Auteur Topic: Vulkaanhuis 17 19, Kitty, half Duits/Thais, kamer 113  (gelezen 1270 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline der Puffmeister

  • BANNED
  • rakkertje
  • Berichten: 44
  • Ik pak jullie allemaal vuil schijtforum
    • Bekijk profiel
Vulkaanhuis 17 19, Kitty, half Duits/Thais, kamer 113
« Gepost op: 13 april 2016, 14:38:26 »
De Vulkan zit momenteel boordevol met de mooiste vrouwen die je je maar kan bedenken. Een voorbeeld hiervan is deze bloedje mooie jonge frisse Duitse jongedame met Thaise roots. Zelf vertelde ze me dat ze een Duitse vader heeft en een Thaise moeder. Nou, het resultaat is in ieder geval prachtig geworden. Wat een mooie meid zeg! Ze kan zo de catwalk op met haar modellen figuurtje en die prachtige kijkers van haar. Ik keek mijn ogen uit toen ze zich van haar karige kleding ontdeed. Wat een geil fantastisch gebouwd lichaam. Alles precies in de juiste proporties. Haar b cupje is prachtig gevormd. Lekker stevig en met heerlijke tepeltjes die ik lekker met mijn tong mocht verwennen. Het resultaat bleef niet ongemerkt. Waarschijnlijk vond ze het erg lekker want binnen korte tijd werden haar tepels nog puntiger dan ze al waren. Kitty gaf me daarop als beloning een heerlijke pijpbeurt waarbij ze helemaal "all the way" ging en mijn snikkel helemaal in haar mondje liet verdwijnen. Een heerlijke deepthroat! Geneukt heb ik haar in meerdere standjes. Allemaal meer dan uitstekend. Bijzonder vermeldingswaardig is het moment waarop ik haar plat op haar buik liggend in doggystyle nam. Als een echte hengst dekte ik deze bloedmooie merrie! Gefinished zijn wel op een zeer speciale manier. Namelijk wilde ik eens een standje uitproberen dat ik nog niet vaak had gedaan. Staand in de kamer voor het raam sloeg ze haar armen om mijn nek en tilde haar bovenbenen om mijn middel en penetreerde ik haar. Kon haar makkelijk dragen want zo zwaar is ze niet. Met de dame met wie ik eerder die avond een sessie hadden gedaan namelijk Aaliyah zou dat gezien haar lichaamsgewicht een groter probleem zijn geweest. Nou, wat is dit een heerlijk intiem standje zeg! Kitty genoot er ontzettend van getuige haar hete adem en gehijg. Daarbij knabbelde ze ook nog een keer aan mijn oor en stopte haar tong erin. De hele situatie was gewoon zeer geil temeer haar gordijn niet geheel gesloten was en we tijdens het neuken op straat konden kijken. Zouden ze ons vanaf de straat ook gezien hebben? Dit was gewoon super geil en dat ze zo stout kon zijn had ik van te voren niet kunnen bedenken daar ze voor de kamer tijdens de kennismaking nogal zakelijk overkwam.
De sessie met Kitty werd er 1 om nooit te vergeten.
Bah zeg, wat werken er toch super dames op de Vulkan!
BANNED