Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214791 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #45 Gepost op: 25 oktober 2011, 22:18:35 »
Dan moet jij gaan vogelen in SKW op volgende adressen:

VR 05/1
VR 05/2
VR 05/3
VR 05/4
SS 39/3
SS 40/2
VL 06/2

Daar krijg jij na afloop een douche of bad. Als je het lief vraagt en er een beetje rondloopt. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #46 Gepost op: 25 oktober 2011, 22:19:42 »
Dolfie! Ik vergat de panden van VR 20 er nog bij te doen! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #47 Gepost op: 25 oktober 2011, 22:22:04 »
Dan moet jij gaan vogelen in SKW op volgende adressen:

VR 05/1
VR 05/2
VR 05/3
VR 05/4
SS 39/3
SS 40/2
VL 06/2

Daar krijg jij na afloop een douche of bad. Als je het lief vraagt en er een beetje rondloopt. :)
Ha ha, voor je 50 euro? Dream on Roberto, je komt niet in dat bad vooraleer je een uur boekt, aan 200 euro, daar rijd je dus voor naar Duitsland, betaald de inkom en ga je ook anderhalf uur de kamer op.
Enne, het belangrijkste, ik douche me liever zelf en hier komen je eigen woorden. Een meid moet je neuken, en niet tegen lullen, dus al zeker niet mee in bad kruipen, weggegooid geld en verloren moeite...


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #48 Gepost op: 25 oktober 2011, 22:22:35 »
Verdomd Roberto,je doet me watertanden....awel ik ga het binnekort eens uittesten en schrijf een recensie.
Ik ben echt benieuwd!!!

Grtz,Dolfie

Dan moet jij gaan vogelen in SKW op volgende adressen:

VR 05/1
VR 05/2
VR 05/3
VR 05/4
SS 39/3
SS 40/2
VL 06/2

Daar krijg jij na afloop een douche of bad. Als je het lief vraagt en er een beetje rondloopt. :)

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #49 Gepost op: 25 oktober 2011, 22:26:50 »
@Roberto : oei mijn enthousiasme is gedempt met deze info :-[

Grtz,Dolfie



Daar krijg jij na afloop een douche of bad. Als je het lief vraagt en er een beetje rondloopt. :)
Ha ha, voor je 50 euro? Dream on Roberto, je komt niet in dat bad vooraleer je een uur boekt, aan 200 euro


sexmachine
[/quote]

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #50 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:25:04 »
Nu hebben we eindelijk eens iemand die wat schrijft, en dan wordt hij dadelijk de grond in geboord !  Belachelijk toch ?!
 
Roberto houdt van SKW en Duisburg en ramenbuurten, de anderen van saunaclubs.  So what ?!  Ieder zijn eigen beleving toch ?!
 
Ik ben destijds een keer naar LR gereden voor het feestje van Relaxxxboard. En ik vond er niets aan, heb er ook niet geneukt.  Het was precies een koehandel.
Wel had ik de kans om de "leading-lady" van dit forum eens te ontmoeten.  Maar ze is nadien helaas bekeerd tot SM (niet de persoon, maar de vorm van beleving)  ;D ;D ;D
 
Ik schrijf geen recensies, want ik beleef niks.  Roberto daarentegen schrijft en blijft.  En ik lees graag wat hij schrijft, het boeit me.
Anderen praten alleen maar over vroeger, ze lijken wel op mijn bompa !
 
Tot daar mijn mening
Jabber

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #51 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:31:19 »
Niks dream on Sexmachine!

Ik ben na afloop van de 50 euro sessie met Andrea, Lily, Anna, Vera, Sandra en Naïma in bad/douche geweest!

Vera stelde het me zelf voor en bij de andere was het ook gratis en zonder morren maar wel op mijn vraag. Ik deed dat niet om om met hen te leuteren SM want je kent me goed genoeg... Wel om fris naar de volgende afspraak te gaan.

Als jij geneukt wil worden in dat bad, dat kan en mag en dan zal jouw prijs de juiste zijn. Ik kwam echter op de vraag van Dolfie te antwoorden. Hij schrijft duidelijk: "als ik na de sessie een warme douche kan nemen". Awel dat is in die panden en bij die dames mogelijk.

Jij weet goed genoeg wat mijn doelen zijn met Relaxxx. Die hebben we tesamen al meermaals besproken! Als ik als hoofdmod hier zever ga verkopen heeft dat zijn weerslag op de leden. Dat doe ik niet... En dat weet je goed genoeg!

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #52 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:39:47 »
Nu hebben we eindelijk eens iemand die wat schrijft, en dan wordt hij dadelijk de grond in geboord !  Belachelijk toch ?!
 
Roberto houdt van SKW en Duisburg en ramenbuurten, de anderen van saunaclubs.  So what ?!  Ieder zijn eigen beleving toch ?!
 
Ik ben destijds een keer naar LR gereden voor het feestje van Relaxxxboard. En ik vond er niets aan, heb er ook niet geneukt.  Het was precies een koehandel.
Wel had ik de kans om de "leading-lady" van dit forum eens te ontmoeten.  Maar ze is nadien helaas bekeerd tot SM (niet de persoon, maar de vorm van beleving)  ;D ;D ;D
 
Ik schrijf geen recensies, want ik beleef niks.  Roberto daarentegen schrijft en blijft.  En ik lees graag wat hij schrijft, het boeit me.
Anderen praten alleen maar over vroeger, ze lijken wel op mijn bompa !
 
Tot daar mijn mening
Jabber
Jabber,
Ik mag geen mening hebben, dat is goed, dan houd ik ze voor mezelf.
Ik boor Roberto niet de grond in, hij geeft zijn mening, ik de mijne, en als dat niet meer mag jabber, moet je op ijsberenforum mod worden, die zeggen ook wat mag en niet mag.
Roberto en ik hebben een gezonde discussie over de ramenbuurten vs de saunaclubs, en een gezonde discussie houdt de fora levend.
Zo is dezelfde discussie vroeger gevoerd op YBF tussen Pica en mij, en daar had je dan geen opmerkingen over want toen was ik dezelfde mening van Roberto toegedaan.... 
En Roberto kent mij goed genoeg, ik HAAT hem NIET omdat hij een eigen mening heeft he ha ha



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #53 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:44:22 »
Niks dream on Sexmachine!

Ik ben na afloop van de 50 euro sessie met Andrea, Lily, Anna, Vera, Sandra en Naïma in bad/douche geweest!

Vera stelde het me zelf voor en bij de andere was het ook gratis en zonder morren maar wel op mijn vraag. Ik deed dat niet om om met hen te leuteren SM want je kent me goed genoeg... Wel om fris naar de volgende afspraak te gaan.

Als jij geneukt wil worden in dat bad, dat kan en mag en dan zal jouw prijs de juiste zijn. Ik kwam echter op de vraag van Dolfie te antwoorden. Hij schrijft duidelijk: "als ik na de sessie een warme douche kan nemen". Awel dat is in die panden en bij die dames mogelijk.

Jij weet goed genoeg wat mijn doelen zijn met Relaxxx. Die hebben we tesamen al meermaals besproken! Als ik als hoofdmod hier zever ga verkopen heeft dat zijn weerslag op de leden. Dat doe ik niet... En dat weet je goed genoeg!
Roberto,
In het skw zitten de meiden NIET te wachten op iemand die na de kamergang een douche wil nemen, ze willen namelijk na vijftien minuten terug voor het raam gaan staan.
Als meiden dat jou aanbieden, voor je 50 euro, is dat omdat je hen al meermaals (en niet twee of drie keer) hebt bezocht.
Ik vrees dat een eenmalige bezoeker aan een meid dat NIET zal aangeboden krijgen.
Maar verbeter me maar als ik fout ben, in 99.99 percent van de gevallen is het even wassen aan de wasbak en afdrogen met keukenrol....


sexmachine - uiteraard maar mijn mening jabber, en niet om iemand af te breken  ;) 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #54 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:50:09 »
Verder Sexmachine, geloof ik het graag dat je Agnieszka in een club niet zou bezien. Ach man toch, het is een der mooiste dames van het SKW en dus ook van de saunaclubs. Mooi is mooi. Graag herinner ik je je aan je onderstaande recensie die je ergens in november over deze schoonheid hebt geschreven. Bepaalde onbelangrijke passages met betrekking onze discussies heb ik eruit gelaten.
Je bent daar zelfs lovend over het SKW! Je spreekt daar van een 4 op 4. Agnieska wil ik nog niet in mijn lijst van toppers opnemen. Ik mag dat zeggen want ik loop het daar plat. Goed, ga er goed voor zitten, neem een sigaret en geniet terug van het fijne moment dat je in dat kut SKW met de Agnieszka - die je nog niet zou bezien in Duitsland  ??? - hebt mogen beleven!

Woensdag viel mijn oog op een blonde schoonheid, en wat het plaatje nog aantrekkelijker maakte was haar verpleegsterspakje.
Ikke dus aan het denken, een verpleegsterpakje, een lekkere kont eronder, eindeloos mooie benen, en waarschijnlijk boven een arsenaal aan speeltjes ook nog. Kan het nog mooier voor SM?    (doordenkertje, doordenkertje...   )

Agneska is mooi, en met hoge hakken onder dat verpleegsterspakje lijken die beentjes oneindig lang, slank en heerlijk.
Achter haar de trap oplopen is dan ook geen kwelling, maar een lust voor het oog.

Wow, nogmaals wow, ze ritste dat pakje zo open dat de helft van haar borsten zichtbaar waren en alweer, zoenen zit ook bij haar in het pakket. En ze doet het met gevoel.

Langzaam zakte ze dan af, via de tepels, waar ze fijn op knabbelde en ze dook tussen de beentjes, het pijpen gebeurt wel met condoom, maar de balletjes gaan niet in het condoom en die bewerkt ze ook met passie (en met haar lippen en tong en polletjes).

Agneska is zo lief, Toen ze me voorstelde te neuken, na een zeer goede en zachte, lieve pijpbeurt, stootte ik het er uit.
Do you also use those toys? Ja, sicher, sure....

Oops, het skw en na Camila ook al deze die zeer prijsvriendelijk te werk gaat.

Does it hurt you? Great, that is what you like, ze ze me terwijl ze mijn tong opvrat en af en toe de tandjes het werk liet doen.

En ja, ik lik niet graag, maar deze meid, ja, dar doe ik het graag mee. Noot Roberto: blijkbaar lik je toch en nog graag ook! :D

Het was spetterend en nummer 4 op rij in het skw die meer dan aan mijn normen voldeed. Wetende dat ik toch 3 jaar exclusief heb gesaunaclubt, enkel omdat de service beter was voor de centen, moet ik toch mijn mening gaan herzien.
Vier op vier kan geen toevalstreffer meer zijn.


Na de daad met Agneska, en dat siert haar alweer, stelde ze me voor nog te blijven liggen

Ik attendeerde er haar op dat het uur voorbij was, dat ze geweldige service had geboden, haar repliek was simpel.

Agneska is een heerlijke meid, met een zeer lief snoetje, en geeft je meer dan waar voor je centen.
Ga genieten van haar, ze is meer dan je centjes waard.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #55 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:50:44 »
Nu hebben we eindelijk eens iemand die wat schrijft, en dan wordt hij dadelijk de grond in geboord !  Belachelijk toch ?!
 
Roberto houdt van SKW en Duisburg en ramenbuurten, de anderen van saunaclubs.  So what ?!  Ieder zijn eigen beleving toch ?!
 
Ik ben destijds een keer naar LR gereden voor het feestje van Relaxxxboard. En ik vond er niets aan, heb er ook niet geneukt.  Het was precies een koehandel.
Wel had ik de kans om de "leading-lady" van dit forum eens te ontmoeten.  Maar ze is nadien helaas bekeerd tot SM (niet de persoon, maar de vorm van beleving)  ;D ;D ;D
 
Ik schrijf geen recensies, want ik beleef niks.  Roberto daarentegen schrijft en blijft.  En ik lees graag wat hij schrijft, het boeit me.
Anderen praten alleen maar over vroeger, ze lijken wel op mijn bompa !
 
Tot daar mijn mening
Jabber
Jabber,
Ik mag geen mening hebben, dat is goed, dan houd ik ze voor mezelf.
Ik boor Roberto niet de grond in, hij geeft zijn mening, ik de mijne, en als dat niet meer mag jabber, moet je op ijsberenforum mod worden, die zeggen ook wat mag en niet mag.
Roberto en ik hebben een gezonde discussie over de ramenbuurten vs de saunaclubs, en een gezonde discussie houdt de fora levend.
Zo is dezelfde discussie vroeger gevoerd op YBF tussen Pica en mij, en daar had je dan geen opmerkingen over want toen was ik dezelfde mening van Roberto toegedaan.... 
En Roberto kent mij goed genoeg, ik HAAT hem NIET omdat hij een eigen mening heeft he ha ha

Waarom zo giftig ?  Heb ik iets over jou mening gezegd ?  Natuurlijk mag jij je mening hebben !  Trouwens, jou kennende denk ik niet dat er iemand is die jou op andere gedachten kan brengen.  ;D   Dat is dan ook niet mijn bedoeling.
 
Zo is dezelfde discussie vroeger gevoerd op YBF tussen Pica en mij, en daar had je dan geen opmerkingen over want toen was ik dezelfde mening van Roberto toegedaan.... 

Zo goed is mijn geheugen niet, dus het zal me zeker ontgaan zijn.  Trouwens, in die tijd was ik misschien 2 keer in een saunaclub geweest, die "slechte" GT.  Welke opinie kan ik daar dan over gehad hebben ?!
Wat ik me nog wel herinner, is dat het in die tijd wel elke dag "kermis" was op die chat.  Vooral de poppetjes dansten toen ...
 

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #56 Gepost op: 25 oktober 2011, 23:56:38 »
Jabber,

Ik vind het tof dat je het voor mij opneemt! Het hoeft echt niet hoor!

Graag ga ik met die oude Roberto in de clinch! Zoals hij zegt, daar draait een forum op.
SM moet maar blij zijn met een mod die zelfstandig denkt en zijn mening op een deftige doch niet mis te verstane wijze verwoord!

Wat betreft die douches in het SKW SM! Neen, bij het eerste bezoek bij Vera, Sandra en Andrea, zonder morren en zonder gezever van hun kant. De anderen had ik al eens bezocht toen ik het vroeg. Het is dus niet gezegd dat ze het niet van de eerste keer zouden toestaan. Van die 3 bovenstaande ben ik zeker.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #57 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:06:40 »
Ik vind het tof dat je het voor mij opneemt! Het hoeft echt niet hoor!

Heeft niks met opnemen te maken. Gewoon mijn mening.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #58 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:08:53 »
Je haalt oude koeien uit de gracht met mijn recensie van Agneskie, Roberto.
Dat is een jaar geleden, intussen heeft ze serieuze lovehandeltjes gekweekt, en ik zeg je als ik ze nu moest tegenkomen in een saunaclub, helaas, zelfs in het skw loop ik er zo maar voorbij sinds mei  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #59 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:10:43 »
Ik vind het tof dat je het voor mij opneemt! Het hoeft echt niet hoor!

Heeft niks met opnemen te maken. Gewoon mijn mening.
Ik vind niet dat je een eigen mening mag hebben hier  ;D :o ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal