Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214796 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #60 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:12:17 »
Je haalt oude koeien uit de gracht met mijn recensie van Agneskie, Roberto.
Dat is een jaar geleden, intussen heeft ze serieuze lovehandeltjes gekweekt, en ik zeg je als ik ze nu moest tegenkomen in een saunaclub, helaas, zelfs in het skw loop ik er zo maar voorbij sinds mei  ;)

Haha, dan moet je maar is bij Ambra gaan sneukelen, voor mij de leading lady qua schoonheid!

En wat die oude koeien betreft, tegen die ervaren kerel als jou moet ik toch mijn gelijk kunnen halen eh! :) ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #61 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:21:15 »
Ik vind het tof dat je het voor mij opneemt! Het hoeft echt niet hoor!

Heeft niks met opnemen te maken. Gewoon mijn mening.
Ik vind niet dat je een eigen mening mag hebben hier  ;D :o ;)

Als jij hier de regels bepaalt, dan gaan we nog wat zien .... complete anarchie  C:-) O0 :-*

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #62 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:41:08 »
Ik vind het tof dat je het voor mij opneemt! Het hoeft echt niet hoor!

Heeft niks met opnemen te maken. Gewoon mijn mening.
Ik vind niet dat je een eigen mening mag hebben hier  ;D :o ;)

Als jij hier de regels bepaalt, dan gaan we nog wat zien .... complete anarchie  C:-) O0 :-*
Ik bepaal niks, ik wil alleen CHAOS   >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #63 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:47:53 »
Je haalt oude koeien uit de gracht met mijn recensie van Agneskie, Roberto.
Dat is een jaar geleden, intussen heeft ze serieuze lovehandeltjes gekweekt, en ik zeg je als ik ze nu moest tegenkomen in een saunaclub, helaas, zelfs in het skw loop ik er zo maar voorbij sinds mei  ;)

Haha, dan moet je maar is bij Ambra gaan sneukelen, voor mij de leading lady qua schoonheid!

En wat die oude koeien betreft, tegen die ervaren kerel als jou moet ik toch mijn gelijk kunnen halen eh! :) ;)
Hey jonge stier  ;D
Er was eens een jonge en een oude stier, respectievelijk Roberto en sexmachine.
Ze staan boven in een Alpenweide, en beneden hen een weide vol lekkere koetjes.
Zegt Roberto, de jonge stier tegen sexmachine, de oude.
"We lopen naar beneden en we knippen er eentje"
"Neen", antwoordt de oude stier sexmachine , "We gaan heel langzaam naar benden en we knippen ze allemaal"  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #64 Gepost op: 26 oktober 2011, 00:57:59 »
Kan de hoofdmoderator dit topic niet splitsen en een draadje aanmaken ?


SKW VS SAUNACLUBS?  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #65 Gepost op: 26 oktober 2011, 01:04:17 »
Kan de hoofdmoderator dit topic niet splitsen en een draadje aanmaken ?


SKW VS SAUNACLUBS?  ;D :P

Dat bestaat al! Kijk onder het board Antwerpen SKW! Morgen tijdens de kantooruren zal ik deze toch - voor mij althans - leuke discussie er bij zetten!

Nu moet ik gaan slapen want morgen is er een zeer belangrijke neukmatch. Wie wil presteren moet zich soigneren! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #66 Gepost op: 26 oktober 2011, 01:07:22 »
Kan de hoofdmoderator dit topic niet splitsen en een draadje aanmaken ?


SKW VS SAUNACLUBS?  ;D :P

Dat bestaat al! Kijk onder het board Antwerpen SKW! Morgen tijdens de kantooruren zal ik deze toch - voor mij althans - leuke discussie er bij zetten!

Nu moet ik gaan slapen want morgen is er een zeer belangrijke neukmatch. Wie wil presteren moet zich soigneren! ;D
Amber 0 - Roberto 1
Want jij gaat klaarkomen en zij niet op je tong  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #67 Gepost op: 26 oktober 2011, 01:08:34 »
Zolang ze doet alsof ben ik al content! ;D

« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 01:10:44 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #68 Gepost op: 26 oktober 2011, 01:27:53 »
Zolang ze doet alsof ben ik al content! ;D
Doet me denken aan een ervaring in LR (ja, die slechte die op een hand te tellen was).
Rex was met eentje op kamer geweest en was vol lof, en ik had nog zin tegen sluitingstijd.
geen tijd meer om een sleutel te gaan halen, dus maar in de kino en het enige plaatsje dat vrij was was naast het scherm op een verhoog, en Foots kwam in de zetel meekijken.
Die griet haf Wifi, en het geluidsniveau overtrof de sexbioscoop.
Roberto, gelachend at we hebben, ik steek mijn klein piemeltje in haar en die begint me daar te kreunen als een varken met de ogen dicht. Ikk emaar stoten en het kreunen werd alsmaar erger.
Ik keek naar Foots, trok mijn piemeltje terug en bleef op een halve meter van haar gewoon rechtstaan, en raad eens?
Ik heb een piemel met wireless connection, want die bleef steeds ritmisch kreunen, gelachen dat we hebben, na een minuutje of twee tikte ik op haar schouder en vertelde haar dat ik al twee minuten uit haar was, en ze snapte het nog steeds niet....
Zoiets maak je ook mee.
En ik ken een wijs man, die ooit tegen Foots vertelde:
"De doorsnee fuck en suck onthou je niet, na enkele jaren blijven alleen de heel slechte en heel goede ervaringen over als herinnering". En zo is het, als ik terugdenk aan de slechtste beurten en de beste geniet ik echt. Ik kan me zo nog Loredana herinneren, Graziella, Carmen, Felicia, Erika, Miss Las Vegas, Nilo en Nuncia, Pittbull NN, maria Mena, Momo (de grootste ramp aller tijden, maar Jansen kreeg haar wel klaargeneukt ha ha), Jacky, Lorena, ...
Ik zal maar stoppen, want straks kan Roberto niet meer zeggen dat ik steeds dezelfde 5 namen aanhaal....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #69 Gepost op: 26 oktober 2011, 02:07:23 »
Als Roberto zich inspant om ons te vertellen welke dames zo goed zijn in het SKW dan vind ik dat wij ons ook moeten inspannen en Roberto vertellen welke meiden slecht zijn in GT  ;D

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #70 Gepost op: 26 oktober 2011, 02:16:41 »
Ik ben na afloop van de 50 euro sessie met Andrea, Lily, Anna, Vera, Sandra en Naïma in bad/douche geweest!

Vera stelde het me zelf voor en bij de andere was het ook gratis en zonder morren maar wel op mijn vraag.

En al die andere aan wie je het gevraagd hebt? Wat zeiden die? Of voelde je alleen bij deze dames de behoefte om te douchen?  ::)
Enne, douchten de dames zichzelf ook? O:-)
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 02:18:38 door Picasso »

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #71 Gepost op: 26 oktober 2011, 02:21:16 »
Ik ben na afloop van de 50 euro sessie met Andrea, Lily, Anna, Vera, Sandra en Naïma in bad/douche geweest!
Vera stelde het me zelf voor en bij de andere was het ook gratis en zonder morren maar wel op mijn vraag.

En al die andere aan wie je het gevraagd hebt? Wat zeiden die? Of voelde je alleen bij deze dames de behoefte om te douchen?  ::)
(sarcasme-mode aan) Wat ik niet snap, is dat Roberto altijd roept dat voor- en naspel onbelangrijk zijn, en dat hij niet wil praten met die wijffies, maar dat ze moeten geneukt worden.
Waarom dus SAMEN in bad? Alleen een bad/douche pakken verdorie en die griet terug voor haar raam, want de velgen zijn nog niet afbetaald en waarover praat je in bad/onder de douche dan Roberto? Of zing jij  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #72 Gepost op: 26 oktober 2011, 02:36:13 »
Een zeer sexy dame die ik in Oase enkele keren had gehad was nieuwsgierig naar ramenbuurten in Nederland en speciaal naar de Wallen. Ze had van andere dames die in de Wallen gewerkt hadden begrepen dat je veel meer aan klanten kon verdienen door zaken die in een club doodnormaal zijn, in een ramenbuurt extra geld voor te vragen. En dan heb ik het hier niet over het grote welbekende verschil van pijpen zonder condoom, nee, ze had het over extra geld berekenen om de kleding uit te trekken, de tieten te ontbloten, op de lippen kussen en na 10 minuten vragen of er behoefte was om te verlengen want anders zou de sessie stoppen. Er zouden voldoende klanten zijn die daaraan toegeven (geld bijlappen) en dat zou daarmee dus de norm zijn bij veel dames.

Een ander aspect dat in een ramenbuurt afwerksters in de hand werkt, is het vooraf betalen. Dames die hun geld nog niet binnen hebben begrijpen ook dat het ontvangst van het geld problemen kan opleveren wanneer ze er een drama van maken. Ook hebben de meeste dames weinig behoefte aan een eventuele discussie bij de theke. Bij een ramenbuurt is de buit meteen al binnen en dan is het maar te hopen dat de dame jou niet aanmerkt als een eenmalige klant.

Een ander punt is dat ik liever omringd word door homo's die naar mijn ballen kijken dan door pooiers. Bij veel ramenbuurten barst het van de pooiers en owee als de douche die je neemt erg lang duurt want de telefoon van de dame zal niet alleen tijdens het neuken afgaan maar ook een paar keer tijdens het douchen.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 02:38:03 door Picasso »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #73 Gepost op: 26 oktober 2011, 02:47:22 »
Als een dame tegen je praat en je zegt niks terug dan kun je het kussen echt vergeten  8)

Ik ben na afloop van de 50 euro sessie met Andrea, Lily, Anna, Vera, Sandra en Naïma in bad/douche geweest!
Vera stelde het me zelf voor en bij de andere was het ook gratis en zonder morren maar wel op mijn vraag.

En al die andere aan wie je het gevraagd hebt? Wat zeiden die? Of voelde je alleen bij deze dames de behoefte om te douchen?  ::)
(sarcasme-mode aan) Wat ik niet snap, is dat Roberto altijd roept dat voor- en naspel onbelangrijk zijn, en dat hij niet wil praten met die wijffies, maar dat ze moeten geneukt worden.
Waarom dus SAMEN in bad? Alleen een bad/douche pakken verdorie en die griet terug voor haar raam, want de velgen zijn nog niet afbetaald en waarover praat je in bad/onder de douche dan Roberto? Of zing jij  ;D

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #74 Gepost op: 26 oktober 2011, 03:00:47 »
En nu we toch bezig zijn, het aspect HYGIENE is toch ook wel wat minder in de wandelbuurten dan in de saunaclubs....
Ik ken maar weinig meiden die zich douchen in het skw, enkel dat kutje spoelen aan de bidon NA de sessie.
En van mannen wordt enkel het aanhangsel, dat zo snel mogelijk 50 euro moet opbrengen, van een kattewasje voorzien.

In een saunaclub hebben de mannen de mogelijkheid tot douchen, en er wordt ook verondersteld dat de meesten dat doen, alsook de meiden.
Ik heb al verhalen gehoord van lullen die weken niet meer gewassen zijn, mannen wiens piet uren in de wind stinkt, puur kwa hygiëne doet een ramenbuurt m.i. ALTIJD onder bij eender welke saunaclub.


VOORDELEN RAMENBUURT
-goed voor een snelle wip
-50 euro


VOORDELEN SAUNACLUB
-gezelliger (ja, ik ben dan maar een homo, is goed voor me, maar eentje die wel graag vrouwen neukt)
-veel meer waar voor je centen
-snoepwinkel voor volwassenen
-hygiënischer
-veel meer relaxxx
-veel hogere standaardservice dan in een ramenbuurt (vooraleer de opmerking komt, gedwongen zijn ze allemaal op de een of andere manier; de ene moet de velgen van haar pimp afdokken, de andere moet kunstbenen aanschaffen voor de overreden broer, de andere nieuwe poten voor de buffalo; hier worden de meiden gepimpt door schoenenverkopers, in Azië door hun eigen familie; en een andere wordt gepimpt door zichzelf omdat ze shopverslaafd is en zichzelf zo de druk oplegt die job te doen; ieder hoertje heeft dus wel een DWINGENDE (voor zichzelf of de naaste omgeving dan dwingend) reden om hoertje te zijn.
-een heel andere beleving in een ontspannen sfeer (GT te buiten gelaten )
-minder risico op afwerkstertjes (en in het skw staat een man gemiddeld na 11 minuten terug op straat) en (noem het voor mijn part gedwongen) 50 euro dus echt voor een half uur (alweer, we kunnen doordraven over die gedwongen services; zelfs Roberto zegt dat P&N de standaard is, en we kunnen dan heel onze hobby wel in twijfel trekken, maar eigenlijk is dat ook maar de norm in saunaclubland; in saunaclubland het pijpen zonder rubbertje, in ramenland met (ook hier kunnen we weer een hele discussie aangaan, nutteloze discussie, normen en standaarden zijn zelfs in het gewone leven helemaal anders in pakweg Belgenland en Nederlandersland)); over naar het tongen? (ach, tongen is een en tongen is twee, en als ik voel dat het een is, dan ga ik gewoon war harder door met neuken, waar ligt het probleem eigenlijk, ik zoek geen lief, ik neuk een hoertje, daar draait het uiteindelijk om, om mijn genot, en dat kan cru overkomen, maar welke idioot gaat nu voor het genot van een hoertje? wakker worden, of toch stoppen met dromen, hun enige genot is wat ze overhouden na aftrek pimpkosten en buffalopoten, wat hun netto opbrengst is, we hoeven ze toch niet klaar te neuken, vingeren of beffen, ten eerste komt een hoertje in 99.99 % van haar kamergangen NIET klaar en als het dan toch gebeurt is het een accident de parcours, en gaan ze het zeker niet vertellen, en ten tweede interesseert het me geen ene moer, ze mag zelfs haar vriendje bellen als ik haar neuk, boeit me compleet niet)
-saunaclubfasciliteiten (en zelfs poolen en pingpongen in PSR; ik lachte hier ook erg hard mee toen ik de uitgebreide recensie van Seks & Fun verscheen over PSR. Hier is hij weer met iets, dacht ik bij mezelf. Pingpongen en poolen, stel je dat maar eens voor in een saunaclub. Ik kan je zeggen, ik heb daar een aardig partijtje gepoold tegen een Thaise (wel erg hele) schone in ontbloot onderlijf(met bloot kutje dus) en ik heb foots zien pingpongen met die met haar serieuze sillis die steeds op hoge hakken ping pong speelde, allebei momenten om te koesteren
-all-in daghotel; eten en drankjes gratis; de freet gaat van kotskwaliteit in LR (LR heeft GT van de troon gestoten en wordt uitgeroepen tot kot met de slechtste freet, over de zeer goede kwaliteit van PHG, ACA, VV, ... tot de top, namelijk PSR; je moet er geweest zijn om het te geloven; als ik foots erover hoorde vertellen dacht ik ja ja, wie gaat er nu naar een saunaclub om goed te eten; mijn antwoord: IK vanaf dat ik er eenmaal geweest was; onvoorstelbaar, een digitaal menu met 4 of 6 hoofdschotels, en een omelet en een pannekoek, en desserts en en en... onvoorstelbaar dat ze dat plus de andere fasciliteiten aan die spotprijs kunnen blijven aanbieden; chapeau
-het weerbericht; niks van aantrekken dat het nu vriest buiten of dat het 20 graden is, je zit lekker warm, en je hoeft niet de ganse dag in de regen langs de ramen te slenteren, of je om de haverklap te gaan opwarmen omdat de ballen van je lijf vriezen, niks van dit alles, je krijgt een badjas aan en binnen zijn het overal zeer aangename temperaturen, de meiden loper er namelijk in strandtenue; in het skw daarentegen ben je afhankelijk van het weer, niet prettig om kleddernat en geil door de straat te lopen
-ik laat Picasso ook nog wat aanvullen, leuk dat hij me gaat helpen hierin ...  ;D
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 03:05:57 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal