Auteur Topic: CHY (ROTTERDAM)  (gelezen 10101 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mr-magic

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
CHY (ROTTERDAM)
« Gepost op: 6 april 2014, 14:57:15 »
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/502106-indische-schoonheid-verwent-jou/default.aspx
5-4-2014 giseravond om 19:15 deze leuke dame naar me toe laten komen.
ze belden aan bij me.toen ik de deur open deed zag ik een zeer mooie vrouwe staan.
ik zei kom binnen chy.we gaven elkaar een zoen en we gingen de woonkamer in.
we gingen lekker in de bank zitten (de witte wijn was al lekker koud) ik vroeg wil je een glasje.ze zei hmm daar heb ik wel trek in.we hadden al snel onze kleding uit gedaan.
ze zei ik heb alleen geen condooms bij me.heb jij condooms vroeg ze ik zei nee die heb ik niet
ik keek haar diep in haar mooie ogen.ze zei als je niet in me klaarkomt mag het zonder zei ze
ik zei dat beloof ik chy.ze zei je lul is nu nog slap maar nu al lekker groot en dik.daar hou ik wel van.ze begon me lekker te pijpen.en mijn lul werd super stijf.ze ging lekker op mijn lul zitten en begon me lekker te neuken.haar kut was lekker nat.hij glee er lekker in.ze pakten haar glas wijn van fafel en dronk hem leeg.ik legten haar op de bank neer en begon haar lekker te likken.ze vond dat heel lekker.ze ging met haar vingers door mijn haar.hmm je kan goed beffen zei ze.haar kut vocht kwam in mijn mond.ze kreuden en gilden van genot.
ik voelden dat ze ging klaarkomen en stopten mijn vingers in haar kut.ik speelde met haar g-spot.en ze kwam schokkend klaar.nu is het jou beurd zei ze.ze begon me lekker te pijpen.
ze greep mijn ballen vast.en ik hield het niet meer.en ik spoot haar mond vol.ze liet het sperma uit haar mond over haar borsten lopen.ze vroeg spuit je altijd zo veel sperma schatje
ik zei als de dames lekker zijn dan wel.ze keek naar mijn vloerbedekking en zei dan heb je al een boel lekkere dames gehad zo te zien.we moesten beiden lachen.we dronken weer een lekker wijntje.chy begon steeds losser te worden (de wijn begon te werken).ik dacht dit gaat een leuke nacht worden.ze speelde met haar clitje.die was lekker opgezwollen.ik pakten 2 ijsblockjes uit de wijnkoeler en stopten die diep in haar kut.ze werd daar heeeel erg geil van zo te zien.oooh dat voelt lekker schatje zei ze.ik begon haar kut te likken.het leek wel of ze totaal gek werd haar lichaam begon te schokken.ze zei neuk me lekker.ik stopten mijn lul in haar kleine kutje.en begon haar goed te neuken.lekker chy vroeg ik.dit voelt zo erg lekker zei ze.ik zei ik hou het niet meer schatje.ze was zo geil ze zei spuit maar in me kutje ik wil je sperma voelen in me.ik vroeg weet je het zeker.ja zei ze.ik neukten haar goed en spuiten lekker in haar kut.mijn sperma droop uit haar kut.ze zei je lul bevalt me heel erg.je neukt erg goed en lekker. ik zei dank je wel chy.het was 23:30 geworden.we gingen naar de slaapkamer.chy kwam lekker bij me leggen.we begonen te tongzoenen.mijn lul was weer lekker hard.ik vroeg haar ben je getrouwd of single.ze zei 5 maanden gescheiden zei ze.
ik doe dit werk nog niet zo lang zei ze.ik ging tussen haar bennen in liggen en deed haar schaamlippen uit elkaar.haar clitje was lekker dik.ik likten haar kutje heel langzaam.
ze begon weer lekker geil te kreunen.je kan dit heel goed zei ze.ik vroeg haar vind je het echt niet erg dat ik in je kutje ben klaargekomen chy.ze zei ik vroeg er toch zelf om schatje.oke dan weet ik dat.en ik stopten mijn lul weer in haar kleine kutje.ze voelden zo lekker van binnen.chy zei ga liggen dan kom ik boven op je zitten.ze pakten mijn lul en ze stopten hem in haar.ze had er een flink tempo in.ik blijf net zo lang door gaan tot je ballen echt leeg zijn.ik moest me echt in houden.maar van een lekker klein kutje kunnen mijn ballen echt niet winnen.ik begon klaar te komen.ze greep mijn ballen en speelde er me.ik ben 2 keer achter elkaar klaargekomen.ze viel neer op mijn borstkas.ik ben kapot zei ze.zullen we lekker gaan slapen chy.goed zei ze.eerst even plassen zei ze.ik pakten haar hand vast en liet haar de bad kamer zien.ik vroeg plas lekker in me mond.ik ging op de grond zitten.chy moest zich even concentreren en toen zei ze het komt.ik drukten mijn mond tegen haar kut en ik dronk lekker haar urina.ze vroeg me toen ze klaar was.hoe smaak ik.je smaakt zeer erg lekker.we hadden ons weer schoongemaakt en gingen weer naar bed.ik zei slaap lekker schatje.ze kwam lekker tegen me aan liggen.ik was tegen 9:30 wakker.chy lag met haar benen uit elkaar.ik begon haar lekker te likken.ze werd wakker en zei dit is nog eens een leuke manier om wakker gemaakt te worden.ik vroeg haar wat wil je eten chy.een lekker gebakken eitje met brood en koffie zei ze.ik zei blijf maar lekker liggen als het klaar is roep ik je.na het lekkeren ontbijtje gingen we weer terug naar de slaapkamer.daar hebben we nog lekker 3 keer geneukt.doen samen lekker douchen en nog een kop koffie.chy keek me aan en zei.mag ik jou zo nu en dan ook eens bellen schat.je likt en neukt me erg lekker.
 
« Laatst bewerkt op: 17 april 2014, 18:39:22 door mechelen »