Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #165 Gepost op: 27 oktober 2011, 22:53:18 »
Gaap gaap, dit is een slaapverwekkende herhaling van zetten.
Net als vroeguh, als ZL het wist draaide hij zich om in de kist.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #166 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:08:01 »
En dan even aan Jabber.......... als jij wassen aan een bidet vergelijkt met deftig doucehn in een saunaclub, ja, watte, hoe vettig kan je zijn?
Ik douche toch liever dan me aan een bidet even te moeten wassen... jij dus niet jabber?
En ik neuk liever met een meid die zich deftig douct dan eentje die haar pruim effe spoelt aan een bidet. Jij niet Jabber?

Ik ga hier niet over discussieren, want dat heeft geen zin.  Maar ik denk niet dat jij al ooit gezien hebt hoe een bidet gebruikt wordt ! 
 
Een dame gaat daar opzitten, met haar benen open.  Daarna kan ze haar flamoes grondig reinigen, alsook haar anus.  Ik durf er vergif op innemen dat het vrouwelijke geslachtsorgaan properder is na het gebruik van een bidet dan na een douche. Ik zie ze al staan onder de douche met haar benen gespreid en dan liggen dabben aan haar flamoes !
 
De dames in de saunaclubs "verfrissen" zich allen apart van de mannen, heel zelden staat er eentje bij de mannen, maar dan is het mijns inziens gewoon om haar haren te wassen.  Het zou me zelfs niet verbazen dat ze ook helemaal NIET douchen tussen de sessies.  Het zou me niet verbazen dat er in zo'n saunaclub een vrouwelijk sanitair is, dat bestaat uit een hele rij bidets naast elkaar !
 
Vermits jij toch niet beft, kan het jou eigenlijk toch allemaal niet schelen ?!  Trouwens, het gebruik van zeep is nefast voor de bacteriële huishouding van zo'n flamoes.  Dan krijg je zo'n zure geur, van die zeepresten.  Er gaat eigenlijk niks boven het gewoon spoelen met water.  De meeste zepen hebben immers niet de juiste PH waarde.  Daarom bestaan er zo'n zaken als Lactacyd.
 
Anders lees je het hier maar eens na : http://www.lactacyd.be/
 
En als je je wil verdiepen in bidets .... http://nl.wikipedia.org/wiki/Bidet
 
In Japan is dit een heel normaal toestel in de badkamer, vroeger zag je dat hier ook veel in badkamers.  Als kinderen dachten we vaak dat het diende om de voeten te wassen, toen waren we nog gelukkig en kenden geen sex haha  ;D
 
Ach ja da's juist, jij hebt tussen de hoeren gewoond zeker een tijdje.  Douchten ze 's nachts voordat ze in jou armpje kwamen liggen ? Ja zeker SM ?  Douchten ze na iedere keer dat je ze te grazen nam ?  Ja zeker SM ?  ;D ;D ;D 
 
 
 Natuurlijke balans 
Van nature heeft je intieme zone een mooi beschermingsmechanisme. Je vagina maakt zelf melkzuur aan dat de zuurgraad in balans houdt. Toch kan de natuurlijke balans van je intieme zone door hele onschuldige dingen verstoord worden. De kans op jeuk of irritatie neemt dan toe. Je intieme zone is namelijk anders dan de rest van je lichaam. Dat vraagt dus ook om een specifieke verzorging.

Gewone douchegel: te hoge pH-waarde voor de intieme zone
Met zeep of een douchegel kun je de natuurlijke bescherming van je intieme zone 'om zeep' helpen.  Een gewone douchegel bevat namelijk zeep. Dat heeft een gemiddelde pH-waarde van 7. Deze is dus niet geschikt voor de intieme zone. De intieme zone heeft een product nodig met een lagere pH-waarde rond de 5.

Alleen water?
Er zijn nog heel veel vrouwen die hun intieme zone uitsluitend met water wassen. Niks mis mee, alleen water heeft een reinigende werking en doet verder niets extra’s voor de natuurlijke balans van je intieme zone. Vergelijk het maar met je huid. Die reinig, verzorg en bescherm je toch ook niet alleen met water?

Alles over pH-waarden
De huid is het grootste orgaan van het lichaam. De zuurgraad van de huid wordt als
pH-waarde aangeduid. Deze pH waarde varieert over het hele lichaam, bijvoorbeeld onder de oksels (pH 9) en tussen de tenen (pH 7). De intieme zone heeft een lagere gemiddelde pH-waarde dan de rest van het lichaam, namelijk rond de 5.



Verstoorde balans
Een te hoge zuurgraad van douchegel of zeep kan er dus voor zorgen dat de natuurlijke bescherming van je intieme zone wordt aangetast. Je wordt dan kwetsbaarder voor jeuk en irritaties. Alledaagse of 'onschuldige' dingen kunnen de natuurlijke balans van je intieme zone verstoren:


 
  • hormonale schommelingen
  • menstruatie
  • strak of synthetisch ondergoed (string) of skinny jeans
  • vrijen
  • verminderde weerstand 
  • gebruik van antibiotica
  Je intieme zone verzorgen
Wil je je intieme zone op een zachte en verantwoorde manier reinigen, verzorgen en beschermen? Kies dan een speciaal op de intieme zone afgestemd, zeepvrij product, dat de natuurlijke balans van je intieme zone helpt behouden, of als dat nodig is, helpt herstellen.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #167 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:15:50 »
Pas op, jabber, dit soort berichten trekt vrouwelijk publiek aan en die gaan dan hier meelezen. Ik zie nu al dat de teller is gestegen tot 27
« Laatst bewerkt op: 27 oktober 2011, 23:17:47 door Picasso »

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #168 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:20:03 »
Pas op, jabber, dit soort berichten trekt vrouwelijk publiek aan en die gaan dan hier meelezen. Ik zie nu al dat de teller is gestegen tot 27

Als ik zeepbellen uit mijn mond wil laten komen, dan koop ik wel een bellenblazer  ;D ;D ;D

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #169 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:22:16 »
... heel zelden staat er eentje bij de mannen, maar dan is het mijns inziens gewoon om haar haren te wassen. 

Of gewoon om klanten te ronselen, die staan te geilen op haar prachtige lichaam.  Als ze dan de zeep nog laat vallen ....  ;D

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #170 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:25:54 »
Pas op, jabber, dit soort berichten trekt vrouwelijk publiek aan en die gaan dan hier meelezen. Ik zie nu al dat de teller is gestegen tot 27

Ik snap niet wat die 27 gasten hier doen.  Ik heb het net getest, je ziet alleen die twee snollen van op de startpagina. Spannend !

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #171 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:26:16 »
Volgens Robert hebben ze daar liever dat hij de zeep laat vallen  ;D

Als ze dan de zeep nog laat vallen ....  ;D

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #172 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:29:27 »
Het waren 27 gebruikers, jabber.  Er zijn nu 3 afgevallen wegens  jouw aanvulling van de zeep laten vallen.

Pas op, jabber, dit soort berichten trekt vrouwelijk publiek aan en die gaan dan hier meelezen. Ik zie nu al dat de teller is gestegen tot 27

Ik snap niet wat die 27 gasten hier doen.  Ik heb het net getest, je ziet alleen die twee snollen van op de startpagina. Spannend !

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #173 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:30:04 »
Volgens Robert hebben ze daar liever dat hij de zeep laat vallen  ;D

Als ze dan de zeep nog laat vallen ....  ;D

Hij bukt door zijn knieen als hij de zeep opraapt  ;)
 
 

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #174 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:33:18 »
Het waren 27 gebruikers, jabber.  Er zijn nu 3 afgevallen wegens  jouw aanvulling van de zeep laten vallen.

Pas op, jabber, dit soort berichten trekt vrouwelijk publiek aan en die gaan dan hier meelezen. Ik zie nu al dat de teller is gestegen tot 27

Ik snap niet wat die 27 gasten hier doen.  Ik heb het net getest, je ziet alleen die twee snollen van op de startpagina. Spannend !

Ik zie   Gasten: 30   en hun aantal stijgt
 
Zitten wij op dezelfde site ?   :P

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #175 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:34:17 »
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ook hier ging hij door zijn knieën.
Sexmachine liet echter uitgebreid zijn achterste zien.

Volgens Robert hebben ze daar liever dat hij de zeep laat vallen  ;D

Als ze dan de zeep nog laat vallen ....  ;D

Hij bukt door zijn knieen als hij de zeep opraapt  ;)

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #176 Gepost op: 27 oktober 2011, 23:35:53 »
Dit is wat ik op dit moment zie:

Gebruikers online
    *Gebruiker: 25
    *Gasten: 31
    *Totaal: 56

Afname van gebruikers (ingelogd) is toename van gasten  ;)


Ik zie   Gasten: 30   en hun aantal stijgt
 
Zitten wij op dezelfde site ?   :P

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #177 Gepost op: 28 oktober 2011, 01:37:59 »
Dit is wat ik op dit moment zie:

Gebruikers online
    *Gebruiker: 25
    *Gasten: 31
    *Totaal: 56

Afname van gebruikers (ingelogd) is toename van gasten  ;)


Ik zie   Gasten: 30   en hun aantal stijgt
 
Zitten wij op dezelfde site ?   :P
Een lid kan een gast zijn maar een gast  geen lid voordat die gast zich registreert als lid, die dan weer een gast kan zijn  ??? :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #178 Gepost op: 28 oktober 2011, 02:15:52 »
Ach ja da's juist, jij hebt tussen de hoeren gewoond zeker een tijdje.  Douchten ze 's nachts voordat ze in jou armpje kwamen liggen ? Ja zeker SM ?  Douchten ze na iedere keer dat je ze te grazen nam ?  Ja zeker SM ?  ;D ;D ;D 
Ik heb tussen de hoeren gewoond een tijdje, en ze gingen zich allemaal douchen voordat ze werkten en voor en na de sessie, stuk voor stuk, allemaal in VM. Ja. Dat ze 's nachts in mijn armen kwamen liggen? Totaal gefrustreerde en overbodige praat Jabber, die we als vrienden aan mekaar vertelden, gooi maar te grabbel, het siert je. Wat is 't, wil je een openlijke discussie lekker tot dit niveau gaan 'afkrikken', je doet maar, ik doe daar niet aan mee. Feit is dat ze steeds douchten, alle Meiden daar.
Natuurlijk had vroeger iedereen een bidet, Jabber, maar dat was de tijd toen een badkuip in het midden van een kamer gevuld werd één maal per week, en alle kinderen een per een in de waskom gingen. Toen bestonder er nog geen baden en douches. Man toch, als jij echt vindt dat een bidet properder is dan een douche, tja, dan kan ik enkel passen, want dat slaat echt alles. En je lul wassen aan de 'pompbak' is properder dan douchen zeker?
En praatte er iemand van zeep aan het kutje, uit een douchekraan komt ook gewoon water zonder kutzeep  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #179 Gepost op: 28 oktober 2011, 06:41:28 »
Dat ze 's nachts in mijn armen kwamen liggen? Totaal gefrustreerde en overbodige praat Jabber, die we als vrienden aan mekaar vertelden, gooi maar te grabbel, het siert je.

Ik dacht je te kennen met een zeer goed geheugen.  Volgens mij heb je dat elders allemaal overvloedig beschreven, je verhalen van in de catacomben van VM.  Dus nu niet doen alsof ik geheimen zou verklappen hé !
 
Ik kan er ook nog altijd een poll van maken als je wil, zo zou jij het doen  ;D ;D ;D ;D ;D