Auteur Topic: KARLA (ROTTERDAM)  (gelezen 10842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
KARLA (ROTTERDAM)
« Gepost op: 1 april 2014, 07:50:48 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/521716-new-in-rotterdam/default.aspx
1-4-2014 ikwas klaar met mijn werk vannacht.ik dacht even op kinky kijken voor wat lekkers
en ik zag deze nieuwe meid voor bij komen.haar gebeld voor een cardate.ik had zin om weer eens gewoon lekker ouderwets leeg gepijpt te worden.deze dame zei no problem sir.haar op gepikt met de auto.en naar een rustig plekje gereden met haar.ze haalden mijn lul uit me broek.en begon me heeeeeel erg lekker te pijpen.ze speelden lekker met mijn ballen.ze zij
they're very  full i will make them complet empty.tijdens het klaarkomen bleef ze lekker flink door zuigen.ze liet mijn het sperma in haar mond zien.en slikten het door.your sperm tast sweat zei .we dronken even een lekker blikje cola.ze bleef lekker met mijn ballen spelen
waar door mijn lul goed hard bleef.ze nam een slok cola en deet mijn lul in haar mond.dat voelde erg lekker.ik kon het niet laten en pakten haar hoofd vast een liet merken dat ze sneler moest gaan.ze pijpten er flink op los.ik voelden dat ik ging klaarkomen.ik zei you know how to suck dick karla.en spoot weer haar mondje vol.haar naar huis gebracht.en ik was weer leeg.zo nu eerst een lekker ontbijtje thuis
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:48:05 door mechelen »