Auteur Topic: MELANI (DEN HAAG)  (gelezen 10330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
MELANI (DEN HAAG)
« Gepost op: 5 april 2014, 16:59:58 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/515080-alles-zunder-kondom-200-euro-enn-uur/default.aspx
5-4-2014 deze leuke jonge meid vanmorgen vroeg gebeld voor een lekker afspraakje.
ik vertelden haar dat ik haar wou neuken in verschillende pashokjes in de bijenkorf.
dat lijkt me ook wel leuk zei ze.we hadden voor de deur van de bijenkorf afgesproken.       (die ging open om 9:30) ik zag melani ik liep naar haar toe en zei ik ben mr-magic.
we gaven elkaar een tongzoen (ik stopten het geld in haar tasje) en we liepen terug.
de winkel was open gegaan.we gingen op zoek naar een perfect pashokje voor ons.
we vonden er een lekker rustig (de oudere vrouwen afdeling).ik ging naar binnen en melani
keek of er niemand in de buurt was.en kwam ook naar binnen.ze ging op haar kniee op het
zit plankje.ik deed haar rokje omhoog en haar slipje naar onder.en stopten mijn lul in haar kut.ik neukten haar heel langzaam ze voelden zo erg zacht van binnen.ik hield het niet meer en spoot haar kut vol.ik trok haar slipje weer om hoog.en melani ging als eerste weer naar buiten.ze zei kom maar er is niemand.we liepen weer door de winkel op zoek naar een ander pashokje.mijn lul was nog keihard.i can feel your sperm in my pussy zei ze.we kondem geen
goed pashokje meer vinden.dus we gingen weer terug naar ons eerste pashokje.er was niemand in de buurt zagen we.dus we gingen weer naar binnen.deze keer neukten ik haar in haar kontje.haar anus was erg lekker en strak.op het moment van klaarkomen stopten ik hem weer in haar lekkere kut.en spoot haar weer vol.melani zei i wait for you.ik ging even een rondje lopen.na 10 minuten ging ik weer terug.even kijken als niemand het zag.en ik ging weer naar binnen.ze ging op het plankje zitten.met haar benen uit elkaar.ik stopten mijn vuist in haar kutje (die was toch al lekker sappig door mijn sperma).en vuistneukten haar flink hard.ze hield haar hand voor haar mond.ze ging op haar kniee en ik spoot haar kut weer vol.i have to pee zei ze.ik zei kom mee naar de parkeergarage waar mijn auto staat.
ik deed mijn stadionwagen open.en ik ging achter in liggen.melani ging met haar kut boven mijn en liet haar urine lekker in mijn mond gaan.ik zei je smaakten erg lekker (i drink a lot of red bull) zei ze.haar nog een keer geneukt en haar toen naar huis gebracht
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:39:59 door mechelen »