Forum > RHEINGOLD, Willich

Isa (Roemeense)

<< < (2/2)

mentholbear:
Ik vind Isa een leuke dame. Ze me eerst wat kil en als een afwerkster over kwam door achter de fruitmachines te hangen. En ik heb meerdere malen slechte ervaringen gehad met dames die achter de speelautomaten zitten.
Maar eenmaal contact, blijkt ze een leuke dame en ook een figuur te hebben die ik fraai vind. Op de kamer deed ze met mij alles sensueel en  met gevoel.

Vazkor:
ISA (Heaven7) - De topdame van de 7de hemel  t4533
Bij deze recensie


Uiterlijk

Een mooie dame met mooie lippen en goed figuur


Karakterschets

Een zeer correcte vrolijke dame die haar klanten centraal stelt en hen perfect tot een hoogtepunt brengt zonder afstandelijkheid, zonder overkritische ingesteldheid en zonder haast.


Presales

Ik had die al in de Sauna en later praatte ik nog met haar bij de speelautomaten. Op het moment dat ik met haar op kamer wou, rookte ze een sigaret in het aanliggende verandadeel en zat ik naast haar en pakte haar goed vast.


Kamer

4, standaard kamer


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE en correcte sessie met alles er op en eraan waarmee ze zich met veel dames uit Babylon kan meten en zelfs beter is. Dit was de beste sessie van de dag!

2) Duur:
Dik half uur

3) Communicatie en klik:
Zeer goede communicatie, we konden het goed vinden met elkaar en er was een zeer goede klik. Het was een jaar geleden dat ik met haar was geweest, het voelde alsof er geen jaar was voorbijgevlogen.

4) Betrokkenheid:
Zeer betrokken en meegaand in mijn wensen, ze hoede niet geleid te worden en nam ook meer initiatief in tegenstelling tot de vorige 2 dames.

5)Sessie:
Ik kan eigenlijk gewoon verwijzen naar mijn ervaring met Kellie in Babylon de dag ervoor: het verliep even goed zij het dat dit hier tot een half uur beperkt was. Ze deed het voorspel voortreffelijk, nam initiatief, ging vlot mee, het was een genot om door haar klaar gereden te worden met haar lekker op me terwijl ik haar lijf goed vastpakte, met mijn handen de mooie perfecte glooiing van haar lichaam volgde en haar borsten streelde. We praatten nog na en ze stelde me op het gemak dat er geen stress behoefde als we al even over tijd gingen.

6) Extra vermeldingen:
Zij gaf me nog tips mee en goede raad. Ik mag deze dame heel erg!


Afhandeling en betaling

De betaling was 40€ + verdiende fooi


Aftersales

Ze was druk bezet dus er was nauwelijks kans toe. Op het einde kon ik nog afscheid van haar nemen.


Fazit en Score beleving

Herhalingsgevaar is zo goed als zeker met de meest correcte en mooiste engel van de 7de hemel! Wat een ramp dreigde te worden qua service, werd dank zij haar goede zorgen weer goed gemaakt.

Belevingsscore: ****1/2

mentholbear:
Laatste donderdag van de vorige maand weer een geweldige kamergang gehad met deze heerlijke meid  :ladyred

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie