Auteur Topic: ELLA (NIEUWPOORT)  (gelezen 63441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Gepost op: 24 februari 2013, 02:43:30 »

guest41129

  • Gast
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2013, 01:37:30 »
Ella heeft een nieuwe website
http://ellaexperience.be/index.html

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #2 Gepost op: 24 maart 2013, 11:21:54 »
Allereerst welkom Milfseeker op Relaxxxboard !

Wat betreft deze Ella, deze staat al geruime tijd bekend om AO (niet Alles Opeten ;) maar bare neuken) aan te bieden. Maar iedereen doet met z'n pietje wat hij wil natuurlijk.
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #3 Gepost op: 24 maart 2013, 12:28:12 »
Alles Open?  ;D
Ach, ieder doet met haar kutje en zijn pietje wat hij wil, alleen heb je er maar eentje, en als je pietje eraf valt is 't gedaan  :lol_hitting: :sex
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #4 Gepost op: 24 maart 2013, 13:35:12 »
Ik las laatst een Duits bericht over FKK Dietzenbach (in Hessen ook wel Aldi genoemd), waarbij de dame na afloop 'Alles in Ordnung' meldde aan de thekefrau... waarna er een toevoeginkje werd gemaakt op iemands kaartje.

Iedereen moet doen wat ie wil, maar de 'vraag' hiernaar heeft wel zo zijn effecten... schrikbarend hoe vaak ik het dit jaar al aangeboden heb gekregen (op allerlei plekken; grote clubs, kleine clubs, grensclubs, Hessen clubs) :o. Maar goed, dat is een ander draadje ;).

ellameisje

  • Gast
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2014, 16:48:12 »
 :kissass

hoi hier ella ik heb idd ontvangen omgeving nieuwpoort en bare dates bood ik idd aan aan het hogere tarief en ik stond ook op erg hoog hygiëne niveau
ik vind het maar triest hoe sommige zieligaards zich hiermee bezig houden
ik doe men job graag en hygiëne en respect staan bij mij op nr 1

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2014, 18:16:59 »
Ella,
Ieder doet wat hij/zij wil, dat het nu PMC/NZC of wat dan ook is, dat is jouw beslissing en jij en alleen jij beslist daarover, al de rest is niet belangrijk, en mensen die anderen veroordelen, zijn meestal de ergste  :035: ;)
Ik zie echter dat je website het niet meer doet, heb je een andere of ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2014, 19:59:41 »
Dank je sexmachine, wou net hetzelfde zeggen, anders krijg je de zogenaamde provla-toestanden, en ik denk dat je op dit forum dit kunt missen als kiespijn

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELLA (NIEUWPOORT)
« Reactie #8 Gepost op: 11 juni 2014, 20:31:05 »
Dank je sexmachine, wou net hetzelfde zeggen, anders krijg je de zogenaamde provla-toestanden, en ik denk dat je op dit forum dit kunt missen als kiespijn
Wandelaar54, en alle andere rakkers en rakkerinnetjes...
Allereerst zijn wij een forum over betaalsexxx
Onze ondertitel ... where sexxx and pleasure really matter.
Provlaai, ach, een belerende bende mods die je naar de hand moet praten, met enkele meiden die het handje boven het hoofd worden gehouden een een pimp die mee de plak zwaait, met een gestraftenbankje en alles wat erbij hoort.
Goed, dat mogen zij, maar dat is tegen al onze normen en waarden, namelijk "uw vrijheid, uw blijheid'.


Daar wij de 3 G's aanbidden (geld en gat godverdomme) zijn zij fan van de 3 B's, namelijk, bekrompenheid, belerendheid en bekakt.


Hier mag en zal alles bespreekbaar zijn.
Ikzelf zal nooit nog zonder condoom neuken, maar wie zijn wij om een belerend vingertje de lucht in te steken. We zijn allen volwassenen en we maken keuzes, en die mag ieder voor zich maken. Hier is iedere mens vrij, bekijk het als echt liberalisme.


Het laatste wat we willen is geassocieerd worden met een site zoals provlaai, die vinden zelfs raamprositutie "onder hun stand", omhooggevallen snollen... .


Einde preek.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal