Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215023 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #75 Gepost op: 26 oktober 2011, 03:02:44 »
Dat zeggen vaak de voorstanders van de ramenbuurten. Men heeft het over pijptechnieken...
Een breed ervaren hoerenloper weet echter dat het verschil niet gaat om techniek maar domweg om een stuk plastic die het directe vlees tegen vlees contact verhindert. Dat vlees tegen vlees contact geeft meer intimiteit en een grotere geilheidsgevoel. Datzelfde effect geeft het tongzoenen ook.

Verder kan het best zo zijn dat je vele malen beter met condoom bent gepijpt maar geen enkele van die keren heeft de dame de sperma van haar tong via haar kin op haar tieten laten druppelen terwijl ze je recht in de ogen blijft aankijken  :P

Toch zie ik pijpen zonder alleen als meerwaarde als de dame KAN pijpen. Hoeveel kunnen er pijpen? In mijn opinie niet zoveel. Al vele malen ben ik beter gepijpt met dan zonder condoom...
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 03:18:12 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #76 Gepost op: 26 oktober 2011, 03:15:06 »
Dat zeggen vaak de voorstanders van de ramenbuurten. Men heeft het over pijptechnieken...
Een ervaren hoerenloper weet dat het niet gaat om techniek maar om domweg om een stuk plastic die het vlees tegen vlees-contact verhindert. Dat vlees tegen vlees contact geeft meer intimiteit en een grotere geilheidsgevoel. Datzelfde effect geeft het tongzoenen ook.
Duidelijk, laat pakweg Nicky (ja, hier is hij weer met zijn Nicky) je pijpen zonder condoom en daarna met condoom. Niet haar pijpkwaliteiten maar dat gevoel van die warme mond (ja, ik ben een vetzak) vervalt volledig bij het PMC. Ik denk dat dit wel duidelijk is voor iedereen, het rubber is een wereld van verschil.
Kunnen we naadloos overgaan, en bij het neuken dan. Akkoord, ook neuken zonder is voor iedereen veel aangenamer dan neuken met condoom. We zijn niet hypokriet toch. Daar echter is de risicofaktor zo groot dat ieder weldenkend mens tijdens het neuken met wisselende partners (mooi woord voor hoertjes neen?) een rubber zou moeten gebruiken. Niet lullen, condoompie vullen.
Het tongzoenen geilt mij gewoon op, Pica, en gaat mij niet zo over intimiteit, mij persoonlijk dan. Lekker wild kussen (Carmen indachtig) is voor mijn geilheidsgevoel zwaar bevorderend, kan ook niet anders als je opgevreten wordt, neen, haast verkracht door Carmen.


Ik geef Picasso voor een keertje gelijk. Dit loopt nooit goed af, Pica en sexmachine aka erpee op één en dezelfde lijn  8)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #77 Gepost op: 26 oktober 2011, 03:27:12 »
Mij gaat het ook niet om intimiteit maar onbewust speelt het ook bij ons een rol. Daarom prikkelt het bijvoorbeeld als een dame je recht in de ogen aan kijkt. Ook bij SM spelletjes gaat het om een stuk persoonlijkheidsvertoning en niet om het knijpen van die tiet, want dat kan je zelf thuis ook.

Het tongzoenen geilt mij gewoon op, Pica, en gaat mij niet zo over intimiteit, mij persoonlijk dan.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #78 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:01:06 »
En al die andere aan wie je het gevraagd hebt? Wat zeiden die? Of voelde je alleen bij deze dames de behoefte om te douchen?  ::)
Enne, douchten de dames zichzelf ook? O:-)

Ten eerste, beste Pica, moet er een douche zijn in het pand om te kunnen douchen. ::) Dat lijkt me logisch! ;D
De panden die ik vermeldde zijn uitgerust met douche en of bad. Dus ik voel pas behoefte om te douchen als er daadwerkelijk een douche is. Ben je mee? ;D
Als er geen douche is, kan je het namelijk niet vragen.
Inderdaad, ook de dames douchten zich, met uitzondering van Andrea. Voor slechts 50 euro vind ik dat ik hier goede zaken gedaan heb.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 10:28:07 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #79 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:04:28 »
[(sarcasme-mode aan) Wat ik niet snap, is dat Roberto altijd roept dat voor- en naspel onbelangrijk zijn, en dat hij niet wil praten met die wijffies, maar dat ze moeten geneukt worden.
Waarom dus SAMEN in bad? Alleen een bad/douche pakken verdorie en die griet terug voor haar raam, want de velgen zijn nog niet afbetaald en waarover praat je in bad/onder de douche dan Roberto? Of zing jij  ;D

Zoals ik al kwam te zeggen in een vorige post, heer sexmachine en je hebt dat goed genoeg gelezen, waren die douches niet om te staan neuten of leuteren met de dames maar om fris naar de volgende afspraak te gaan. In de zomer kan het heet zijn in een peeskamer. Dat zou je trouwens moeten weten want je hebt daar 20 jaar frequent rond gelopen.

Met 2 dames werd er ook niet gezongen maar wel getongd. Die een vanaf het eerste bezoek de andere vanaf het derde bezoek. Ik heb ook nooit gevraagd of ze SAMEN wilden douchen. Ik heb gevraagd of IK kon douchen! Ze kwamen er uit vrije wil bijstaan. Heer die ik ben, heb ik hen niet wandelen gestuurd...
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 10:30:26 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #80 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:15:06 »
Een zeer sexy dame die ik in Oase enkele keren had gehad was nieuwsgierig naar ramenbuurten in Nederland en speciaal naar de Wallen. Ze had van andere dames die in de Wallen gewerkt hadden begrepen dat je veel meer aan klanten kon verdienen door zaken die in een club doodnormaal zijn, in een ramenbuurt extra geld voor te vragen. En dan heb ik het hier niet over het grote welbekende verschil van pijpen zonder condoom, nee, ze had het over extra geld berekenen om de kleding uit te trekken, de tieten te ontbloten, op de lippen kussen en na 10 minuten vragen of er behoefte was om te verlengen want anders zou de sessie stoppen. Er zouden voldoende klanten zijn die daaraan toegeven (geld bijlappen) en dat zou daarmee dus de norm zijn bij veel dames.

Een ander aspect dat in een ramenbuurt afwerksters in de hand werkt, is het vooraf betalen. Dames die hun geld nog niet binnen hebben begrijpen ook dat het ontvangst van het geld problemen kan opleveren wanneer ze er een drama van maken. Ook hebben de meeste dames weinig behoefte aan een eventuele discussie bij de theke. Bij een ramenbuurt is de buit meteen al binnen en dan is het maar te hopen dat de dame jou niet aanmerkt als een eenmalige klant.

Een ander punt is dat ik liever omringd word door homo's die naar mijn ballen kijken dan door pooiers. Bij veel ramenbuurten barst het van de pooiers en owee als de douche die je neemt erg lang duurt want de telefoon van de dame zal niet alleen tijdens het neuken afgaan maar ook een paar keer tijdens het douchen.

Dat van extra geld voor die kleren uittrekken en tieten te ontbloten heb ik op 500 fucks in het SKW nog nooit mee gemaakt. Als SM eerlijk is,zal hij ook bevestigen dat dat in mijn tijd: 2007 - 2011 in het SKW niet gebeurd en bij geen enkele dame. Hoe het was toen jij nog jong en vitaal was, dat weet ik niet. ;D

Op de lippen kussen, dat kan en mag niet bij elke dame in het SKW! Dat stoort me niet. Blijkbaar schijnt dat SM ook niet te storen want hij schrijft hieronder heel duidelijk dat de dame tijdens het neuken met haar vriendje mag bellen. ;D Verder is hij de eerste om te roepen dat dames niets tegen hun zin moeten doen. Gaan we zaterdag samen naar de ramen, SM? :D

Over dat vooraf betalen afwerksters in de hand werkt, kan ik je alleen maar gelijk geven. Dat er vooraf dient betaald te worden is echter in het SKW niet de schuld van de dames maar door BEPAALD cliënteel dat er rondloopt.

Het punt van de pooiers brengt ons bij hypocrisie ten top. Dat het bij ramenbuurten barst van de pooiers is een punt dat niet te ontkennen valt. Mooi zo, ik zit in de wereld van de prostitutie en wil die helemaal niet verbloemen. Dat de pooiers mij bloot in het oog lopen, kan mij geen moer schelen. Het hoort er bij. Hopelijk ben je verstandig genoeg om te weten dat elke eurocent die jij aan je saunaclubdames geeft ook in de zakken van een pooier verdwijnt, weliswaar een andere. Verder dank ik de pooiers dat die er zijn want anders kunnen ik en jij beter stoppen met onze hobby. Ik voeg er nog aan toe dat ik denk dat je nog nooit een douche hebt genomen in het SKW en dus niet kan spreken over afgaande gsm's tijdens het douchen. ;) ;D

« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 10:33:47 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #81 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:30:36 »
... aan de bidon NA de sessie.

Bidet zal je bedoelen.  Een bidon is een drinkbus en hangt bij een wielrenner tussen zijn benen aan de buis van de fiets, bij Roberto hangt zijn bidon ook tussen de benen en de dames drinken er graag van denk ik  ;D
 
En van mannen wordt enkel het aanhangsel, dat zo snel mogelijk 50 euro moet opbrengen, van een kattewasje voorzien.
....
Ik heb al verhalen gehoord van lullen die weken niet meer gewassen zijn, mannen wiens piet uren in de wind stinkt, puur kwa hygiëne doet een ramenbuurt m.i. ALTIJD onder bij eender welke saunaclub.

In een saunaclub heb je inderdaad meer tijd om al die witte vellen van je helm te weken, dat klopt  ;D
Zo'n stinkerds zal je ook wel in saunaclubs hebben
 
 
... welke idioot gaat nu voor het genot van een hoertje?

Ik zie niet in wat daar idioot aan is.  Het lijkt me meer een menselijke ingesteldheid.  Net zoals er mensen zijn die plezier hebben aan afgerost te worden of tepelklemmen opgezet te krijgen, zijn er ook mensen die plezier hebben aan lief te zijn.  Ook al is het allemaal dan fake voor de dame.
 
... ze mag zelfs haar vriendje bellen als ik haar neuk, boeit me compleet niet)

Daar heb je nochtans destijds dagen mee te koop gelopen op YBF, dat je ze aan't neuken was terwijl ze haar vriendje belde  O0

ik heb foots zien pingpongen met die met haar serieuze sillis die steeds op hoge hakken ping pong speelde

Welke idioot gaat er nu naar de hoeren om te ping-pongen ?!  In jullie filosofie is het toch "rammen en weg die handel !  Up, neeeexxxt !!!".  Is een contradictie met "wie gaat nu voor het genot van een hoertje" ?  [sarcasme mode aan] Waarom zou je ze plezieren ?  Het zijn toch allemaal maar hoeren ?! [sarcasme mode uit]
 
-all-in daghotel; eten en drankjes gratis; de freet gaat van kotskwaliteit in LR (LR heeft GT van de troon gestoten en wordt uitgeroepen tot kot met de slechtste freet, over de zeer goede kwaliteit van PHG, ACA, VV, ... tot de top, namelijk PSR; je moet er geweest zijn om het te geloven; als ik foots erover hoorde vertellen dacht ik ja ja, wie gaat er nu naar een saunaclub om goed te eten; mijn antwoord: IK vanaf dat ik er eenmaal geweest was; onvoorstelbaar, een digitaal menu met 4 of 6 hoofdschotels, en een omelet en een pannekoek, en desserts en en en... onvoorstelbaar dat ze dat plus de andere fasciliteiten aan die spotprijs kunnen blijven aanbieden; chapeau

Misschien zijn ze een onderdeel van Lunch Garden, voor wie dit lekker vindt.  Een kinderhand is snel gevuld en een Hollander is snel tevreden.
 
-het weerbericht; niks van aantrekken dat het nu vriest buiten of dat het 20 graden is, je zit lekker warm, en je hoeft niet de ganse dag in de regen langs de ramen te slenteren, of je om de haverklap te gaan opwarmen omdat de ballen van je lijf vriezen, niks van dit alles, je krijgt een badjas aan en binnen zijn het overal zeer aangename temperaturen, de meiden loper er namelijk in strandtenue; in het skw daarentegen ben je afhankelijk van het weer, niet prettig om kleddernat en geil door de straat te lopen

Dan voel je des te meer de "warmte" bij binnenkomst  ;D
 
In GT is het ook door de kou lopen naar die blokhutjes ... en om te zeggen dat het daar nu steeds zooooo warm is in de winter ... ?!  Dan krijg je de situatie dat het hoertje 5 à 10 minuten bezig is met de airco die ook als verwarmingstoestel moet dienen. 
Blijft over : 20 minuten  C:-) 
 
In SKW zag ik Maria zichzelf wassen.  In saunaclub kan ik alleen maar hopen dat de dame in kwestie zich gewassen heeft, want daar gebeurt dat in 95% van de gevallen gescheiden of buiten het zicht  :-X
 
Jabber

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #82 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:37:10 »
Hangt de bidon niet aan de guidon ?  Ook van fietsen ken ik niet veel  ;D

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #83 Gepost op: 26 oktober 2011, 09:57:25 »
En nu we toch bezig zijn, het aspect HYGIENE is toch ook wel wat minder in de wandelbuurten dan in de saunaclubs....
Ik ken maar weinig meiden die zich douchen in het skw, enkel dat kutje spoelen aan de bidon NA de sessie.
En van mannen wordt enkel het aanhangsel, dat zo snel mogelijk 50 euro moet opbrengen, van een kattewasje voorzien.

Hygiëne is iets waar dagelijks moet aan gewerkt worden. Ik als wandelaar weet waar ik mee bezig ben. De dames weten waar ze mee bezig zijn. Als je het nog moet redden met een douche vlak voor dat je gaat wandelen of werken dan ben je te laat. Aan hygiëne wordt elke dag gewerkt. De meeste die ik ken spoelen hun kut ervoor en erna. Jouw aanhangsel moet in de saunaclub ook geld opbrengen. Die vergelijking gaat niet op, helaas. Verder sla je met die bidon helemaal de bal mis. Een bidon dat is iets anders...

Wat je in het SKW hebt opgelopen weet ik niet. In GT had je al prijs van de eerste keer! Hygiënischer, juist ja!

In een saunaclub hebben de mannen de mogelijkheid tot douchen, en er wordt ook verondersteld dat de meesten dat doen, alsook de meiden.
Ik heb al verhalen gehoord van lullen die weken niet meer gewassen zijn, mannen wiens piet uren in de wind stinkt, puur kwa hygiëne doet een ramenbuurt m.i. ALTIJD onder bij eender welke saunaclub.

Quatch, SM en je weet het. Elk mens heeft de mogelijkheid tot douchen. De wandelaars die ik in het SKW zie rondlopen zijn geen marginalen. Verhalen hoor je overal, ze zeggen dat, cafépraat, weet je wel...

Bij de ramen krijg je normaal gezien tegen een schappelijke prijs geen FT vast. Dat stoort me ook niet want het doet me eigenlijk niks. Ik kom het liefste in de kut. Verder is die FT alleen maar oke als die perfect wordt uitgevoerd. Ook in een saunaclub ben je daar niet zeker van als je de dame niet kent.

Ik ben eigenlijk aan de ramen zeker dat ik geen zaad van een andere vent in mijn mond krijg. Hygiëne weet je wel? ???

Zoals je zegt, verondersteld te douchen. Dat duidt er niet op dat dat ook effectief is gebeurd!

VOORDELEN RAMENBUURT
-goed voor een snelle wip
-50 euro

Haha, ik lach me te pletter met deze theorie. Je bent toch wel zeker dat je 20 jaar in het SKW hebt rond gelopen? Ik betaal de dames die ik goed ken nooit meer dan 100 euro per uur. Jij toch ook, dacht ik? Ja, 100 euro voor een uurtje seks is inderdaad een snelle wip. ??? Uiteraard moet je dan een bekende zijn voor de dames, vooraleer je dat punt weer gaat aanhalen. Awel, ja ik ben daar een bekende en ik mag die "verworven" rechten uitbuiten. ;) Ik voeg er ook nog aan toe dat bij bepaalde dames - ook al ken je ze goed - de prijs gewoon 200 euro blijft. Maar dat is evenveel als in GT want daar zag ik ook heren 50 euro in de douches afdokken om slechts 10 minuten op kamer geweest te zijn. Velen deden er nog een fooi bij, begrijpe wie kan? :-\



VOORDELEN SAUNACLUB
-gezelliger (ja, ik ben dan maar een homo, is goed voor me, maar eentje die wel graag vrouwen neukt)
-veel meer waar voor je centen
-snoepwinkel voor volwassenen
-hygiënischer
-veel meer relaxxx
-veel hogere standaardservice dan in een ramenbuurt (vooraleer de opmerking komt, gedwongen zijn ze allemaal op de een of andere manier; de ene moet de velgen van haar pimp afdokken, de andere moet kunstbenen aanschaffen voor de overreden broer, de andere nieuwe poten voor de buffalo; hier worden de meiden gepimpt door schoenenverkopers, in Azië door hun eigen familie; en een andere wordt gepimpt door zichzelf omdat ze shopverslaafd is en zichzelf zo de druk oplegt die job te doen; ieder hoertje heeft dus wel een DWINGENDE (voor zichzelf of de naaste omgeving dan dwingend) reden om hoertje te zijn.
-een heel andere beleving in een ontspannen sfeer (GT te buiten gelaten )
-minder risico op afwerkstertjes (en in het skw staat een man gemiddeld na 11 minuten terug op straat) en (noem het voor mijn part gedwongen) 50 euro dus echt voor een half uur (alweer, we kunnen doordraven over die gedwongen services; zelfs Roberto zegt dat P&N de standaard is, en we kunnen dan heel onze hobby wel in twijfel trekken, maar eigenlijk is dat ook maar de norm in saunaclubland; in saunaclubland het pijpen zonder rubbertje, in ramenland met (ook hier kunnen we weer een hele discussie aangaan, nutteloze discussie, normen en standaarden zijn zelfs in het gewone leven helemaal anders in pakweg Belgenland en Nederlandersland)); over naar het tongen? (ach, tongen is een en tongen is twee, en als ik voel dat het een is, dan ga ik gewoon war harder door met neuken, waar ligt het probleem eigenlijk, ik zoek geen lief, ik neuk een hoertje, daar draait het uiteindelijk om, om mijn genot, en dat kan cru overkomen, maar welke idioot gaat nu voor het genot van een hoertje? wakker worden, of toch stoppen met dromen, hun enige genot is wat ze overhouden na aftrek pimpkosten en buffalopoten, wat hun netto opbrengst is, we hoeven ze toch niet klaar te neuken, vingeren of beffen, ten eerste komt een hoertje in 99.99 % van haar kamergangen NIET klaar en als het dan toch gebeurt is het een accident de parcours, en gaan ze het zeker niet vertellen, en ten tweede interesseert het me geen ene moer, ze mag zelfs haar vriendje bellen als ik haar neuk, boeit me compleet niet)
-saunaclubfasciliteiten (en zelfs poolen en pingpongen in PSR; ik lachte hier ook erg hard mee toen ik de uitgebreide recensie van Seks & Fun verscheen over PSR. Hier is hij weer met iets, dacht ik bij mezelf. Pingpongen en poolen, stel je dat maar eens voor in een saunaclub. Ik kan je zeggen, ik heb daar een aardig partijtje gepoold tegen een Thaise (wel erg hele) schone in ontbloot onderlijf(met bloot kutje dus) en ik heb foots zien pingpongen met die met haar serieuze sillis die steeds op hoge hakken ping pong speelde, allebei momenten om te koesteren
-all-in daghotel; eten en drankjes gratis; de freet gaat van kotskwaliteit in LR (LR heeft GT van de troon gestoten en wordt uitgeroepen tot kot met de slechtste freet, over de zeer goede kwaliteit van PHG, ACA, VV, ... tot de top, namelijk PSR; je moet er geweest zijn om het te geloven; als ik foots erover hoorde vertellen dacht ik ja ja, wie gaat er nu naar een saunaclub om goed te eten; mijn antwoord: IK vanaf dat ik er eenmaal geweest was; onvoorstelbaar, een digitaal menu met 4 of 6 hoofdschotels, en een omelet en een pannekoek, en desserts en en en... onvoorstelbaar dat ze dat plus de andere fasciliteiten aan die spotprijs kunnen blijven aanbieden; chapeau
-het weerbericht; niks van aantrekken dat het nu vriest buiten of dat het 20 graden is, je zit lekker warm, en je hoeft niet de ganse dag in de regen langs de ramen te slenteren, of je om de haverklap te gaan opwarmen omdat de ballen van je lijf vriezen, niks van dit alles, je krijgt een badjas aan en binnen zijn het overal zeer aangename temperaturen, de meiden loper er namelijk in strandtenue; in het skw daarentegen ben je afhankelijk van het weer, niet prettig om kleddernat en geil door de straat te lopen
-ik laat Picasso ook nog wat aanvullen, leuk dat hij me gaat helpen hierin ...  ;D

Dat jij een homo bent, heb ik nooit gezegd. Ik heb gezegd dat ik het gevoel had, dat er aan de douches kerels staan die erop kicken om blote venten te zien. Dat zal mij worst wezen. Ik heb genoeg onder de douches gestaan met andere venten. Ik haalde dat punt gewoon aan. Terecht, mijns inziens. Verder vind ik het normaal dat er tussen de beren amicaal met elkaar wordt om gegaan. ;)

Dat je meer waar krijgt voor je centen hangt van je profiel als hoerenloper af. Als ik gewoon wil wippen zonder surplus, dan kan ik dat in het SKW voor de prijs van 75 euro. Die 75 is ruim geschat! De wip, autokosten en drank. In een club ben je die centen al kwijt alvorens je gevogeld hebt. Dat je daarvoor kan eten en in bad zitten in de saunaclub, interesseert MIJ geen bal. IK ga niet op kuuroord, ik ga naar de wijven.

Je punt van hygiënischer is goed mogelijk. Toch blijf ik erbij dat daar elke dag aan moet gewerkt worden. Je red het niet met snel een douche te nemen voordat je gaat vogelen.

Dat het relaxxx is dat kan. Ik vond het in GT helemaal niet relaxxx, ik werd er omver gelopen door jan en alleman. Het jaaggedrag van de dames kon me ook niet bekoren maar maak je niet ongerust, ik was mans genoeg om beleefd toch kordaat neen te zeggen tegen de dames die me niet konden bekoren. In het SKW vind ik het ongeacht het weer dus altijd relaxxx. Rustig mijn wandelingetje, sigaretje en red bull bij de hand. Bekende wandelaars groeten, bepaalde dames groeten. Zo voel ik het aan.

Veel hogere standaardservice. Je zal wel gelijk hebben maar ik heb er niks van gemerkt. Ik heb 4 dames gekamerd in GT en ik vond me SLECHTER bediend dan in het SKW. Daar kan en wil ik niet voor naar Duitsland rijden.

Een heel andere beleving behalve GT. Zo zet je me al buitenspel en dat is gemakkelijk. Is GT dan niet de clubs der clubs. Is GT dan niet de bekendste saunaclub. Toen ik over saunaclubs hoorde, was het eerste wat ik hoorde GT... GT is dus naar mijn mening representatief voor de clubs in NRW. Ik ken hoerenlopers die al 5 jaar clubben en verder naar het Oosten uitwijken omdat zij mij kwamen vertellen dat GT, LR en VV momenteel veel veel slechter is dan het SKW! Deze mensen gaan van miserie naar Oase, Bernds en Freude in Bochum. Toch wel veel werk om na 20 minuten je kwakje te lozen.

Minder risico op afwerkstertjes. Inderdaad doordat je vooraf moet betalen. Je weet dat je zevert als je zegt dat je na 11 minuten terug op straat staat. De standaardtijd is 20 minuten. Als je je kan bedwingen - en dat mag voor jouw toch geen enkel probleem zijn - als oude man en bij lamentabele service om het 20 minuten uit te houden? :D Zelden dat de laatste 2 jaren een dame tegen mij heeft gezegd dat de tijd op was. Op 200 fucks is dat pakweg de laatste twee jaar 4 keer gebeurd. Nihil dus. En nee, ik kom niet na 10 minuutjes...

Saunaclubfaciliteiten. Ik ben niet geïnteresseerd om te staan ping pongen of poolen met een of andere hoer. Poolen doe ik met mijn echte maten in de kroeg. Sorry, ik ben een echte hoerenloper en ben alles behalve geïnteresseerd in een spelletje pool voor de kamergang en al zeker niet na de kamergang.

Het weerbericht: Is Duitsland dan zo gemakkelijk te bereiken met sneeuwval en ijsweg? Een echte hoerenloper gaat immers meermaals per week...
En met wat nu komt, lach ik met pletter: "De meiden lopen er namelijk in strandtenue"! Ja, in het SKW hebben ze een pattattenzak aan, inderdaad! ;D
Verder laat ik mij niet afschrikken door gelijk welk weertype.
Deze zomer heeft het in juli zo goed als elke dag geregend. Awel, ik was elke dag present. Of ik daar nat van wordt, interesseert me geen bal. Op een gegeven moment liep ik als enige door een regengordijn. Ik had er plezier in, ik heb die dag twee kamergangen gemaakt! Een bij Klara en een bij Anna. Die dames hebben mij ontvangen als een wereldreiziger die 2 jaar van huis weg was. Doordat het bleef regenen, was ik heel lang op de kamer zonder meerprijs maar dat doet niet ter zake. Ook in de winter en bij vriestemperaturen ben ik present. Tegen de koude kan men zich kleden.

Uiteraard juich ik de leuke en nuchtere posts van Picasso in deze discussie toe! Wel jammer dat een man van jouw kaliber zich moet beroepen op een vriend om het laken helemaal naar je toe te trekken. Dat siert je niet :D
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 12:28:49 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #84 Gepost op: 26 oktober 2011, 10:06:35 »
Dat zeggen vaak de voorstanders van de ramenbuurten. Men heeft het over pijptechnieken...
Een breed ervaren hoerenloper weet echter dat het verschil niet gaat om techniek maar domweg om een stuk plastic die het directe vlees tegen vlees contact verhindert. Dat vlees tegen vlees contact geeft meer intimiteit en een grotere geilheidsgevoel. Datzelfde effect geeft het tongzoenen ook.

Verder kan het best zo zijn dat je vele malen beter met condoom bent gepijpt maar geen enkele van die keren heeft de dame de sperma van haar tong via haar kin op haar tieten laten druppelen terwijl ze je recht in de ogen blijft aankijken  :P

Toch zie ik pijpen zonder alleen als meerwaarde als de dame KAN pijpen. Hoeveel kunnen er pijpen? In mijn opinie niet zoveel. Al vele malen ben ik beter gepijpt met dan zonder condoom...

Onzin, het gaat wel om techniek. Het gaat erom over hoe de fluit bespeeld wordt. Ik ben veel gepijpt geweest zonder, nog veel meer met. Het doet me niks als een dame mijn leuter zonder condoom in haar mond neemt en niet kan pijpen met flapperende tong en niet de juiste druk zet...

Aan likjes en slap geslurp op je eikel zonder condoom heb je niets. Ik heb niet veel nodig om geil te zijn met of zonder voor mij is het Egal! Tongzoenen vermindert mijn geilheid als ik merk  dat de dame niet doorkust. Je tongt of je tongt niet. Bij die dames uit GT heb ik het gewoon afgekapt. De dames in het SKW die het wel doen bij mij, kussen tenminste door.

Neen, dat is niet gebeurd dat mijn sperma over haar kin liep enz... Ik denk eigenlijk dat het me niet zoveel zou doen...
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 10:23:37 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #85 Gepost op: 26 oktober 2011, 10:09:33 »
Duidelijk, laat pakweg Nicky (ja, hier is hij weer met zijn Nicky) je pijpen zonder condoom en daarna met condoom. Niet haar pijpkwaliteiten maar dat gevoel van die warme mond (ja, ik ben een vetzak) vervalt volledig bij het PMC. Ik denk dat dit wel duidelijk is voor iedereen, het rubber is een wereld van verschil.
Kunnen we naadloos overgaan, en bij het neuken dan. Akkoord, ook neuken zonder is voor iedereen veel aangenamer dan neuken met condoom. We zijn niet hypokriet toch. Daar echter is de risicofaktor zo groot dat ieder weldenkend mens tijdens het neuken met wisselende partners (mooi woord voor hoertjes neen?) een rubber zou moeten gebruiken. Niet lullen, condoompie vullen.
Het tongzoenen geilt mij gewoon op, Pica, en gaat mij niet zo over intimiteit, mij persoonlijk dan. Lekker wild kussen (Carmen indachtig) is voor mijn geilheidsgevoel zwaar bevorderend, kan ook niet anders als je opgevreten wordt, neen, haast verkracht door Carmen.


Ik geef Picasso voor een keertje gelijk. Dit loopt nooit goed af, Pica en sexmachine aka erpee op één en dezelfde lijn  8)

Ja, je bent er weer met je Nicky en je Carmen! Tegenwoordig sleur je er Picasso ook nog bij! ;D
Dit toont voor mij aan dat er in de saunaclubs veel dames zitten die hun geld niet waard zijn, anders had je het niet constant over Nicky en Carmen! Ik mocht aan den lijve ondervinden dat er in GT HEEL WAT afwerkertjes zitten.
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 11:15:55 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #86 Gepost op: 26 oktober 2011, 10:11:18 »
Daarom prikkelt het bijvoorbeeld als een dame je recht in de ogen aan kijkt.

Maak je geen zorgen! Ook in het SKW hebben de dames 2 ogen. Daar kijken ze ook mee! ;D

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #87 Gepost op: 26 oktober 2011, 10:36:47 »
 
... ze mag zelfs haar vriendje bellen als ik haar neuk, boeit me compleet niet)

Ook hier sla je wederom de bal mis! Ze neukte jou in plaats van jij haar! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #88 Gepost op: 26 oktober 2011, 13:28:50 »

... ze mag zelfs haar vriendje bellen als ik haar neuk, boeit me compleet niet)

Ook hier sla je wederom de bal mis! Ze neukte jou in plaats van jij haar! ;D
Neen, ik neukte haar. maar jij mag van mij denken wat je wil, uiteraard kan je pas vergelijken als je meerdere dingen kent.
En laat nu net die twee hulpjes van mekaar hier enkel in GT geweest zijn. De moederclub? Nope, dat is en blijft PHG, geopend in 1993.....
Als er aangehaald wordt dat ik 20 jaar in het skw rond heb gelopen, was daar maar één enkele reden voor....
IK KENDE TOEN DE SAUNACLUBS NOG NIET 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #89 Gepost op: 26 oktober 2011, 13:37:43 »
Neen, neen! Er moet niet gezeverd worden.

Het kan zijn dat jij de saunaclubs niet kende maar je kende wel escort.

Escort waar er getongd wordt, waar er gepijpt wordt zonder...

Toch liep je rond in het SKW. Dat getuigt dat het daar allemaal niet zo slecht is dan dat jij hier schrijft.

Nogmaals lees je recensie van Agnieszka door. Niet wat je over haar schrijft maar de volgende zinnen:

Het was spetterend en nummer 4 op rij in het skw die meer dan aan mijn normen voldeed. Wetende dat ik toch 3 jaar exclusief heb gesaunaclubt, enkel omdat de service beter was voor de centen, moet ik toch mijn mening gaan herzien.
Vier op vier kan geen toevalstreffer meer zijn.




Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...