Auteur Topic: Durchgang Haus 11/11b kamer 105Gina, Deutsch  (gelezen 1511 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Durchgang Haus 11/11b kamer 105Gina, Deutsch
« Gepost op: 28 april 2012, 15:28:44 »
Tatort doorgang huis 11 en 11b , dame : Gina, duits, 24 jr, rubens, cup c , klasse rustige uitstraling.

Na al vaak een praatje ben ik gisteren binnengestapt, de klik was goed en werd super.
Klootzak als ik ben en na een dure week dvp bezoeken, nam ik de 30 euro variant, wil je een half uurblijven vroeg Gina toen ik haar 50 euro in de handen drukte als het me bevalt blijf ik de volgende keer langer.

Ik stelde me in op een standaard 20 minuten sessie, hoe anders zou het lopen.
Ze begon me heerlijk te pzc, echt geweldig goed, of het goed was vroeg ze, perfekt mischien iets dieper, ze merkte dat ik genoot het wond haar op en ik werd zeer lang gepijpt door haar.
Ik speelde met haar lichaam en ongeschoren poesje, extra opwindend dat blonde dotje schaamhaar.

Ze bleef maar doorgaan met pijpen en ik stelde voor om de volgende stap te maken, neuken was ook zeer goed, missio, doggie, liggemde doggie, lekker kontje en veel beleving bij haar, ook hier had ze er plezier in, toen ik haar na een liggende doggie omdraaide zei ze..nicht slecht...en haar lachje was opwindend. Uiteindelijk gevraagd om een handjob dat duurde maar deed ze heerlijk, ook hier zeer relaxed kontakt en humor, concentratie en ik vuurde in de lucht.

Na afloop nog een hele tijd blijven liggen, en uiteindelijk erg lang bij haar geweest.
Geweldige sessie, niet naneukbaar denk ik alleen when the feeling is right maar denk dat ik Gina wel weer eens ga bezoeken.

Intelligente, lieve meid, zeer goede service en zeer veel inzet, zal niemand teleurstelen, niet voor optick fickers maar een erotisvhe vrow in bed met een voor mij zeer erotidch lichaam maar mijn smaak is ruim. Daarnaast een zeer volwassen, relaxte rustige persoonlikheid die alles goed wil doen.
« Laatst bewerkt op: 1 november 2014, 04:59:28 door de vulkaan spesjalist »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit