4 maanden in 2015: ik heb al weer véél teveel geneukt en geclubd in 2015. Ik ga dit tempo waarschijnlijk nog aanhouden tem 11/06. Van 12/06 tem 9/07 zal ik door privéomstandigheden niet kunnen clubben :cry en na mijn ‘herstart’ op 10/07 hoop ik mijn gemiddelde frequentie van clubben en neuken eindelijk omlaag te krijgen. Aartsmoeilijke opgave, I know :-P ;), maar ooit moet het toch eens gaan lukken hé!? 8)
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
KanariePiet
« Reactie #88 Gepost op: 12 mei 2015, 15:29:16 »
Rollatorsex is ook een volgende fase voor je LL  dus geniet nog zolang  het kan...
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

JacoGillongo

  • Gast
KanariePiet
« Reactie #89 Gepost op: 12 mei 2015, 17:51:08 »
De eerste 4 maanden van 2015 zijn al weer gepasseerd, dus ik vond het tijd voor een tussentijds overzichtje.

Hoewel ik het dit jaar rustiger aan wou doen, ben ik dit jaar al: eens gaan neuken aan de Aarschotstraat, eens gaan neuken op de Vulkaan en heb ik al 32 :o clubbezoeken gepleegd, als volgt verdeeld:
Impressive. 8) It would be a reasonable good year to me!!! Hope to read your stories in the future.