Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215098 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #180 Gepost op: 28 oktober 2011, 07:05:55 »
En je lul wassen aan de 'pompbak' is properder dan douchen zeker?

Zo heb ik het 3 jaar moeten doen in mijn middelbare schooltijd, bij de Paters-Sadisten op internaat.  Terwijl de pater stond te kijken met zijn armen over elkaar, moesten we ons met een 60-tal internen wassen aan de 'pompbak'.  Allemaal jongetjes van tussen de 12 en 15 jaar.  Had ik toen een stinklul SM ?  Ja zeker ?
 
Ik vroeg me destijds altijd af wat die pater in zijn broek had steken, want een GSM was er toen nog niet.
Of toch niet ingeburgerd zoals nu  ;D ;D ;D
 
Het is een hele discussie op zich. Je houdt van beffen of je houdt er niet van !  Voor mij althans is het steeds een leuke beleving.  Het is een onderdeel van mijn sexbeleving.  Het maakt het voor mij allemaal wat menselijker.  Zoals Roberto zijn amandelen flapperen bij het tongzoenen, zo flapperen mijn neusvleugels bij het beffen.  :P
 
En of ze nu ligt te kreunen of niet, dat maakt mij geen bal uit.  Het gaat op dat moment over mijn beleving, niet de hare.  En ja, een beetje hoop ik dat ze het leuk vindt.   Ook al is het maar omdat ze dan zelf niet moet 'werken'.
 
Mijn smaakpapillen mogen dan al wat versleten zijn met ouder worden, maar mijn neus werkt perfect en ik weet dan ook wel nog voor de eerste lik of het allemaal proper is of niet.
 
Jabber

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #181 Gepost op: 28 oktober 2011, 12:21:54 »
Neen, ik zeg niet dat je toen een stinklul had Jabber.
Maar je bent geen 12 jaar meer, en toen waren er geen douches.
Jij rijdt toch ook niet meer met paard en kar, de douche heeft de bidet vervangen, behalve in het skw, daar is de tijd blijven stilstaan.
Ik bef nooit een meid, en al zeker geen die haar kutje spoelt aan een bidet, terwijl er in 2011 douches beschikbaar zijn. Ach ja, in het skw niet, want douchen kost tijd en tijd is geld.
Ik weet dat er meiden over de borsten geschoten worden, en over het lijf, die kuisend at af met een keukenrol, en de volgende maar likken aan die tieten.
Dus ik blijf erbij dat een douche ten eerste veel hygienischer is EN van deze tijd.
Nu weet ik waarom je enkel naar het skw gaat, met paard en kar is Duitsland 48 uur reizen  ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #182 Gepost op: 28 oktober 2011, 12:39:02 »
behalve in het skw, daar is de tijd blijven stilstaan.

Ja, zalig! Die GOEDE oude tijd!

Ik bef nooit een meid, en al zeker geen die haar kutje spoelt aan een bidet, terwijl er in 2011 douches beschikbaar zijn. Ach ja, in het skw niet, want douchen kost tijd en tijd is geld.

Agnieszka spoelt haar kutje aan het bidon euh bidet! ;D Je hebt ervan genoten dat flamoesje te beffen. ;D


Ik weet dat er meiden over de borsten geschoten worden, en over het lijf, die kuisend at af met een keukenrol, en de volgende maar likken aan die tieten.

Ja, want ik loop daar rond! Inderdaad en zonder meerprijs! Alweer een aanvulling op de service die enkel suck en fuck - in jouw beleving dan - ZOU zijn! Ja likken aan die tieten doe ik ook! Jij hebt me meermaals uitgemaakt voor viespeuk. Nu valt mijn frank waarom!  ;D
Hoe vettiger hoe prettiger vertel jij mij altijd met pretoogjes.

Hoe wordt er in Duitsland eigenlijk gereageerd als je vraagt aan de dame om je eens lekker in de kont te nemen?
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2011, 12:47:23 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #183 Gepost op: 28 oktober 2011, 12:49:16 »
Als je aan haar tieten likt nadat je over haar borsten bent klaar gekomen dan is zelfs die keukenrol overbodig.

Ja, want ik loop daar rond! Inderdaad en zonder meerprijs! Alweer een aanvulling op de service die enkel suck en fuck - in jouw beleving dan - ZOU zijn! Ja likken aan die tieten doe ik ook! Jij hebt me meermaals uitgemaakt voor viespeuk. Nu valt mijn frank waarom!  ;D

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #184 Gepost op: 28 oktober 2011, 12:52:04 »
Als je aan haar tieten likt nadat je over haar borsten bent klaar gekomen dan is zelfs die keukenrol overbodig.

Dat doe ik alleen als ik bij kinky Mara en Emily op bezoek ga! Bij een "normaal" bezoekje lik eerst de tieten om dan vervolgens hevig kelend in die sappige kut klaar te komen.

Laatst was er een vent flauw gevallen voor het raampje waar ik naar buiten kwam. Zou ik te hard gekeeld hebben of de pannen letterlijk van het dak geneukt hebben? ;D Of was Jansen ook in de straat en zou er een plint buiten gevlogen zijn?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #185 Gepost op: 28 oktober 2011, 12:59:30 »
Die vent was gewoon in slaap gevallen  ;D
In saunaclubs heb je overigens ligbedden en banken waar je een dutje op kan doen.


Laatst was er een vent flauw gevallen voor het raampje waar ik naar buiten kwam. Zou ik te hard gekeeld hebben of de pannen letterlijk van het dak geneukt hebben? ;D Of was Jansen ook in de straat en zou er een plint buiten gevlogen zijn?

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #186 Gepost op: 28 oktober 2011, 13:02:39 »
Volgens mij wist hij niet wie kiezen uit het overaanbod stunners aan de ramen en is hij van uitputting neer gestreken. :D
Mogelijk had hij hierbij een veel te lang durende erectie bij het aanschouwen van al het schoons zodat het bloed ook niet fatsoenlijk meer rondstroomde.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #187 Gepost op: 28 oktober 2011, 15:31:42 »
Net met een meid gesproken die jaren in het skw heeft gewerkt.
Een voorbeeldje dat ze aanhaalde; in de VR24 hadden we boven een toilet, maar geen vrouw die dat toilet gebruikte, allen gingen we op de bidet, was sneller en we moesten niet te veel tijd verliezen, anders stonden we niet voor het raam, dus geen inkomsten.

Iedere meid ging op die bidet en daar wasten we ons ook, voor en na het neuken. Dus toilet en wabak, erg erg proper he jabber.
Trouwens, aan een bidet kan je je geeneens fatsoenlijk wassen en zeker niet je kontje, enkel het kutje, alsnog de dame (straffe stoten he  jabber, dat een vrouw slechter weet dan jij)
De reden, aldus de dame, dat er niet overal douches staan, en als er staan het niet aangeboden wordtaan de klanten en de reden dat de meiden zelf niet douchen? Time is money.
Als ik een klant laat douchen voor en na loopt de beurt uit met minstens een tiental minuten, dus wordt dat domweg niet aangeboden, zelfs niet als er een douche aanwezig is.


Voila jabber, jij terug


sexmachine xxx
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #188 Gepost op: 28 oktober 2011, 17:32:32 »
Net met een meid gesproken die jaren in het skw heeft gewerkt.
Een voorbeeldje dat ze aanhaalde; in de VR24 hadden we boven een toilet, maar geen vrouw die dat toilet gebruikte,

Oftewel is dat van in de tijd dat de dieren nog spraken, maar zoals ik mij goed herinner was/is in de VR24 het toilet in het midden van de gang rechts, nog (ver) voor de trap.
En het bad/jacuzzi was op het einde van dezelfde gang rechts

Toch straf dat wassen van de geslachtsdelen of anus aan een bidet niet meer voldoende is ... het is er nota bene SPECIAAL voor ontworpen
Kijk maar eens op Wikipedia
Bidet

Dus the right tool for the right job  >:D

Anderzijds plassen in het bidet ... tja niet echt optimaal maar geef nu maar eens eerlijk toe ... hoeveel hebben er al in de douche gezeikt ?!?

Je kan je proper wassen met slechts een kommetje water, andere staan uren in de douche en stinken nog een uur in de wind: het is niet omdat water over het hoofd loopt dat bij velen onder het afdakje ook water komt.

Maw allemaal zeer persoonlijk en van dame/heer afhankelijk
 

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #189 Gepost op: 28 oktober 2011, 17:40:02 »
En hoe dikwijls heb jij gedoucht, beste Mr S?
Ja, toen de dieren nog spraken, was het bidet het ideale wasmiddel, bij gebrek aan iets anders.
Heden ten dage neemt ieder mens een douche.
Jij denkt dus ook dat een bidet hygienischer is dan een douche? Goed bezig, paard en kar is ook beter als een wagen, want paard en kar verbruikt geen naft he.

Zijn jullie blijven stilstaan in de tijd dat hygiene en ziektes niet belangrijk waren, toen de meiden de pispot uit het raam kapten vanop verdieping 1 van het skw?
Lach ik nu? Neen, iedere keer als het regende ledigden de dames in eind jaren tachtig gewoon hun pispot door het raam.
pispot vs toilet is voor mij net hetzelfde als bidet vs douche.


Allee, we gaan het eens naar de hoerenlopers vragen die in het skw komen.
Hoeveel keer procentueel hebben jullie gedoucht VOOR de sessie. En hoeveel keer erna.
Durven jullie hier eerlijk op te antwoorden?

Ik zal de aftrap geven, ik heb één maal gedoucht in het skw, op DUIZENDEN bezoekjes, en dat was na een sessie.
En in de saunclubs? Minstens vijf keer per bezoek, een douche om te starten, voor elke kamergang, na elke kamergang en soms nog eentje voor het verlaten vand e club.


Wat zou 't meest hygienisch zijn? Rarara


sexmachine - die nu hier procentjes gaat te lezen krijgen, nuchtere feiten, om statistieken op te kunnen bouwen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #190 Gepost op: 28 oktober 2011, 17:54:03 »
Je leest weer naast het punt door SM
Ik haalde aan dat niet het middel maar HOE dat je je wast primeert
Het is niet omdat je in de douche staat je automatisch properder bent, zeker niet in de schaamstreek

Touwens ... ik nem een bad  >:D

En statistisch gezien 100% ervoor. Ik ga altijd proper gewassen naar de dames. Dus enkel de korte reistijd ertussen. Geen 2-3 uur zitten zweten in de auto voor ik op mijn bestemming ben. En altijd the business end nogmaals gewassen aan de lavabo

En 99,5% van de keren mij minimaal nog eens gewassen aan de lavabo voor ik mij aan had gekleed.
heeft ook nog nooit een dame (echt) een probleem van gemaakt gehad.
En toch ook meermaals samen met een dame bad of douchke gepakt. Alhoewel ik hier bewust wat op inspeelde als ik wist dat het haar einde van de werktijd was. Maarja wie niet waagt ...

Enigste waar dit wassen achteraf moeilijker was, is mij eens voorgevallen bij de nederlands/indonische Tessa in de schippersstraat. Die kwam af met een kommetje om u in/aan te wassen aan de lavabo.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #191 Gepost op: 28 oktober 2011, 18:13:51 »
En toch ook meermaals samen met een dame bad of douchke gepakt. Alhoewel ik hier bewust wat op inspeelde als ik wist dat het haar einde van de werktijd was. Maarja wie niet waagt ...

Inderdaad, dat schreef ik hier veel pagina's geleden al. Mr Staminna bevestigt wat ik daar schreef.
In de panden waar douche/bad is, heb ik mits een vraag in de meeste gevallen kunnen douchen. Ja, ook bij een eerste bezoek en bij betaling van de standaardprijs. En nee niet omdat ik na 10 minuten schoot.

Mr Staminna heeft dus dezelfde ervaring als ik. Kom maar af eh Dofie! ;D

Als straks Elwood en Bema dit draadje ontdekt hebben, kunnen zij ook bevestigen dat ik GEEN leugenaar ben! Zoals door sommigen werd geïnsinueerd.
« Laatst bewerkt op: 28 oktober 2011, 18:16:09 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #192 Gepost op: 28 oktober 2011, 18:28:25 »
Neen heren,
ik vraag jullie hoeveel maal jullie bij de dames in kwestie hebben gedoucht, en aangezien jullie dit pocentueel niet willen neerschrijven, zal ik jullie helpen.


Als je 100 maal naar een hoertje bent geweest in het skw, en 5 maal hebt gedoucht, is dat een povere 5 percent. Als jullie daar al aanraken.
Ikzelf in het skw? Geen 0.01 percent. Dat ik thuis douch voor ik vertrek kunnen de meiden niet weten, an las je een uur in de auto zit en nog een uur rondloopt, dan is een douche geen overbodie luxe voor een sessie.
Maar zoals ik al zei, en dat heeft rechtstreeks betrekking op de service, douchen wordt NOOIT of BIJNA NOOIT aangeboden in het skw, net zoals tongzoenen.
Het is een kwestie van zo snel mogelijk je briefje van 50 vast te krijgen en als ze die hebben, denken ze niet meer aan je, maar aan hoe snel ze terug voor het raam gaan staan, want dat geld hebben ze vast.

In een saunaclub is dat enigzins anders, daar betaal je nadien.
En draai of keer het zoals je wil, dat geeft ALTIJD een betere service, nadien betalen. 


En nu wil ik percenten lezen, want anders durven jullie dat gewoon niet schrijven.


Een bad Mr S, tja, laat dat nu net niet zo hygienisch zijn als een douche in je eigen vuil liggen te weken, maar nadien spoel je je uiteraard af met de doucheknop, dus dan beschouw ik dat als een douche nemen.... 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest14

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #193 Gepost op: 28 oktober 2011, 18:56:36 »
En draai of keer het zoals je wil, dat geeft ALTIJD een betere service, nadien betalen. 

Hier geef ik u gelijk.

Samen met een dame gebadderd of gedoucht voor een sessie 0%
Na een sessie toch best vaak de laatste jaren. maar opgelet zoals ik eerder zei ...  owv laatste klant van de dame te zijn.





Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #194 Gepost op: 28 oktober 2011, 19:08:44 »
En draai of keer het zoals je wil, dat geeft ALTIJD een betere service, nadien betalen. 

Hier geef ik u gelijk.

Samen met een dame gebadderd of gedoucht voor een sessie 0%
Na een sessie toch best vaak de laatste jaren. maar opgelet zoals ik eerder zei ...  owv laatste klant van de dame te zijn.
Alle, voor de sessie 0 percent,d at is al een leuk gemiddelde.
En je percentage na de sessie, Mr S? Want daar gaat het me om, niet 'best vaak', want Roberto is ook al zeker 10 keer gaan douchen maar op hoeveel beurten? Op 500? Dan wordt het percentage beschamend klein.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal