Forum > S I X S E N S - Vaals/Lemiers

Larissa (Roemeense)

(1/1)

Wijze grijze:
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8164.msg42284#msg42284

Maar Wijze Grijze zoekt liever iets jongers en dan ook nog met een leuke taille en idealiter ook nog niet al te profi. Zeg maar een onontgonnen projektje waar nog wat aan te schaven valt en waar misschien ook nog wat eer aan valt te behalen. Dat vond ik in:
 
 Naam : Larissa
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Italiaans
 Leeftijd : 22
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik Lang, opgebonden in knotje
 Lengte dame : 1,63 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 56 Kg, maat 34, 75B-cups
 Service: TZ/ PZC/ 69/ NMC
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 30 + 30 min.
 Prijs : EUR 50,= + EUR 50,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10 + 8,5/10
 
 
 Larissa is een, ietwat onschuldig, timide meisje dat pas sinds één maand hier werkt. Haar grote probleem is haar communicatie. Ze spreekt enkel Roemeens en Italiaans. Ik sprak Larissa aan terwijl ik net van het avondeten was gekomen en haar collegaatje vertaalde in eerste instantie alles voor haar. Nu schiet dat natuurlijk niet op en ik overtuigde Larissa met me mee te gaan naar de rustige oosterse contactruimte tegenover het wellnessgedeelte. Heerlijk rustig en mooi gedempt licht. Ideaal om me met zo’n meisje wat intensiever bezig te houden. We installeerden ons op een lange loungebank en Larissa begon ietwat te ontdooien toen ze merkte dat ze met mij Italiaans kon spreken. Ze had al twee dagen geen kamer gescoord en begon zich vrij wanhopig en onzeker te voelen. “Nou Larissa: overtuig me dan van je kwaliteiten. Als dat goed is dan zou ik zomaar eens de eerste kamer sinds 3 dagen voor je kunnen worden”. Larissa begon me zeer overtuigend met haar wel zeer lange verzorgde nagels ontzettend fijn zeer intiem te kriebelen. Daarmee had ze een touch down gescoord, alleen had ze het niet in de gaten.
 “OK, Larissa, zoenen?”
 “Alleen op de kamer”.
 “En hoe zit het met een proeve van je BJ-skills hier in alle openbaarheid?”
 Larissa keek me aan alsof ze het in Boekarest hoorde donderen.
 “OK meid, dan gaan we vooralsnog nog niet kameren” en ik bleef haar bewust aan het lijntje houden. Ik gaf aan dat ik nog even wilde uitbuiken en misschien later weer een praatje met haar zou maken. Ietwat teleurgesteld stelde Larissa voor dat ze een rondje door de club zou maken en dan later terug zou komen. Zodra Larissa weg was, kwam alweer de volgende dame die het tafereel had meegekregen, naast me liggen en maakte, na wat handwerk, aanstalten om Wijze Stijve te verslinden. Maar ja voor een contract heb je 2 instemmende partijen nodig, dus vriendelijk bedankt. Toen een uitgebreid rondje jacuzzi gedaan en Larissa voorlopig niet meer gezien. Pas ca. 2 uur later trof ik haar weer. Nog steeds had ze geen kamer gescoord en ze zat nog meer in een dip. Na nog wat meer gepraat en gepresale hakte ik de knoop door en ging met haar naar de kamer. Eens zien wat ze in haar mars heeft.
 
 Larissa begon met een uitgebreid wasje aan het bidet. Niet in de baas z’n tijd, want uiteindelijk bleek dat ze weliswaar de tijd in de gaten houdt, maar dan ook weer niet probeert je een oor aan te naaien. Op de kamer kuste ze wel, maar wel ietwat terughoudend. Ik merkte toch wel wat geremdheid. Haar BJ-skills zijn niet te versmaden, maar het geilste vond ik toch wel haar pussy sliden. Verder was de kameractie gewoon standaard. Niet speciaal. Vooral door het ontbreken van de juiste chemistry miste ik de echte GFE. Daarom een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
 ……………………
 Tegen 00:00 maakte ik een laatste ronde door de club en daar trof ik Larissa weer aan met haar vriendin. Beiden in een negatieve spiraal, want: geen kamers gedraaid. Vooral de attitude van haar collega stootte me tegen de borst. Een en al negativiteit en een depri uitstraling. Ik nam Larissa weer apart en legde haar uit dat ze zo nooit klanten zou trekken. In eerste instantie moet een meid het natuurlijk van haar looks hebben. Als de klant dan al vermoedt dat je met een chagrijn te maken krijgt dan zal er nooit contact ontstaan. Dat snapte Larissa.
 OK, aangezien je niet in het Duits of Engels kunt communiceren, moet je met lichaamstaal communiceren en zodoende een geile sfeer opbouwen en een man tot een kamergang verleiden. Het kan dus niet dat je je buiten de kamer zo gereserveerd opstelt. Capisci? Larissa zag in dat mijn advies inderdaad hout sneed. OK, meisje, dan gaan we nu het geleerde in de praktijk brengen dmv een praktijkvoorbeeld. Ik speelde een nieuwe Duitse klant en Larissa moest me verleiden. En dat is pas geil, want als een volleerde regisseur kon ik nu het presalen in de gewenste richting sturen. Inclusief uitgebreide tongzoenen en blowjob op de bank. Wow. Voor het eerst zag ik Larissa ook lachen, waarmee ik haar dan ook complimenteerde. Wat leuk om een meisje zo ter plekke te zien opbloeien. Dit ging helemaal goed komen. Aangezien de club om 01:00 sluit, liet ik er geen gras over groeien en liet haar een sleutel halen. En deze kamer was beduidend beter en erotischer dan de vorige. Dit bleek vooral in standje 69. Duidelijk was er chemistry aanwezig, hetgeen resulteerde in een veel innigere sessie, waarbij Larissa veel meer toeliet en meegaander was. Als ze deze illusie weet vast te houden dan zie ik het wel positief voor haar in. Ze moet alleen niet teveel met haar vriendinnetje optrekken.
 We waren goed bezig op de kamer, toen opeens security kwam melden dat het Feierabend was. Huh? Het was toch pas 00:50? Hij wilde zelfs de kamer opkomen, hetgeen Larissa nog net wist te vermijden. Dat was wel een domper, hoewel ik er nog 5 minuten uit wist te slepen om mijn karwei af te maken. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
 …………………
 Ik ging uiteraard nog even douchen, deze keer samen met Larissa. Ze gaf me haar eigen shampoo: kokosshampoo! Ik rook de hele nacht naar een Bountyreep en werd zodoende continu aan Larissa herinnerd. Zo wil je echter niet ruiken als je thuis iets hebt uit te leggen!

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie