Auteur Topic: Monika (Russische)  (gelezen 6107 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Monika (Russische)
« Gepost op: 4 november 2015, 13:05:20 »

[box title=MONIKA]
Land:             Rusland
Taal:              Engels, Russisch
Leeftijd:         Twentie-something
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m ofzo
Model:            slank
BH:                 Tussen A en B
Kontje:           besst lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
- Heeft ze die wel? Het is al gauw teveel gevraagd.
- Doggy
[/box]
[box title=pro en contra]
Positief:
* Optick fick, fysiek mag ze er zijn, prachtig lichaam.
* Ik kwam in de slechtste sessie van het weekend het snelst klaar terwijl ik moeite had met de betere sessies *Snapt de logica even niet*

Negatief:  Too much to mention...
* Babbelwijf
* Kutmentaliteit
* Negatieve houding per se
* Wil niet alles doen, staat nergens voor open
* Geen TZ,
* blowjob sucks, ze kan het niet want ze wil het eigenlijk niet
* zeer beperkt aantal standjes
* geen presale, geen tease of voorspel en geen aftersale at all
* goochelt met extra's meer of minder dan meer als was ze de beurs van NASDAQ.
[/box]
[box title=extra info]
Te mijden meid als je het mij vraagt.
[/box]

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Monika (Russische)
« Reactie #1 Gepost op: 4 november 2015, 13:18:06 »
Monika (Rusland) 30min.

Met verslag Magnum, 24/10/2015: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=5217.msg69319#msg69319

Na wat rusten in de lounge op muziek van mooi gemixte oldies op moderne wijze gebracht, begaf ik me naar de bar waar een muur van lawaaiierige kutzooi-muziek me tegemoet blies. Bestelde water, ging wat rondneuzen en zette me op een grote stoel aan een gokautomaat. Ik kreeg een blonde juffer in 't oog met lang blond haar en mooi gevormd lichaam. Ze kon er goed mee draaien en haar moves lieten haar perfecte curves duidelijk uitkomen. Ze was ook nog eens erg enthousiast en wild. Zo kwam ze over. Ze knipoogde en kwam op me zitten. Bewoog haar lichaam over me heen, draaide haar kont op me en aaide. Deze optik fick wilde ik best meenemen. We gingen snel naar een kamer. Dezelfde als tevoren. Zo'n grote club en weer kamer 20 krijgen!

Dan begon het. Ik ging weer verkeerd liggen zodat ze meer in schaduw was. Madam begon met een blowjob waar je beter van wegloopt. Ik wou dat zoiezo niet en vroeg haar te stoppen. 'Good, I hate sucking dicks', zei ze. Het is maar dat U het weet, blowjob-liefhebbers. NIET deze meid. Er was wel meer waar ze niet van hield. Voorspel? Nope. Wat ik wel dacht of dit een dating place was? 'You're in a brothel, no girlfriend stuff, we're not married!'. Ze bleef tateren: ofwel masturbeerde ik maar terwijl ze zichzelf vingerde ofwel moest ik bovenop haar komen en haar neuken en snel ook. On top? Dat wil ze niet, of het was bijbetalen: 50€. Zucht. Dan ging ze wat dansen aan de rand van het bed. Mooie curves heeft ze en ik werd warempel weer geil. Maar wat een rot karakter! Dan ging ze weer liggen vingeren. Dan moest ik weer op haar, anders wilde ze het niet. Ik hield er niet van. Ik vroeg voor doggy. Dat mocht gelukkig wel. En dat terug zoals de vorige keer met Sashya (of zoiets) naar de kant van de deur, aan het voeteneind dus voor de goede lichtinval. Ik kwam nog snel klaar ook. Ik zei haar dat dat een mirakel was. Het kon haar niks schelen. Een van de slechtste sessies van het jaar maar zonder dat het echt huilen was. Slecht op entertainend niveau, dat had ik nog niet. Dat wicht taterde aan een stuk door over hoe kut het leven is en dat ze centen nodig had. Gelukkig niet terwijl ik haar doggy neukte, dan zweeg ze. Even. Behalve om te vragen of ik al kam. Een mirakel dat ik klaar kwam, zeg het nogmaals.

Ze vroeg onderweg naar de sleutelreceptioniste nog 20€ extra voor het niet-voorspel en de top-positie. Dat werd dan 10€. Dan een joke en bleef het 50€. Gauw betaald voor ze weer van gedacht veranderde en weer loungen. Damn. Ze deed me heimwee hebben naar Dorothea in Babylon, met wie ik nu de twee na slechtste sessies deelde. Dit was much worse.

Score: * (1 ster want ik kwam toch lekker klaar...optik fick, hé)
« Laatst bewerkt op: 4 november 2015, 14:08:16 door Vazkor »