Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 215084 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest14

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #195 Gepost op: 28 oktober 2011, 19:22:01 »
Laatste jaren 25%
Bij gekende dames bijna altijd.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #196 Gepost op: 28 oktober 2011, 20:02:17 »
Laatste jaren 25%
Bij gekende dames bijna altijd.
Tuttuttut, bij ongekende dames telt ook mee, want daar gaat het nu net om, de algemene service in het skw vs de duitse saunaclubs.
Niet draaien, gewoon je percentage over je gehele wandelcarriere. 5 percent? Daar geloof ik zelf niks van.... 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #197 Gepost op: 28 oktober 2011, 20:17:51 »
Verdomme Roberto,ik begin je meer en meer te geloven ;)
Ik ga binnekort toch nog eens het SKW proberen met de adressen die je hier gepost hebt en laat het hier dan sowieso weten.
Jeezus is al meer dan 20 jaar geleden dat ik daar rondliep en negerinnen neukte voor 500 oude Belgische franken :D

Grtz,Dolfie




Mr Staminna heeft dus dezelfde ervaring als ik. Kom maar af eh Dofie! ;D




Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #198 Gepost op: 28 oktober 2011, 20:44:19 »
Verdomme Roberto,ik begin je meer en meer te geloven ;)
Ik ga binnekort toch nog eens het SKW proberen met de adressen die je hier gepost hebt en laat het hier dan sowieso weten.
Jeezus is al meer dan 20 jaar geleden dat ik daar rondliep en negerinnen neukte voor 500 oude Belgische franken :D

Grtz,Dolfie




Mr Staminna heeft dus dezelfde ervaring als ik. Kom maar af eh Dofie! ;D



Ha ha, ik ken die tijd ook nog dolfie, alle zijstraten vol zwartjes, de transkes zaten toen meer gecentreerd rond de Sint Paulusplaats, de zijstraten van de Malle Babbe vol oma's zelfs, er was toen ook al voor ieder wel wat.
Jeeeeezus ik kan niet zeggen hoeveel schoenzolen ik daar heb versleten, maar het moeten er honderden zijn geweest.....
Toen deed je over een rondje skw een drie kwartier, nu loop je rond in 10 minuutjes.
Euh, het is nu wel veiliger en properder, maar de jaren 80 hadden ook hun charmes....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #199 Gepost op: 28 oktober 2011, 20:53:52 »

Toen deed je over een rondje skw een drie kwartier, nu loop je rond in 10 minuutjes.
Euh, het is nu wel veiliger en properder, maar de jaren 80 hadden ook hun charmes....

Oei ben je nu al rond in tien minuten :(
Ik vond het destijds geweldig om er een hele tijd rond te lopen op zoek naar die ene prooi...
Ik vond het er toen toch wel veilig...als ik alles hier lees zijn er nu veel flikken in de buurt daar,dat maakt het voor mij persoonlijk dan weer onveilig :-X
Enfin ik ga het toch eens checken daar binnenkort.

Grtz,Dolfie

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #200 Gepost op: 28 oktober 2011, 21:04:53 »

Toen deed je over een rondje skw een drie kwartier, nu loop je rond in 10 minuutjes.
Euh, het is nu wel veiliger en properder, maar de jaren 80 hadden ook hun charmes....

Oei ben je nu al rond in tien minuten :(
Ik vond het destijds geweldig om er een hele tijd rond te lopen op zoek naar die ene prooi...
Ik vond het er toen toch wel veilig...als ik alles hier lees zijn er nu veel flikken in de buurt daar,dat maakt het voor mij persoonlijk dan weer onveilig :-X
Enfin ik ga het toch eens checken daar binnenkort.

Grtz,Dolfie
Ja, het zijn eigenlijk maar drie straatjes meer, de schippersstraat, de vingerling en e verversrui. Als je slentert doe je een ronde in 10 minuutjes.
ja, destijds was het voor mij ook leuker om enkele rondjes te lopen, en helemaal naar de andere kant te moeten teruglopen omdat je daar een knappe zag zitten. Dan was je makkelijk een half uur verder. Toen was het nog een uitgebreide buurt.

nu zijn de kamers wel veel netter dan destijds, dat is dan weer een voordeel van de vernieuwing
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #201 Gepost op: 28 oktober 2011, 22:14:27 »
Net met een meid gesproken die jaren in het skw heeft gewerkt.
Een voorbeeldje dat ze aanhaalde; in de VR24 hadden we boven een toilet, maar geen vrouw die dat toilet gebruikte, allen gingen we op de bidet, was sneller en we moesten niet te veel tijd verliezen, anders stonden we niet voor het raam, dus geen inkomsten.

Iedere meid ging op die bidet en daar wasten we ons ook, voor en na het neuken. Dus toilet en wabak, erg erg proper he jabber.
Trouwens, aan een bidet kan je je geeneens fatsoenlijk wassen en zeker niet je kontje, enkel het kutje, alsnog de dame (straffe stoten he  jabber, dat een vrouw slechter weet dan jij)
De reden, aldus de dame, dat er niet overal douches staan, en als er staan het niet aangeboden wordtaan de klanten en de reden dat de meiden zelf niet douchen? Time is money.
Als ik een klant laat douchen voor en na loopt de beurt uit met minstens een tiental minuten, dus wordt dat domweg niet aangeboden, zelfs niet als er een douche aanwezig is.


Voila jabber, jij terug


sexmachine xxx

Ik wil niet dat een dame naar zeep ruikt !  Ik heb behoefte aan de sexferomonen, daar wordik pas heet van !!!!

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #202 Gepost op: 28 oktober 2011, 22:16:45 »
Net met een meid gesproken die jaren in het skw heeft gewerkt.
Een voorbeeldje dat ze aanhaalde; in de VR24 hadden we boven een toilet, maar geen vrouw die dat toilet gebruikte,

Oftewel is dat van in de tijd dat de dieren nog spraken, maar zoals ik mij goed herinner was/is in de VR24 het toilet in het midden van de gang rechts, nog (ver) voor de trap.
En het bad/jacuzzi was op het einde van dezelfde gang rechts

Toch straf dat wassen van de geslachtsdelen of anus aan een bidet niet meer voldoende is ... het is er nota bene SPECIAAL voor ontworpen
Kijk maar eens op Wikipedia
Bidet

Dus the right tool for the right job  >:D

Anderzijds plassen in het bidet ... tja niet echt optimaal maar geef nu maar eens eerlijk toe ... hoeveel hebben er al in de douche gezeikt ?!?

Je kan je proper wassen met slechts een kommetje water, andere staan uren in de douche en stinken nog een uur in de wind: het is niet omdat water over het hoofd loopt dat bij velen onder het afdakje ook water komt.

Maw allemaal zeer persoonlijk en van dame/heer afhankelijk

EINDELIJK HULP VAN EEN HEER MET KENNIS VAN ZAKEN ! Dank u Mr-Staminna !!!!!!!

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #203 Gepost op: 28 oktober 2011, 22:19:14 »
En hoe dikwijls heb jij gedoucht, beste Mr S?
Ja, toen de dieren nog spraken, was het bidet het ideale wasmiddel, bij gebrek aan iets anders.
Heden ten dage neemt ieder mens een douche.
Jij denkt dus ook dat een bidet hygienischer is dan een douche? Goed bezig, paard en kar is ook beter als een wagen, want paard en kar verbruikt geen naft he.

Zijn jullie blijven stilstaan in de tijd dat hygiene en ziektes niet belangrijk waren, toen de meiden de pispot uit het raam kapten vanop verdieping 1 van het skw?
Lach ik nu? Neen, iedere keer als het regende ledigden de dames in eind jaren tachtig gewoon hun pispot door het raam.
pispot vs toilet is voor mij net hetzelfde als bidet vs douche.


Allee, we gaan het eens naar de hoerenlopers vragen die in het skw komen.
Hoeveel keer procentueel hebben jullie gedoucht VOOR de sessie. En hoeveel keer erna.
Durven jullie hier eerlijk op te antwoorden?

Ik zal de aftrap geven, ik heb één maal gedoucht in het skw, op DUIZENDEN bezoekjes, en dat was na een sessie.
En in de saunclubs? Minstens vijf keer per bezoek, een douche om te starten, voor elke kamergang, na elke kamergang en soms nog eentje voor het verlaten vand e club.


Wat zou 't meest hygienisch zijn? Rarara


sexmachine - die nu hier procentjes gaat te lezen krijgen, nuchtere feiten, om statistieken op te kunnen bouwen

Komaan SM !  Een douche op zich is geen garantie op een propere kut !!!!

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #204 Gepost op: 28 oktober 2011, 22:22:34 »
Neen heren,
ik vraag jullie hoeveel maal jullie bij de dames in kwestie hebben gedoucht, en aangezien jullie dit pocentueel niet willen neerschrijven, zal ik jullie helpen.


Als je 100 maal naar een hoertje bent geweest in het skw, en 5 maal hebt gedoucht, is dat een povere 5 percent. Als jullie daar al aanraken.
Ikzelf in het skw? Geen 0.01 percent. Dat ik thuis douch voor ik vertrek kunnen de meiden niet weten, an las je een uur in de auto zit en nog een uur rondloopt, dan is een douche geen overbodie luxe voor een sessie.
Maar zoals ik al zei, en dat heeft rechtstreeks betrekking op de service, douchen wordt NOOIT of BIJNA NOOIT aangeboden in het skw, net zoals tongzoenen.
Het is een kwestie van zo snel mogelijk je briefje van 50 vast te krijgen en als ze die hebben, denken ze niet meer aan je, maar aan hoe snel ze terug voor het raam gaan staan, want dat geld hebben ze vast.

In een saunaclub is dat enigzins anders, daar betaal je nadien.
En draai of keer het zoals je wil, dat geeft ALTIJD een betere service, nadien betalen. 


En nu wil ik percenten lezen, want anders durven jullie dat gewoon niet schrijven.


Een bad Mr S, tja, laat dat nu net niet zo hygienisch zijn als een douche in je eigen vuil liggen te weken, maar nadien spoel je je uiteraard af met de doucheknop, dus dan beschouw ik dat als een douche nemen....

Is een douche echt heiligmakend dan ?   Ik heb nog uren plezier gehad van Maria, gewoon door aan mijn vinger te ruiken !!!!
 
Ben ik een vetzak ?  Misschien wel, maar ieder diertje zijn pleziertje !!!!

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #205 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:04:42 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #206 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:12:27 »
Ik ga je raad opvolgen Foots, want zelfs ik erger me aan mijn eigen schrijfsels hier.

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #207 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:17:15 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0

Schrijf zelf eens iets met inhoud hé !!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #208 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:18:44 »
Toch gaat mijn uitvoerige mening hierover nog verschijen, foots  ;).

Even tussendoor dan:

Ik heb gisteren een sessie gehad met een dame in een club die geil behoort genoemd te worden.  Toch was de sessie niet zo goed te noemen.  Ja, ik mocht haar kletsnatte kut met vier vingers lekker wild onder "handen" nemen.  Ja, ik vermoed dat ze één keer echt klaar kwam.  Ja, ze pijpte zonder condoom.  Ja, bij momenten goed (maar telkens te kort).  Ja, er waren momenten van super sensueel tongzoenen (maar te kort).  Rekken/langer onder dwang... nee, bedankt.  Ja, nee, ja, nee....  Bovendien vond het plaats in een open gedeelde kamer.  Hoewel ik al eens twee uur geneukt heb (en drie keer klaar gekomen) in de kino van LR, vond ik het nu niet zo prettig dat men kwam gluren....  Ik merkte ook dat de dame bij mij meer deed (ik weet dat eigenlijk, het is eigenlijk vorige keer een voorwaarde geweest om op herhaling te gaan met haar) dan ze standaard doet maar ik voelde dat dus ook.  Weer mis voor mij natuurlijk.  Ik wilde in principe niet zo persé gisteren met haar gaan maar toen ik ze eens goed bekeek... een paar kilo afgevallen.  Perfect was ze en in de kino maakte ze me super geil.  Enfin... al bij al modderde de sessie maar wat aan en had ik momenten dat ik bijna-kwam en dan was het toch weer niets.  Niets werd het niet.  Klaarkomen echter was geen feit.

Eerder op de dag had ik contact met een twintigjarige jonge mooie dame en ik vertelde haar dat ik later met haar zou gaan.  Toen ik naar uis wou kwam ik ze tegen en ging er mee.  Ik wou dat écht!

Op kamer: standaard Hongaarse YY-service!  Standaard raamservice!  PMC, één standje.  Alleen omdat ik ze zo graag wilde (waarschijnlijk), de manier waarop ze voor me klaar ging liggen op bed terwijlk ik me nog even afdroogde, de liefheid, het onschuldige....  Ik ben zalig klaargekomen!  ZE heeft me zalig bereden, lekker gepijpt.

Zo zie je maar  ;)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #209 Gepost op: 28 oktober 2011, 23:30:20 »
Astumblief nog zelden een topic gezien waar ik me zo verschikkelijk aan ge-ergerd heb dan dit ongelovelijke gelul. Zeldzaam dit is me zelfs op Hookers of YBF niet gelukt om een topic te vinden waar ik me meer aan stoorde, oh jawel er was eens een bankhanger in VV, die kon ook zo ongelovelijk zeiken over ......... (van alles) maar ik had hem op de negeerlijst staan dus ik kan zijn onzin gelukkig niet herhalen.
 
Heren, get a life en maak hier geen hoofdtopic van, het jaagt iedereen weg !
 
Groet, Foots  O0

Schrijf zelf eens iets met inhoud hé !!!

Hmmm dit zie ik niet als opbouwende kritiek, maar als zeldzaam domme opmerking.
Bijna net zo zinloos als het douchen bij ramen, slaat ook dit totaal negens op.
 
Ik heb hier 1100 beichten, met de meest complete recenties met foto's de hele al.
Geen 1050 oneline reacties ala Toppie in zijn goede tijd.
 
Ik kan hier niet mee lachen, terwijl ik de laatste dagen mijzelf hier groen en geel zit te ergeren aan "" gemaakte"" discussies en tegen elkaar op gebral om zo toch maar iets op "" het forum" te krijgen.
 
Maar goed, zo zie je maar hoe vergankelijk het geheugen hier is, gelukkig heb ik maar Alzheimer light, want ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat mijn inhoud hier op dit forum niet opvalt.
 
Groet, Foots  ??? >:( :-\ :'(
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.