Auteur Topic: Simona  (gelezen 19963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona
« Gepost op: 4 oktober 2011, 20:01:05 »
Haar haar hangt los en sinds maandagnamiddag een beetje golvend.

Aangeboden services: (knuffelen, strelen, zoenen, tongzoentjes), massage, PZC (ook deep throat, afwisselend en erg goed), NMC, beffen, vingeren (houdt ze erg van), anaal, FT, klaarkomen op lichaam, speelt met haarzelf.

opmerkingen: mooi en lief gezichtje, volledig betrouwbaar qua verblijfstijd/aanrekening, komt naar mannen toe om ze te verleiden (wat ze overigens goed kan).

Het was afgelopen maandag kort na de middag dat ik deze betovering ineens op het terras zag komen met een aantal vriendinnen die verrevan mooier waren dan Simona. Op dat moment was Simona gewoon de mooiste en mee van de jongste schitteringen in Planet. Ik lag te genieten in de zon en had haar in gedachten meteen op mijn to do-lijstje geprikt.

Omstreeks 13.00 uur kreeg ik toch echt wel honger. Ik wilde eerst nog even een douche nemen om het beetje zweet wat af te wassen van in de zon te liggen. Net voor ik in de centrale douches in het wellnessgedeelte, aan de massageruimte, in de douche wou stappen, houdt ze me tegen.

Ze kroop heel dicht tegen me aan en begon mij meteen te verleiden. Ze deed dat zo overtuigend dat ik mijn zinnen om te gaan eten vergat. Binnen de korste tijd stond ik tegen haar gedrukt met een stijve. Ik probeerde de eerste sessie van de dag voor mezelf nog wat uit te stellen. Ik zei haar dat ik eerst even wou gaan douchen om het zweet af te spoelen.

Wat dacht je? Dat ze weg zou lopen of dat ze aan de douche zou blijven staan? Het tweede natuurlijk.

Ik douchte vrij lang maar het had geen effect. Ik bleef vuil en bezweet. Nee, natuurlijk niet. Mijn stijve lul wou niet weggaan. Ik kwam dan maar uit de douche zoals ik erin gegaan was (of toch niet helemaal, ik rook weer fris). Het zou wel tegen alle natuurlijke gevoelens ingaan zijn als ik niet met haar naar een kamer was vertrokken. Ik was geil, ik vind haar superknap!! Ik ging voor een optik fick, wat ik maar zelden doe. Voor een optik fick? Ja, de manier waarop ze het voorspel klaarde, voorspelde in alle opzichten een zeer matige kamer. Zoenen, tongzoenen vermeed ze duidelijk (onder andere).

Nu we het zo-even dan toch over een service hadden die in haar draadje tussen haakjes staat, verklaar ik meteen even waarom de services die tussen haakjes staan, tussen haakjes staan. Je mag er vanuit gaan dat bij een doorsnee sessie (van een halfuurtje) ze absoluut niet zal zoenen, tongzoenen en dat ze geen tijd zal uittrekken voor knuffelen en strelen. Ze zal proberen om het met een soort van raamservice te klaren. Beren die niet of weinig assertief ingesteld zijn of niet graag een dame op andere gedachten willen brengen (er de tijd niet in wil steken), houden haar beter als "kijkplaatje".

De alinea hiervoor mag je ook lezen als hoe de sessie startte. Weinig knuffeltierlantijntjes, borsten die kittelig waren, geen zoenen, geen tongzoenen. Mij een beetje zoenen op mijn borstkas en zo snel en hevig mogelijk (liefst met veel handgebruik) pijpen. Dat was haar bedoeling. De dames denken vaak dat als ze maar veel handjes gebruiken bij het pijpen de man sneller komt. Is dat dan werkelijk zo? Bij mij in elk geval niet. Het werkt nefast bij mij.

Haar intentie moest ze al snel laten varen. Dat mag ze "van hier" zien. Ik ben een geduldig man en stel me niet tevreden met een ondermaats kamertje. Tenminste, ik zal er alles aan doen om dat te vermijden.

Ik moest twee keer herhalen dat het veel handjesgebruik mij niet kon opwinden eer ze het besefte. Ze is nog jong hè. Toen ze merkte dat het zo niet in 1, 2, 3 geklaard (vervoegd van klaarkomen) zou geraken, moest ze het wel opgeven en het mee over een andere boeg gooien.

Ondanks de matige en weinig opwindende prestaties/acties die ze totnutoe had geleverd, bleef mijn lul vrij stijf staan. Optik, weet je nog? Een beetje gestreel later wou ik haar wel eens verwennen. Had ze dat totnutoe dan verdiend? Ach, zo werk ik niet op kamer. Als je ze beft, wordt ze snel een beetje nat. Ze genoot er wel van. Lacherig bedoeld, zei ik haar dat ik het likwerk ook voor 80 % kan vervangen door veel en wild handwerk. Begreep ze niet dat ik het meer lachend zei of hield ze haar van de domme? Feit is dat ze graag gevingerd wordt en er behoorlijk nat van wordt. Als ik merk dat de vrouw geniet, geniet ik mee. Dat windt mij ook op dan. Eigenlijk was mijn lul nog niet verslapt, de gehele tijd. Ik vroeg om over te gaan tot de daad.

De klap op de vuurpijl --> mevrouw had geen condooms (meer). Die tijd is al lang vervlogen (op één enkele keer na dan enige tijd geleden met Sonja in PSR, stom, stom stom... dat ik dat liet gebeuren). Geen condoom = niet neuken Simona. Ik wil hier geen verkeerde dingen laten uitschijnen, niets wees er op dat zij het zou willen zonder condoom. Geen condooms bij hebben, een toch wel onvergetelijke fout anderzijds voor een prostituee. Ze wou zich er (weer) makkelijk van af maken. Mezelf aftrekken was haar oplossing. Niet mijn oplossing natuurlijk. Een condoom gaan halen is de oplossing. Ze ging dat niet direct doen omdat dat tijdverlies was. Ik blijf meestal wel langer dan enkele seconden bij mijn mening. Ze ging er halen. Ik dacht al bij mezelf dat ik ze nu de eerste tien minuten niet zou terugzien maar ze was wel heel erg snel terug met één condoom (van een vriendin die ze tegen gekomen was in het wellnessgedeelte).

Het klinkt misschien allemaal een beetje raar maar de onderbreking had niet gezorgd voor een slappe janus. Weer maar eens zat haar verblindende schoonheid er voor alles tussen. Als ze onder je ligt is het bijvoorbeeld een prachtig zicht. Die mooie benen, het mooie gezichtje, mooi lang zwart haar, mooie platte buik en een natuurlijk stevige B-cup. Je zou voor veel minder zin krijgen om haar poesje te vullen.

Helaas voor mij.... Ik was al veel te lang opgegeild door haar schoonheid en door de mooie momenten en geile momenten. Het was de eerste sessie vandaag. Ik hield het niet lang uit tijdens het neuken. Voor ik het goed en wel wist was ik veel te snel over het punt van no return.

Omdat het geen knuffeldier is, niet meer zó lang op kamer gebleven. Ik had overigens zeer grote honger intussen.

Tijdsduur op kamer: 40'. € 100 dan, natuurlijk. Verbaasd was ik toen ze aan de lockers zei dat 40' maar € 70 kost. Ze rekende per 10'. Totnutoe bleef het dus een raar geval, die Simona.




' s Avondslaat dan. Je gaat het nu helemaal niet meer geloven. Ik ging terug met haar op kamer. Bij gebrek aan beters? Nee, zeer zeker niet. Onder andere Evelina was present en daar heb je zonder moeite een lucratieve kamersessie met veel fun en seks mee.

Na service had ik van haar niet zo direct verwacht maar die kreeg ik tussendoor wel. Korte intermezzo's maar goed. Tot op het moment dat ik wou gaan eten. Tweede keer vandaag. "Kom es af", wenkte ze. Allé vooruit, ik zal haar gaan zeggen dat ik ga eten. Ik kruip bij haar in de sofa. Ze legt al snel haar benen over mijn benen en begint daar dingen te doen waarbij haar vriendinnetjes duidelijk rare ogen trokken. Ze kroop heel innig en dicht tegen me aan, streelde lief over mijn borst, lachte lief, verdween met haar hand tussen mijn benen maar raakte mijn geslachtsdelen niet aan.... Ze was van mijn eerste sessiegeld naar de kapper geweest. Haar haar was nu nog mooier dan dat het al was. Het hing niet meer los maar er was wat golf ingebracht. Haar mooie donkerbruine kijkers.... Ik stelde het eten dus maar weer even voor haar uit.

Eigenlijk begreep ik mezelf op dat moment niet. De eerste sessie eerder op de dag was al bij al leuk maar gezien de totstandkoming was er geen herhalingsgevaar aanwezig. Hoewel, haar verblindende schoonheid, haar jong zijn....

Op weg naar de kamer (met alweer een stijve) wist ik niet zo goed wat er allemaal moest gebeuren. Of zou ze het nu van in het begin anders aanpakken op kamer?

Ja, ze pakte het anders aan op kamer. Ook polste ze even of ik geïnteresseerd was in FT (te duur in deze club, zeker gezien het risico dat er altijd bij elke dame die je niet kent bestaat, namelijk dat de FT niet volledig gedaan wordt - alles in het mondje tot de laatste drup en dan pas eventueel uitspuwen, mond van penis doen -) of anaal (veel te duur in deze club en in de meeste gevallen niet eens zo leuk als een nat poesje vol met attributen).

We hielden het dus bij normale seks, de normale dingen én mijn andere fantasieën waar ze geen moeite mee had. Haar borsten masseren en knuffelen was nu geen probleem meer. Het was niet meer kittelig, integendeel. Ik heb haar ook uitgebreid gevingerd wat enorm leuk was (om haar daar zien in op te gaan). Vermits ze op kamer heel de tijd daarvoor (en de vorige sessie ook) slecht toneel speelde, ben ik zo goed als zeker dat "het er in opgaan" van haar zijde écht was. Je weet dat nooit helemaal zeker natuurlijk maar dat is ook zo belangrijk niet. Belangrijk was dat ik botergeil werd. We hebben ook best lang een droogneukspelletje gespeeld. Brrr... héérlijk. De moment dat er ineens "oei" geroepen werd, ben ik maar gestopt met dit spelletje. Het werd te glibberig (en da's altijd gevaarlijk). Vooraleer tot de daad over te gaan, heb ik nog genoten van hoe ze met zichzelf speelde maar zó heel verschrikkelijk lang kan ik dat nu ook weer niet volhouden. Ik moet me er op den duur kunnen mee bemoeien. Uiteindelijk dan toch aan de daad begonnen. Deze keer een stuk langer. Het was lekker in dat kutje maar toch liet ik op een gegeven moment mijn controlebeheersing voor wat ze was omdat ze ineens wat klaagde over zweetdruppeltjes die ze op haar voelde druppen.

Ze weet het niet maar al bij al genomen zou ik zeker nog met plezier in herhaling vallen met haar bij een volgende bezoekje aan de club maar die kans neemt nu met rasse schreden af door dat "zweetdruppelvoorval". Wat een dooddoener vind ik dat.

Zoenen, tongzoenen... dat schoot er nog altijd over. Ik wilde toch wel kusjes geven op haar mondje. Ik mocht eerst niet maar als ik iets écht wil.... Het gebeurde dus wel. Eindelijk! We waren een uur op kamer. Ik rekende dus € 100 af aan de lockers. We gingen trouwens beiden vrolijk gemutst van kamer. Ik droeg haar trouwens doorheen de bar in mijn armen naar de lockers. Aan de lockers begon er precies een derde sessie. Ik wist niet goed waar ik het had. Ik begreep haar ommezwaai hoe langer hoe minder. We bleven lang, daar in de kleedruimte. Op het einde wilde ze mijn nieuwe vriendin worden, buiten de club. Ik heb hiervoor bedankt. Den deze wil geen herhaling van een Brenda-story. Fun en goeie seks als het even kan, in de club, alles eruit halen maar buiten de club geen DVP-contact meer. Als ik een nieuwe vriendin in het gewone leven wil, ga ik in het gewone leven uit, net als de massa dat doet.

Het is nu 3 dagen geleden dat ik bij haar was en toch heb ik er nog voeling mee op de een of andere manier --> herhalingsgevaar: ja .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #1 Gepost op: 5 oktober 2011, 00:40:54 »
Omstreeks 13.00 uur kreeg ik toch echt wel honger.
Dat verhaaltje ken ik van PSR  ;D 
Ik ben een geduldig man en stel me niet tevreden met een ondermaats kamertje. Tenminste, ik zal er alles aan doen om dat te vermijden.
Ik noem dat anders  >:D

Als je ze beft, wordt ze snel een beetje nat. Ze genoot er wel van. Feit is dat ze graag gevingerd wordt en er behoorlijk nat van wordt. Als ik merk dat de vrouw geniet, geniet ik mee. Dat windt mij ook op dan.
De gel/hetglijmiddel doet zijn werk goed  :P
 
De klap op de vuurpijl --> mevrouw had geen condooms (meer).
Jij ook niet?  ???
Ik had overigens zeer grote honger intussen.
HUNGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR    :)

Je gaat het nu helemaal niet meer geloven. Ik ging terug met haar op kamer.
Je hoopte toch niet dat ze weer geen condoom bij had (grapje he SEF)  ;D ;D ;D

Vermits ze op kamer heel de tijd daarvoor (en de vorige sessie ook) slecht toneel speelde, ben ik zo goed als zeker dat "het er in opgaan" van haar zijde écht was. Je weet dat nooit helemaal zeker natuurlijk maar dat is ook zo belangrijk niet. Belangrijk was dat ik botergeil werd. We hebben ook best lang een droogneukspelletje gespeeld. Brrr... héérlijk. De moment dat er ineens "oei" geroepen werd, ben ik maar gestopt met dit spelletje. Het werd te glibberig (en da's altijd gevaarlijk).
Waar was het condoom?  ;D
Ik wilde toch wel kusjes geven op haar mondje. Ik mocht eerst niet maar als ik iets écht wil.... Het gebeurde dus wel. Eindelijk!
gedwongen zoenen, hoe kan je daar nu fun in hebben tijdens de seks  :D
Op het einde wilde ze mijn nieuwe vriendin worden, buiten de club. Ik heb hiervoor bedankt. Den deze wil geen herhaling van een Brenda-story. Fun en goeie seks als het even kan, in de club, alles eruit halen maar buiten de club geen DVP-contact meer.
Plukken plukken plukken, geef haar toch een kans  :))




Geweldige recessie (schrijffout  8) ), ik herken de koppigheid van SEF hier weer in.
Ich habe hunger  ;D :P
Maar beffen? Neen hoor, je weet nooit wie haar drooggeneukt heeft voor jou  :)) :)) :))


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #2 Gepost op: 5 oktober 2011, 09:55:27 »
Bedankt voor de toelichting, want ik kon er weer geen touw aan vast knopen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #3 Gepost op: 5 oktober 2011, 20:08:43 »
SM van zijn grappigste kant.

De kusjes waren erg lekker en teder.  Ik dwing niet, ik manipuleer  :D

btw, de tweede sessie had ze een palstic zak vol met rubbertjes  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #4 Gepost op: 6 oktober 2011, 00:02:49 »
En jij vond die zweetdruppeltjes de dooddoener?  ;D

btw, de tweede sessie had ze een palstic zak vol met rubbertjes  ;).

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #5 Gepost op: 6 oktober 2011, 00:23:45 »
Leuke recensie Seksenfun!

Ik vind het vooral leuk dat jij als man van de Duitse clubs lekker opgegeild bent door een dame die SKW - service levert!

Kom eens in het SKW kijken daar zitten echte schoonheden die voor 50 euro hetzelfde doen!

Note Rolly: Ik heb de off-topic discussie uit dit topic verplaatst naar het topic 'SKW vs Duitsland"
« Laatst bewerkt op: 26 oktober 2011, 15:35:55 door Rolly »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #6 Gepost op: 14 juli 2012, 20:11:24 »
Ik ben er mee op herhaling gegaan.  De omstandigheden brachten dat met zich mee.

Een uurtje was ik met haar op kamer.  Het was een geile bedoening tot op het moment dat ik klaargekomen was na 35'.  Dan ineens was het initiatief van haar kant verdwenen.  Nog maar weinig activiteit bij haar te bespeuren.  Erger nog, ik kreeg er maar moeilijk activiteit en lust weer in.  Daarom rondde ik het uurtje al na 50' zelfstandig af.

Tongzoenen doet ze liever niet meer.  De after sales waren nihil.  Bij het afrekenen was ze gehaast.  Erg veranderd of had ze haar dag niet?  Ik zal het nooit weten want ik ga niet meer op herhaling met haar.

Gelukkig waren de eerste 35' super geil.  We hebben lang en hevig gedroogneukt, ze wordt lekker nat bij het vingeren en dan is het beffen natuurlijk ook een waar festijn.  Het neukgedeelte zelf was ook schitterend.

Jammer dat ik haar beter heb gekend  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Simona
« Reactie #7 Gepost op: 14 juli 2012, 20:19:59 »
Ik ben er mee op herhaling gegaan.  De omstandigheden brachten dat met zich mee.

Een uurtje was ik met haar op kamer.  Het was een geile bedoening tot op het moment dat ik klaargekomen was na 35'.  Dan ineens was het initiatief van haar kant verdwenen.  Nog maar weinig activiteit bij haar te bespeuren.  Erger nog, ik kreeg er maar moeilijk activiteit en lust weer in.  Daarom rondde ik het uurtje al na 50' zelfstandig af.

Tongzoenen doet ze liever niet meer.  De after sales waren nihil.  Bij het afrekenen was ze gehaast.  Erg veranderd of had ze haar dag niet?  Ik zal het nooit weten want ik ga niet meer op herhaling met haar.

Gelukkig waren de eerste 35' super geil.  We hebben lang en hevig gedroogneukt, ze wordt lekker nat bij het vingeren en dan is het beffen natuurlijk ook een waar festijn.  Het neukgedeelte zelf was ook schitterend.

Jammer dat ik haar beter heb gekend  ;) .

Revenge of a hooker?  ;)
Revenge is a dish best served (ice)cold, en hier ook nog nat dus  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal