Auteur Topic: CAROLINE (ROTTERDAM)  (gelezen 10618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
CAROLINE (ROTTERDAM)
« Gepost op: 4 april 2014, 15:41:23 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/523480-caroline-new-in-rotterdam/default.aspx

3-4-2014 ik had eigenlijk deze dame voor zaterdag bestellen.voor een overnachting (950 euro).maar wegens andere verplichtingen van af haar kant.belden ze me om 17:30 om te vragen of het niet.van donderdag 19:30 tot vrijdag 12:00 kon.ik zei no problem.thank you zei ze.ik zei ik wacht bij het restaurant (we zouden eerst lekker wat gaan eten).ik zag haar aan komen lopen.ze zei you are mr-magic. ik zei yes that's me.we gaven elkaar een lekkere tongzoen.na het eten (wat erg lekker was).zijn we naar mijn huis gegaan.we hadden alle bij al snel onze kleding uit.op de bank begon caroline me heel lekker te pijpen.ze ze don't come to fast baby ik like to suck your big cock.we gingen over op 69.haar kut smaakten erg zoet.
haar clit was lekker opgezwollen.ze had ook lekkere grote schaamlippen.ze was zeiknat.haar
vocht liep mijn mond in.ik stopten 2 vinger in haar en spelden met haar g-spot.ooooh yes i like it.zei ze.er kwam lekker veel vocht uit haar kut.ik haalden mijn vingers uit haar kut.en likten haar clit ze spoot haar vocht in mijn mond (smaakt lekker).ze ging recht op zitten met haar benen wijd.ik stopten weer mijn vinger in haar en ging flink over haar g-spot.ze keunden
en gilden van genot.ze was zo nat.ik stopten mijn vuist in haar kut en vuistneukten haar in een goed tempo.ze bleef spuiten.ze zei i whant you nice big cock in side of me.ik stopten mijn lul in haar kut en neuken haar goed hard.mijn ballen zatten erg vol.pleace don't cum baby pleace.ik moest erg mijn best doen om niet klaar te komen.maar ik hield het niet meer en spoot mijn ballen leeg in haar kut.er kwam veel sperma uit haar druipen op mijn bank.
ze zei you now how to fuck real good.even pauze.we dronken een lekker zoet wit wijntje.
ze had me gevraag of ik dat had.ze kwam lekker tegen me aan zitten.we gingen lekker tongzoenen.ze pakten mijn ballen vast en spelden er lekker mee.i like you mr-magic zei ze.
ik zei i like you to caroline you are a nice girl.we gingen naar mijn slaapkamer.ze ging op bed liggen met haar hoofd naar acher.ik stopten mijn lul in haar keel en keelneukten haar van langzaam naar een goed flink tempo.ze kon het heeeel goed hebben.ik hield het niet meer vol en spuiten mijn sperma diep in haar keeltje.ze bleef nog lekker lang door zuigen tot mijn ballen leeg waren.ze vroeg pleace fistfuck me again.ik pakten de olie en deet het op mijn handen.ik stopten mijn vuist in haar en vuistneukten haar lekker.toen liet ik ook mijn anderen hand mee doen en vuistneukten haar om en om.ze begon weer flink te spuiten.
wat was deze meid geil zeg niet normaal.mijn beiden vuisten gingen om de beurt steeds
dieper.ik keek naar haar gezicht en zag dat haar ogen alle kanten op draaiden.ze was er geil
ze zei fuck my ass pleace.ze ging plat op haar buik liggen.en ze trok haar billen open.hmmm
wat ik zag was eem mooie rose anus.ik deet olie op mijn lul een stopten hem in haar kont.
ze zei fuck me real hard baby i like anal sex.ik neukten haar keihard ze begon weer te spuiten.na haar 15 minuten hard geneukt te hebben spoot ik haar anus vol.ik trok mijn lul uit haar kont.en ze viel schokkend neer op bed ze had een super orgasme.het kut vocht spuiten uit haar.ik begon haar lekker te likken.ze werd gek van genot.we gingen samen lekker douchen.het was al 3:45 you want to sleep baby vroeg ik.hmm nice zei ze.ze kwam lekker bij me liggen nog even lekker tongzoenen en toen gingen we slapen.ik werd om 8:30 pijpend door caroline wakker gamaakt breakfast baby.ze had ei en bacon gemaakt zei ze en koffie.
hmm thats nice zei ik.na het ondbijt.pakten ze me hand vast aan trok me mee naar de slaapkamer.ze gooiden me op bed.en begon me erg lekker te pijpen en met mijn ballen te spelen.ik hield het niet meer en spuiten mijn sperma in haar mond.ze slikten het sperma lekker door.ze ging liggen en ik stopten2 vinger in haar kut en spelden met haar g-spot.ze werd weer goed nat.ik voelden dat ze ging klaarkomen en likten lekker haar clitje.ze begon lekker te spuiten in mijn mond.daarna hebben we nog tot 11:45 geneuk en ben ik 2 keer achter elkaar nog in haar kut klaargekomen..doen lekker douche en samen nog even het bed verschoont.nog even een kopje koffie en caroline ging weer naar huis (i like your nice big cock a lot) zei ze
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:42:20 door mechelen »