Auteur Topic: ijsberen  (gelezen 3621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ijsberen
« Reactie #1 Gepost op: 21 maart 2011, 23:04:44 »
Als ik op ijsberen google, kom ik op een hoerenlopersforum  :-[ :-[ :-[ ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
ijsberen
« Reactie #2 Gepost op: 21 maart 2011, 23:29:54 »
Daarom speciaal voor jou deze spreekbeurt link.Als je hem leest dan leer je veel over ijsberen  ;) .
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ijsberen
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2011, 23:49:04 »
Daarom speciaal voor jou deze spreekbeurt link.Als je hem leest dan leer je veel over ijsberen  ;) .
Ah, ik dacht al, wel, een korte samenvatting dan maar  ;D
Wel wel wel, een mens leert wat, sprekend en pakkend  ;)
De ijsbeer is ook een roofdier. Daar bedoel ik mee dat ze op levende dieren jagen.
Onder zijn huid zit een 10 cm dikke vetlaag
Soms valt een ijsberenjong ten prooi aan een ijsbeermannetje. Niet fraai
Ze worden naakt, blind en doof geboren.
In de zomer eten ze soms planten
De eskimo's jagen op ijsberen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
zomaar
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2011, 20:55:32 »
seksenfun, misschien nog zo'n rare ijsbeer niet

Ook ik ben een ursus maritimus. Hoewel ik gevaarlijk behoor te zijn ben ik zo lief en zacht als ik eruit zie . Een heel pak braver dus dan mijn familie: ursus arctos horribilis, ja de grizzlybeer dus. Nochtans zou je bang moeten zijn van mij omdat ik in mijn gebied de grootste ben. Valt dat effe tegen dat ik wat kleiner uitgevallen ben  :D . Na 3 jaar ben ik volwassen, ik heb dus nog bijna 2 volle speelse jaren voor de boeg . Ik kan wel 30 jaar worden, dus de pret is nog verre van uit  .

Ik als mannelijke ijsbeer heb op seksueel vlak niet veel in de pap te brokken. Eventjes wordt ik getolereerd, daarna mag ik weer opkrassen. Maar tijdens dat eventjes is het dan ook vonken en vuur   . De afspraak gaat meestal door waar het lekkerste en het meeste eten te vinden is .

Jagen, ja daar ben ik ook erg goed in, een gehaaid jager mag je wel zeggen. Ik kan uren de kat uit de boom kijken om dan de lekkerste prooi te vangen. En met mijn uithoudingsvermogen, hoe het daarmee zit? Kom me maar eens achterna . Tegelijkertijd ben ik ook een grote luiaard, dus relax ik veel.

Ik wordt verondersteld om een witte vacht te dragen maar doordat de wereld dol draait  (vervuiling, opwarming…) verschijn ik vaak nogal groenig uitgeslagen. Een enkele keer zag ik rood, niet van woede, wel omdat plots mijn bloeddruk erg steeg. Dat lag dan weer aan het mooie nieuwe biotoop waar ik even vertoefde.

Ik vertoef meestal alleen of met een stuk of drie maximaal, enkel wanneer er zich speciale gelegenheden voordien vormen we een klikje.

Ik hou wel van de zonneschijn, haar wonderlijke stralen en laat me er graag door opwarmen. Maar ik zal het na ongeveer een kwartiertje al te warm krijgen, dan duik ik pardoes het ijskoude water in.

Ik ben zowel overdag als ’s nachts actief en in alle seizoenen, ook tijdens de barre winterkou.

Soms zie je mij ook wel eens in Antwerpen. Is het dan voor een voortplantingsprogramma, fun of seks? In elk geval: in de Zoo van Antwerpen zie je me niet in de glazen kooien, in het schipperskwartier daaraantegen durf ik wel eens mee achter de raampjes kruipen, liggen, rollen, bollen, kronkelen….

O ja, laat me geen honger lijden  ;) .
 
Note Foots ik heb er maar een passend plaatje bijgeplakt, anders val je zo uit de toon vandaag  ;D
 

« Laatst bewerkt op: 22 maart 2011, 23:12:35 door foots »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ijsberen ijsberen, rakkers relaxxxen
« Reactie #5 Gepost op: 22 maart 2011, 21:06:05 »
Je bent dus duidelijk een Rakker in hart en nieren, jij RELAXXXT, ijsberen ijsberen, rakkers relaxxxen.
Om het met een voorbeeld duidelijk te maken...


...heel lang geleden was er eens een grote ijsbeer, heel Big, wel 30 ijsberen groot, en een Rakker, heel Relaxxxt, en niet zo groot.
Samen gingen ze naar VV. Daar zaten wel 50 aantrekkelijke stukjes van het vrouwelijke ras.
BigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBigBig  ;D  zei tegen Rakker1:
"Zie je dat allemaal, we maken dat we in ons vel springen en we knippen er eentje."
Rakker1 repliceerde, heel rustig: "Neen, we kleden ons rustig om, bekijken de boel, relaxxxen, en knippen ze rustig allemaal."  ;)


En zo ontstond RelaxxxBoard  :P


sexmachine  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal