Auteur Topic: Dronken mannen  (gelezen 1855 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Dronken mannen
« Gepost op: 18 september 2012, 16:14:36 »
2 geestige filmpjes van mannen die serieus boven hun theewater zijn:

Dat gaat deze Antwerpenaar die in "Zakkemakka" :D woont serieus wat gekost hebben.


politie dronken man in auto


Zelfs de politie ligt in een deuk van het lachen !


Dronken man lust er nog wel een (Blaastest)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dronken mannen
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2012, 02:13:32 »
Weet iemand wat die politie voor straf hebben gekregen voor het storen van een slapende burger in geparkeerde auto ?


Dit kan toch zomaar niet ? Levert dat geen deftig probleem op voor die Commies ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Dronken mannen
« Reactie #2 Gepost op: 19 september 2012, 16:29:26 »
Weet iemand wat die politie voor straf hebben gekregen voor het storen van een slapende burger in geparkeerde auto ?

Dit kan toch zomaar niet ? Levert dat geen deftig probleem op voor die Commies ?

Groet, Foots  O0


Hij stond ten eerste op een plaats voor gehandicapten en ten tweede schijnt het in Belgiƫ verboden om in dronken toestand te slapen achter het stuur van een geparkeerde auto. ??? ::)

Ik weet dit van een buurman die politieagent is. Niet zo lang geleden had ik zelf een pintje te veel uit (niet ladderzat zoals deze 2 heerschappen :P) en voelde ik dat naar huis rijden niet zo goed meer ging gaan. Heb toen achter mijn stuur even een dutje gedaan. Per toeval sprak ik hierover met mijn buurman-politieagent en die vertelde dat dat strafbaar was op de openbare weg. Op de achterbank of passagiersstoel mag dan weer wel.

Het is maar dat jullie het weten als het eens zou voorvallen. ;)

In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck