Auteur Topic: SINA'S TANTRAMASSAGE  (gelezen 18185 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline odipuc

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
SINA'S TANTRAMASSAGE
« Gepost op: 9 juli 2016, 00:47:10 »
Zo dankzij relaxxxboard heb ik mijn eerste tantramassage achter de rug. Mijn dank daar voor.  Dit was al ruim 2 weken geleden, maar ik had niet eerder de tijd om er over te schrijven.

Ik was dus in heaven 7 en had al wat genoten van de zon, drinken en eten en ook de dames kwamen je zo nu en dan opzoeken, waaronder het schatje Lia. Maar echt geil werd ik er nog niet van. Om even tot rust te komen koos ik er voor om maar eens op onderzoek uit te gaan waar de tantramasseuse zou uithangen. Lia vond dit prima, dan kon zij nog even aandacht geven aan een andere gast. Had ze het maar niet gedaan, want  zij verkeek achteraf gezien haar kans om geld aan mij te verdienen.

Aangezien het richting 17 uur liep wilde ik nog voor het avondeten dit gaan proberen. Natuurlijk had ik me wel een heel klein beetje ingelezen, maar kwam niet verder dan erotische massage met evt een happy end. Ik hoopte dus maar op een masseuse :) . Bij de bar werd mij aangegeven dat de masseuse bij de balie zou zijn. Bij de balie werd me aangegeven dat de masseuse al op punt stond te vertrekken bij gebrek aan klandizie. Toen ik vertelde dat ik wel interesse had en nog een vrijkaartje had kwam de masseuse snel nog bij de balie. Ik had de vrouw die middag al enkele malen gezien niet vermoedende dat zij de masseuse zou zijn. Consternatie ontstond toen ik aangaf dat ik voor de tantra massage kwam. De chef moest er even bij komen. Ja die vond dit ook wel interessant en kon zich haast niet herinneren dat hij dit in gang gezet was, maar na enkele minuten het bewijs bekeken te hebben kwamen zijn herinneringen terug.
Tja interessant du bist aber der erste. Hij legde de masseuse e.e.a. uit wat de bedoeling was, de masseuse kleedde zich weer om en nam me mee richting massagetafel. Mij werd gevraagd of ik wist wat tantra massage inhield, dus een erotische massage, dat de man daarbij passief blijft, geen tongzoenen of what so ever, dat het incl of excl happy end kon en wat ik daarbij wilde.

Ze trok nu al haar kleren uit. De vrouw is schat ik zo begin in de 40, ziet er nog goed uit en heeft een heel lief gezicht en ik voelde me zeer relaxed bij haar. Daarnaast is ze een hele lieve persoonlijkheid. Na zo'n 20 minuten gaf ze aan dat ze eigenlijk een tantramassage op de kamer kon geven en dat een gewone massagetafel niet echt hier voor geschikt was. Aangezien ze me inmiddels flink aan het denken had gezet en ik daarbij bij hele goede herinneringen terecht kwam wilde ik eigenlijk wel doorgaan. Ik besloot er nog een half uurtje extra aan vast te koppelen, maar dan op de kamer. Tja en nu komt het moeilijke, ik kan nu alles gaan schrijven wat er op de kamer gebeurde, maar dat wil en doe ik niet. Aan de andere kant wil ik haar graag aanbevelen. Want ze is sowieso erg goed. En daarnaast vond ze het in eerste instantie fijn als ik wat zou schrijven, maar na wat er op de kamer gebeurde gaf ze aan dit niet allemaal te vermelden omdat er dingen gebeurde die zij niet aan iedere ijsbeer zal geven gaf ze aan. Dus lijkt me dat zinloos te vermelden.

Ik volsta er dus mee dat ik na zo'n 2 uur van de kamer kwam, geheel voldaan, met een gigantisch happy end. Al mijn haren die ik nog op mijn hoofd heb staan stonden schots en scheef. Waterrat zag het en vroeg me wat er met mij aan de hand was, ik zei alleen maar "blblblueh". Lia stond natuurlijk in de buurt van de kamer en zei, "jaja massage ja ja but with happy ending, I think you are finisched now for today!!! Wat ik niet anders dan beamen kon. En de tantra dame ging volgens mij "ook totaal verward" meteen linea recta naar huis. en dat terwijl er nog iemand stond te wachten inmiddels.

Ik ga me zo weer opgeven voor een herhaalrecept. Jemig wat was dit heerlijk en wat heb ik nu goede herinneringen aan die middag / avond. Ik hoop haar gauw weer te zien. Voor mij maar weer eens het bewijs dat erotiek en romantiek mooier is / kan zijn dan een potje ruwe sex.

De dame in kwestie werkt overigens op ma / wo / vr tot normaal gesproken ongeveer 18 uur.

« Laatst bewerkt op: 9 juli 2016, 01:09:45 door odipuc »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #1 Gepost op: 9 juli 2016, 02:34:36 »
De dame in kwestie werkt overigens op ma / wo / vr tot normaal gesproken ongeveer 18 uur.

Dank voor deze extra info die ik niet wist! Ik ga het op ons forum vermelden!
Je hebt me wel lekker gemaakt ...........  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #2 Gepost op: 5 augustus 2016, 15:25:58 »
Ontbijtje, drankje en dan op naar de Tantra dame.
Sina/Zina is een lieve dame die er goed voorkomt maar niet waar ik op kamer mee zou willen gaan, maarja dat is ook niet de bedoeling.
In de massage kamer rustig muziekje op en de tintelingen kunnen beginnen. Details ga ik niet geven want dit zou een spoiler zijn voor degene die nog volgen, maar het was zeker aangenaam relaxxxen.
Dank aan H7, RB en uiteraard de Tantra dame voor mijn eerste anus massage.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #3 Gepost op: 11 augustus 2016, 23:04:46 »
Zina
22 Juli 2016
Bij deze recensie

 
Ik ga hier ook niet uitgebreid over beginnen. Ze kan niet tot bij de massagekunsten komen van mijn favoriete Akasha in Roeselare maar het voldeed ruimschoots om me m'n akelige ervaring van de vorige dag te doen vergeten. Tantra is een erg intieme vorm van massage en dat doet ze erg goed. Ik kon goed met haar praten en voor de eerste maal in een club vond ik iemand met wie ik op gelijke hoogte kon praten over yoga en spirituele zaken, daar begreep ze veel van. Op het laatste besloot ik om niet voor een happy end te gaan en mijn zaad te sparen voor later. Had ik geweten dat mijn eerste kamer pas acht uur later zou volgen en dan nog in een andere club, ik liet het toch toe. Fazit is het een beleving dat je zelf moet meemaken, het is anders dan wat je anders in een club gewend bent, ik weet geen andere plaats waar ze tantramassage geven. Dat unicum is Heaven7 gegeven.


Score ***
« Laatst bewerkt op: 11 augustus 2016, 23:18:11 door Vazkor »

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #4 Gepost op: 12 augustus 2016, 19:00:48 »
Vandaag zag ik Zina bij de receptie staan en vroeg om een Tantra massage.
Een half uur afgesproken voor 40 euro, een redelijke prijs.
In een mooi ingerichte kamer moest ik op mijn buik gaan liggen en kleden zij zich uit.
Met wat voorwerpen en haar handen begon ze over mijn rug te kribbelen wat een fijn gevoel was.
Daarna klom ze op de massage tafel voor een body massage met wat olie.
Na het omdraaien ging ze door met de body massage en werkte naar het hoogtepunt toe.
Ze deed uitstekend haar best om naar een handmatig hoogtepunt te komen. Een leuke ervaring.


Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2016, 01:25:12 »
TANTRA MASSAGE van ZINA in HEAVEN 7 SEVEN!

Ook deze maand zijn er naast de andere HEAVEN 7 SEVEN prijzen weer:

10 TANTRA MASSAGES te vergeven!

Inschrijven kan vanaf nu met de vermelding van:


I LOVE ZINA


Let op!
Zina is aanwezig op woensdag en vrijdag van 11 tot 17 uur. Én op een andere willekeurige dag.
Ook zal ze er zo nu en dan een week niet zijn. Het verdient de aanbeveling eerst met Heaven 7 contact op te nemen om er zeker van te zijn dat Zina aanwezig als je speciaal voor de Tantra Massage naar Willich afreist.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2016, 10:59:01 »
I LOVE ZINA

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2016, 13:46:34 »
I LOVE ZINA
Gaddamme, nu gaan de leden al hun liefde verklaren aan Zina hier ..... gekker moet het niet worden  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #8 Gepost op: 13 augustus 2016, 13:50:40 »
We zullen eens  gek doen .....


Jullie mogen beide Zina hebben ....  :lol ;D

Er vertrekken vanavond twee TANTRA MASSAGES (eentje voor elk) naar SJEUFKE en SCROTUM
Deze kaartjes worden aangeboden door H7S, ZINA en RELAXXXBOARD

Geniet ervan heren, en vooral, geef ons alle pittige (vettige) details


gr

sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #9 Gepost op: 18 augustus 2016, 11:00:00 »
Bedankt SM en H7.
Maar... kaartje is nog niet aangekomen!?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #10 Gepost op: 18 augustus 2016, 12:07:50 »
Bedankt SM en H7.
Maar... kaartje is nog niet aangekomen!?
Done .....
Moest nog deze codes aanmaken, mijn excuses.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #11 Gepost op: 18 augustus 2016, 21:28:29 »
[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #12 Gepost op: 20 augustus 2016, 10:00:52 »
I LOVE ZINA
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #13 Gepost op: 20 augustus 2016, 10:05:25 »
I LOVE ZINA
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline pret

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1514
    • Bekijk profiel
ZINA'S TANTRAMASSAGE
« Reactie #14 Gepost op: 21 augustus 2016, 11:38:18 »
Beste Rakkers,

Het is Sina ipv Zina. Heb het gezien op haar shirt toen ik daar was eergisteren. Dus het is I love Sina.  :lol