Auteur Topic: Haus 21 Isabella en Marciella  (gelezen 1525 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Haus 21 Isabella en Marciella
« Gepost op: 11 november 2012, 19:24:28 »
In Haus 21 was ik tijdens de prospectieronde een wulpse blondine tegen het lijf gelopen. Het eerste wat in mij opkwam, was het woord neuken!


Ik had echter de verplichting aan civicske om de tour samen te vervolledigen.


In de bar van Eros 26 aangekomen vertelde ik hem dat ik die blonde wou gaan kameren. Ze was civicske ook opgevallen en hij wist perfect wie ik bedoelde.


Ik ging dus in galop richting Haus 21. Het geluk was aan mijn kant want ze was vrij. Ik sprak haar aan en ze scheen Isabella te heten, uit "Deutschland zu kommen" en 34 jaar te zijn. Ze deed er nog wat uitleg bij maar ik zet al naar die voorgevel en die killerlegs te loeren. Ze had alleszins grijze ogen, een echte C - cup, half - lang blond haar, killerlegs en een lekkere volle kont.


Ze riep er een Columbiaanse geblondeerde vamp bij die een flinterdunne sigaret aan het roken was en de rook bijzonder sexy uitblies. Zij leek Marciella te heten of zoiets. Zij scheen dan weer 37 jaar te zijn en had een beetje de bouw en de krullen van Shakira. Zij had een echt b - cupje maar haar tieten hingen wel een beetje af. Dat ziet een mens natuurlijk niet met al die push - up bustehouders.


In de deuropening begonnen zij elkaar te bepotelen, elkaar bij hun tieten te graaien, die konten tegen elkaar te schuren en ze trokken mij in hun midden.


Een trio met deze "geile reife Fotze", zou me 60 euro kosten en daar kan een mens al niet meer voor sukkelen. Ik stemde dus in om een "dreier zu machen".


In de kamer ontpopte de Duitse zich tot de beste pijpster van de twee. Het was bijzonder leuk beide dames druk in de weer te zien met kleine Roberto. Toch heb ik Isabella vooral laten pijpen en die Columbiaanse goed mij ballen laten aflekken en afzuigen. Dat was bijzonder lekker.


Ik vond dat het al tijd werd om beide dames te gaan bestieren. Zoals ik al wel had gedacht werd het condoom vervangen elke keer als ik van dame wisselde. Dit vond ik wel irritant maar gezondheid voor alles uiteraard.


Ze hebben de condoomwissel professioneel opgelost door me altijd bezig te houden. Zij het door mijn ballen te likken of door hun tieten in mijn gezicht te duwen. Dus het was best wel ok.


Ik vond dat Isabella me maar moest FT'en terwijl die andere mijn ballen moest likken. Beide dames verklaarden zich hiermee akkoord en zo geschiedde.


De ontlading was weeral geweldig.


Ik ben langer als een halfuur binnen geweest en nooit heeft een van de dames me aangemaand te komen. Ik was dus na deze sessie een zeer tevreden man.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...