Forum > P E N E LO P E - Essen

INFO PENELOPE ESSEN

<< < (2/3) > >>

vanKees:


vanKees

Shakir:
Penelope heb ik ooit eens bezocht in mijn beginperiode (2016), als afterclubje na een avond Acapulco in Velbert. Time goes by...

Met een luttele 300 vierkante meter was dit waarschijnlijk één van de kleinste saunaclubs. Eigenlijk was het niet meer dan een piepklein groezelig neukhuisje. In een hoekje hadden ze dan gauw gauw een sauna neergepoot om toch maar een saunaclub te zijn.

Een louche club als deze was best wel spannend voor een keer.
Iemand recentelijk nog ervaring?

vanKees:

--- Citaat van: Shakir op 12 februari 2019, 21:21:32 ---Penelope heb ik ooit eens bezocht in mijn beginperiode (2016), als afterclubje na een avond Acapulco in Velbert. Time goes by...


Iemand recentelijk nog ervaring?

--- Einde van citaat ---

Nie hierdie vraag 'n bietjie te laat? (Kommt diese Frage nicht ein bißchen zu spät?)
Die klub is ook!

vanKees

seksenfun:
Ik was ooit ook één keer in deze club.  Een zeer kleine ruimte (mini-mini Acapulco).  Zelfs mini Acapulco Gold.  Geen middageten.  Zeer verouderde omkleedruimtes en een kleine sauna achteraan in de club.  Wou je je nadien even douchen moest je de gehele ruimte door, trap naar beneden....  Alles behalve praktisch.  's Middags geen eten.  's Avonds om 6 uur er zeer snel bijzijn of je had geen gehaktbal met rijst meer en een boke.

Wél, herinner ik me, een overvloed aan gruwelijk mooie dames met gruwelijk korte kamertijden.  Ik ging met één van de gruwelijkst mooie dames en had een toch nog gewoon gemiddelde sessie, beetje weinig naar mijn normen, van toch dikke 20'.

Clubje waar ik geen spijt van heb dat die er niet meer is  :douchen.

de vulkaan spesjalist:

--- Citaat van: seksenfun op 14 februari 2019, 20:31:16 ---Ik was ooit ook één keer in deze club.  Een zeer kleine ruimte (mini-mini Acapulco).  Zelfs mini Acapulco Gold.  Geen middageten.  Zeer verouderde omkleedruimtes en een kleine sauna achteraan in de club.  Wou je je nadien even douchen moest je de gehele ruimte door, trap naar beneden....  Alles behalve praktisch.  's Middags geen eten.  's Avonds om 6 uur er zeer snel bijzijn of je had geen gehaktbal met rijst meer en een boke.

Wél, herinner ik me, een overvloed aan gruwelijk mooie dames met gruwelijk korte kamertijden.  Ik ging met één van de gruwelijkst mooie dames en had een toch nog gewoon gemiddelde sessie, beetje weinig naar mijn normen, van toch dikke 20'.

Clubje waar ik geen spijt van heb dat die er niet meer is  :douchen.

--- Einde van citaat ---
korte kamer tijd daar waren de prijzen in penelopeessen ok naar ik neem 25 euro voor 20 minuten  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie