Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215111 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #105 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:29:06 »
Inderdaad! Er is absoluut geen sprake van een rel tussen sexmachine en mij! We voeren een discussie op het scherp van de snee, die aangenaam te lezen is voor onze leden!

Voor zover ik weet, heb ik je niet onder de gordel getrapt eh sexmachine!

Tot aan de ramen schoonheid! :-*
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #106 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:30:01 »
Inderdaad! Er is absoluut geen sprake van een rel tussen sexmachine en mij! We voeren een discussie op het scherp van de snee, die aangenaam te lezen is voor onze leden!

Tot aan de ramen schoonheid! :-*
Tot in PSR, schatje  :-*
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #107 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:34:30 »


15 grietjes met absolute TOPservice, 100 goed tot uitstekend, 200 middenmoot en 50 waarvan de service slecht is, vind ik een betere verhouding.
Die 115 goede weet ik te vinden en houden mij in Antwerpen!
Komaan, niet zeiken he schatje, 100 goed tot uitstekend? In het skw, neen, echt niet.
15 goeden, ok, de rest neem ik niet met een korrelzout, maar met een hele zoutmijn.
Komaan Roberto, dan moet je echt dringend naar een saunaclub toe  ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #108 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:37:55 »
Mijn beste,

Hoeveel vrouwen heb jij vanaf 1 januari dit jaar gekamerd in SKW. Als het er 10 waren zal het veel zijn zekers...
Over de periode ervoor moet je ook niet komen neuten want je hebt 3 jaar lang exclusief gesaunaclubt!

Jij schrijft Agnieszka al de hemel in. Van die overenthousiaste recensie zal je al wel dik spijt hebben! :D Ze staat in mijn lijst van vrouwen die ik dit jaar gekamerd heb in SKW ergens op plaats 35!

Je moet dus dringend naar de ramen!

Tot zaterdag in het SKW eh schoonheid! :-*

Zo blijft die geweldige discussie hier maar duren!
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 16:39:45 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #109 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:42:58 »
Mijn beste,

Hoeveel vrouwen heb jij vanaf 1 januari dit jaar gekamerd in SKW. Als het er 10 waren zal het veel zijn zekers...
Over de periode ervoor moet je ook niet komen neuten want je hebt 3 jaar lang exclusief gesaunaclubt!

Jij schrijft Agnieszka al de hemel in. Ze staat in mijn lijst van vrouwen die ik dit jaar gekamerd heb in SKW ergens op plaats 35!

Je moet dus dringend naar de ramen!

Tot zaterdag in het SKW eh schoonheid! :-*

Zo blijft die geweldige discussie hier maar duren!
Ik heb nadien ook geschreven dat ik niet meer naar Agnieski zou gaan.
Het maakt niet uit hoeveel ik er heb gekamerd, want 85 percent zijn waardeloze stoephoeren waar je na elf minuten terug op straat staat en die ongeinteresseerd pijpen en neuken.
Dan kan ik er gewoon beter zelf aan trekken, doet veel beter.
Ik ben dit jaar bij de zogenaamde top 5 in het skw geweest, beste schat, en eerlijk? Allemaal slechter dan een gewone niet eens goede saunaclubbeurt.
Die thaise bijvoorbeeld van de SS 16/2 wordt de hoogte ingeschreven, en is, als ik eerlijk moet zijn WAARDELOOS. Als die die service in een saunaclub geeft, verdient ze NADA, NUL euro.
Dus als ik in het skw schrijf dat het top is, dan moet je dat als top skw beschouwen, maar momenteel kan ik er geen vijf opnoemen die me kunnen verleiden haar raampjes binnen te gaan.
Helaas schatje


sexmachientje  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #110 Gepost op: 26 oktober 2011, 16:51:09 »
Dan heb ik met jou compassie dat je bij die waardeloze stoephoeren 20 jaar lang je centjes bent gaan deponeren. ;D Je lult maar wat om je gelijk binnen te halen maar weet dat jouw waarheid niet de volledige juiste is.

Verder heb ik mijn top 5 al gegeven maar ik doe graag een uitbreiding:

Mirela,
Tereza,
Ambra,
Sandra,
Kathy,
Monika,
Maria,
Stefanie,
Vera,
Andrea,
Jozefa,


De enige uit die lijst waar je bent binnen geweest is volgens mij Stefanie! Dan is het toch wel triest om over stoephoeren te spreken waar je na elf minuten buiten staat! ;D

Maar goed, ik ga niet meer reageren. Ik ga een neukmatch spelen!

PS: Als ik je heb beledigd dan ban je me maar! :D
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 16:55:09 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #111 Gepost op: 26 oktober 2011, 21:26:22 »
Voilà, je komt in het straat en je hebt zoals je zelf zegt "lekker getongzoend". Dat is goed toch? :)
Hebben de dames in het SKW een bronzen tong en die van Duitsland een gouden?

Ik ben heel content in het SKW en ik vind het er leuk toeven!
Roberto, je kent Pica nog niet.
Die geile Spanjool wil gewoon alle wijven neuken die onbereikbaar en onbeschikbaar zijn, zo heeft hij de bazin van VM getongd, probeert hij iedere theke binnen te draaien, en die vrouwen kunnen tongen is voor hem gewoon een extra geil gevoel ha ha.
Iedere gek zijn gebrek.
En er zijn er hier die niet begrijpen dat er niet echt geschimpt wordt tussen Roberto en mij, maar het is een geweldige discussie. Onder de gordel trappen is makkelijk maar o zo stom.
Gelukkig lopen er nog snollen naar het skw, anders zaten de saunaclubs overvol met die wandelaars;
Wat me wel zeer erg opvalt. De die hards, zoals IKZELF er eentje was, en ook Bema en Elwood, zijn heel erg moeilijk te overtuigen, en nu ook Roberto.
Ik was even erg als jij Roberto, en zwoor bij het skw, als je dan in meerdere saunaclubs komt, dan geet er een heel andere wereld voor je open qua sexbeleving.
Elwood en Bema hebben we nooit kunnen meekrijgen, die hebben schrik om moeten toe te geven dat het ook leuk is in een club, en Roberto? Dat gaat niet lang duren....


sexmachine

Onder de gordel trappen is makkelijk maar o zo stom.

Meneer mag rellen en wild om zich heen trappen en te pas en te onpas iedereen steken onder water geven, maar als dit eens terug gebeurt ... holapola !  Echt zielig !  :(

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #112 Gepost op: 26 oktober 2011, 21:31:59 »
Dan heb ik met jou compassie dat je bij die waardeloze stoephoeren 20 jaar lang je centjes bent gaan deponeren. ;D Je lult maar wat om je gelijk binnen te halen maar weet dat jouw waarheid niet de volledige juiste is.

Verder heb ik mijn top 5 al gegeven maar ik doe graag een uitbreiding:

Mirela,
Tereza,
Ambra,
Sandra,
Kathy,
Monika,
Maria,
Stefanie,
Vera,
Andrea,
Jozefa,


De enige uit die lijst waar je bent binnen geweest is volgens mij Stefanie! Dan is het toch wel triest om over stoephoeren te spreken waar je na elf minuten buiten staat! ;D

Maar goed, ik ga niet meer reageren. Ik ga een neukmatch spelen!

PS: Als ik je heb beledigd dan ban je me maar! :D
Je bent al lang geband, maar je weet het niet, de enige die dit kunnen lezen zijn jabber, jij, Pica en ik
Andrea? Zet jij Andrea op je lijstje? En je zei me verleden week nog dat ze eigenlijk in het skw een waardeloze fuck was
Ik lul niet zomaar wat, je leest erg slecht wat ik schrijf, en weet jij nog van de tijd dat een fuck 500 tot 1000 BEF was? Toen hing jij ook al aan de tetten, maar enkel voor de melk, snotter  ;) ;D
Ja, eigenlijk is geen enkel wijf het waard om je centen bij te deponeren, dus verdeel ik het liever over duizenden waardeloze stoephoeren, dan aan een waardeloze stoephoer in huis.
Roberto, we worden grof, straks gaan de mensen deze discussies nog leuk vinden ook, dus we stoppen er best mee, anders moet ik het serverpakket upgraden of we gaan iedere week enkele uren de ether uit zoals onze 'vrienden' van ybf  ???
Dus kappen ha ha  >:D :-\



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #113 Gepost op: 26 oktober 2011, 21:37:55 »
Allo Jabber,
als je gefrustreerd bent, ga dan naar een hoer vent, in plaats van echt kwaad te worden.
Roberto en ik lachen ons een ongeluk, en jij meent het nog ook.
Sex tekort? Dan moet je naar een hoer gaan, daarvoor dient dit forum
Kan je de humor van Roberto niet begrijpen? Denk je nu echt dat Roberto niet weet dat het in de saunaclubs beter toeven is?
Ik zal je eens iets verklappen, en misschien begrijp je dan waarom deze discussie zo leuk is.
Roberto heeft me persoonlijk gezegd, een tweetal weken geleden, dat hij het wel weet dat saunaclubs goed zijn, maar dat hij niet gaat. Om de simpele reden dat hij dan nog drie keer zo veel geld gaat opneuken als nu en op slag verslaafd gaat worden.
Nu gij weer Jabber, en lachen he, morgen wordt alleen maar erger  ;D



Voilà, je komt in het straat en je hebt zoals je zelf zegt "lekker getongzoend". Dat is goed toch? :)
Hebben de dames in het SKW een bronzen tong en die van Duitsland een gouden?

Ik ben heel content in het SKW en ik vind het er leuk toeven!
Roberto, je kent Pica nog niet.
Die geile Spanjool wil gewoon alle wijven neuken die onbereikbaar en onbeschikbaar zijn, zo heeft hij de bazin van VM getongd, probeert hij iedere theke binnen te draaien, en die vrouwen kunnen tongen is voor hem gewoon een extra geil gevoel ha ha.
Iedere gek zijn gebrek.
En er zijn er hier die niet begrijpen dat er niet echt geschimpt wordt tussen Roberto en mij, maar het is een geweldige discussie. Onder de gordel trappen is makkelijk maar o zo stom.
Gelukkig lopen er nog snollen naar het skw, anders zaten de saunaclubs overvol met die wandelaars;
Wat me wel zeer erg opvalt. De die hards, zoals IKZELF er eentje was, en ook Bema en Elwood, zijn heel erg moeilijk te overtuigen, en nu ook Roberto.
Ik was even erg als jij Roberto, en zwoor bij het skw, als je dan in meerdere saunaclubs komt, dan geet er een heel andere wereld voor je open qua sexbeleving.
Elwood en Bema hebben we nooit kunnen meekrijgen, die hebben schrik om moeten toe te geven dat het ook leuk is in een club, en Roberto? Dat gaat niet lang duren....


sexmachine

Onder de gordel trappen is makkelijk maar o zo stom.

Meneer mag rellen en wild om zich heen trappen en te pas en te onpas iedereen steken onder water geven, maar als dit eens terug gebeurt ... holapola !  Echt zielig !  :(
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #114 Gepost op: 26 oktober 2011, 21:53:23 »
Wat een discussie en leuk te lezen hoe ieder enkel zijn waarheid neerschrijft en daarvoor ge gekste toeren uithaalt.  Lees de stukjes van jezelf een na en je zal merken dat jullie beiden alles in jullie voordeel scheeftrekken.

Ik heb nu geen tijd maar reageer nog wel eens uitgebreider.

Een bijkomend nadeel in saunaclubs is dat je geremd bent om tot speciale fantasietjes over te gaan op kamer omdat anders alle dames (en vele beren) in een mum van tijd weten welke gekke fantasietjes jij leuk vindt  ;).

Ik ben een saunaclubman omdat ik voor het totale concept (bewust!) ga.  Wie enkel wil neuken (snelle wip) is voordeliger uit in het SKW.  No-nonsens-gedoe daar.  Punt uit, andere lijn!  Er zijn mannen die niet meer willen. 

Overigens heeft hij wel een punt meerdere) als hij saunaclubs beschrijft, ludiek maar bevat grote grond van waarheid.  Je moet al bedreven zijn in saunaclubben om daar niet aan mee te doen.  Ik ben bedreven.  Ik doe daar mijn ding.  Met de vrouwen flirten, neuken, uitgebreid wellnessen en eten en drinken.  Lullen met mannen over de andere mannen en de vrouwen beperkt ik tot het minimum.  Resultaat: ze noemen mij associaal.  Geen probeem.  Tegenwoordig ga ik ook alleen naar de clubs.  No prob, ik doe en laat wat ik wil en wanneer ik wil  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #115 Gepost op: 26 oktober 2011, 21:58:24 »
Geweldige animo hier :)
Raambuurten versus Duitse saunaclubs.
Eigenlijk gaat het in weze niet om raambuurten,saunaclubs,PT's enz...maar wel om die KLIK met de dame.
Je kan inderdaad slechte sex hebben in de Duitse club en een mega sessie hebben in één of andere raambuurt.
En andersom natuurlijk ;)
Dit forum begint leuker en leuker te worden...hier zitten echte venten C:-)

Grtz,Dolfmeister

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #116 Gepost op: 26 oktober 2011, 22:01:39 »
Wat een discussie en leuk te lezen hoe ieder enkel zijn waarheid neerschrijft en daarvoor ge gekste toeren uithaalt.  Lees de stukjes van jezelf een na en je zal merken dat jullie beiden alles in jullie voordeel scheeftrekken.

Ik heb nu geen tijd maar reageer nog wel eens uitgebreider.

Een bijkomend nadeel in saunaclubs is dat je geremd bent om tot speciale fantasietjes over te gaan op kamer omdat anders alle dames (en vele beren) in een mum van tijd weten welke gekke fantasietjes jij leuk vindt  ;) .

Ik ben een saunaclubman omdat ik voor het totale concept (bewust!) ga.  Wie enkel wil neuken (snelle wip) is voordeliger uit in het SKW.  No-nonsens-gedoe daar.  Punt uit, andere lijn!  Er zijn mannen die niet meer willen. 

Overigens heeft hij wel een punt meerdere) als hij saunaclubs beschrijft, ludiek maar bevat grote grond van waarheid.  Je moet al bedreven zijn in saunaclubben om daar niet aan mee te doen.  Ik ben bedreven.  Ik doe daar mijn ding.  Met de vrouwen flirten, neuken, uitgebreid wellnessen en eten en drinken.  Lullen met mannen over de andere mannen en de vrouwen beperkt ik tot het minimum.  Resultaat: ze noemen mij associaal.  Geen probeem.  Tegenwoordig ga ik ook alleen naar de clubs.  No prob, ik doe en laat wat ik wil en wanneer ik wil  ;) .
Ha ha, SEF, je snapt ook de humor niet.
Uiteraard is een snelle fuck beter in het skw, tenzij je in Duisburg woont.
Je moet een kiek zijn als je niet weet dat je voor een snelle fuck niet naar een saunaclub moet gaan, je bent vier uur onderweg alleen al heen en terug.
Je logica is er een van een trambestuurder, die kan ook niet ontsporen.
Alleen is er geen enkele in het skw waar jij naartoe zou gaan, omdat je simpelweg niet tevreden bent over de service, anders hing jij niet ieder weekend en heel je verlof in de clubs. Niet enkel het concept telt voor jou, ook de seksbeleving, en je krijgt stomweg niet hetzelfde in het skw voor je centen als in de saunaclubs.
En zet het hier nu eens neer voor ons, asoke (dat is een grapje he SEF), welke dames in het skw geven jou saunaclubkwaliteit, dus al wat je krijgt in een saunaclub voor je 50 euro, de volle dertig minuten, met alle seksuele handelingen. Kom, als je A zegt, ook B zeggen he  ;D :P
ASO  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #117 Gepost op: 26 oktober 2011, 22:29:55 »
Omdat er maar één waarheid is en dat is de waarheid, en SEF over ieder zijn waarheid praat, gaan we het over een andere boeg gooien.
iedereen kan hier de voordelen opsommen van het skw of de saunaclubs.

ENKEL DE VOORDELEN, NIET DE NADELEN, zo blijven we positief.
Dus voordelen saunaclubs VS voordelen SKW.
Ik ben benieuwd  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #118 Gepost op: 27 oktober 2011, 00:57:06 »
Andrea? Zet jij Andrea op je lijstje? En je zei me verleden week nog dat ze eigenlijk in het skw een waardeloze fuck was

Weer komt maar eens tot uiting hoe slecht jij het SKW eigenlijk kent! ;D In het SKW werken 5 Andreas verdeeld over de dag- en nachtshift! Maar goed, dat kon jij uiteraard niet weten...

De Andrea die ik bij de toppers zet is die uit de Villa Tinto 7! Doe er  jullie voordeel mee heren. Tongzoenen al volonté! Jaja, bij het eerste bezoek! Check it out! 
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #119 Gepost op: 27 oktober 2011, 01:02:27 »
Roberto heeft me persoonlijk gezegd, een tweetal weken geleden, dat hij het wel weet dat saunaclubs goed zijn, maar dat hij niet gaat. Om de simpele reden dat hij dan nog drie keer zo veel geld gaat opneuken als nu en op slag verslaafd gaat worden.

Weer neut je er maar op los. Logisch, je bent een controlefreak en voelt dat je het niet kan halen tegen mijn met feiten onderbouwde weerleggingen dat de clubs beter zijn dan het SKW! Je begint te stampvoeten als een kind dat zijn gelijk wil halen. ;D

Ik heb dat tegen jouw gezegd! Inderdaad! Wat moet ik anders? We zien elkaar meermaals per week en steeds zit jij aan mijn kop te zagen over PSR! Dit terwijl ik aan het denken ben welke dame ik ga neuken in het SKW voordat ik van jou naar mijn huis rijdt...

Zo was ik toch tijdelijk van je gezaag af...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...