Auteur Topic: Melissa  (gelezen 6205 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline scrotum

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 177
    • Bekijk profiel
Melissa
« Gepost op: 14 augustus 2016, 11:51:03 »
melissa (Roemeense)

Leeftijd   :   29 jaar                   Taal             :   Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur   :   Zwart                   Haarlengte   :   Lang
Lengte   :   1.65 m - 1.70 m   Postuur       :   Slank
Tatoeage   :   Ja   Lichaamsdeel   :   Arm, Been, Buik, Enkel, Hand, Nek, Rug, Schouder(blad), Zij
Piercing   :   Ja   Lichaamsdeel   :   Navel, Neus, Tong
Cup-maat   :   C                           Siliconen   :   Ja
Kleur ogen   :   Bruin           Herhalingsgevaar   :   Ja
Prijs   :   40 euro   Tijdsduur   :   30 minuten
Service   :   NMC, PZC, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, Rimmen bij jou


Deze Roemeense dame van rond de 30 zit helemaal onder de tatoeages. En hoewel ik daar helemaal niet op kick, viel ik voor haar sexy uitstraling. Daarbij was ze die middag, veelal samen met Larissa, actief bezig met gein maken. En dat deed ze op een leuke manier. Na samen op de schommelbank te hebben gezeten was het: zimmer.
Melissa heeft silli's maar ze zijn erg mooi en voelen goed aan. Tongzoenen was een zwakke voldoende. Melissa houdt er van haar tongetje snel in en uit te laten gaan. Iets wat op een aantal lichaamsdelen overigens zeer prettig aanvoelt! Melissa wreef lekker met haar lichaam over me en begon langzaamaan me naar onderen toe te kussen. Het tongetje zat uitgebreid aan mijn ballen, en ver daaronder!! Tussendoor pijpend. Ik kon haar lekkere billen kneden en haar tepels hard maken.
Afgemaakt in cowgirl waarbij ze me me op verschillende manieren bereed.

Het was geen supersessie maar wel voldoende. In ieder geval genoeg om een volgende keer eventueel weer met haar de kamer op te gaan. Het was ook fijn dat er geen doekjes en gel aan te pas kwamen.

Extra info   :   voor herkenbaarheid: tattoo van een dierenspoor over haar dij

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Melissa
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2016, 12:10:29 »
Ik heb deze dame ook gezien. Ik dacht even dat het Vesna was, met een haarkleurtje van blond naar zwart. Bij Vesna zijn veel tattoos te zien op de foto's.

Melissa was in de buurt van de BBQ uitgebreid aan de verregaande presales met een ijsbeer. Ze viel me op door de vele tattoos. Ik kon haar toen niet plaatsen met een naam. Op de foto's van Melissa komen de plaatjes op haar lijf niet goed tot uiting. Misschien zijn er tussen de fotoshoots en nu een aantal plaatjes bij gekomen. Maar jouw beschrijving komt helemaal overeen.
Ik vond haar wel wat hebben. Pittig, spraakzaam, lachen....tja en met die tattoos krijg ik dan meer een PSE dan een GFE beeld. Ik heb al vaker de plank mis geslagen  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke