Ik heb gisteren in Freude39 met Roemeense Alexandra gekamerd.
Alexandra is 20 jaar jong, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, blond haar. Ze is zo'n 1,67m groot, is slank gebouwd, heeft een perfecte kont en een hele mooie B (misschien net C)-cup. Geen tattoos, wel een bovenlippiercing. Dit is een bloedmooie meid, die je gewoon eens moet geneukt hebben
.
Presales duurden ongeveer een kwartiertje en bestonden uit een kort, maar leuk gesprekje, een paar lekkere tongzoenen en een beetje spelen met Piet.
De kamergang was goed tot heel goed: het tongzoenen bleef heel lekker. De pijpbeurt was me iets te zacht, maar voldeed. Het neuken had een hoog GFE gehalte (echt iets voor de liefhebbers). Niet 100% mijn ding, maar Alexandra heeft een lekker nauw poesje, dus na zo'n 20 minuten ben ik probleemloos klaargekomen tijdens missio.
We hebben de 30 minuten al knuffelend volgemaakt en ik heb de kamer tevreden verlaten.
De aftersales beperkten zich tot af en toe een knipoog of lachje.
Herhalingsgevaar: klein. Alexandra is bloedmooi en levert een heel goede service af, helaas eerder een service voor de GFE-liefhebber en niet voor de liefhebbers van het iets ruigere werk, zoals ondergetekende
.