Auteur Topic: KITTY (DEN HAAG)  (gelezen 11071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
KITTY (DEN HAAG)
« Gepost op: 28 maart 2014, 17:44:59 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/520616-nu-actie-prijs-all-in-nieuw/default.aspx
28-3-2014 deze meid naar me toe laten komen.na telefonisch contact met kitty.
haar uitgelegd wat ik wou met haar.ze is voor heel veel in het kan haar niet kinky genoeg.
ze wou eerst even een paar flinke borreltjes om lekker los te komen.ze trok haar kleding uit.
ik had mijn 2 videocamera's al klaar staan.ik zei kitty ga op tafel liggen met je hoofd naar achteren.ik stopen mijn lul diep in haar keel.en neukten haar in een flink tempo in haar keel.er kwam lekker veel slijm naar buiten.wat ik lekker over haar gezicht smeerde.haar kut was zeik nat geworden.ik smerden mijn handen in met olie en stopte 2 vinger in haar kut en ik begon lekker haar g-spot te masseren.ze begon flink te spuiten.in eens stopte ik mijn vuist hard in haar kut.en vuist neukten haar in een flink tempo.ze kreunden en gilden van genot.en ze bleef lekker door gaan met spuiten.mijn vloerbedekking had er flink onder te lijden.ik stopten mijn lul in haar kut en neukten haar zo hard als ik kon.mijn sperma spoot ik daarom ook erg diep in haar kut.haar meteen mee genomen naar de douche en haar lekker in haar mond geplast.zo geil en kinky als deze meid is heb ik nog nooit meegemaakt.terug in de woonkamer haar weer een borrel gegeven.haar daarna in doggy flink hard in haar kont geneukt.ik spoot haar anus goed vol.nu had mr-magic ook wel zin in een borrel.samen in bad en elkaar in 69 lekker onder geplast.terug in de kamer kitty op de bank kont naar achter.
ik stopten meteen 4 vingers in haar anus.wat ze erg lekker bleek te vinden.mijn duim ging er ook nog bij en vuist neukten lekker haar geile kont.mijn lul was er klaar voor.ik neukten haar hard in doggy en spoot haar kut weer lekker vol

« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:50:40 door mechelen »